De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij leest het verkeerd denk ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:25 schreef heloef het volgende:
Maar Mur jij valt dus op types die zich totaal wegcijferen?
Je bent toch niet zo'n wandelend parfumwolkje die je vijf minuten later nog ruikt als je voorbij bent gelopen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:28 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zo'n body splash gekocht. Wat een heerlijk spul.Ik ben nu al verslaafd. Ik spuit normaal veel te veel parfum, nu spuit ik gewoon alleen 's ochtends parfum en de rest van de dag dit spul. Veel minder sterk, maar toch weer fris.
Ahh daar kan ik zo misselijk van worden..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:30 schreef twi het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo'n wandelend parfumwolkje die je vijf minuten later nog ruikt als je voorbij bent gelopen?
Ik weet het niet. Ik ruik mezelf nooit.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:30 schreef twi het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo'n wandelend parfumwolkje die je vijf minuten later nog ruikt als je voorbij bent gelopen?
Ja daarom vroeg ik het dus, of jij of zij de wegcijferende partij was.quote:
Rook je?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik ruik mezelf nooit.![]()
Maar ik ben altijd heel erg bang om te stinken.
Ik, maar het gaat niet zozeer om wegcijferen, dat is niet helemaal correct. Meer om de andere stukken in de quotes.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja daarom vroeg ik het dus, of jij of zij de wegcijferende partij was.
Ik ga de deur niet uit zonder. Maar ik heb het toen alleen voordat ik wegging gedaan. Normaal doe ik het tussendoor ook nog wel een paar keer.quote:
Op de Royco-meet niet, en ook niet naar parfum. Wel binnen een paar minuten naar drankquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga de deur niet uit zonder. Maar ik heb het toen alleen voordat ik wegging gedaan. Normaal doe ik het tussendoor ook nog wel een paar keer.Stonk ik?
Ik begon best rustig met een paar wijntjes, wijntjes ruiken lekker.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:34 schreef twi het volgende:
[..]
Op de Royco-meet niet, en ook niet naar parfum. Wel binnen een paar minuten naar drank
Ja, je stonk naar bloemetjesquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga de deur niet uit zonder. Maar ik heb het toen alleen voordat ik wegging gedaan. Normaal doe ik het tussendoor ook nog wel een paar keer.Stonk ik?
Ik ook niet zo vaak, maar ik ben hoofd social media van Smartchecker.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn twitter nooit meer.
Dan werkt mijn spamstrategie toch best aardig.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:51 schreef Joysa het volgende:
'Myraela vindt Smartchecker leuk'
Aaaargh, ik word er nu al gek van heloef!
Moet die arme jongen toch een beetje helpen in de hoop dat mensen hetzelfde doen als ik zo'n faalopdracht krijg.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:51 schreef Joysa het volgende:
'Myraela vindt Smartchecker leuk'
Aaaargh, ik word er nu al gek van heloef!
Enigszins een idee hoeveel Nederlanders er op Twitter zitten?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nu nog twitter gebruiken!
Hoeveel accounts er zijn of hoeveel mensen het daadwerkelijk nog gebruiken?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Enigszins een idee hoeveel Nederlanders er op Twitter zitten?
Het tweede, het eerste is waarschijnlijk een miljoen of 6.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hoeveel accounts er zijn of hoeveel mensen het daadwerkelijk nog gebruiken?
Ik heb werkelijk geen idee, en eigenlijk boeit het me ook niet zoveelquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Het tweede, het eerste is waarschijnlijk een miljoen of 6.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee, en eigenlijk boeit het me ook niet zoveel
Welke telefoon heb je?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:03 schreef Cassandra87 het volgende:
Ola
Weet iemand hoe ik eenspecifiek telefoonnummer kan blokkeren zodat die persoon mij niet meer kan bellen? Of smsen
Je kunt alleen nummers laten blokkeren bij je vaste telefoon. Niet bij je mobiel.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:03 schreef Cassandra87 het volgende:
Ola
Weet iemand hoe ik eenspecifiek telefoonnummer kan blokkeren zodat die persoon mij niet meer kan bellen? Of smsen
ooh fuck...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Samsung Galaxy s2.
Ik heb het contact met mijn ouders verbroken, en hun mailadres geblokkeerd, maar wil ook het telefooncontact blokkeren
Volgens mij kun je ook gewoon contactpersonen blokkeren?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:07 schreef charmed_angel het volgende:
Ow wacht dat kan wel
Je moet dan even bellen naar je provider
Gewoon niet opnemen is geen optie?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Samsung Galaxy s2.
Ik heb het contact met mijn ouders verbroken, en hun mailadres geblokkeerd, maar wil ook het telefooncontact blokkeren
Zij zijn van mening dat zij alles goed hebben gedaan en dat dit een hysterische tijdelijke actie van mij is. Ik wil eigenlijk dat ze ook horen (dmv een toon ofzo) dat het menens isquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Gewoon niet opnemen is geen optie?
Ik heb hetzelfde gehad, en dat is vanzelf opgehouden.
Niet opnemen lijkt me ook duidelijk genoeg..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zij zijn van mening dat zij alles goed hebben gedaan en dat dit een hysterische tijdelijke actie van mij is. Ik wil eigenlijk dat ze ook horen (dmv een toon ofzo) dat het menens is
ow dat weet ik niet. maar ik heb ooit een telefoonnummer laten blokkeren van mijn stalkerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Volgens mij kun je ook gewoon contactpersonen blokkeren?
Ik ben aan het googlen maar kan het niet vinden :")
Advanced Call Managerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:11 schreef twi het volgende:
Er zal vast een App zijn die dit kan? Heb er destijds op een Nokia ook eentje weten te vinden.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:13 schreef twi het volgende:
http://www.mobilephonetip(...)ng-your-samsung.html
Ach, heb er ervaring mee. Jammer dat ik de mensen die ik ermee help naderhand nooit meer te pakken kan krijgen. Stank voor dank.quote:
Serieus?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:24 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, heb er ervaring mee. Jammer dat ik de mensen die ik ermee help naderhand nooit meer te pakken kan krijgen. Stank voor dank.
Die heeft wel veel kleren aanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Kijk niet naar me, doe maar hier naar ofzow:
[ afbeelding ]
Jawelquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Neemaar jij hebt hopelijk geen kleren aan
Graag zelfs, hierkomen jijquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:54 schreef xFriendx het volgende:
Als ik er in mn blote bips zit, is dat ook goed Drommel? Of wil je vanavond nog wel je ogen dicht kunnen doen zonder dat het angstzweet langs je gespierde borstkas omlaag loopt?
En ik?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil even melden dat ik vannacht gedroomd heb over Captain Maximum.
Ik weet niet wat jij gedroomd hebt. Maar jij kwam niet in mijn droom voor.quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij gedroomd hebt. Maar jij kwam niet in mijn droom voor.
Ik dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij gedroomd hebt. Maar jij kwam niet in mijn droom voor.
Zelfs jij niet.quote:
Goede datum wel of niet?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:12 schreef Cassandra87 het volgende:
Drommel wij hebben ze zelfde verjaardag
Ik wil ookquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelfs jij niet.![]()
Maar goed ook, anders had jij haar gehosseld. Nu heb ik haar droomgehosseld.
Meer oefenen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wil ook
Waarom kan ik niet lucide dromen?
Dit was ook niet lucide. Was wel erg verwarrend toen ik bijna direct wakker werd. Het was wel een van de beste droomzoenen die ik ooit heb gehad.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wil ook
Waarom kan ik niet lucide dromen?
Ik heb wel eens geneukt in mijn dromen, ik ga denk ik heel raar opkijken als dat in het echt precies hetzelfde voelt. (Maar het voelde wel echt)quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit was ook niet lucide. Was wel erg verwarrend toen ik bijna direct wakker werd. Het was wel een van de beste droomzoenen die ik ooit heb gehad.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit was ook niet lucide. Was wel erg verwarrend toen ik bijna direct wakker werd. Het was wel een van de beste droomzoenen die ik ooit heb gehad.
Dat heb ik nou nog nooit gedaan. Wel een paar keer bijna.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb wel eens geneukt in mijn dromen, ik ga denk ik heel raar opkijken als dat in het echt precies hetzelfde voelt. (Maar het voelde wel echt)
U jelly. bro?quote:
Zo vervelend, werk je de halve droom naar neuken toe en dan word je wakker. Ook nog nooit echt gedaan in mijn dromen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nog nooit gedaan. Wel een paar keer bijna.
Ja heel ergquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nog nooit gedaan. Wel een paar keer bijna.
[..]
U jelly. bro?
Wie?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja heel ergVoor een paar Fok meisjes heb ik een zwak
De TT is ook wel toepasselijk nu
Nee, het is niet er naar toe werken. Was meer leuke droom en dan: he sex. En dan toch niet omdat ik wakker wordt. Met een stijve pener natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo vervelend, werk je de halve droom naar neuken toe en dan word je wakker. Ook nog nooit echt gedaan in mijn dromen.
Hihi. Jij mag vanavond over haar dromen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja heel ergVoor een paar Fok meisjes heb ik een zwak
De TT is ook wel toepasselijk nu
Wij hebben het al, wij hoeven er niet over te dromen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:56 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ben maagd en ik droom over echte seks, jullie hebben echte seks en jullie dromen niet over echte seks
Hmm...
Watje hij kan toch best zeggen dat hij Snarf, Pinda, C_A, Myr leuk vindt. Doorhalen wat niet van toepassing isquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zegt hij niet, omdat spytool. Denk ik.
Hoe droom je over echte seks als je maagd bent?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:56 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ben maagd en ik droom over echte seks, jullie hebben echte seks en jullie dromen niet over echte seks
Hmm...
Ik weet het wel hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Watje hij kan toch best zeggen dat hij Snarf, Pinda, C_A, Myr leuk vindt. Doorhalen wat niet van toepassing is
Denken dat ik seks heb.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wij hebben het al, wij hoeven er niet over te dromen.
Ohja, behalve jij dan.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het wel hoor.
[..]
Denken dat ik seks heb.
Dat dusquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het wel hoor.
[..]
Denken dat ik seks heb.
Hier nog eenquote:
Wat hou ik toch ook van jouquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wij hebben het al, wij hoeven er niet over te dromen.
En met mij, dan doen we een fok crash loka!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom hierheen, party met mij en mijn vrienden.
Kan niet, mijn vader komt morgenochtend hier langs om de beesten te verzorgenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom hierheen, party met mij en mijn vrienden.
Mijn hersenen kunnen deze info niet aanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De wij waarin de gesprekspartner not involved is
De kenmerk persoon kent drie waarden:quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mijn hersenen kunnen deze info niet aan
Ik snap het niet
Snap ik, veel plezierquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
Zo vanavond naar Enslaved en Ghost Brigade toe. Zin in
Ik heb alleen nachtmerries over seks.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe droom je over echte seks als je maagd bent?
Mijn dromen komen ook nooit tot echte seks. Maar toen ik nog maagd was kwam ik nog veel minder ver.
Deed ze bij mij ook KT.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:14 schreef kingtoppie het volgende:
Kvind dat je maar koeltjes reageert op mijn liefdes uiting loka
Dank jequote:
Gisteren verklaarde je murdera nog je liefde, en nu moet ik je uiting zeker geloven?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:14 schreef kingtoppie het volgende:
Kvind dat je maar koeltjes reageert op mijn liefdes uiting loka
En, hoe voelt dat dan als je wakker wordt?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:14 schreef Bartholomeus het volgende:
In m'n dromen bats ik de sterren van de hemel
nou?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:58 schreef Myraela het volgende:
Ik denk dat ik ook wel weet voor wie Faxie een zwak heeft.
In mijn dromen is het meisje heel snel weg. Of ik word er uitgetrapt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:14 schreef Bartholomeus het volgende:
In m'n dromen bats ik de sterren van de hemel
Kan ik niet van 2 mensen tegelijkertijd houden?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gisteren verklaarde je murdera nog je liefde, en nu moet ik je uiting zeker geloven?
Mwah, 't is vooral frustrerend, meer niet eigenlijk. Verder is het meer zoals met alle dromen zo'n HUHWHUTWHAT huh? eh... oh... momentjequote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En, hoe voelt dat dan als je wakker wordt?
Jawel, maar ik maar van eentje en die plaats is al vergevenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan ik niet van 2 mensen tegelijkertijd houden?
Dus je houdt van me, maar omdat je maar plek voor 1 heb stomp je je gevoelens voor mij af?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jawel, maar ik maar van eentje en die plaats is al vergeven
Wat jij wiltquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus je houdt van me, maar omdat je maar plek voor 1 heb stomp je je gevoelens voor mij af?
Iedereen houdt toch van jou Tijntje.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
Ik hou ook heel veel van mijzelf en ik wil die liefde voor mijzelf met jullie delen. Wie houdt er ook van mij?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iedereen houdt toch van jou Tijntje.
het heeft toch geen bal te maken met het topic hier?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:33 schreef Crutch het volgende:
Tinychat gaat uit de OP en ik wil er niets meer over lezen.
Heb je morgen tijd?quote:
dat duurde nog lang.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:33 schreef Crutch het volgende:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:33 schreef Crutch het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |