Dus je noemt me dik?quote:[quote]Op vrijdag 24 februari 2012 18:42 schreef Enfermera het volgende:
Tja ik ben echt slank dus ik gok niet dat ik het lang verborgen kan houden
Nog veranderingen in de OP nodig? Roep maar!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:53 schreef Marjolijntje het volgende:
Nieuw deel!
Mijn laatste post:
[..]
Dus je noemt me dik?
(Nee geintje, maar maatje 36/38 hier, dus dat zou ik ook slank noemen? En Zoe heeft dr buikje ook een hele tijd mooi verborgen kunnen houden en die is ook superslank!)
Zelfs de vlos vond mn buik erg klein lijken en keek er bedenkelijk naar. Maar na opmeten was alles gewoon goed.
Ja idd, dat scheelt natuurlijk enorm van persoon tot persoon...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:58 schreef Sonnetje85 het volgende:
Haha, Marjolijn dat moest ik dus ook denken
Ik zit nu op maat 38, dus vind ik zelf eigenlijk ook wel meevallen![]()
Ben ik daarvoor zoveel afgevallen
Trouwens, denk dat t ook neit eens echt daar iets mee te maken heeft. Lengte enzo speelt denk ik ook mee (althans volgens mij is Zoe toch vrij lang ook? Ik niet trouwens hoor, maar kind zit denk gewoon aan de binnenkant).
Mn zus was bij dr zwangerschappen niet echt slank en die was mega...Dus tja t verschilt gewoon per persoon. De een zet snel uit, de ander niet
Tof!!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:03 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb normaal maat 38 / M en had nu een skinny bij de H&M besteld. Slim dat ik was, een 42. Normaal altijd een maat groter (dus 40) daar, en ik dacht, laat ik daar vanwege zwangerschap (ook al is het een MAMA broek) 42 van maken (stond: smalle pasvorm). Zit als gegoten
. En dat ligt gewoon aan het model
Haha okequote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:03 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik heb ook een enorme stressdarmIn het begin was mn buik ook best bol en na een tijdje was dat weer weg. En het begint nu pas echt een beetje te groeien (met 5 maanden dus)
Ik ben dan wel lang, maar volgens mij is het echt bij iedereen heel verschillend.
Whaha XD kan ik me helemaal voorstellen!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:59 schreef Sonnetje85 het volgende:
Dank je
Ik moet er zelf een beetje aan wennen geloof ik
Tis verschrikkelijk idd! I can't help it!quote:
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 06:54 schreef clauwheee het volgende:
Das ook altijd zo wat he, door de week zou je nog uuuuuren willen slapen en dan ben je op zaterdag ineens zo vroeg wakker. En vannacht ook al paar keer. Maar aanhouder wint, ik ga het nog een keer proberen..!.
Je bent gewoon te uitgerustquote:Op zaterdag 25 februari 2012 06:54 schreef clauwheee het volgende:
Das ook altijd zo wat he, door de week zou je nog uuuuuren willen slapen en dan ben je op zaterdag ineens zo vroeg wakker. En vannacht ook al paar keer. Maar aanhouder wint, ik ga het nog een keer proberen..!.
Doe aan (zwangerschaps)yoga. Je leert je volledig te ontspannen en je ademhaling onder controle te krijgen. Zo krijg je ook veel meer zelfvertrouwen. Als je namelijk bang bent om een paniekaanval te krijgen, krijg je er waarschijnlijk ook één. Je eigen onrust en angst wekt zo'n aanval makkelijk op. En met yoga leer je die angst te voorkomen en je ademhaling onder controle te krijgen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 08:45 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb trouwens nog wel een vraagje. Wellicht dat jullie ervaringsdeskundigen mij daarmee kunnen helpen.
Ik heb namelijk een paniekstoornis en chronische hyperventilatie. Hoewel het nog heel ver weg is.. zie ik nu al op tegen debevalling. Bang om een paniekaanval te krijgen.. dat ik niet fatsoenlijk kan adem halen. Bang om flauw te vallen en daar vervolgend niet meer uit te komen. Even in een notendop wat ik voel vbij een paniekaanval.
Toen zei mijn moeder dat ik beter eetst even langs mijn huisarts kon gaan. Alvorens ik een afsptaak ga maken bij de vlos.
Wat zou jullie advies hierin zijn?
Hoi aangenaam... Ik moet zo weg, dus ik kom hier straks effe op terug... Alvast een geruststelling: ik heb tijdens de bevalling nergens last van gehadquote:Op zaterdag 25 februari 2012 08:45 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb trouwens nog wel een vraagje. Wellicht dat jullie ervaringsdeskundigen mij daarmee kunnen helpen.
Ik heb namelijk een paniekstoornis en chronische hyperventilatie. Hoewel het nog heel ver weg is.. zie ik nu al op tegen debevalling. Bang om een paniekaanval te krijgen.. dat ik niet fatsoenlijk kan adem halen. Bang om flauw te vallen en daar vervolgend niet meer uit te komen. Even in een notendop wat ik voel vbij een paniekaanval.
Toen zei mijn moeder dat ik beter eetst even langs mijn huisarts kon gaan. Alvorens ik een afsptaak ga maken bij de vlos.
Wat zou jullie advies hierin zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blauw is van allebei het behang dezelfde kleur, maar lijkt anders hier door het licht.
De laatste muur zijn ze nu aan het behangen met glasvlies, dat komt mijn broertje volgend weekend (heel zachtroze) verven
Mama van F. (2012) en M. (2016)
Dan ik ookquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:55 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh en keek net in de spiegel en mn buik is echt ontploftIk geloof dat ik nu in de zichtbare periode ga komen...Heb fotoś in t buikentopic geplaatst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Freub en Woman, ik ben heeeeel blij dat jullie allebei een goede echo hebben gehad!!! jeeuj!![]()
Dat dacht ik ook.. Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:05 schreef Kwisted het volgende:
ik dacht even huh Webkim bevallen? Maar je bedoelt met de jarige.![]()
Gefeliciteerd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:28 schreef Kuukske het volgende:
Kim gefeliciteerd met je jarige!.
Ehm, ik heb een ietwat rare vraag. Als je zit te lunchen zou ik vooral niet doorlezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n schoonzusje is vannacht bevallen van V.ive Ik ga zometeen effe met m'n moeder kijken
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
Ge kunt ze ook inwendig hebben he, daar heb je alleen last van bij het ontlasten...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:47 schreef Kuukske het volgende:
Hmpf. Ik kijk het nog effe aan. Ik kan nog gewoon zitten enzo hoor verder. En lopen. En bukken. En buigen. En strekken.
Gefeliciteerd met je nichtje! Leuke naam! Apart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:20 schreef Fieder het volgende:
@Enfermera, ik had vanmorgen een banaan en ontbijtkoek gegeten toen ik nog in bed lag, om het voor te zijn. Toen opgestaan, ontbijtje gemaakt, en opeens moest ik rennen...zat echt verbaasd te kijken haha.
Maar daarna voel ik me wel beter. Ontbijtje ook gewoon opgegeten haha. De hele dag door ben ik misselijk eigenlijkHet helpt wel om mijn maag nooit leeg te laten zijn, dus de hele dag door eten! Maar het gevoel blijft... Begin ook last van maagzuur te krijgen! Wordt een zware tijd vrees ik
ME welkom!!! Je bent al n eindje! Leuk!Huh, apart joh. Ja idd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan ik me voorstellen..
Oh fijnHe jammer joh ::( Nee idd... ja dat helpt goed he
Ook al heb je dan dat misselijke gevoel, regelmatig eten haalt dan wel de scherpe kantjes ervanaf vind ik
![]()
Ohjee. Ja idd.. nouja. Maar per dag bekijken he
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Een dagje geen vlees kan natuurlijk geen kwaadquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:01 schreef Fieder het volgende:
Moet zo koken maar zie er als een berg tegenop. Denk dat ik zelf maar een boterham neem. Kan dat kwaad? Krijg dan natuurlijk geen vlees binnen... Maar weet nu al dat ik het toch niet binnen hou.
Brood met worst telt niet als vlees zeker
Kwam de jaloezie door het beeldscherm heen?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:37 schreef Kuukske het volgende:
Pieter gaat misschien wel veel vlotter Fluug!
Een beetje.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kwam de jaloezie door het beeldscherm heen?
Heb het eens even gegoogled en hoewel ik niet direct een zweverig type ben, sprak mij dit wel zeer bijzonder aan!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:13 schreef Thistleweed het volgende:
Las van Twinkle haar probleem, als je geïnteresseerd ben in hypnobirthing, ik ben nu bezig met de cursus dus voor vragen mag je altijd pmen.
Ik heb gisteren die McFlurry Appeltaart gehad .. maar ik vond hem nie zoquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een beetje.maar dat geeft niet.
Ik ga zo eindelijk een McFlurry halen
Oh, JD had 'm net. Die vond 'm lekker. Ik ben ouderwets voor M&M's gegaanquote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:13 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren die McFlurry Appeltaart gehad .. maar ik vond hem nie zo.. Beetje chemisch appeltaartje was het
Tof!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:40 schreef Gerberaatje het volgende:
Borstvoeding hiermuppet heeft bijna een jaar gehad (net iets meer dan 11 maanden
) en dat hoop ik nu weer te halen
Wat leuk Marjolijntje dat zelf maken! Ik ben met de naaimachine niet zo goed maar kan wel beetje haken en breien, misschien kan ik een knuffeltje en een dekentje maken ofzo...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:44 schreef Marjolijntje het volgende:
Mijn lief is pannenkoeken aan het bakken![]()
Verder zit ik nu met veel pijn met mn benen omhoog, maar het behangen is klaar en ik heb ook stof gekocht voor het boxkleed en speelkleed wat ik wil gaan maken!
Vreslijk he die vlotte verhalen, vooral in je kraamweek als iemand graag medelijden wilt over haar verhaal met 4 uur weeën,half uur persen en 1 hechting.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kwam de jaloezie door het beeldscherm heen?
Klopt, prematuren hebben het helemaal nodig. En kijk, flesvoeding is een goede vervanging voor borstvoeding, maar borstvoeding is wel echt de beste voeding. Maar dat betekend niet dat kinderen idd niet groot worden met flesvoedingquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:27 schreef Troeta het volgende:
Wist niet dat jij ook zo misselijk was nog Son, niet leuk!
In het ziekenhuis heeft niemand zich met de voeding voor mijn baby bemoeid hoor. Vond ik eigenlijk een minpunt.
Alleen bij de tweeling van mijn broer hebben ze wel op bv gestuurd,die lagen in de couveuse en dan is het ook gewoon echt veel beter.
Tot de 40 wekenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:21 schreef Kersjes het volgende:
Sonnetje, ben jij ook nog aan het spugen joh?? Tot wanneer ging dat toen door met Floris?
Ik ben eigenlijk wel geinteresseerd!quote:Op zondag 26 februari 2012 09:20 schreef Clubsoda het volgende:
Vanuit de lurkmodus: ik zag dat t over hypnobirthen ging; heb hier nog een hypnobirthingboek liggen dat iemand voor een zacht prijsje van me over mag neme. Ik vond het een verfrissende kijk op bevallen en zeker een aanrader als je erg opziet tegen de bevalling. Laat maar weten
quote:Op zondag 26 februari 2012 11:03 schreef Zoë23 het volgende:
voor wie t nodig heeft
Bv lijkt me zeker het proberen waard, proberen kan altijd toch
(droom er ook heel vaak overons kleine hummeltje aan de borst, wordt helemaal happy wakker dan)
ja ik weet het. Maar op dit moment zitten we in een pand waar je als bedrijf gewoon een kantoor huurt. Alles is op dit moment verhuurd dus het is onmogelijk om daar voor mij een extra ruimte regelen... Maar ja wie weet waar we volgend jaar januari zitten en dan is het misschien wel mogelijk.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:02 schreef Marjolijntje het volgende:
Je hebt recht op een geschikte ruimte op je werk heOp mijn werk moeten ze er ook nog iets voor verzinnen, maar dat is hun probleem hoor, zij moeten daarvoor zorgen!
quote:Op zondag 26 februari 2012 11:04 schreef bitterend het volgende:
[..]![]()
![]()
Een kleine hummeltje aan de borst is inderdaad heerlijk! en je geeft ze het beste wat er is
Erg apart, dat flesje leegdrinken moeten ze gewoon leren. Bij te grote gaatjes krijgen ze onwijze krampen.quote:Op zondag 26 februari 2012 09:32 schreef Twinkle20 het volgende:
Bij mijn vriendin trouwens .. haar baby dronk het flesje in het begin ook niet helemaal leeg. Iemand van et consultatiebureau zei dat dat misschien kwam omdat de baby te hard moest werken om het flesje leeg te kunnen zuigen. Toen hebben ze dat gaatje een stukje groter gemaakt en voila, baby drinkt ineens een stuk beter!
Sorry, Marjolijntje was net eerder. Hoop dat je het nog ergens anders op de kop kan tikken!quote:Op zondag 26 februari 2012 09:33 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel geinteresseerd!
Mja de ruimte.moet er wel voor zijn. Bij mij op t werk heb ik dus alleen vergaderruimte en serverruimte.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:02 schreef Marjolijntje het volgende:
Je hebt recht op een geschikte ruimte op je werk heOp mijn werk moeten ze er ook nog iets voor verzinnen, maar dat is hun probleem hoor, zij moeten daarvoor zorgen!
Kindje was 57 cm en woog ruim 10 pond toen het geboren werd, dus het was niet zeg maar een doorsnee kind. Dus ik weet niet of dat van invloed kan zijn? Vandaag overigens 3 weekjes oudquote:Op zondag 26 februari 2012 11:08 schreef Troeta het volgende:
[..]
Erg apart, dat flesje leegdrinken moeten ze gewoon leren. Bij te grote gaatjes krijgen ze onwijze krampen.
Als je bv geeft kan je het gaatje ook niet harder maken toch.
Ik heb echt een brakke nacht gehad, maar kan toch niet meer slapen.
Bij ons ook geen geschikte ruimte, en ook op kantoor geen geschikte ruimte, want om nou op een invalide toilet te gaan zitten... nee bedankt. Dat is wel het nadeel van een one-room-office veel 'regels/plichten/rechten' kunnen simpelweg niet. Wel de mogelijkheid om 1/8e deel extra pauze te krijgen, maar die ben ik dan al kwijt aan reistijd naar huis en dan dus nog geen voeding/kolfsessie.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:02 schreef Marjolijntje het volgende:
Nee, vind ik niet, maar ja. Alle baby's hebben kleine maagjes.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:36 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Kindje was 57 cm en woog ruim 10 pond toen het geboren werd, dus het was niet zeg maar een doorsnee kind. Dus ik weet niet of dat van invloed kan zijn? Vandaag overigens 3 weekjes oud![]()
Weet het verder ook niet hoor.. Dat is wat ze me gisteren vertelde aan de telefoon.
Het is 'maar' een gemiddelde Twinkle, de een komt veel meer aan, de ander veel minder.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:30 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik las in dat boek dat ik gisteren gekocht had, dat aankomen tussen de 14 en 20 kg heul normaal was![]()
![]()
Even voor jullie beeldvorming .. ben zelf 1.76 en heb altijd zo rond de 63 gewogen.
En als ex-anorexiapatient schrik je daar wel een bietje van ja. Ben daar al 8 jaar vanaf hoor .. Maar het zal altijd tussen je oren blijven zitten dat je je ooit een bietje te dik voelt.
Maja, alles voor het goeie doel![]()
En ik heb gelukkig een hele fijne man die regelmatig met me relativeert![]()
.. Dus dan komt alles weer op zijn pootjes terecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
Wow help ik zit nu op 5 weken .. maar ben nog geen gram aangekomen *afkloppen haha*quote:Op zondag 26 februari 2012 14:10 schreef Fieder het volgende:
12 kilo had ik ook gehoord ja! Ben nu nog maar 6 weken en al 6 kilo erbijUhm.. HELP!!
Terwijl ik helemaal niet superveel eet... maar wel de hele dag door kleine beetjes. Daar kom je misschien ook sneller van aan dan 3 grote maaltijden?
Mijn moeder was 20 kilo aangekomen dus daar ga ik ook maar van uit dan
Dan tikt het wel aan ja! Ja da's waar ook .. Tis niet alleen je kindje .. tis ook al die heisa in je lichaam er omheen! Kijk, zo stond het dan weer niet in het boek hequote:Op zondag 26 februari 2012 14:06 schreef covie het volgende:
Twinkle al die extra kilo's zijn niet alleen vet en baby hè
3500 gram baby
600 gram placenta
1000 gram vruchtwater
1500 gram extra bloed
500 gram extra borsten
1500 gram vocht wat je vasthoud
Dus dan zit je al ruim over de 8.5 kilo wat je zwaarder wordt zonder vet.
Gemiddeld legt je lichaam ook zo'n 3,5 kilo aan vetreserves aan voor de borstvoeding en daardoor zou je zo'n 12 kilo aankomen.
Dit is natuurlijk een gemiddelde de één heeft minder vruchtwater de ander een grotere placenta.
En als je al slank bent kan het zijn dat je wat meer vetreserves krijgt.
Als je normaal eet en wat blijft bewegen dan zou het niet al te veel moeite kosten om de kilo's kwijt te raken.
En tsjah waarom dat extra vetlaagje zich bij mij bij de bovenbenen verzamelt weet ik ook niet precies, maar dat zie ik later wel.
Ik geloof niet dat je er altijd wat aan kan doen, maar in mijn geval had ik ook echt wel wat minder kunnen vreten, dat had wellicht 10 kg gescheelt!quote:Op zondag 26 februari 2012 14:48 schreef Fieder het volgende:
Maar hebben jullie nou het idee zeer veel of zeer slecht gegeten te hebben? Ik niet namelijk...
Oftewel: kan je er altijd wel wat aan doen?
Ik hoop maar gewoon dat het je helpt, en dat je daar aan denkt als de weegschaal een pondje extra aangeeft.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:33 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Dan tikt het wel aan ja! Ja da's waar ook .. Tis niet alleen je kindje .. tis ook al die heisa in je lichaam er omheen! Kijk, zo stond het dan weer niet in het boek he
Zitten wij zo dicht bij elkaar ja? Dinsdag begint mijn 6e week alquote:Op zondag 26 februari 2012 15:01 schreef Enfermera het volgende:
Fieder: Ja behoorlijk. whaha oh echt? Nouja, als je daarvan bloedverlies hebt dan merk je het wel volgens mij, dat is echt geen 1 drupje. Ja, zeker, na 12 weken is het ook nog spannend. Ik denk dat ik pas rond de 25 weken gerustgesteld zal zijn (levensvatbaarheid), en écht gerust met 30 wekenMagoed. Daarvoor weet ik helaas te veel van hoe het fout kan gaan.
WHahaha XD Joh komt echt goed. Weet je hoe vaak het wel niet goed gaat ook??
Pff. Ik voel me echt hopeloos vandaag. Had gister nog de intentie om te gaan sporten, dat kan ik dan maar beter gelijk gaan doen want elke dag voel ik me weer anders! Daar moet ik wel aan wennen...
Heb lekker mn positiebroek aan, hij zit HEERLIJK. Shirtje eroverheen die lang genoeg is. Merk echt dat ik meer misselijk aant worden ben, hallo 6 weken en stijging van het HCG....Mja. Ook weer goed of course. Ik ga de uitdaging aan om niet boven de pot te hangen 's ochtends!
En wat betreft dat lijstje van wat je aankomt; ik denk dat er inmiddels 100gram aan mijn linkerborst zit, en rechts 50![]()
Te grappig. Ze waren al ongelijk maar nu zie je het nog ietsje meer
Ach. Zoals mijn man zei; boeiend.
XD
Idd Asy, van bv val je heel goed weer af en je baarmoeder plooit ook lekker snel weer terug![]()
Ja idd, verschilt zo per dag he! Hihi ja heb idd genoeg crackers enzo in huis gelukkigquote:Op zondag 26 februari 2012 15:10 schreef Fieder het volgende:
Pff die misselijkheid is balen hoor Enfermera. Zorg dat je crackertjes en bananen en ontbijtkoek in huis hebt! Dat knabbelt lekker weg vind ik. Ik heb nu 2 dagen gespuugd en voel me vandaag weer een stuk beter. Heel gek. Had van de week ook een dag geen last en volgende dag 2 keer zo erg![]()
Overgeven, hoe naar ook, lucht bij mij wel enorm op trouwens! Zou proberen het niet al te veel tegen te werken, volgens mij voel je je dan alleen maar rotter
Dames, bedankt voor de info! Ik zie wel hoeveel ik aankom. Probeer gezond te eten, maar als ik bijv alleen patat wil, dan ga ik dat gewoon eten. Als ik maar wat binnen hou.
Collega's van me krijgen alleen een buik die na de bevalling meteen weg is.Je zag van achter niet eens dat ze zwanger waren! Echt om jaloers te worden...
toch wel oneerlijk aangezien jij zo goed kan kotsen!quote:Op zondag 26 februari 2012 17:18 schreef Gerberaatje het volgende:
Hier tot 2 keer toe gen seconde misselijk geweest
Hier nog steeds aan het spugen en mijn meisje is al 9mndquote:Op zondag 26 februari 2012 17:05 schreef Fieder het volgende:
Twinkle ik begon in mn zesde week ook misselijk te worden. Zit er nu middenin. Donderdag start week 7. Maar het hoeft inderdaad niet. Mijn moeder heeft 2 meiden en nooit misselijk geweest dus die zei ook al dat het vast een jongetje is!
Ook iemand die misselijk was van een meisje?
Oktober wordt een drukke maand, er was de afgelopen tijd echt een streepjesregen! Die nog steeds een beetje nadrupt, weer nieuwe zwangeren erbij in streepjestopic! Gezellie!!
Och jees,ben jij nog steeds ziek van de hormonen?quote:Op zondag 26 februari 2012 19:02 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Hier nog steeds aan het spugen en mijn meisje is al 9mnd
Mijn moeder heeft 2 meiden gekregen en heeft tot wk 10 a 12 's morgens 1x gespuugd en had verder nergens last van.
het zijn niet de hormonen maar een maagontstekong. over 1 1/2 wk krijg ik een maagonderzoek. maar vanaf vrijdag.is het weer heel heftigquote:Op zondag 26 februari 2012 19:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Och jees,ben jij nog steeds ziek van de hormonen?. Wat erg! Wordt het wel minder?
Oh mehn. Dat is echt balen. Succes meiskequote:Op zondag 26 februari 2012 19:58 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
het zijn niet de hormonen maar een maagontstekong. over 1 1/2 wk krijg ik een maagonderzoek. maar vanaf vrijdag.is het weer heel heftig
Jeetje wat akelig, hoop dat je je snel beter voeltquote:Op zondag 26 februari 2012 19:58 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
het zijn niet de hormonen maar een maagontstekong. over 1 1/2 wk krijg ik een maagonderzoek. maar vanaf vrijdag.is het weer heel heftig
Was t ook. Zag er een beetje tegenop, aangezien we er vanaf 12 uur moesten zijn en das dus rond de slaaptijdvan Floris. Uiteindelijk in de auto 20 minuutjes geslapen en toen kon ie er weer tegenaan. Rond 4 uur begon ie weer in te storten en toen was t ook afgelopen kwam mooi uit. Maar das beetje offtopic hierquote:Op zondag 26 februari 2012 19:57 schreef Mangostine het volgende:
Wat leuk Son! Klinkt als een gezellige dag.
Heeft jouw grote het eigenlijk al een beetje door?
Nooees! Op de helft alweer?!!quote:Op zondag 26 februari 2012 20:14 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik heb morgenochtend de 20 weken echoecht jongens, het is gevlogen
Bizar he!quote:Op zondag 26 februari 2012 20:14 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik heb morgenochtend de 20 weken echoecht jongens, het is gevlogen
Gaat hard he!quote:Op zondag 26 februari 2012 21:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Son en Gerbera al weer 20 weken en Fluugs al bijna bevallen?De wereld moet niet gekker worden hoor
Heyhey, het kan ook nog 7 weken duren he?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Son en Gerbera al weer 20 weken en Fluugs al bijna bevallen?De wereld moet niet gekker worden hoor
Leuk om die beweging ook echt te zien he! Gister in bad zag ik het ook opeens, vet grappigquote:Op maandag 27 februari 2012 08:18 schreef Marjolijntje het volgende:
Labello, sterkte! Ondanks een mooie leeftijd blijft het toch moeilijk hoor!
Gerberaatje, succes met je echo!
@iedereen, bedankt voor de reacties op het kamertje zo ver! Echt heel leuk! En ik vind die van ons juist zo saai en standaard naast wat ik hier voorbij zie komenMaar ik ben er tot nu toe wel echt heel erg blij mee.
Gisterenavond in bed heb ik mijn buik zien bewegen! Heel subtiel, maar wel duidelijk. Echt zo'n bultje wat omhoog kwam als ons meisje aan het schoppen was. En toen ik het mijn vriend wilde laten zien, deed ze niks meer. Ze is nu al eigenwijs en bijdehandDat belooft nog wat voor later..
En ik heb geen zin om te werken, baas nog steeds ziek en veel te veel liggen hier, dus ga maar fokken want dan hoef ik er niet aan te denken wat allemaal af moetDaarnaast doet de hele dag zitten achter mijn pc gewoon pijn aan mijn heup en daar baal ik ook van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maagzuur begint zowaar draaglijk te worden! Misschien omdat 'ie ook wel merkbaar aan het indalen is. Of misschien liggen z'n voetjes nu net anders.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
quote:Op maandag 27 februari 2012 09:12 schreef Kuukske het volgende:
Wacht maar dames. Die beweging worden hele golven. En pijnlijker
.
Als ie goed indaalt raak je een heel stuk maagzuur kwijt... Hier zijn we er nog niet helemaal, als ie goed klemvast ligt kan ik namelijk ook ineens stukken beter lopen omdat dan ook m'n heupen weer wat vaster zitten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maagzuur begint zowaar draaglijk te worden! Misschien omdat 'ie ook wel merkbaar aan het indalen is. Of misschien liggen z'n voetjes nu net anders.Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het echte grote genieten kan nu gaan beginnen
en het is nog steeds een meisje![]()
Dat verschilt enorm per persoon hoor. Mensen denken bij mij dat ik al over tijd loop (gisteren in een winkel vroeg de kassière ernaar "Goh, dat je de stad nog in durft. *Kuuks frowns* Nouja, mij lijkt dat je toch al over tijd loopt? *Kuuks boos*).". Dat ideequote:Op maandag 27 februari 2012 11:01 schreef Kwisted het volgende:
Ohh wat een leuke echo foto's Gerbera! Ik kan ook haast niet wachten op mijn 12wkn echo volgende week.
Foto van mijn buik ook op facebook gezet. Kreeg heel veel reacties dat mijn buik al wel heel snel gegroeid is. Vanavond toch maar even aan de vk vragen of dat waar is. Ik ben er zelf eigenlijk wel blij mee. Maar wist niet dat het bijzonder is dat je het nu al kan zien? (11wkn)
Zei het laatst ook al tegen Clauwhee, mensen moeten schijnbaar altijd wat zeggen... Het verschilt gewoon enorm per persoon...de een zie je tot het einde nagenoeg niks, bij de ander is met 6 weken (ondergetekendequote:Op maandag 27 februari 2012 11:01 schreef Kwisted het volgende:
Ohh wat een leuke echo foto's Gerbera! Ik kan ook haast niet wachten op mijn 12wkn echo volgende week.
Foto van mijn buik ook op facebook gezet. Kreeg heel veel reacties dat mijn buik al wel heel snel gegroeid is. Vanavond toch maar even aan de vk vragen of dat waar is. Ik ben er zelf eigenlijk wel blij mee. Maar wist niet dat het bijzonder is dat je het nu al kan zien? (11wkn)
Ik zou zeggen: valt dat kussen niet op dan? Of zoiets. Of ze voor zijn en zeggen: het zijn er 3, wist je dat nog niet? Of iets anders bijdehands waar ik nu niet echt op kom (moequote:Op maandag 27 februari 2012 11:18 schreef Kwisted het volgende:
Ik krijg nu ook de hele tijd de reactie: Die foto op facebook, je zet je buik echt wel uit daarop of niet? Uhmm nee het is echt zo! *zucht*Maarja, als je iets op facebook zet kun je altijd reacties verwachten he. En het boeit me ook niet heel veel, want ik ben gewoon hartstikke trots, ookal zijn het misschien alleen nog maar mijn darmen. Nu zie ik er tenminste ook zo uit, zoals ik me voel
Precies, jij bent zwanger meis, lekker genieten! Je hebt n mooi wonder in dat bolletje zittenquote:Op maandag 27 februari 2012 11:18 schreef Kwisted het volgende:
Ik krijg nu ook de hele tijd de reactie: Die foto op facebook, je zet je buik echt wel uit daarop of niet? Uhmm nee het is echt zo! *zucht*Maarja, als je iets op facebook zet kun je altijd reacties verwachten he. En het boeit me ook niet heel veel, want ik ben gewoon hartstikke trots, ookal zijn het misschien alleen nog maar mijn darmen. Nu zie ik er tenminste ook zo uit, zoals ik me voel
Geen idee asyniur hoe dat zit met bmm en ontsluiting...ik ben geen artsquote:Op maandag 27 februari 2012 10:45 schreef Asyniur het volgende:
PureEvil, als je bmm dicht is, dan heb je toch geen ontsluiting?
Maar wel raar dat de artsen iets verschillends zeggen.
Waarom ben je eigenlijk onder controle bij 2 artsen?
Ehh, als je bmm dicht is dan heb je DUS geen ontsluiting. Hoef je echt geen arts voor te zijn om dat te wetenquote:Op maandag 27 februari 2012 11:45 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Geen idee asyniur hoe dat zit met bmm en ontsluiting...ik ben geen arts
En controle bij 2 artsen, omdat ik zowiezo in dld al onder controle was, en omdat ik in nl ga bevallen, ga ik sinds een paar weken ook daarheen voor controle.
Ja...maar waarom zegt de NL vk dat dan? da's toch raar of niet?quote:Op maandag 27 februari 2012 11:49 schreef octopussy het volgende:
Ehh, als je bmm dicht is dan heb je DUS geen ontsluiting. Hoef je echt geen arts voor te zijn om dat te weten
Tja dat is wel vreemd ja, wellicht hebben beiden anders gevoeld? Enfin; als de BMM dicht zit heb je dus geen ontsluiting.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:50 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Ja...maar waarom zegt de NL vk dat dan? da's toch raar of niet?
Het waren 3 mensen...afgelopen woensdag een NL VK die dat zei, en toen donderdag een andere NL VK, die zei hetzelfde. Of mn duitse arts heeft te dikke vingersquote:Op maandag 27 februari 2012 12:18 schreef Asyniur het volgende:
Oja PE, dat was het. Je ging in Nld bevallen
Even vergeten![]()
Maar in elk geval als je bmm nog dicht is, heb je dus idd geen ontsluiting (zie ploatje van flugel).
Waarom 2 mensen iets verschillends zeggen? Geen idee. Maar je had toch maar halve tot hele cm? Das niet zo heel erg veel dus het kan zijn dat de een of de ander niet goed gevoeld heeft.
KD had een vlos die d'r bmm kwijt was met allerlei gevolgen van dien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |