abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108355331

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2011 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi

FM 2011 Patch 3

PC
OS - Windows XP | Vista | Windows7
Processor - XP - 1.4GHz of sneller | Vista/W7 - 2.0GHz of sneller
Memory - XP - 512MB RAM | Vista/W7 - 1GB RAM
Video Card - 128MB minimum. Nvidia FX 5900 Ultra of hoger | ATI Radeon 9800 of hoger | Intel 82915G/82910GL of hoger.
Oudere videkaarten kunnen alleen 2D aan en worden niet ondersteund. Laptop versies van deze chipsets kunnen werken, maar worden niet ondersteund.

Mac
Intel Processor | OS X 10.5 | NVidia Geforce 7300 GT | ATI X1600 Radeon

Te vinden door op de TT te klikken ^O^

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.
© donroyco

Handige linkjes voor graphics enzulks
https://remote.utorrent.c(...)ga-Facepack&message=
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=43193
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=41980
http://localhostr.com/download/UveStsi/Logos.rar
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=42915
http://www.4shared.com/file/lkaZy0k6/SS11-12_Megapack.html
http://fminside.nl/forums/fmi-data-update-v1-t16973.html

Met zonder. :')
pi_108355704
Het is me gelukt! Na 14 duels kampioen van Andorra. Dat houdt dus in, dat ik bij het ingaan van de kampioenronde al kampioen ben :)

pi_108358868
Ik heb een groot probleem :{
Net is mijn laptop uitgevallen terwijl FM opgestart was. Ik startte hem opnieuw en kon geen enkel spel meer openen. Ik kreeg dit:
not well-formed (invalid token) at line 1 of last_saved_game.xml

Ik heb effe gegoogled en kwam op een paar oplossingen uit, cache veranderen, een code achter de fm.exe file schrijven enz. heb ik ook gedaan, maar het probleem is dat ik de andere games op kan starten maar niet de game waarmee ik bezig was toen het uitviel :?
Ik krijg: "Het opgeslagen spel kon niet geladen worden" te zien. Wat kan ik doen :'( :'(
Mijn enige back up is van 3 seizoenen terug |:( |:(
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
pi_108358923
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 20:08 schreef Eagle_99 het volgende:
Net is mijn laptop uitgevallen terwijl FM opgestart was. Ik startte hem opnieuw en kon geen enkel spel meer openen. Ik kreeg dit:

Ik heb effe gegoogled en kwam op een paar oplossingen uit, cache veranderen, een code achter de fm.exe file schrijven enz. heb ik ook gedaan, maar het probleem is dat ik de andere games op kan starten maar niet de game waarmee ik bezig was toen het uitviel :?
Ik krijg: "Het opgeslagen spel kon niet geladen worden" te zien. Wat kan ik doen :'( :'(
Een gecorrupteerde save is niet meer te redden helaas.
pi_108359467
1
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 20:09 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Een gecorrupteerde save is niet meer te redden helaas.
pff, is toch niet normaal, ik hed hem gewoon 3 minuten geleden opgeslagen :N ik heb er geen zin meer in ;(
pi_108359788
Had anderhalf seizoen geleden een bod van Shakhtar gekregen en die geaccepteerd en opgeslagen, ik heb die maar geopend en nu ontslag genomen en opnieuwe gesolliciteerd bij Trabzon. Zo kan ik in ieder geval de schade beperken tot anderhalf seizoen, wel gaan mijn eregalerij punten naar de klote ;( Had zelfs Özil van Schalke overgenomen :'( :'( Carlos Tevez was transfervrij gekomen :'( :'(

Ze hebben mijn sollicitatie niet geaccepteerd }:|
pi_108360261
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 17:33 schreef Typisch het volgende:

[..]

:D!
Ik kom uit Puttershoek.
Toevallig, toch niet in de Magnoliastraat? :D
Feyenoord-
pi_108365162
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 20:08 schreef Eagle_99 het volgende:

Bij instellingen dus aanpassen dat er automatisch back-ups gemaakt worden, om de maand ofzo. Ik heb vandaag namelijk exact hetzelfde gehad, maar had nog een back-up van een maand daarvoor.

Bij mij wordt het nu trouwens iets te makkelijk, elf wedstrijden gespeeld dit seizoen en al 66 doelpunten gemaakt, waarvan 2x achter elkaar 10-0 gewonnen. Een keer was in de CL tegen Sporting Lissabon en 1x tegen AGOVV in de Eredivisie.
pi_108365804
Athletic Bilbao ^O^
Llorente _O_ _O_ _O_ Die gast is 1,95, heeft 19 in Jumping en 18 in Heading _O_ _O_ _O_
Enige kutte aan Athletic is dat je alleen Basken kan kopen :')
  vrijdag 24 februari 2012 @ 22:28:12 #10
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_108366165
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 22:20 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik vind 't nogal wat :')
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_108366344
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 20:19 schreef Eagle_99 het volgende:
1

[..]

pff, is toch niet normaal, ik hed hem gewoon 3 minuten geleden opgeslagen :N ik heb er geen zin meer in ;(
Ik heb standaard 2 saves voor een game, steeds overschrijf ik de oudste ervan (steeds voor een wedstrijd). Sinds ik dat doe heb ik nooit problemen gehad :). Je kan ook 3-save rolling autosave aanzetten bij settings.
pi_108366499
Dat Athletic lijkt me juist wel een leuke uitdaging, neem me altijd voor om een keer met ze te spelen, maar ik heb het op een of andere manier nog nooit gedaan :D
pi_108368025
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 22:20 schreef PizzaGeit het volgende:
Athletic Bilbao ^O^
Llorente _O_ _O_ _O_ Die gast is 1,95, heeft 19 in Jumping en 18 in Heading _O_ _O_ _O_
En dat wist ik niet :') Zat ik in FM2011 bij Wimbledon en kreeg ik na seizoen 1 een aanbieding met 20mil TB... Kan je alleen maar kut-Basken kopen...
pi_108374209
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 23:13 schreef TheFastOne het volgende:

[..]

En dat wist ik niet :') Zat ik in FM2011 bij Wimbledon en kreeg ik na seizoen 1 een aanbieding met 20mil TB... Kan je alleen maar kut-Basken kopen...
Spanjaarden ook toch? :{
pi_108376102
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 03:23 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Spanjaarden ook toch? :{
Echt alleen Basken :'(
pi_108376881
En in de staf? :P
pi_108378778
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 10:33 schreef Irritatie100 het volgende:
En in de staf? :P
Maakt niet uit
pi_108378793
Maar de enige goede Basken zijn Mikel Arteta, Xabi Alonso en Llorente :P
pi_108379296
Muniain is anders wel een baas hoor _O_ en Urzaiz natuurlijk :P
En ze doen het toch altijd vrij behoorlijk?
pi_108382053
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 22:31 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Ik heb standaard 2 saves voor een game, steeds overschrijf ik de oudste ervan (steeds voor een wedstrijd). Sinds ik dat doe heb ik nooit problemen gehad :). Je kan ook 3-save rolling autosave aanzetten bij settings.
Dat had ik eigenlijk ook, maar ik heb het de laatste 5 dagen niet gedaan en weg zijn mijn 3 seizoenen :( Ben nu maar weer met het einde van mijn 2de seizoen gekomen waar ik eerder Fenerbahçe in de kampioensgroep voorbij liep en kampioen werd. Nu is het wel moeilijker geworden, laatste wedstrijden en ze staan met 1 punt voor me. Ben dus afhankelijk van ze
pi_108389463
Heb ff een beetje zitten editten in de data-editor. Eerst een database gepakt van Managers United waar gigantisch veel jeugdspelers zijn toegevoegd aan de Nederlandse competitie. Daarna zelf nog een beetje aangepast (lees: aantal van de grote PSV-talenten iets hogere potentie gegeven) en vervolgens ook de youth rating van Nederland aangepast in de hoop fatsoenlijke regens te krijgen.

Ik gok dat dit invloed heeft en Nederland had een rating van 127. Terwijl Duitsland, Spanje, Frankrijk en ook Turkije, Rusland, Mexico en de USA rond de 160 zaten. Brazilie het hoogste met 185.
Belachelijk vond ik dus heb NL ook op 160 ofzo gezet. Lijkt me ook wel terecht gezien de prestaties van de nationale (jeugd)elftallen.

Sommigen zullen het wel als cheaten zien. Ik hoop nu eindelijk een spel te kunnen spelen waarbij PSV niet saai wordt na een aantal seizoenen en ik eindelijk met een hoop Nederlanders aan de slag kan in Eindhoven :)
pi_108391410
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 18:17 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Heb ff een beetje zitten editten in de data-editor. Eerst een database gepakt van Managers United waar gigantisch veel jeugdspelers zijn toegevoegd aan de Nederlandse competitie. Daarna zelf nog een beetje aangepast (lees: aantal van de grote PSV-talenten iets hogere potentie gegeven) en vervolgens ook de youth rating van Nederland aangepast in de hoop fatsoenlijke regens te krijgen.

Ik gok dat dit invloed heeft en Nederland had een rating van 127. Terwijl Duitsland, Spanje, Frankrijk en ook Turkije, Rusland, Mexico en de USA rond de 160 zaten. Brazilie het hoogste met 185.
Belachelijk vond ik dus heb NL ook op 160 ofzo gezet. Lijkt me ook wel terecht gezien de prestaties van de nationale (jeugd)elftallen.

Sommigen zullen het wel als cheaten zien. Ik hoop nu eindelijk een spel te kunnen spelen waarbij PSV niet saai wordt na een aantal seizoenen en ik eindelijk met een hoop Nederlanders aan de slag kan in Eindhoven :)
Vele dingen aan de editor vind ik cheaten, maar dit vind ik niet erg.

Overigens heb ik in 2011 een game gehad met PSV van ongeveer 4 á 5 jaar, waarbij ik elk seizoen wel 2 grote talenten erbij had zitten. Niet de echte toppers overigens, maar die zijn er in het echt ook nauwelijks :')
pi_108391667
Bij het saai wordende spel heb ik ook 3 toppers in mijn jeugd, eentje wordt absolute wereldtop. Heeft op 18-jarige leeftijd, mede door armoede, ook al zijn debuut gemaakt in Oranje. De andere twee worden prima basisspelers en Oranjeklanten waarschijnlijk

Maar verder zijn toch veel spelers die uiteindelijk het net niet gaan halen en dan op de bank zitten voor een jaartje of 2 en daarna plaats moeten maken voor nieuwe talenten. Dat was ik wel een beetje zat.
pi_108391823
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 19:22 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Bij het saai wordende spel heb ik ook 3 toppers in mijn jeugd, eentje wordt absolute wereldtop. Heeft op 18-jarige leeftijd, mede door armoede, ook al zijn debuut gemaakt in Oranje. De andere twee worden prima basisspelers en Oranjeklanten waarschijnlijk

Maar verder zijn toch veel spelers die uiteindelijk het net niet gaan halen en dan op de bank zitten voor een jaartje of 2 en daarna plaats moeten maken voor nieuwe talenten. Dat was ik wel een beetje zat.
Hoe maak je spelers, zodat je bijvoorbeeld je eigen team erin doet?
pi_108391973
In de editor zal wel een "add" knop zitten. Wel ff opletten dat je bij de "people" tab zit.
Ik heb zelf geen nieuwe spelers gemaakt, alleen een paar spelers uit een database die een andere gemaakt had aangepast
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')