Een gecorrupteerde save is niet meer te redden helaas.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:08 schreef Eagle_99 het volgende:
Ik heb een groot probleem![]()
Net is mijn laptop uitgevallen terwijl FM opgestart was. Ik startte hem opnieuw en kon geen enkel spel meer openen. Ik kreeg dit:
not well-formed (invalid token) at line 1 of last_saved_game.xml
Ik heb effe gegoogled en kwam op een paar oplossingen uit, cache veranderen, een code achter de fm.exe file schrijven enz. heb ik ook gedaan, maar het probleem is dat ik de andere games op kan starten maar niet de game waarmee ik bezig was toen het uitviel![]()
Ik krijg: "Het opgeslagen spel kon niet geladen worden" te zien. Wat kan ik doen![]()
![]()
Mijn enige back up is van 3 seizoenen terug![]()
pff, is toch niet normaal, ik hed hem gewoon 3 minuten geleden opgeslagenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:09 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Een gecorrupteerde save is niet meer te redden helaas.
Bij instellingen dus aanpassen dat er automatisch back-ups gemaakt worden, om de maand ofzo. Ik heb vandaag namelijk exact hetzelfde gehad, maar had nog een back-up van een maand daarvoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:08 schreef Eagle_99 het volgende:
Ik heb een groot probleem![]()
Net is mijn laptop uitgevallen terwijl FM opgestart was. Ik startte hem opnieuw en kon geen enkel spel meer openen. Ik kreeg dit:
not well-formed (invalid token) at line 1 of last_saved_game.xml
Ik heb effe gegoogled en kwam op een paar oplossingen uit, cache veranderen, een code achter de fm.exe file schrijven enz. heb ik ook gedaan, maar het probleem is dat ik de andere games op kan starten maar niet de game waarmee ik bezig was toen het uitviel![]()
Ik krijg: "Het opgeslagen spel kon niet geladen worden" te zien. Wat kan ik doen![]()
![]()
Mijn enige back up is van 3 seizoenen terug![]()
Ik vind 't nogal watquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:20 schreef PizzaGeit het volgende:
Enige kutte aan Athletic is dat je alleen Basken kan kopen
Ik heb standaard 2 saves voor een game, steeds overschrijf ik de oudste ervan (steeds voor een wedstrijd). Sinds ik dat doe heb ik nooit problemen gehadquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:19 schreef Eagle_99 het volgende:
1
[..]
pff, is toch niet normaal, ik hed hem gewoon 3 minuten geleden opgeslagenik heb er geen zin meer in
En dat wist ik nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:20 schreef PizzaGeit het volgende:
Athletic Bilbao![]()
Llorente![]()
![]()
Die gast is 1,95, heeft 19 in Jumping en 18 in Heading
![]()
![]()
Enige kutte aan Athletic is dat je alleen Basken kan kopen
Spanjaarden ook toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:13 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
En dat wist ik nietZat ik in FM2011 bij Wimbledon en kreeg ik na seizoen 1 een aanbieding met 20mil TB... Kan je alleen maar kut-Basken kopen...
Dat had ik eigenlijk ook, maar ik heb het de laatste 5 dagen niet gedaan en weg zijn mijn 3 seizoenenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:31 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Ik heb standaard 2 saves voor een game, steeds overschrijf ik de oudste ervan (steeds voor een wedstrijd). Sinds ik dat doe heb ik nooit problemen gehad. Je kan ook 3-save rolling autosave aanzetten bij settings.
Vele dingen aan de editor vind ik cheaten, maar dit vind ik niet erg.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:17 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Heb ff een beetje zitten editten in de data-editor. Eerst een database gepakt van Managers United waar gigantisch veel jeugdspelers zijn toegevoegd aan de Nederlandse competitie. Daarna zelf nog een beetje aangepast (lees: aantal van de grote PSV-talenten iets hogere potentie gegeven) en vervolgens ook de youth rating van Nederland aangepast in de hoop fatsoenlijke regens te krijgen.
Ik gok dat dit invloed heeft en Nederland had een rating van 127. Terwijl Duitsland, Spanje, Frankrijk en ook Turkije, Rusland, Mexico en de USA rond de 160 zaten. Brazilie het hoogste met 185.
Belachelijk vond ik dus heb NL ook op 160 ofzo gezet. Lijkt me ook wel terecht gezien de prestaties van de nationale (jeugd)elftallen.
Sommigen zullen het wel als cheaten zien. Ik hoop nu eindelijk een spel te kunnen spelen waarbij PSV niet saai wordt na een aantal seizoenen en ik eindelijk met een hoop Nederlanders aan de slag kan in Eindhoven
Hoe maak je spelers, zodat je bijvoorbeeld je eigen team erin doet?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:22 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Bij het saai wordende spel heb ik ook 3 toppers in mijn jeugd, eentje wordt absolute wereldtop. Heeft op 18-jarige leeftijd, mede door armoede, ook al zijn debuut gemaakt in Oranje. De andere twee worden prima basisspelers en Oranjeklanten waarschijnlijk
Maar verder zijn toch veel spelers die uiteindelijk het net niet gaan halen en dan op de bank zitten voor een jaartje of 2 en daarna plaats moeten maken voor nieuwe talenten. Dat was ik wel een beetje zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |