Het gaat wel goed met julliequote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:11 schreef LieLie het volgende:
MrLie heeft nu een iPhone 3 en een iPhone 4
Oepsquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:25 schreef TAV74 het volgende:
Nou dit gaat dus niet goedkomen, ding is softwarematig gesloopt vrees ik..
Doe je snel!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:25 schreef TAV74 het volgende:
Nou dit gaat dus niet goedkomen, ding is softwarematig gesloopt vrees ik..
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:41 schreef Stereotomy het volgende:
Vorig jaar in Barcelona werd jouw tablet gepresenteerd, draaide betasoftware maar ik vond hem al wat traag en clunky. Zou hem niet aan iemand aanraden
Dan nog was dit het moment om het voor je te houden, daar zit je niet op te wachten als het niet luktquote:
hoe doe je de reset?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:56 schreef TAV74 het volgende:
geen idee. maar mij lijkt dat het probleem is dat de upgrade halverwege is vastgelopen waardoor er nu een corrupte versie over is. Factory restore helpt ook niet.
Yep...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:07 schreef z80 het volgende:
[..]
hoe doe je de reset?
apparaat aan de usb voeding en dan aan+volume omlaag? deze zou moeten werken.
anders heb je grote kans dat het een brick is en retour moet.
er blijken wat opties te zijn om de bootloader te benaderen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Yep...
Laatste zal er wel van komen....
Thnx! Ik heb nu eerst HTC maar gemaild, ik wacht hun antwoord wel even af.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:13 schreef z80 het volgende:
[..]
er blijken wat opties te zijn om de bootloader te benaderen.
zie dit forum.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1394659
Je sociale vaardigheden zijn dik in orde Steer, echt een prachtmoment om dit te melden. Vind het ook echt heel interessant wat jij er in Barca van vondquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:41 schreef Stereotomy het volgende:
Vorig jaar in Barcelona werd jouw tablet gepresenteerd, draaide betasoftware maar ik vond hem al wat traag en clunky. Zou hem niet aan iemand aanraden
ik vrees dat ik de hele nacht met het apparaat een het stoeien zou zijn om het weer werkend te krijgen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Thnx! Ik heb nu eerst HTC maar gemaild, ik wacht hun antwoord wel even af.
was op eerste indruk wel tevreden met het ding, en lees eigen verder nergens dat die updates problemen geven dus ik ga er maar even vanuit dat het pech is.
Dat is ook mijn normale reflex, maar ik probeer verstandig te zijnquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:20 schreef z80 het volgende:
[..]
ik vrees dat ik de hele nacht met het apparaat een het stoeien zou zijn om het weer werkend te krijgen.
zeker als het door middel van een bootloader is op te lossen.
je weet hoe het met hem afliep?quote:
In de vorm van een HTC tablet?quote:
het is dat Sonja met de auto weg wasquote:
Pwep, pwep, pwep, pweeeeeeeep.....quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:31 schreef Stereotomy het volgende:
Via bootloader custom ROM erin zetten en dan hopelijk via dat terug naar de originele ROM is enige oplossing. Makkelijkste oplossing is direct inruilen in de winkel van aankoop morgen.
Ah dank je, ik zal eens zoeken of ik de www.Ibood.com winkel kan vinden morgenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:31 schreef Stereotomy het volgende:
Via bootloader custom ROM erin zetten en dan hopelijk via dat terug naar de originele ROM is enige oplossing. Makkelijkste oplossing is direct inruilen in de winkel van aankoop morgen.
Je tablet komt ergens vandaan. Als www.iBood.com geen garantie afgeeft, is het dus HTC waar je moet wezen. Risico van het kopen bij www.iBood.com.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ah dank je, ik zal eens zoeken of ik de www.Ibood.com winkel kan vinden morgen
Alstu:quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ah dank je, ik zal eens zoeken of ik de www.Ibood.com winkel kan vinden morgen
Joh?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:39 schreef Stereotomy het volgende:
En jezus, Fok geeft referrals voor www.iBood.com blijkbaar
Die heb e toch gemaildquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je tablet komt ergens vandaan. Als www.iBood.com geen garantie afgeeft, is het dus HTC waar je moet wezen. Risico van het kopen bij www.iBood.com.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |