Misschien moet je dat eens investeren in een cursus begrijpend lezenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat is dan de definitie van mega geld? Ik lach om 1k, dat verdien ik in een dagje. Skere paupers.
Nogmaals bedankt, ben nu wel benieuwd! Helemaal nu ik zelf slachtoffer ben geworden, totaal uit het niksquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:50 schreef AndreaW het volgende:
Ja maar die moet je wel weten te onderscheiden.. Maar pas ook op de parkeermeters .. want die zijn pas tricky, ik ga het voor je opdissen van het werk.
K = kilo, oftewel duizend (euro)quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:54 schreef AndreaW het volgende:
Ja het bedrag snapte ik, maar die K niet.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Misschien moet je dat eens investeren in een cursus begrijpend lezen
Volgens mij moet jij gewoon eens nadenken, skere pauper.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Misschien moet je dat eens investeren in een cursus begrijpend lezen
Dat zal het zijn jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij gewoon eens nadenken, skere pauper.
Ik ben blij voor je dat je zoveel verdiend, maar niet iedereen krijgt dat, wat meer bescheidenheid zou je sieren.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij gewoon eens nadenken, skere pauper.
Bescheiden zijn omdat ik werk voor mijn centenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:57 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je dat je zoveel verdiend, maar niet iedereen krijgt dat, wat meer bescheidenheid zou je sieren.
Ok dan ben je een idioot zoals ik al dacht .. end of discussion.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bescheiden zijn omdat ik werk voor mijn centendacht het niet.
Wel een idioot die dus meer verdiend dan jij. Wie faalt er dan precies harder?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:58 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Ok dan ben je een idioot zoals ik al dacht .. end of discussion.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:41 schreef GalgenRad het volgende:
met 929,75 je rekening leeg hebben
[..]
3 euro op je rekening niet helemaal noemen![]()
Dit is een serieus topic, gaarne je creatieve en/of lucratieve ideeën ergens anders spuienquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:32 schreef Confetti het volgende:
Kun je niet in Roemenië geld gaan pinnen en gaan claimen dat je geskimt bent?![]()
Klagen bij de bank en dan heb je je geld verdubbeld.
Alsof mensen op een meet een lelijke Aziaat met huidziekten niet zouden herkennen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:38 schreef Schenkstroop het volgende:
Alle fokkers zijn rijk zotezien. Even een ander account maken en op een meet komen. Skim-skim-skim![]()
Jij bent ook wel hard de laatste tijd hé koekquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:07 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Alsof mensen op een meet een lelijke Aziaat met huidziekten niet zouden herkennen.
Jij bent anders ook wel op dreef somsquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jij bent ook wel hard de laatste tijd hé koek
Tegen wie dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:13 schreef rosalinde93 het volgende:
[..]
Jij bent anders ook wel op dreef soms
Ach, in het echt ben ik een hele lieve jongen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jij bent ook wel hard de laatste tijd hé koek
Beetje frustraties in real life hier uitkuren xDquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:19 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ach, in het echt ben ik een hele lieve jongen.
ja gvd vitesse dat van rkc verliest mijn leven is niks meer waardquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Beetje frustraties in real life hier uitkuren xD
oh dat is dat je zo'n zuurtje bent!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:26 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
ja gvd vitesse dat van rkc verliest mijn leven is niks meer waard
Ik wil er nog niet over praten, het is nog te vers.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:27 schreef Meloewa het volgende:
[..]
oh dat is dat je zo'n zuurtje bent!
Koekje toch
Nounou er zijn ergere dingen in het leven.. bijv. die aziaat die je net neerhaaldequote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:29 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik wil er nog niet over praten, het is nog te vers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |