abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108361225
2012

12 maart: Webkim (jongen)
20 maart: PureEvil
***21 maart: Kuukske en JDude*** (jongen)
27 maart: Oeke
*** 31 maart: flugeltje en Martijn_AR *** (jongen)

01 april: Superwormjim (jongen, papa)
07 april: Asyniur (jongen)
12 april: Marrije (meisje)
13 april: Rixtje (jongen)
21 april: Xanteh
26 april: Roosje84 (jongen)

02 mei: Zoë23 (meisje)
03 mei: Knife (papa)
06 mei: Soohr (papa)
07 mei: Sproet-je (jongen)
17 mei: Sam1993
18 mei: Tinuviel en iamredleader
24 mei: Covie

16 juni: adesse
23 juni: Phaidra (jongetje)
26 juni: KatyM (jongetje)
26 juni: Marjolijntje (meisje)
29 juni: bijtje84 (2 jongens)
29 juni: Lunta
30 juni: clauwheee (meisje)

4 Juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
12 juli: Fenne
12 juli: Kersjes (jongen)
17 juli: Sonnetje85 (meisje)
21 juli: Gerberaatje (meisje)
24 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

1 augustus: Nanadu
6 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

1 september: Sopho
10 september: LeNeHe
***10 september: Loodje en Blijepeen***
13 September: Frups
20 september: Kwisted

03 oktober: Freubelot
12 oktober: Mangostine
13 oktober: Sorbootje (neefje of nichtje)
eind oktober: Enfermera

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door Marjolijntje op 26-02-2012 08:39:57 ]
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_108361289
Nieuw deel!

Mijn laatste post:
quote:
[quote]0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 18:42 schreef Enfermera het volgende:
Tja ik ben echt slank dus ik gok niet dat ik het lang verborgen kan houden -O-
Dus je noemt me dik? ;(
(Nee geintje, maar maatje 36/38 hier, dus dat zou ik ook slank noemen? En Zoe heeft dr buikje ook een hele tijd mooi verborgen kunnen houden en die is ook superslank!)
Zelfs de vlos vond mn buik erg klein lijken en keek er bedenkelijk naar. Maar na opmeten was alles gewoon goed.[/quote]

Nog veranderingen in de OP nodig? Roep maar!
pi_108361470
Ik ga Es' op zoek naar een fotograaf die een shoot doet in de regio (Breda) hier. Heeft iemand ervaringenmet zon shoot überhaupt?
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_108361580
Haha, Marjolijn dat moest ik dus ook denken _O-
Ik zit nu op maat 38, dus vind ik zelf eigenlijk ook wel meevallen :D
Ben ik daarvoor zoveel afgevallen ;)

Trouwens, denk dat t ook neit eens echt daar iets mee te maken heeft. Lengte enzo speelt denk ik ook mee (althans volgens mij is Zoe toch vrij lang ook? Ik niet trouwens hoor, maar kind zit denk gewoon aan de binnenkant).
Mn zus was bij dr zwangerschappen niet echt slank en die was mega...Dus tja t verschilt gewoon per persoon. De een zet snel uit, de ander niet :D
  vrijdag 24 februari 2012 @ 21:02:01 #5
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108361759
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 20:53 schreef Marjolijntje het volgende:
Nieuw deel!

Mijn laatste post:

[..]

Dus je noemt me dik? ;(
(Nee geintje, maar maatje 36/38 hier, dus dat zou ik ook slank noemen? En Zoe heeft dr buikje ook een hele tijd mooi verborgen kunnen houden en die is ook superslank!)
Zelfs de vlos vond mn buik erg klein lijken en keek er bedenkelijk naar. Maar na opmeten was alles gewoon goed.
Nog veranderingen in de OP nodig? Roep maar!
[/quote] Whahaha jaaaa moddervet of course! :') Nee joh, tuurlijk niet, maar ik weet niet hoe iedereen hier eruit ziet / wat voor maten die heeft natuurlijk. En dat maakt me ook niet uit :)
Oh oke O+ Super! Nou ben benieuwd dan. :D Nouja, ik denk dat last van mn darmen + klein/dun gebouwd dat ik het gewoon niet lang verborgen kan houden. Hoeft ook niet, maar dat is wat ik verwacht :P en we gaan 't wel zien :+
Oh echt :D ja precies... tis maar net hoe je draagt!
Oh, en even ter illustratie; ik ben 1.66 lang en weeg nu 56 kg, woog het begin van het jaar 52 kg, en dat was écht te licht vond ik :X
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 20:58 schreef Sonnetje85 het volgende:
Haha, Marjolijn dat moest ik dus ook denken _O-
Ik zit nu op maat 38, dus vind ik zelf eigenlijk ook wel meevallen :D
Ben ik daarvoor zoveel afgevallen ;)

Trouwens, denk dat t ook neit eens echt daar iets mee te maken heeft. Lengte enzo speelt denk ik ook mee (althans volgens mij is Zoe toch vrij lang ook? Ik niet trouwens hoor, maar kind zit denk gewoon aan de binnenkant).
Mn zus was bij dr zwangerschappen niet echt slank en die was mega...Dus tja t verschilt gewoon per persoon. De een zet snel uit, de ander niet :D
Ja idd, dat scheelt natuurlijk enorm van persoon tot persoon... :)
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_108361841
Ik heb normaal maat 38 / M en had nu een skinny bij de H&M besteld. Slim dat ik was, een 42. Normaal altijd een maat groter (dus 40) daar, en ik dacht, laat ik daar vanwege zwangerschap (ook al is het een MAMA broek) 42 van maken (stond: smalle pasvorm :P). Zit als gegoten *O*. En dat ligt gewoon aan het model 8-)
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_108361844
Ik heb ook een enorme stressdarm ;) In het begin was mn buik ook best bol en na een tijdje was dat weer weg. En het begint nu pas echt een beetje te groeien (met 5 maanden dus) :)
Ik ben dan wel lang, maar volgens mij is het echt bij iedereen heel verschillend.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 21:09:26 #8
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108362079
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 21:03 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb normaal maat 38 / M en had nu een skinny bij de H&M besteld. Slim dat ik was, een 42. Normaal altijd een maat groter (dus 40) daar, en ik dacht, laat ik daar vanwege zwangerschap (ook al is het een MAMA broek) 42 van maken (stond: smalle pasvorm :P). Zit als gegoten *O*. En dat ligt gewoon aan het model 8-)
Tof!! :D Leuk he als een broek zo goed zit O+
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 21:03 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik heb ook een enorme stressdarm ;) In het begin was mn buik ook best bol en na een tijdje was dat weer weg. En het begint nu pas echt een beetje te groeien (met 5 maanden dus) :)
Ik ben dan wel lang, maar volgens mij is het echt bij iedereen heel verschillend.
Haha oke :) Nja, ik heb echt een chronische darmziekte dus das wel wat anders, ik hoop gewoon dat het rustig blijft, verder maakt het me niet zoveel uit.. Hoop gewoon niet dat ik andere medicijnen moet gaan gebruiken oid.
pi_108363551
:D
Ik ben idd lang, 1.83 en was 66kg in t begin v zw.schap
Ik draag ook naar binnen volgens de vrouw van de echo. Ook stagiaire van de vk was helemaal verbaasd (wat n kleine buik!)

M'n zus is iets kleiner dan ik maar was gelijke slank, en daar was snel zichtbaar dat ze zwanger was, hield al snel vocht vast enz.

Hoe snel je een bolle buik krijgt enz kan heel erg verschillen, net als de kilo's.
M'n zus eet/at erg gezond en ik kon eindelijk patat,chocolade,chips eten :9
m'n zus kon best lang 36u werken en ik moest vanaf wk 9 al veel rustiger aan doen (meer stilzitten) je zou denken dat ik dan eerder meer kilo's zou aankomen dan m'n zus.

Je weet t dus niet..
Maar ik ben wel blij dat ik nu een bolle buik heb :)

En clauwhee rustig aan! :*
pi_108364343
Oh en keek net in de spiegel en mn buik is echt ontploft :') Ik geloof dat ik nu in de zichtbare periode ga komen...Heb fotoś in t buikentopic geplaatst.

Bij mij kon ze vorige keer niet echt inschatten hoe groot Floris zou worden (was met 36 weken), omdat ik zo naar binnen droeg. Ze dacht 7,5, 8 pond, waarschijnljk wel groter...Gelukkig voor mij was ie precies 7 pond (+70 gram ;)). Maar blijbaar niet goed te voelen dus.

Mn meisje wordt sterker geloof ik O+ Steeds vaker plopjes O+
  vrijdag 24 februari 2012 @ 21:58:22 #11
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108364519
Zoe; whaha wat grappig :D wat een verschillen idd.. Nee idd, wat verschilt dat zeg, zelfs met zussen :P

Sonnetje je buikje is echt supermooi O+ Jaaaa plopjessss!!! O+ *G*
pi_108364598
Dank je O+
Ik moet er zelf een beetje aan wennen geloof ik :')
  vrijdag 24 februari 2012 @ 22:01:20 #13
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108364718
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 21:59 schreef Sonnetje85 het volgende:
Dank je O+
Ik moet er zelf een beetje aan wennen geloof ik :')
Whaha XD kan ik me helemaal voorstellen! :* Maar komt vast wel, je kan er op een gegeven moment niet meer onderuit schijnt :') XD
pi_108364858
Haha, psies
Komt vast goed idd ;)
En dan te bedenken dat het voor de 2e keer is en dat je dan wel zou moeten weten hoe en wat kwa buik ;)
  vrijdag 24 februari 2012 @ 22:25:38 #15
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108366051
Whaha ja idd Sonnetje :D

Weet je wat ook zo gek is? Ik vergeet echt van alles. Weet nou niet of het door de moeheid komt of dat de dementie al aan het beginnen is :')
Ik wilde gaan douchen, maar nee, totaal vergeten. Dus net nog maar even gedaan. En natuurlijk helemaal kapot. :') Pfff. Ff bijkomen op de bank maar XD
  vrijdag 24 februari 2012 @ 23:06:34 #16
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108367774
Oke. Ik denk dat ik nu genoeg gegeten heb om te kunnen gaan slapen. 3 bakken chips, en net nog wat crackers met kaas. :@ :@ _O-

Trusten! :W XD :z
pi_108367874
Enfermera :o vreetzak! Truste :*
  vrijdag 24 februari 2012 @ 23:11:29 #18
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108367955
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 23:09 schreef Mangostine het volgende:
Enfermera :o vreetzak! Truste :*
Tis verschrikkelijk idd! I can't help it! :'( Oh well. :7 :9~ oO<
:*
pi_108375067
Das ook altijd zo wat he, door de week zou je nog uuuuuren willen slapen en dan ben je op zaterdag ineens zo vroeg wakker. En vannacht ook al paar keer. Maar aanhouder wint, ik ga het nog een keer proberen..! :).
pi_108375070
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 06:54 schreef clauwheee het volgende:
Das ook altijd zo wat he, door de week zou je nog uuuuuren willen slapen en dan ben je op zaterdag ineens zo vroeg wakker. En vannacht ook al paar keer. Maar aanhouder wint, ik ga het nog een keer proberen..! :).
Herkenbaar.
pi_108375078
Mogguh Kuuks. Flauw is dat he.
pi_108375083
Ja, nogal. Maarja. Lekker kopje koffie, ontbijtje. Ook nice.
pi_108375127
Mmogguh... ik ben ook al een tijdje wakker, hopelijk later vandaag nog even bijslapen.
Ik heb gisteren echt een extreem schattig eerste rompertje gekregen O+

Met een auto, kikker en gitaar :7
pi_108375129
Das ook weer zo. En ik word ook wel blij van de vogeltjes en vroeg licht. Lente komt eraan! De haasjes hier voor in het weiland (en ik woon toch echt in de stad :D) zijn ook al wakker. Dan is een nieuwbouwwijk in rust en alleen wakker zijn niet eens zo erg.
pi_108375138
Cute Mango!

Ik blijf nu nog iets van anderhalf uur stug liggen denk ik, omdat het kan en ik de rest van de dag op pad ga. Misschien lukt het alsnog!
  zaterdag 25 februari 2012 @ 07:39:46 #26
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_108375140
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 06:54 schreef clauwheee het volgende:
Je bent gewoon te uitgerust :P

Over 2 jaar huppelt er een konijntje door je bed ;)
Ik word al 1,5 uur als springkussen gebruikt. (Terugdoen werkt in zo'n geval niet zo goed.)
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_108375158
Terugdoen :') ik had een mental picture.
pi_108375159
Zou het Rocka :D. Bij jou al feest dus. Ik geniet er nog naar ff van. De man des huizes hier is ook altijd al zo'n stuiterbal sochtends, straks heb ik er twee en denk ik met weemoed terug aan deze zaterdag ;).
pi_108375166
Ik móet echt nog leren om een vrolijke vroege vogel te zijn. ;(
pi_108375180
Ik ben ook net wakker. Mijn wekker gaat iedere dag om vijf uur. Eens kijken of ik dat maandag ook zo leuk ga vinden haha.

Gisteravond zijn we nog even naar mijn moeder gelopen tijdens het uitlatwn van de hond. Eigenlijk om te vertellen hoe onze vakantie is geweest.

Toen ze een snoepje voor de hond ging pakken heb ik gauw de test bij haar koffiekopje neer gelegd. Toen ze terug kwam had ze in eerste instantie niets in de gaten. Tot haar oog op die test viel. Toen begon ze keihard te brullen en vliog ons om de nek. Ondertussen roepend: dat meen je niet DAT MEEN JE NIET.

Dus die kan nu ook helemaal los gaan met cadeautjes en alles :-)
pi_108375218
Leuk hè Twinks, het vertellen? :D Mooie reactie van je moeder.
pi_108375261
Mijn kind is lief O+ (sowieso wel uiteraard ;)) vriend ging.gisteravond wat drinken, dus k had al bedacht.dat k er voor Floris uit zou gaan. Wordt ie om 8uur wakker O+ t had ook makkelijk half 7 kunnen zijn (gebeurt de laatste tijd ook veel)

Leuk dw reactie van je moeder twinkle!
En mango war een schattig rompertje O+
pi_108375422
Twinkle wat een geweldige reactie van je moeder!

Nou uitslapen is niet echt gelukt :( *baal*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_108375488
Ik heb trouwens nog wel een vraagje. Wellicht dat jullie ervaringsdeskundigen mij daarmee kunnen helpen.

Ik heb namelijk een paniekstoornis en chronische hyperventilatie. Hoewel het nog heel ver weg is.. zie ik nu al op tegen debevalling. Bang om een paniekaanval te krijgen.. dat ik niet fatsoenlijk kan adem halen. Bang om flauw te vallen en daar vervolgend niet meer uit te komen. Even in een notendop wat ik voel vbij een paniekaanval.

Toen zei mijn moeder dat ik beter eetst even langs mijn huisarts kon gaan. Alvorens ik een afsptaak ga maken bij de vlos.

Wat zou jullie advies hierin zijn?
pi_108375684
Ik weet niet wat een huisarts hier nu al mee zou moeten doen Winkle. Ik weet wel dat ze bij de intake van de vk ook dit soort dingen behandelen, net als als andere gebeurtenissen/problemen/ziektes die je tijdens de zwangerschap en bevalling in de weg kunnen staan (denk bijvoorbeeld ook aan nare sexuele ervaringen die ook hun nasleep kunnen hebben). Ik denk dat je dit prima met je verloskundige kunt bespreken en dan samen kunt bekijken hoe je hier mee om kunt gaan. Er zijn genoeg zwangerschapscursussen met aandacht voor ademhaling en ontspanning waar je misschien ook wat aan kunt hebben. Gelukkig heb je nog even de tijd tot de bevalling. :*
  Moderator zaterdag 25 februari 2012 @ 09:08:30 #36
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_108375751
Midden in de nacht begint plotseling mijn (nu 35 weken) zwangere vrouw te schreeuwen 'AAAHHH KRAMP KRAMP!!!!'. Ik schrik me helemaal de tering, allerlei scenario's spookten al door m'n hoofd. Bleek ze een flinke kramp in haar kuit te hebben }:|

Volgens mij stond m'n hart heel even stil.
F.K.A. SuperwormJim
pi_108375767
auw vervelend SWJ, maar inderdaad wel een bekende kwaal..... En ik kan me voorstellen dat jij meteen naast het bed staat van schrik :D
  Moderator zaterdag 25 februari 2012 @ 09:11:24 #38
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_108375780
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 08:45 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb trouwens nog wel een vraagje. Wellicht dat jullie ervaringsdeskundigen mij daarmee kunnen helpen.

Ik heb namelijk een paniekstoornis en chronische hyperventilatie. Hoewel het nog heel ver weg is.. zie ik nu al op tegen debevalling. Bang om een paniekaanval te krijgen.. dat ik niet fatsoenlijk kan adem halen. Bang om flauw te vallen en daar vervolgend niet meer uit te komen. Even in een notendop wat ik voel vbij een paniekaanval.

Toen zei mijn moeder dat ik beter eetst even langs mijn huisarts kon gaan. Alvorens ik een afsptaak ga maken bij de vlos.

Doe aan (zwangerschaps)yoga. Je leert je volledig te ontspannen en je ademhaling onder controle te krijgen. Zo krijg je ook veel meer zelfvertrouwen. Als je namelijk bang bent om een paniekaanval te krijgen, krijg je er waarschijnlijk ook één. Je eigen onrust en angst wekt zo'n aanval makkelijk op. En met yoga leer je die angst te voorkomen en je ademhaling onder controle te krijgen. ;)
F.K.A. SuperwormJim
  zaterdag 25 februari 2012 @ 09:20:36 #39
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108375877
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 08:45 schreef Twinkle20 het volgende:

Hoi aangenaam... Ik moet zo weg, dus ik kom hier straks effe op terug... Alvast een geruststelling: ik heb tijdens de bevalling nergens last van gehad ;)
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_108376310
Oe, hier nog eentje. Denk altijd dat ik de enige ben en durf het er nooit zo goed over te hebben :@. Maar stond ook op mijn lijstje om te bespreken straks bij de vlos.
pi_108376433
Hypnobirthing Twinkle? Ik weet er het fijne niet van, maar sommige moeders van hier hebben er fijne ervaringen mee.
En wat leuk, een plusje bij de koffie. :)

Mijn oudste hè, die wordt vandaag alweer vier! 4 !!!! Weer een drukke dag dus. Maar máándag, dan kan ik gestrekt! Nu al zin in. :)
Hardloper.
IG @webkim
pi_108376478
Feli met je kleuter, Webkim! *O* Succes en veel plezier vandaag.
pi_108376487
Paniek heb ik bij de eerste intake besproken bij de vlos, net als mn verhoogde kans op depressie en sexueel misbruik wat mogelijk idd gevolgen kan hebben bij toucheren oid. Gewoon aangeven!
En over 1,5e week begint mijn zwangerschapsyoga, denk dat dat ook wel heel fijn gaat zijn :)

Gefeliciteerd Webkim!

En de muren in de babykamer worden zo mooi! Even wat snelle foto's:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het blauw is van allebei het behang dezelfde kleur, maar lijkt anders hier door het licht.
De laatste muur zijn ze nu aan het behangen met glasvlies, dat komt mijn broertje volgend weekend (heel zachtroze) verven O+
pi_108376512
ohhhhhhh!!! MOOI!! ^O^
pi_108376521
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 21:55 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh en keek net in de spiegel en mn buik is echt ontploft :') Ik geloof dat ik nu in de zichtbare periode ga komen...Heb fotoś in t buikentopic geplaatst.

Dan ik ook :D
pi_108376569
Wat een zoete behangetjes M'lijntje! Mooie rustige sfeer zo.
pi_108376636
Ohh ik voel me vandaag heerlijk! Een keertje lekker uitgeslapen en niet misselijk wakker geworden. En het zonnetje schijnt, de vogels fluiten. Ik heb alle ramen tegen elkaar open staan. Frisse lucht in mijn stulpje!

En ik mag maandag weer naar de verloskundige en ik heb er zin in. Trots dat mijn buikje groeit. En ik hoop dat ik het hartje kan horen. Wat ben ik toch blij dat ik zwanger ben *;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Freub en Woman, ik ben heeeeel blij dat jullie allebei een goede echo hebben gehad!!! jeeuj! :*
pi_108376713
Gefeliciteerd Webkim!

Mooi Marjolijntje, erg leuk bij elkaar!

Heerlijk Kwisted *O*
pi_108376804
Ja zwangerschapsyoga ga ik sowieso doen!

Ik heb die paniekstoornis al vanaf mijn 14e. Op mijn 20e heb ik daardoor een jaar thuis gezeten.. kon en durfde niks meer. Therapie gehad en heb toentertijd ook Lexapro (antidepressiva tegen paniekaanvallen) geslikt en een dik half jaar geleefd op lorazepam en oxazepam.

Daarna heeft het een paar jaar goed gegaan totdat ik op mijn 25e een terugval kreeg (ben nu 27). Weer therapie en medicatie. Dit keer maar een weekje thuis gezeten gelukkig.

Slik nu al ruim driekwart jaar geen medicatie meer. Alles onder controle en de laatste keer dat ik een aanval kreeg kan ik me niet eens meer heugen dus dat zit wel goed.

Mocht ik merken dat het terug gaat komen, dan ga ik ook weer terug in therapie heb ik mezelf voorgenomen.

Alleen vanaf nu staat er een verbod op het slikken van enige medicatie in die trant. Vanaf nu ben ik op mezelf aangewezen en kan ik mezelf niet meer drogeren met pammetjes. Dat idee beangstigt me een beetje. Hoewel het al zo lang goed gaat!

Fijn om te weten dat een vlos daar ook dieper op in gaat. Dan zie ik niet direct de noodzaak om eerst naar de HA te stappen denk ik.

Bedankt voor jullie advies!
pi_108376934
Mango wat een lief rompertje!! Klein he??

Twinkle wat een leuke reactie van je moeder! O+

SWJ :') arme jij!!

Webkim, van harte met je oudste!

Marjolijntje, wat een mooie kamer!! Snoezig!

Kwisted :D :D ik word helemaal vrolijk van jou!!

Net weer even gekotst pff! Daarna meteen gegeten? :? Had honger? Vaag... Zo maar eens even lekker gaan wandelen denk ik...
pi_108377297
Webkim gefeliciteerd!
pi_108377375
ik dacht even huh Webkim bevallen? Maar je bedoelt met de jarige. _O-

Gefeliciteerd! *O*
pi_108377465
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 11:05 schreef Kwisted het volgende:
ik dacht even huh Webkim bevallen? Maar je bedoelt met de jarige. _O-

Gefeliciteerd! *O*
Dat dacht ik ook.. Gefeliciteerd!

Marjolijntje, wat een super mooi behang. Dat wordt een mooi kamertje!

Mango ook echt een schattig rompertje..

Kwisted, wat fijn dat je je zo goed voelt! En ik zag al een heus bolletje O+

Hier ook heerlijk geslapen, meer dan het klokje rond. Ik hoop dat ik vandaag een beetje fit ben. Het weer is iig heerlijk, zometeen een lekker stuk lopen met de hond..
pi_108377558
Oeps hihi :D
  zaterdag 25 februari 2012 @ 11:26:00 #55
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_108377729
Prachtig Marjolijntje!! Helemaal mijn smaak :Y
pi_108377981
Wauw marjolijntje wat mooi! Zou ik ook in de babykamer willen hebben :Y

Webkim gefeliciteerd *O*

Kwisted lekker vrolijk *O* hihi

Heb vanmorgen allemaal spulletjes gekocht voor in m'n ziekenhuistas
Dus die staat nu voor n gedeelte al klaar :)

Twinkle.
hyperventilatie heb ik lange tijd gehad, met ademhalingsoefeningen mezelf aangeleerd anders te ademen (dmv een boek) kreeg nml te horen van de psycholoog dat ik er nooit vanaf zou komen :{ (gelukkig had ik door m'n opleiding n ander idee ;) )

Een aantal weken geleden kwam de hyperventilatie terug, met fysio gekeken naar m'n ademhaling enz, had verwacht in t ziekenhuis ook flink te moeten hyperventileren maar dat was niet t geval. Viel me 100% mee

Maar in combi met paniekstoornis lijkt t me wel n stuk lastiger..

[ Bericht 18% gewijzigd door Zoë23 op 25-02-2012 11:41:27 ]
  zaterdag 25 februari 2012 @ 12:38:12 #57
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_108379574
Ik was even aan het kijken, wat is het lijstje lang geworden, gefeliciteerd nieuwe zwangeren :D
Be dance |Be real| Be You
pi_108379830
Twinkle, de meeste verloskundigen zijn hier op getraind, dus met hem/haar bespreken zou al genoeg moeten zijn. Mocht je er toch nog een heel naar gevoel bij houden, kun je kiezen voor een doula, dit is een meneer/mevrouw die je begeleid tijdens de zwangerschap, en er bij de bevalling ook bij zal zijn. Je kunt met haar heel goed je angsten bespreken en je wensen kenbaar maken, zij zal dan (indien mogelijk!) jouw wensen behartigen zodat jij je voor de volle 100% kan richten op de bevalling en je niet druk hoeft te maken met alles wat er om heen komt.

Hier te vroeg wakker, beetje hyper met opstartproblemen (veel plannen hebben, beginnen en het volgende wat je wil doen al zien en daar ook ondertussen aan beginnen _O- ) 23-3 de SEO (GUO) in het LUMC, pas dan zullen we voor de 99% zeker weten of alles echt echt echt goed is met ons mannetje... blij dat ik al een geslachtsbepaling had laten doen, want ik kon echt alleen maar een afspraak maken als ik al zeker wist dat het een jongetje zou zijn, als ik dit niet wist moest ik eerst maar een echo laten maken (op eigen kosten) want ze zitten al overvol voor de komende 15 weken :o, dus gelijk gezegd, ja heb ik laten doen en het is een jongentje... nou met godgratie mocht ik de 23-3 langskomen... *sugt* tis maar lastig dat deze echo's maar op een kleine schaal geleverd worden hoor }:|

Gefeli webkim *O*
en alle andere dames (en heren) een hele fijne Zaterdag toegewenst :*
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_108381108
Kim gefeliciteerd met je jarige! *O*.

Ehm, ik heb een ietwat rare vraag. Als je zit te lunchen zou ik vooral niet doorlezen :+.
SPOILER
  zaterdag 25 februari 2012 @ 13:45:26 #60
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108381565
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 13:28 schreef Kuukske het volgende:
Kim gefeliciteerd met je jarige! *O*.

Ehm, ik heb een ietwat rare vraag. Als je zit te lunchen zou ik vooral niet doorlezen :+.
SPOILER
SPOILER
M'n schoonzusje is vannacht bevallen van V.ive Ik ga zometeen effe met m'n moeder kijken *O*
pi_108381623
Hmpf. Ik kijk het nog effe aan. Ik kan nog gewoon zitten enzo hoor verder. En lopen. En bukken. En buigen. En strekken :D.

Gefeliciteerd met je nichtje! Leuke naam! Apart O+.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 13:48:11 #62
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108381640
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 13:47 schreef Kuukske het volgende:
Hmpf. Ik kijk het nog effe aan. Ik kan nog gewoon zitten enzo hoor verder. En lopen. En bukken. En buigen. En strekken :D.

Gefeliciteerd met je nichtje! Leuke naam! Apart O+.
Ge kunt ze ook inwendig hebben he, daar heb je alleen last van bij het ontlasten...
pi_108381672
:o. Oooh. Verder gewoon onschuldig toch? Had ik al even snel gegoogled.
* Kuukske gaat wat meer water enzo drinken.

Nog een paar weekskes tot m'n smurfke er is *O*. O+.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 13:50:04 #64
326689 MixedEmotions
Ne oblivicaris...
pi_108381686
Hoii !

Allereerst gefeliciteerd aan alle zwangeren hier :)
Mooie buikfoto's :)

Ik heb vandaag hier.al even zitten lezen.Ik ben zelf ook zwanger, 13 weken 5 dagen, uitgerekend omstreeks 27 augustus 2012 :)
"... Cold silence has a tendency to atrophy any sense of compassion ..."
~ Tool ~
  zaterdag 25 februari 2012 @ 13:57:07 #65
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108381874
Clauw, jeutje, wat vroeg wakker zeg :o -O- Stom!
Ik werd ook wel tussendoor wakker, voor plaspauzes, maar alleen om 3 uur en half 8, en ik sliep gewoon weer als een roos daarna, tot 10.00 geslapen.. O+

Mango wat een suuuuperlief rompertje!! O+ :D

Twinkle wat een heerlijke reactie van je moeder O+

Jim omg _O- :') WHaha ja idd... XD Die kramp is wat minder erg met 35w! (alhoewel waarschijnlijk niet minder vervelend in haar beleving :+)

Wat fijn kwisted! O+ :*
Ik voel me idd ook heel goed vandaag, ook bijna niet misselijk.. alhoewel er nog wel wat in petto ligt voor mij denk ik, binnenkort :+ Mja, we zien het wel.

He Fieder wat vervelend joh -O- Niet snel genoeg gegeten? Of kwam het kotsen echt ineens opzetten?

Webkim gefeli! :*

Kuuk, ik denk dat flugeltje idd gelijk heeft.. :* Je kan evt naar de huisarts voor middeltjes, zowel om ontlasting wat zachter te maken en evt pijn te verlichten denk ik... ^O^

Welkom ME! *O* :D Wat leuk, gefeliciteerd! :*
Dus je zit al enigzins veilig met je 13 weken, tof joh O+
Zomerkindje O+

Nou hier verder alles goed.. heerlijk geslapen, voel me best heel goed. Net onwijs veel geluncht, had echt trek! :o Eitje en 4 boterhammen :o Normaal eet ik nooit zo veel. Lekker ook wat groente en gezonde dingen om te snoepen in huis gehaald (tomaatjes, komkommer, wat kaas). Ja oke, die kaas is niet al te gezond maar beter dan chips lijkt me :') WHihi.
pi_108382283
Kuuks dat is idd onschuldig, alleen vooral heel vervelend voor jezelf.
Volgens mij kan je wel beter even een zalfje ofzo er voor halen, alleen geen idee of dat nu al nu heeft of pas na de zwangerschap.

Ik heb wel een tip als je er moeilijk af komt.
Als je op de wc zit dan een beetje naar achteren leunen, nooit naar voren. Dus meer het glijbaan effect :+

Vervolgens kan het helpen om een vuist de maken van je handen en dan stevig vanaf je heupen richting je knie te wrijven, langs de buitenkant van je benen.
pi_108382533
@Enfermera, ik had vanmorgen een banaan en ontbijtkoek gegeten toen ik nog in bed lag, om het voor te zijn. Toen opgestaan, ontbijtje gemaakt, en opeens moest ik rennen... O+ zat echt verbaasd te kijken haha.

Maar daarna voel ik me wel beter. Ontbijtje ook gewoon opgegeten haha. De hele dag door ben ik misselijk eigenlijk :( Het helpt wel om mijn maag nooit leeg te laten zijn, dus de hele dag door eten! Maar het gevoel blijft... Begin ook last van maagzuur te krijgen! Wordt een zware tijd vrees ik :P

ME welkom!!! Je bent al n eindje! Leuk!

SPOILER
  zaterdag 25 februari 2012 @ 14:24:19 #68
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108382667
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 14:20 schreef Fieder het volgende:
@Enfermera, ik had vanmorgen een banaan en ontbijtkoek gegeten toen ik nog in bed lag, om het voor te zijn. Toen opgestaan, ontbijtje gemaakt, en opeens moest ik rennen... O+ zat echt verbaasd te kijken haha.

Maar daarna voel ik me wel beter. Ontbijtje ook gewoon opgegeten haha. De hele dag door ben ik misselijk eigenlijk :( Het helpt wel om mijn maag nooit leeg te laten zijn, dus de hele dag door eten! Maar het gevoel blijft... Begin ook last van maagzuur te krijgen! Wordt een zware tijd vrees ik :P

ME welkom!!! Je bent al n eindje! Leuk!

SPOILER
Huh, apart joh. Ja idd! :P Kan ik me voorstellen..
Oh fijn :) He jammer joh ::( Nee idd... ja dat helpt goed he :) Ook al heb je dan dat misselijke gevoel, regelmatig eten haalt dan wel de scherpe kantjes ervanaf vind ik :)
Ohjee. Ja idd.. nouja. Maar per dag bekijken he :s)
pi_108382709
Zo, ben weer een beetje opgeknapt, flink beroerd geweest zeg. Vergeef me als ik niet alles bijhou (jullie beppen echt te veel :+ )

Twinkle: wat een leuke reactie!

Ik zag dat Woman positief had geplast; gefeliciteerd meid! *O*

SWJ: ik moest een beetje lachen om het kramp verhaal, logisch dat je je rot schrikt!

Marjolijntje; wat wordt het mooi! Super dat behang zeg! O+

Webkim van harte gefeliciteerd met je oudste!

Kwisted: wat leuk en fijn om te lezen hoe je je voelt, echt geweldig.

Maffe; wat een gedoe, gelukkig maar dat er nu een afspraak staat. Heb jij ervaring met zo'n GUO? Ik krijg 'm ook, geloof in april ergens maar weet (nog) niet zo goed wat ik moet verwachten.

Mixed Emotions: gefeliciteerd en welkom! *O*
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  zaterdag 25 februari 2012 @ 14:54:14 #70
326689 MixedEmotions
Ne oblivicaris...
pi_108383656
Dank jullie wel *O*
"... Cold silence has a tendency to atrophy any sense of compassion ..."
~ Tool ~
pi_108384513
Nu nog dikke keelontsteking. Slikken is geen doen.. Klieren in mijn hals zijn helemaal opgezwollen, dik en pijnlijk als ik eroverheen wrijf met mijn vingers. Heb ik sinds donderdag al! Heb vanmorgen al een doos ijsjes gehaald en heb zo'n dingetje van DARO wat wel geschikt is voor zwangeren.

Ik geef mezelf nog tot maandag en als het dan nog niet over is even naar de HA denk ik? Is niet normaal lijkt me :N

Vanochtend het boek 'Uw zwangerschap week na week' gekocht van Deltas.
Wel interessant! Geeft me een bewuster gevoel wat er allemaal in mijn lijf af speelt. En dat het allemaal nog zo klein is! Echt grappig.

En normaal ben ik een heel bezig bijtje, maar vandaag heb ik even nergens zin in. Gewoon lui op de bank beetje laptoppen .. Beetje dutten ...

En het mannetje zorgt toch zo goed voor zijn vrouwtje O+

Ja veel drinken en vezels eten meiden! Obstipatie blijkt een heel normaal iets te zijn als je zwanger bent (las ik net ... uhuh :Y )

Ow boy als dat me nog allemaal te wachten staat.. Wat daar in dat boek staat .. :')

Mehhh .. gaat goed komen!

Geniet van jullie dagje!
pi_108384583
Oehw bedankt voor alle tips dames!
En welkom ME!
pi_108386849
Moet zo koken maar zie er als een berg tegenop. Denk dat ik zelf maar een boterham neem. Kan dat kwaad? Krijg dan natuurlijk geen vlees binnen... Maar weet nu al dat ik het toch niet binnen hou.
Brood met worst telt niet als vlees zeker :')
pi_108387296
Zo, ik lurk nog trouw mee maar van reageren komt weinig, doe doordeweeks niet veel meer dan werken, avondeten opeten en slapen. Verder alles hier helemaal in orde, buik groeit lekker, baby schopt lekker en behalve dat ik heel erg moe ben heb ik niet veel last van dingen.

Las van Twinkle haar probleem, als je geïnteresseerd ben in hypnobirthing, ik ben nu bezig met de cursus dus voor vragen mag je altijd pmen.

Verder zie ik een boel nieuwe zwangere, gefeliciteerd allemaal!
pi_108387836
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 17:01 schreef Fieder het volgende:
Moet zo koken maar zie er als een berg tegenop. Denk dat ik zelf maar een boterham neem. Kan dat kwaad? Krijg dan natuurlijk geen vlees binnen... Maar weet nu al dat ik het toch niet binnen hou.
Brood met worst telt niet als vlees zeker :')
Een dagje geen vlees kan natuurlijk geen kwaad :*
pi_108387849
Iedere dag vlees is eigenlijk helemaal niet zo goed voor je ;)
pi_108388003
Bedankt! Heb besloten dat ik maar een eitje kook met wat salade. Lekker licht.
Manlief kan dan het avondeten zelf opeten. Hoop dat ik over een paar weken weer gewoon kan eten!!

Thistleweed, fijn toch dat het zo goed gaat!! Zie je volgens mij niet in de OP staan, hoe ver ben je?
  zaterdag 25 februari 2012 @ 17:33:27 #78
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_108388010
Maar wel lekker marjolijntje :D
Be dance |Be real| Be You
pi_108388065
Dat zeg ik ook niet :P hehe :D
  zaterdag 25 februari 2012 @ 17:36:28 #80
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108388118
Kuuks, die dingen zijn inderdaad volkomen onschuldig... Ze doen alleen verrekte pijn... :+

Net even met m'n moeder bij m'n nieuwe nichtje gaan kijken, wat is dat dan toch weer klein he... O+ Niet voor te stellen dat wij over een week of 5 ook weer met zo'n kleintje zitten...

En o ja, bevalling van een uurtje of anderhalf zo ongeveer, darn, kom ik aan met m'n 31 uur bij Willem. M'n schoonzusje lag daar hartstikke fit te wezen...
pi_108388170
Pieter gaat misschien wel veel vlotter Fluug! :)
  zaterdag 25 februari 2012 @ 17:42:41 #82
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108388357
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 17:37 schreef Kuukske het volgende:
Pieter gaat misschien wel veel vlotter Fluug! :)
Kwam de jaloezie door het beeldscherm heen? :')
pi_108388543
Wat leuk Flugeltje! O+
Ik had het met die link in het bv-topic, dat ik me ineens intens goed herinnerde hoe Ko van P.'s borst afschoof om te proberen mijn borst te bereiken, net een paar dagen oud! O+
Straks weer zo'n klein oer-kindje vol gekke reflexen en alles. O+

En wat Kuukske zegt, het hoeft helemaal niet weer zo te gaan he? Ik zelf probeer me nu ook voor ogen te houden dat het niet zo 'soepel' hoeft te gaan als bij Ko.
Het was niet makkelijk, met 48 uur gebroken vliezen en een weeenstorm, maar wel te overleven als ik sommige verhalen lees.
Huuuu, ik zie er best weer tegenop! :o

Nouja, ik heb het kraampakket in huis, iets met verkeerd overstappen en kl*teverzekeringen en praat me er niet van. :(
Dus dat spul staat op de kast.
Geeft weer wat rust.
De afgelopen dagen weer veel gewerkt en daardoor moe en nogal emotioneel en hormonaal. Veel huilbuien en totaal niet klaar zijn voor dit kindje. :@

Morgen gaan we lekker even op de tuin, daar word ik vast een stuk rustiger van.
Dn volgende week nog werken en hopelijk heb ik dan al mijn werk af om me te concentreren op de komst van ons nieuwe kindje. O+
Ik vind dat het allemaal veel te snel gaat deze keer. :')
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_108388794
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 17:42 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Kwam de jaloezie door het beeldscherm heen? :')
Een beetje. 8-) maar dat geeft niet.

Ik ga zo eindelijk een McFlurry halen *O*
pi_108389352
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 17:13 schreef Thistleweed het volgende:

Las van Twinkle haar probleem, als je geïnteresseerd ben in hypnobirthing, ik ben nu bezig met de cursus dus voor vragen mag je altijd pmen.

Heb het eens even gegoogled en hoewel ik niet direct een zweverig type ben, sprak mij dit wel zeer bijzonder aan!

Maar wanneer is de tijd rijp om te starten met zo'n cursus?

Ik ben bang dat als ik met 30 weken start, dat i khet dan allang weer vergeten ben allemaal met de bevalling :@

Maar wat ik erover heb gelezen en gezien, vond ik het zwaar okay! ^O^
pi_108389369
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 17:54 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Een beetje. 8-) maar dat geeft niet.

Ik ga zo eindelijk een McFlurry halen *O*
Ik heb gisteren die McFlurry Appeltaart gehad .. maar ik vond hem nie zo :N .. Beetje chemisch appeltaartje was het
pi_108390127
Ik sta inderdaad niet in de op omdat ik niet zo regelmatig mee post maar ik ben vandaag 26 weken.

Er werd mij aangeraden om zo snel mogelijk te beginnen met de hypnobirthingcursus omdat je dan tijd hebt om alle ademhalingsoefeningen en ontspanningsoefeningen goed te oefenen. Ook draait het in de hb erg om conditionering, je moet er in gaan geloven en vertrouwen dat je lichaam gemaakt is om te baren en dat je het baren wel voelt maar dat dat gevoel niet perse omschreven hoeft te worden als pijn. Het is fijn als je daar de tijd voor hebt. Er zijn nog wel meer redenen om snel te beginnen met de cursus maar dit is wel het belangrijkste. Nu verschilt het in mijn les hoe ver iedereen is, er is iemand die al bijna uitgerekend is en er is iemand die nog maar 20 weken ver is.
Maar ik denk niet dat je het gaat vergeten juist omdat je thuis er ook intensief mee bezig bent (of kan zijn, je kunt natuurlijk ook de cursus volgen en er thuis wat minder mee doen)
pi_108390242
Mijn lief is pannenkoeken aan het bakken O+

Verder zit ik nu met veel pijn met mn benen omhoog, maar het behangen is klaar en ik heb ook stof gekocht voor het boxkleed en speelkleed wat ik wil gaan maken!
pi_108390801
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 18:13 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Ik heb gisteren die McFlurry Appeltaart gehad .. maar ik vond hem nie zo :N .. Beetje chemisch appeltaartje was het
Oh, JD had 'm net. Die vond 'm lekker. Ik ben ouderwets voor M&M's gegaan :9.
pi_108391000
Hullo 8-)

Het gaat hier echt al de hele dag plopperdeplop, kriebeldewiebel O+ O+ klein stuiterballetje!! *;
pi_108391017
Oh en geen echte mijlpaal maar wel een weekwissel: 19 weken vandaag!! *O*
pi_108391245
@LeNeHe Ja heb al ervaring met de GUO, is eigenlijk een hele nauwkeurige SEO waarbij ze extra letten op mogelijke afwijkingen niks engs :*
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  zaterdag 25 februari 2012 @ 19:13:44 #93
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108391261
Hier 34 weken! *O*

Beetje drukke dag gehad. Mijn hondje (althans voormalig van mij) was vandaag een dagje hier. Ik was even vergeten hoe stuiterig hij was O+
Daarna nog even bijgekletst met collega (toen ze de hond kwam ophalen).
En nu ga ik snel lezen in het HypnoBirthing boek dat ik heb mogen lenen van Fee-nix. Thnx :*
pi_108391397
Dat is wel een goede, dat boek er maar weer eens bijpakken... dit keer maar iets eerder mee beginnen dan toen bij muppet :P
  zaterdag 25 februari 2012 @ 19:35:34 #95
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108392134
Twinkle: Beterschap! :* Hoop dat het snel wat beter met je gaat.. En fijn he, zo'n man die goed voor je zorgt O+ Lekker rustig aan doen hoor! :*

@Fieder: lekker boeiend. Je hoeft echt niet elke dag vlees te eten hoor :') En een keertje je portie groente overslaan geeft echt niet! Zolang je maar IETS binnenkrijgt. :) Vriendin van mij had echt last van hyperemesis gravidarum (echt bizarre misselijkheid waarbij je uitdroogd), en haar vk zei ook; zolang je iets binnenkrijgt is het best, maakt niet uit als je een tijdje alleen maar patat eet :') XD

En idd Marjolijntje, het kan idd zelfs slecht zijn, vooral rood vlees :Y Beter een kippetje oid dan ^O^ (alhoewel, met al die antibiotica... :X)

Oeke: dikke :* voor al je hormonale buien. Fijn dat je lekker wat ontspanning in de tuin kan hebben O+

Gerberaatje gefeliciteerd!! 19 weken, tof joh O+ :D

Jeetje asy, al 34 weken :o leuk O+

Wij zijn bij vrienden op bezoek geweest, van 15-18u en ik ben weer helemaal kapot :') Nu zit een heerlijke zelfgemaakte pizza in de oven waar ik van ga genieten zo! Niet normaal :9~ *;

Ohja, dat vroeg ik me trouwens af; weten jullie al of je borstvoeding of flesvoeding gaan geven? ja ik weet dat er een apart topic over is, maar ben nieuwsgierig :+
Ik weet zeker dat ik borstvoeding ga proberen, gaat dat goed en kost het me niet teveel energie, superr O+, maar als het me echt te zwaar wordt oid dan stap ik net zo makkelijk over gok ik. Maar wil echt borstvoeding geven als dat goed gaat O+
pi_108392317
Borstvoeding hier :) muppet heeft bijna een jaar gehad (net iets meer dan 11 maanden :)) en dat hoop ik nu weer te halen :)
  zaterdag 25 februari 2012 @ 19:41:10 #97
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108392351
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 19:40 schreef Gerberaatje het volgende:
Borstvoeding hier :) muppet heeft bijna een jaar gehad (net iets meer dan 11 maanden :)) en dat hoop ik nu weer te halen :)
Tof! O+ Wat lang joh :D Was dus ook goed geregeld op je werk?
pi_108392457
Yup, sowieso heb je tot je baby 9 maanden is 'kolfrecht'.. dat kon bij mij nog eens gerekt worden t/m de 9 maanden :P toen gingen we op vakantie en toen we terugkwamen begon muppet regelmatig te weigeren (rond de 11 maanden schijnt er een punt te zijn waarop ze even helemaal niet geinteresseerd zijn... wil je 'makkelijk' stoppen dan is dat vaak wel een mooie tijd!) en ik wilde best bv door blijven geven, maar had geen zin meer om te kolven... ze dronk ineens 3 dagen niet, ik had geen stuwing. Dus ik vond het een mooi moment om te stoppen :)

Speelde hier ook een klein beetje mee dat we graag weer voor een kindje wilden gaan en de kliniek wil dat je gestopt bent met bv voor je weer een poging mag doen...
pi_108392592
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 18:44 schreef Marjolijntje het volgende:
Mijn lief is pannenkoeken aan het bakken O+

Verder zit ik nu met veel pijn met mn benen omhoog, maar het behangen is klaar en ik heb ook stof gekocht voor het boxkleed en speelkleed wat ik wil gaan maken!
Wat leuk Marjolijntje dat zelf maken! Ik ben met de naaimachine niet zo goed maar kan wel beetje haken en breien, misschien kan ik een knuffeltje en een dekentje maken ofzo...

En pannenkoeken mmmmm... Lekker met die benen omhoog!

*O* voor alle mijlpalen, wisselweken en plopperige beebs

Bedankt voor de geruststellingen, ik heb lekker light gegeten en ben nu niet misselijk meer! Jee! Gewoon eten wat ik kan eten dus. O+ is nog n blikje mais gaan halen voor de sla, had ik zo'n zin in. Lieff!
pi_108392655
Oh en ik ben ook van plan bv te gaan proberen. Heb van collega's echt horrorverhalen gehoord over baby's die met bloed om de mond lagen te drinken ivm kloven enzo ieh! En borstontstekingen, maar dat kan zonder bv ook geloof ik... We zien wel 8-)

Als het niet lukt dan zal ik daar denk ik geen enkele moeite mee hebben. Mijn moeder heeft het vroeger bij mij ook niet gedaan ivm medicijnen. Gewoon flesje dan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')