SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klipnap.quote:
Alleen deze.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:21 schreef pjats het volgende:
http://www.swtor.com/comm(...)=3077822#edit3077822
Test notes 1.1.5
Met roll-functie.Voor de rest niet zoveel interessants. Wat veranderingen met color crystals en zo.
quote:Bosses in Operations now drop the correct amount of loot when the group is using the Master Looter loot distribution setting.
Ja, kan iemand hem helpen? Z'n vriendin komt morgenavond al thuis!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:47 schreef Maax het volgende:
Iemand hier ervaring met Origin ? Gister besteld, nog steeds geen code..
Ik wil gamen
Dat gaat 'm niet worden, volgens mij. Je moet die code invoeren voordat je kunt downloaden.quote:plus: weet iemand hoe ik de full client kan downloaden zonder in te loggen? Ik wil namelijk graag beginnen te gamen zodra ik de code krijg, en niet nog tig uur wachten tot alles gedownload is
Gelukkig gaat ze daarna stappen met vriendinnen dus heb ik nog wel ergens tijdquote:Ja, kan iemand hem helpen? Z'n vriendin komt morgenavond al thuis!
Bij mij duurde het 12 uur voordat ik 't mailtje kreeg. Op 't moment dat ik een bericht achterliet op de site, de volgende ochtend, stond ie op m'n mail.
Ondertussen (ja, ik weet, ik lijk nu een noob, want ik vind de oplossing zelf later..) heb ik de oplossing gevonden, ik logde in op de ToR launcher en hij ging ineens downloaden. Een vrij grote download van tig GB, dus dat zal de client wel zijn ?quote:Dat gaat 'm niet worden, volgens mij. Je moet die code invoeren voordat je kunt downloaden.
Je zou alvast een account kunnen aanmaken, als je die nog niet had. Omdat ik m'n games al bij Bioware geregistreerd had, hoefde ik dat al niet meer te doen. Maar of dat al de optie geeft tot downloaden, weet ik niet.
Marauder vertoont overeenkomsten met de fury warrior. Maar ook weer nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:21 schreef Morthill het volgende:
Meh, er is niet echt een WoW-class. Het zijn gewoon knokkers, maar niet zoals in WoW volgens mij. De Inquisitor heeft veel gemeen met de rogue, maar ook veel nietje kunt gewoon DPSen of Tanken.
Veel skills zijn gewoon hetzelfde hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:21 schreef Morthill het volgende:
Meh, er is niet echt een WoW-class. Het zijn gewoon knokkers, maar niet zoals in WoW volgens mij. De Inquisitor heeft veel gemeen met de rogue, maar ook veel nietje kunt gewoon DPSen of Tanken.
Van de rogue en shadow? Nonsens. Het lijkt dan meer op een paladin met stealth.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Veel skills zijn gewoon hetzelfde hoor.
WoW / ToR classes in het algemeen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Van de rogue en shadow? Nonsens. Het lijkt dan meer op een paladin met stealth.
Vechten met mijn trooper wordt dan eindelijk even leuk als met mijn bounty hunter. Niet dat trooper niet leuk is, maar het verschil is gewoon merkbaar. Ik gebruik mortar volley nooit wanneer ik al een het vechten ben, alleen als mijn eerste aanval.quote:Chyp: Can we expect to see any animation/damage timing consistency changes between factions?
Georg Zoeller (Principal Lead Combat Designer): Yes. The animation team has been working on a new set of animations for abilities like the Trooper's Mortar Volley to provide closer matching of animation timings and improved combat responsiveness. We expect to roll these changes out with Game Update 1.2.
Ergens in maartquote:
Wederom nonsens.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 02:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
WoW / ToR classes in het algemeen.
Dat mooie plaatje nooit gezien van de Jedi Guardian en wow warrior skills? Die zijn vrijwel hetzelfde in de tank tree (maakt mij niet uit, maar het is wel zo).quote:
Uiteraard, maar dat heeft niets met WoW te maken. Er zijn genoeg unieke abilities.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:26 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Dat mooie plaatje nooit gezien van de Jedi Guardian en wow warrior skills? Die zijn vrijwel hetzelfde in de tank tree (maakt mij niet uit, maar het is wel zo).
Er zijn een hoop overeenkomsten maar dat heeft elk spel, casters zullen op casters lijken, melee op melee etc. Healers zullen een grote goedkope heal hebben, kleine snelle dure, hot etc.
Ja, maar dat is 1 treequote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:26 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Dat mooie plaatje nooit gezien van de Jedi Guardian en wow warrior skills? Die zijn vrijwel hetzelfde in de tank tree (maakt mij niet uit, maar het is wel zo).
Er zijn een hoop overeenkomsten maar dat heeft elk spel, casters zullen op casters lijken, melee op melee etc. Healers zullen een grote goedkope heal hebben, kleine snelle dure, hot etc.
Geen 1 op 1 vergelijking zoals die van de warrior nee, maar er zijn wel een aantal abilities die op andere lijken. Zoals gezegd is dat niet vreemd en ik kan me er niet aan storen. Het is wel gewoon een feit. Als je een class hebt met stealth dan denk je als ex-wow speler al snel aan een rogue. Simpel als dat, en ja, dat is dan ook een overeenkomst. Dat een Shadow of Asassin verder nog een zooi unieke skills heeft klopt ook.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, maar dat is 1 treevan de 48 verschillende builds die je in de game kunt maken en niet eens zo gek: tanks will be tanks. Natuurlijk lijken er zaken op elkaar, maar voor veel is er gewoon geen vergelijking te maken die echt stand houdt.
Dat er skills zijn die overeenkomen en skills die dat niet doen. Daar begon dit mee, ik geef het alleen maar aan nadat jij stellig verkondigde dat dit niet zo was.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:50 schreef Fir3fly het volgende:
Wat is dan het punt? Er lijken een paar skills op elkaar maar het overgrote deel is anders dan de skills in WoW.
Nee. Er werd verkondigd dat de meerderheid gekopieerd is uit WoW.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:53 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Dat er skills zijn die overeenkomen en skills die dat niet doen. Daar begon dit mee, ik geef het alleen maar aan nadat jij stellig verkondigde dat dit niet zo was.
Maar wow is toch de eerste mmo ooit gemaakt?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:50 schreef Morthill het volgende:
Als we gaan claimen dat stealth gekopieerd is uit WoW is dit topic gedoemd
Je bedoelt Lord of the Ringsquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:52 schreef Ceased2Be het volgende:
Elke (mmo)rpg is uiteindelijk gekopieerd van D&D.
qua gamemechanics nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je had erbij moeten zijn![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 14:20 schreef DaFan het volgende:
Oh hardop gelachen net
Dromund Kaas spoilerPrecies wat ik ook heb gedaan. Priceless die quest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je had erbij moeten zijnNiet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
Gast, elke RPG heeft een rogue/thief en warrior/barbarian en wizard classquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:40 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Geen 1 op 1 vergelijking zoals die van de warrior nee, maar er zijn wel een aantal abilities die op andere lijken. Zoals gezegd is dat niet vreemd en ik kan me er niet aan storen. Het is wel gewoon een feit. Als je een class hebt met stealth dan denk je als ex-wow speler al snel aan een rogue. Simpel als dat, en ja, dat is dan ook een overeenkomst. Dat een Shadow of Asassin verder nog een zooi unieke skills heeft klopt ook.
No shit Sherlock. Voor de duidelijkheid het begon hier mee:quote:Op zondag 26 februari 2012 16:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Gast, elke RPG heeft een rogue/thief en warrior/barbarian en wizard class
Specifiek een vraag over een overeenkomst met WoW.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:19 schreef Maax het volgende:
Nu snappen jullie wel waar ik op aanstuur, ik wil gewoon hakken. Ik wil dpsen en het moet er stoer uitzien. Echter, met welke class zijn de twee bovenstaande uit WoW te vergelijken? Dan snapt deze leek het wat beter
Allebei.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:33 schreef D_tjuh het volgende:
Maar eh, wat vinden jullie nu van SWTOR. Prima game? Of kijken jullie al uit naar Guild Wars 2.
SWTOR vind ik een geweldig spel, GW2 interesseert mij nietquote:Op zondag 26 februari 2012 16:33 schreef D_tjuh het volgende:
Maar eh, wat vinden jullie nu van SWTOR. Prima game? Of kijken jullie al uit naar Guild Wars 2.
What did I doquote:[..]
No shit Sherlock. Voor de duidelijkheid het begon hier mee:
[..]
Specifiek een vraag over een overeenkomst met WoW.
Was nooit van plan wat met GW2 te doen en vermaak me nog steeds uitstekend met SWTORquote:Op zondag 26 februari 2012 16:33 schreef D_tjuh het volgende:
Wanneer heb je het besteld? Een vriend van me heeft het gisteravond gedaan, de standaard digitale download, en kreeg eindelijk vanochtend een code waar hij vervolgens de melding kreeg dattie al gebruikt was.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:09 schreef Maax het volgende:
[..]
What did I do
ANyway, nog steeds geen code..kanker origin..pfff
Donderdag.. Klanten service wist me net te melden dat ik binnen 12 uur de vide zou moeten krijgen.. Ben benieuwd..quote:Op zondag 26 februari 2012 18:38 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Wanneer heb je het besteld? Een vriend van me heeft het gisteravond gedaan, de standaard digitale download, en kreeg eindelijk vanochtend een code waar hij vervolgens de melding kreeg dattie al gebruikt was.
The NVIDIA GeForce GT 555M is a fast middle class graphics card for laptops. Depending on the version, it is based on the GF108, GF116 or GF106 architecture with different shader counts, clock speeds and memory configurations. It stems from the Fermi generation and supports DirectX 11 and OpenGL 4.0.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:10 schreef Ceased2Be het volgende:
Draai het hier op een GTX570 en die trekt alles op high (en draai het vanaf een eigen SSD, scheelt ook).
dinsdag komt er nog een i7 laptop bij met 8Gb RAM en een GT555M kaart, ben benieuwd hoe die het trekt
Ze zijn dan ook vooal bedoeld als extra en niet om gewoon questen te vervangen.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:50 schreef Rhalius het volgende:
Bij de eerdere space missies ga je gewoon een level omhoog, maar nu was het niet eens een 10e van het balkje voor die missie terwijl die upgrades gruwelijk duur zijn. Je krijgt gewoon niets terug voor dat geld en ik kan iedereen aanraden om geen geld uit te geven aan level 5 upgrades voor je ruimteschip. De missies geven er gewoon te weinig voor terug.
Maar als je het doet moet het wel interresant zijnquote:Op maandag 27 februari 2012 00:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ze zijn dan ook vooal bedoeld als extra en niet om gewoon questen te vervangen.
Ik vond het wel leuk, maar op het einde werd het mij iets te moeilijkquote:Op maandag 27 februari 2012 01:21 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Maar als je het doet moet het wel interresant zijn
En dat is het dus niet volgens hem.
Ik heb geen idee ben nog niet zo ver.
Dat is bij (vrijwel) elke RPG zo... 75% - 90% van je xp komt uit sidequests. Ik vind ze hier niet eens vervelend aangezien ze altijd afspelen in het gebied waar je toch al heen gaat voor je main quest. Pik altijd de hele nieuwe area leeg aan quests en ga dan weer door, het voelt in ieder geval niet als filler aan.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:50 schreef Rhalius het volgende:
Een beetje veel herhaling, vooral de sidequests worden erg saai en kosten gewoonweg te veel tijd.
Het is natuurlijk leuk om een game lang te kunnen spelen, maar het voelt een beetje uitgerekt aan.. het leid te veel af van het verhaal aangezien je iets van 90% van de tijd op een planeet bezig ben met de sidequests zodat je sterk genoeg blijft voor de main quest.
...
Yes ! Ging erg lekkerquote:Op zondag 26 februari 2012 23:00 schreef DaFan het volgende:
Pixell
Vanavond Karaga Palace cleared op Normal en eerste boss EV HM.
Misschien koop ik ook wel een microfoon dan kunnen we samen RUKOENquote:Op maandag 27 februari 2012 14:57 schreef Pixell het volgende:
[..]
Yes ! Ging erg lekker
Nu mag het alleen nog wat gezelliger op ventrilo, want ik was de enige die wat zei..moet ook wel als raidleader maar toch
Vond ik gisteren bij ons ook lekker. 7 guildies en een semi-random erbij. Keer uitleggen voor een baas, allemaal 'ok','ok' of wat toevoegingen en dan gewoon one-shotten. Dan loopt het lekker! En dat maakt het erg leuk.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:57 schreef Roellie80 het volgende:
Het is ook een kwestie van tijd voor ik overstap. Uiteindelijk log ik in om content te behalen, challenges te doen, zo op elkaar ingewerkt zijn dat dingen routine worden, dat je elkaar aanvoelt tijdens bepaalde combatphases. Dat is echt![]()
Je moeten verantwoorden tegenover de vriendin van een anderquote:Op maandag 27 februari 2012 15:57 schreef Roellie80 het volgende:
Het is ook een kwestie van tijd voor ik overstap. Uiteindelijk log ik in om content te behalen, challenges te doen, zo op elkaar ingewerkt zijn dat dingen routine worden, dat je elkaar aanvoelt tijdens bepaalde combatphases. Dat is echt![]()
Maarja.. ik zit nu met een realifebuddy en zijn vriendin. Deze meid is nog ontzettend actief ook.. maar niet de beste speler. Logisch ook. Dit is haar eerste MMO... en dan ook nog zo koppig als de pest![]()
Ze zal er niks van begrijpen als ik uit het niets naar een guild met "onbekenden" ga. Maargoed, komt vanzelf wel. Het aantal guilds zal de komende maanden nog wel flink afnemen waarna een paar grote namen overblijven. ik kijk het nog wel even aan
Lekker met je lichtzwaardje zwaaien wheee!!quote:Op maandag 27 februari 2012 19:10 schreef Maax het volgende:
Ok ik ben begonnen nu. Calypho server, char: maxius!
zo is het nou ook weer niet helemaal maargoedquote:Op maandag 27 februari 2012 19:07 schreef Pixell het volgende:
[..]
Je moeten verantwoorden tegenover de vriendin van een ander
Dat vrouwtje heeft iedereen daar onder de duim.
ik haat snipers in pvpquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:19 schreef Questular het volgende:
Gisteren vrij gehad en de hele dag door lekker kunnen questen en pvp-en. Het pvp-en op de server waar ik speel gaat wel lekker, vrijwel niemand is aan het zeiken als er verloren wordt en mensen lijken daadwerkelijk tactics te volgen, alleen jammer dat ze de WZ starten als er nog niet genoeg spelers zijn, toch wel een potje of 4 gehad waarbij de game stopte na 120 seconden omdat er te weinig spelers zijn. Sniper bij Huttbal is echt heerlijk. Je gaat lekker veilig hoog in cover zitten om vervolgens je damage te doenEn ik moet zeggen dat je als sniper zijnde bij een 1 op 1 tegen een melee class best een redelijk kans tot overleven hebt, iets wat ik niet had verwacht.
Ow en ik ben terug gegaan voor mn sniper quest waar ik 2 levels geleden keer op keer faalde en gelukkig heb ik haar nu zonder problemen neer gekregen
Je kunt als sniper heerlijk controleren, als je 2 snipers hoog bij huttbal hebt zitten heb je een aardige verdedigende liniequote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:28 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik haat snipers in pvp. je kan die bitches ook niet chargen als ze in cover zitten
Aw. Vond ik een aardige tactiek atijd.quote:Players affected by a Damage Over Time ability are no longer interrupted when interacting with objectives. *UPDATED 2/28*
Gewoon niet meer klikken, heb je er ook geen last meer van.quote:Op woensdag 29 februari 2012 08:24 schreef Questular het volgende:
Iemand anders hier die last heeft van een "actionbar bug" ? Elke keer als ik de game opstart unlocked de game mn actionbar buttons, en aangezien ik elke keer vergeet om te checken of alles gelocked is ben ik tijdens heb pvp-en mn buttons aan het weggooien of aan het verplaatsen, best irritant als je middenin een gevecht zit
aangezien ik zo iemand ben die niet met keybinds werkt zal ik wel moeten klikkenquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Gewoon niet meer klikken, heb je er ook geen last meer van.
Oh dat valt niet zo moeilijk te leren hoor. Zeker als je overschakelt op ESDF.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:19 schreef Questular het volgende:
[..]
aangezien ik zo iemand ben die niet met keybinds werkt zal ik wel moeten klikken
Ik heb het geprobeerd, maar ik muis met links dan moet ik voor mn gevoel heel raar gaan zitten om het toetsenbord een beetje fatsoenlijk te kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh dat valt niet zo moeilijk te leren hoor. Zeker als je overschakelt op ESDF.
Oh, dan is het volgens mij het best numpad 5123 te gebruiken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:38 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar ik muis met links dan moet ik voor mn gevoel heel raar gaan zitten om het toetsenbord een beetje fatsoenlijk te kunnen gebruiken.
Klopt, daarom heb ik tot nu toe alleen maar ranged classes gespeeld in pvp waar je nog weg kunt komen met het gebruiken van een muis, maar melee classes zijn niet te doen als je alles moet aanklikken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:46 schreef DaFan het volgende:
Beginnen met 2 of 3 keybinds en dan langzaam opschalenje bent echt niet snel genoeg meer straks in PVP etc als je klikt.
Zo moet je maar denken iddquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:21 schreef Sjiznit het volgende:
Lekker dit altijd, que voor warzone. Inzonen en hupsa verloren scherm. Ach ja, gratis valor en xp.
Mja, meestal insta que, dus zo weer een nieuwe wz gevonden. Dan is het wel primaquote:
quote:PvP
General
Players can now build credit towards the Battle for Ilum daily and weekly missions by playing Warzones. *UPDATED 2/28*
Warzones
General
Healers in Warzones now receive kill credit when a healed player kills an enemy. *UPDATED 2/28*
Players affected by a Damage Over Time ability are no longer interrupted when interacting with objectives. *UPDATED 2/28*
Battlemaster and Champion Commendations are now available on the PvP Vendor for Warzone and Mercenary Commendations. Champion Gear Bags are still available. *UPDATED 2/28*
Valor gained from Warzones has been increased. *UPDATED 2/28*
Medals are now worth 500 Valor and 10 Commendations. Players only earn Valor and Commendations for the first 4 medals earned each match. *UPDATED 2/28*
Increased the Warzone AFK timeout from 60 seconds to 90 seconds. *UPDATED 2/28*
Alderaan Civil War
The speeder bikes that transport players back to the battle now have a three-second activation time to increase the likelihood that an organized attacking team can successfully take the side turrets. *UPDATED 2/28*
Het is maar dat ik net voorbij me legacy bent met me sorc, anders was ik echt internetheld op je aars gegaan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:36 schreef Tha_T het volgende:
God wat heb ik een hekel aan het laatste gevecht van Act I bij de Sith Inquisitor. Ik ben hetzelfde level en Khem Val wordt niet heel snel gekilled maar het gebeurt wel op een gegeven moment. Darth Zash one-shot me daarna gewoon bijna gewoon omdat ik mijn interrupts niet snel genoeg van CD af komen. Dan maar 5 levels overlevelen ofzo. Gear is goed van Khemmie alleen dit is dan weer jammer. PvP here i come
quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:36 schreef Tha_T het volgende:
God wat heb ik een hekel aan het laatste gevecht van Act I bij de Sith Inquisitor. Ik ben hetzelfde level en Khem Val wordt niet heel snel gekilled maar het gebeurt wel op een gegeven moment.Dude. Ga eens in een spoilertag zetten.SPOILER: gevecht eind act 1 inqOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan maar 5 levels overlevelen ofzo. Gear is goed van Khemmie alleen dit is dan weer jammer. PvP here i come
Mjah, Warrior kostte mij ook drie pogingenquote:Op donderdag 1 maart 2012 09:33 schreef LeaderRoel het volgende:
Als een gevecht niet lukt moet je gewoon een vriend of guildie meenemen in je story area, dan haal je de quest wel.
De eindbaas van Imperial Agent Act 1 is echt heel moeilijk, maar die van Act 2 en 3 zijn dan weer makkelijk
Warrior en Knight zijn ook wel de moeilijkste classes qua story en quests.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:52 schreef Morthill het volgende:
[..]
Mjah, Warrior kostte mij ook drie pogingen
Dat heb ik vooral tijdens lopen.. Heb zo het vage vermoeden dat SW:TOR niet zo goed met Logitech muizen overweg kan. Heb deze bug al in eerdere MMO's gezien.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:27 schreef The_Substitute het volgende:
Hebben jullie dat ook vaak, dat terwijl je in een gevecht zit, ineens de camerahoek verandert?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Einde van act 2 heb ik zelfs hulp gevraagd in de guild toen ik al best vroeg in grote moeilijkheden kwam. Kreeg een kont-schop van een mini-boss zegmaar, wat weinig goeds beloofde voor later.
Moeilijkste tot nu toe voor mij was een non-class quest op Alderaan, ben daar 5 keer dood gegaan voor ik de elite neer kreeg.You know, I've learned something today
INTERRUPTquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:33 schreef DaFan het volgende:
Tracer missile tracer missile tracer missile
Die lui zijn inderdaad zo triest dat ze niet meer weten wat ze moeten doen wanneer ze worden geinterruptquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:11 schreef S1gnum het volgende:
[..]
INTERRUPT
....
...
...
...
...
Tracer Missile
Tracer Missile
Tracer Missile
Heeft ook te maken met het feit dat je geen bericht daar van krijgt. Dat merk ik zelfs in PVE als ik geinterrupt wordt. Vooral omdat ik in een bepaald rotatie zit. Gelukkig doe ik geen PVP om daar erg last van te hebben.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:48 schreef Pixell het volgende:
[..]
Die lui zijn inderdaad zo triest dat ze niet meer weten wat ze moeten doen wanneer ze worden geinterrupt
Oh jawel hoor. Je ziet tijdens het casten van je ability ineens de tekst interrupted staan en die casting bar wordt rood waarna hij verdwijnt. Dat is overigens wel in een split second.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:03 schreef pjats het volgende:
[..]
Heeft ook te maken met het feit dat je geen bericht daar van krijgt. Dat merk ik zelfs in PVE als ik geinterrupt wordt. Vooral omdat ik in een bepaald rotatie zit. Gelukkig doe ik geen PVP om daar erg last van te hebben.
Wel erg split second. Vaak genoeg gehad, maar nooit die tekst gezien... Vreemd, misschien toch beter oplettenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:12 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Je ziet tijdens het casten van je ability ineens de tekst interrupted staan en die casting bar wordt rood waarna hij verdwijnt. Dat is overigens wel in een split second.
quote:10:00AM CST (4PM GMT) – Welcome and Introductions
10:30AM CST (4:30PM GMT) – State of the Game and Game Update 1.2 Presentation
Break (Livestream offline from 11:00am to 2:00pm)
2:00PM CST (8:00PM GMT) – Operations and Flashpoints Discussion
2:45PM CST (8:45PM GMT) – Player vs. Player Discussion
3:30PM CST (9:30PM GMT) – Legacy Presentation
4:00PM CST (10:00PM GMT) – Economy and Crew Skills Discussion
4:30PM CST (10:30PM GMT) – Roleplayer's Discussion
5:00PM CST (11:00PM GMT) – Guild Features Discussion
5:30PM CST (11:30PM GMT) – User Interface Presentation
6:00PM CST (12:00AM GMT) - ...And The Rest
Valt mee. Hier staan de specs.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:14 schreef Vuilnisbroedsel het volgende:
heb je hier een goede pc voor nodig?
Daar is natuurlijk nooit objectief een antwoord op te geven. Ik zeg ja, het is een leuk spel. Maar daar weet je nog niks mee:Pquote:Op zondag 4 maart 2012 20:13 schreef Vuilnisbroedsel het volgende:
is 't een leuk spel? ben van plan hem ook te kopen
Nee, er is geen reet aan.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:13 schreef Vuilnisbroedsel het volgende:
Als je van Star Wars houdt en Knight of the Old Republic hebt gespeeld is dit een must-have.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:13 schreef Vuilnisbroedsel het volgende:
Lees gewoon een aantal reviews op het internet en trek dan je conclusie.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:47 schreef Vuilnisbroedsel het volgende:
ik vind 't er leuk uitzien maar dalijk speel ik het en dan is 't zo boring as shit. is het niet saai?
Er zitten hier (nu althans) alleen maar mensen die het met (grote) regelmaat spelen... dat zullen ze niet doen als het saai is... of wel?quote:Op zondag 4 maart 2012 23:47 schreef Vuilnisbroedsel het volgende:
ik vind 't er leuk uitzien maar dalijk speel ik het en dan is 't zo boring as shit. is het niet saai?
Neej joh, dat zou maar saai zijn tochquote:Op zondag 4 maart 2012 21:16 schreef Pixell het volgende:
[..]
Nee, er is geen reet aan.
Eerste baas in Karagga's Palace, NEED TARGET OF TARGET PLSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Om heel eerlijk te zeggen, ja, het is eigenlijk ontzettend boring. Het is een MMO zoals vele anderen, Dit betekend eindeloos veel herhaling.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:47 schreef Vuilnisbroedsel het volgende:
We zaten hardmodes te doen, na 5/6 tries wel down. Maar we hebben idd tactics om het iets makkelijker te maken, maar zelfs dan snappen sommige mensen het nietquote:Op maandag 5 maart 2012 08:23 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Neej joh, dat zou maar saai zijn toch
er zijn wel tactics om deze battle toch wat overzichtelijk te houden, maar ik ga er vanuit dat je dit wel wist
[..]
Om heel eerlijk te zeggen, ja, het is eigenlijk ontzettend boring. Het is een MMO zoals vele anderen, Dit betekend eindeloos veel herhaling.
Maar wanneer je de moeite neemt om er even in te duiken, je moet het een paar dagen een kans geven, dan ga je toch ineens leuk vinden om het volgende level te halen, of te sparen voor die mount enzovoorts..
Normal is nog wel te doen op chaos mode; HM is niet te doen op deze manier inderdaad.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:19 schreef Pixell het volgende:
We zaten hardmodes te doen, na 5/6 tries wel down. Maar we hebben idd tactics om het iets makkelijker te maken, maar zelfs dan snappen sommige mensen het niet
Waarom krijg ik ineens het gevoel dat we tegen een oude bekende zitten te praten?quote:Op maandag 5 maart 2012 16:44 schreef DaFan het volgende:
Lol wow probeer eens een eigen mening te vormen over iets. Lees je in, sla de wiki of de site er eens op na.
Moet je moeder ook altijd je kleren klaarleggen 's ochtends??
Als het goed is zijn ze nu begonnen. Tijd om naar huis te gaan en kijken of ik wat kan bekijken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:31 schreef pjats het volgende:
Meer informatie over de guild summit van aankomende maandag. http://www.swtor.com/news/news-article/20120302-0
Je zou het hier moeten kunnen bekijken: http://www.swtor.com/guildsummit
Agenda:
[..]
Dat ligt helemaal aan jezelf, je speelstijl en wat voor verhaal je het leukst vindt.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:41 schreef Vuilnisbroedsel het volgende:
Welke class moet ik dan kiezen als ik het spel koop?
Ben net klaar met act 1 van de consular en dat was prut. Kon me totaal niet boeienquote:Op maandag 5 maart 2012 17:29 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Dat ligt helemaal aan jezelf, je speelstijl en wat voor verhaal je het leukst vindt.
Ik heb zelf een Light side Imperial Agent van level 50 en ik vond het een prachtig verhaal. Alle class stories in dit spel zijn wel goed maar die van de Inquisitor en Consular schijnen wel wat minder te zijn.
Dat was ik ook van plan. Maar we gaan toch maar even het theater. Ik was even vergeten dat ik voor vandaag kaartjes had...quote:Op maandag 5 maart 2012 17:30 schreef LeaderRoel het volgende:
Deze avond niks te doen hebben dus even lekker de guild summit bekijken!
Moet je wel Commando kiezen.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:59 schreef DaFan het volgende:
Trooper is leuk, mooie I WIN button in de gunnery tree.
Weet je al welke class je wil?quote:
Nops, duurt ook nog lang voordat ik het ga kopen moet eerst nog nieuwe pc en alles. Ik hoop dat het spel dan wat updates heeft gehad waardoor het nog awesomer wordt.quote:
Dude, nu ben je gewoon lui. Dit kan je bijna allemaal gewoon terugvinden op de website van SW:TOR.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:11 schreef Vuilnisbroedsel het volgende:
[..]
Nops, duurt ook nog lang voordat ik het ga kopen moet eerst nog nieuwe pc en alles. Ik hoop dat het spel dan wat updates heeft gehad waardoor het nog awesomer wordt.
Btw, hoeveel kost het per maand?
Bekijk de website maar. Kun je ook meteen alle 8 classes bekijken.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:11 schreef Vuilnisbroedsel het volgende:
[..]
Nops, duurt ook nog lang voordat ik het ga kopen moet eerst nog nieuwe pc en alles. Ik hoop dat het spel dan wat updates heeft gehad waardoor het nog awesomer wordt.
Btw, hoeveel kost het per maand?
quote:Op zondag 4 maart 2012 21:42 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Als je van Star Wars houdt en Knight of the Old Republic hebt gespeeld is dit een must-have.
Het is nu sowieso de beste MMO op de markt
twitter:SWTOR twitterde op maandag 05-03-2012 om 21:32:57Game update 1.2 will also bring a new Flashpoint, Lost Island. In 1.3, we will also be introducing Group Finder. reageer retweet
twitter:SWTOR twitterde op maandag 05-03-2012 om 22:08:481.2 will also introduce a vote-kick system to remove inactive players from a Warzone and measures to prevent abuse of the system. reageer retweet
Leuke gast. En Legacy klinkt steeds beterquote:Op maandag 5 maart 2012 22:49 schreef LeaderRoel het volgende:
Daniel Erickson die nu Legacy system laat zien
Straks misschien op Coruscantquote:Op maandag 5 maart 2012 23:27 schreef Morthill het volgende:
aankomen op Nar Shaddaa en al een mount hebben
Dat dat er al niet in het begin bij zitquote:Op maandag 5 maart 2012 22:13 schreef Rahl het volgende:
twitter:SWTOR twitterde op maandag 05-03-2012 om 22:08:481.2 will also introduce a vote-kick system to remove inactive players from a Warzone and measures to prevent abuse of the system. reageer retweet
Versie 1.2 net bevestigd.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:16 schreef Pixell het volgende:
[..]
Nee, er is geen reet aan.
Eerste baas in Karagga's Palace, NEED TARGET OF TARGET PLSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Agh, nu kunnen we ook spelers gaan kicken die slecht spelen of trollen of zoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:27 schreef Roellie80 het volgende:
Dat votekicksysteem, waarom![]()
Wanneer je in een safe-area staat moet je niet ff snel een bio break nemen, dan sta je namelijk alweer buiten. Ik had het gisteren zelfs in de warzone - Voidstar dat ik een keer de deur miste en moest wachten tot deze weer openging. Dit duurde echter te lang dus werd ik gekicked![]()
Blijkbaar hebben er toch genoeg mensen zitten janken over inactieve spelers in warzones. Iets wat naar mijn idee al automatisch word afgevangen. Sta je in een savearea dan zit er iets van van 30sec timer op. Sta je middenin de warzone dan ben je na 60sec gemarked als afk en word je bijna instant gekicked.
Ook makkelijk wanneer je ruim achterstaat. Net zo lang mensen kicken tot er niet meer genoeg mensen in de warzone zijn zodat de warzone stopt en je niet 10min hoeft te wachten op een defeatquote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:45 schreef Morthill het volgende:
Agh, nu kunnen we ook spelers gaan kicken die slecht spelen of trollen of zo
Mjah, dat kan wellicht ook, beetje onsportief :/quote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:50 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ook makkelijk wanneer je ruim achterstaat. Net zo lang mensen kicken tot er niet meer genoeg mensen in de warzone zijn zodat de warzone stopt en je niet 10min hoeft te wachten op een defeat
Als ik in het winnende team zit dan mag van mij op elk moment de wargame gesloten worden om wat voor rede dan ook. Altijd prettig toch zo'n snelle victoryquote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:52 schreef Morthill het volgende:
Mjah, dat kan wellicht ook, beetje onsportief :/
Dat is waarquote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:58 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Als ik in het winnende team zit dan mag van mij op elk moment de wargame gesloten worden om wat voor rede dan ook. Altijd prettig toch zo'n snelle victoryZo kan je direct door naar de volgende. Die warzones kunnen nogal wat tijd kosten wanneer je elke keer in het verliezende team zit
Do wantquote:
Idd, btje retarded ditquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:28 schreef LeaderRoel het volgende:
Als een Agent kan Force Choken vind ik het toch een beetje gek worden
Da's wel leuk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:03 schreef LeaderRoel het volgende:
Je kan nu ook je vrienden uitnodigen voor een 7-day free trial
Vind ik ook. Maar ze willen het nu beter gaan testen, dus als dat goed gaat dan begrijp ik het wel. Maar ze hadden er wel eerder mee mogen beginnen van mij.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:46 schreef Fir3fly het volgende:
Stil hier.
Ik heb al twee dagen niet meer ingelogd, ME3 slokt al een mijn tijd op.
Eigenlijk best wel matig dat 1.2 naar april verplaatst is.
Die ability wordt een Heroic moment wat je alleen in PVE kunt gebruiken. Dus qua balans in PVP zal het he-le-maal niets veranderen. En zelfs in PVE is het niet zo gek boeiend als je eens in de 20 minuten kunt force-choken met je bounty-hunter... toch?quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:28 schreef Rhalius het volgende:
Het lijkt me dat heel de balans weg valt met die patch als allerlei class specifieke aanvallen door iedereen gedaan kan worden.
Waarom kiezen we dan nog een class? Sith pureblood Jedi is ook belachelijk.
Laat ze liever focusen op nieuwe rassen om meer opties te geven.
Allerlei vage rassen waar niemand ooit van gehoord heeft zijn speelbaar, maar iconische star wars rassen niet.
Om het nog beter uit te leggen is het zelfs zo dat je het alleen maar kan gebruiken als je een companion bij je hebt. Elke class heeft namelijk een ability die je zelf en je companion healt (en de cooldown van 1 bepaalde ability annulleert) en die kan je alleen maar gebruiken als je een companion hebt (en heeft een cooldown van 20 minuten). En wanneer die ability actief is kan je die heroic moment gebruiken. Dus in open-world PVP kan je het wel gebruiken, maar niet OPs en Warzones.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die ability wordt een Heroic moment wat je alleen in PVE kunt gebruiken. Dus qua balans in PVP zal het he-le-maal niets veranderen. En zelfs in PVE is het niet zo gek boeiend als je eens in de 20 minuten kunt force-choken met je bounty-hunter... toch?
Ik ben online vanavondquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:26 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik vind dat de Crimson Order de laatste tijd zo inactief is
Welke guild?quote:Op donderdag 8 maart 2012 07:09 schreef DaFan het volgende:
Kom Republic op Lolelke avond 10-15 online in guild. 3x pw raids!
Kom s vaker langs danquote:Op donderdag 8 maart 2012 07:53 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Oh ja daar ben ik al lid van met Jedi Sentinel
Is goed, ik kom vanavond wel online op mijn 42 Sentinelquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:15 schreef DaFan het volgende:
[..]
Kom s vaker langs dantrek ik je wel s door wat FPs heen
quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:03 schreef Northside het volgende:
Gamende vrouwen, het blijft me verbazen.
Agent broken voor PVE? Huh?quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik ben nu een healer aan het levelen.
Hij is nu level 34 (Sorc corruption tree)
Ik zit op lord calypho en m'n naam is "corruptor" (empire) zou graag een nederlandse guild joinen.
Heb al een character bij crimson order, maar die heb ik al dik een maand verlaten(agent is broken voor pve)
Zit nu bij een engelse guild, maar dat is behoorlijk lame, dus als er ergens nog plaats is, dan hoor ik het graag.
Waarom?quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:03 schreef Northside het volgende:
Gamende vrouwen, het blijft me verbazen.
Wie mag ik whisperen voor een invite op LOLquote:Op donderdag 8 maart 2012 07:09 schreef DaFan het volgende:
Kom Republic op Lolelke avond 10-15 online in guild. 3x pw raids!
Waarschijnlijk omdat ik nog uit de tijd kom dat games exclusief door jongens op donkere zolders werden gespeeld. Dat beeld heb ik nooit meer los kunnen laten.quote:
Nee, je hebt m'n wereldbeeld juist gered.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
Even ter verduidelijking, ik ben een man en heb het account van m'n vriendin gekaapt, sorry als ik nu mensen hun wereldbeeld vernaggeld heb
Pixell, mij (Malfunction), Valderon of Land. Bij die laatste 2 in het Engels en even melden dat je ons kentquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:11 schreef JediSimons het volgende:
[..]
Wie mag ik whisperen voor een invite op LOL
Is een beetje een sexistische opmerking op wereld vrouwen dag!quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:00 schreef Northside het volgende:
[..]
Nee, je hebt m'n wereldbeeld juist gered.
Ja, ze zijn er ook wel. Het zijn er alleen zo weinig dat ALS ik er dan eentje tegenkom, ik toch iedere keer weer verbaasd ben.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:47 schreef Rhalius het volgende:
Er zijn genoeg gamende vrouwen, in het Roleplaying guild voor TOR waar ik inzit hebben we zelfs een vrouwelijk lid die ook star wars beurzen bezoekt verkleed als Mara Jade. En ze lijkt er erg goed op.
Ze is ook al lang level 50 terwijl ik pas iets van level 43 ben, aardig fanatiek dus.
Het is vaak zo met gamende vrouwen dat ze vaak niet zeggen dat ze een vrouw zijn omdat er dan vaak veel van die domme reacties zijn of iedereen wil ineens bevriend met ze zijn, en ze willen liever gewoon gamen net zoals wij.
Persoonlijk ken ik ook een fanatiek gamende dame, het is gewoon een beetje bizar om een gesprek met haar te voeren over gamen maar wel leuk.
Heb nog een vrouwtje in de aanbiedingquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:58 schreef Rhalius het volgende:
Mijn advies is om ze niet anders te behandelen dan mannelijke gamers als je ze online tegen komt.
Praat gewoon lekker over de game zoals je met anderen ook doet, en niet over hoe bijzonder het is dat ze een gamende vrouw is. Dat heeft ze waarschijnlijk al heel vaak gehoord.
Zo'n opa ga ik ook worden. Wat dat betreft zijn bejaardenhuizen ideaal. Je hebt je eigen kamertje, geld voor hardware en subscriptions (a.k.a. pensioen) krijg je iedere maand van de staat, iedereen laat je met rust, andere verplichtingen heb je niet, eten wordt 3 keer per dag gebracht en als je geluk hebt word je ook nog gewassen. Kan niet wachten...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:18 schreef Roellie80 het volgende:
Ik heb in Lord of the Rings Online voor bijna 2 jaar dagelijks samengespeeld met m'n vaste healer.
Een vrouw, 58 jaar nu uit Texas. Oma van 4 kids en hopeloos verslaafd aan games. Ik heb samen met haar de overstap gemaakt naar SWTOR.
Het grappige is toch wel dat je wel echt een soort band krijgt. Naast het geconcentreerd spelen zit je ook zo een halve avond te kletsen of prive dingen terwijl je aan het craften bent bijvoorbeeld.
En inderdaad, je moet niet ineens anders gaan doen wannee je doorkrijgt dat je met een oma zit te spelen.
Exactly my thoughtsquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:25 schreef Northside het volgende:
[..]
Zo'n opa ga ik ook worden. Wat dat betreft zijn bejaardenhuizen ideaal. Je hebt je eigen kamertje, geld voor hardware en subscriptions (a.k.a. pensioen) krijg je iedere maand van de staat, iedereen laat je met rust, andere verplichtingen heb je niet, eten wordt 3 keer per dag gebracht en als je geluk hebt word je ook nog gewassen. Kan niet wachten...
Zoek een drukke server, dat is echt een van de belangrijkste dingen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:41 schreef iScrim het volgende:
Heb vandaag van een vriend de trial versie gekregen, ontzettend benieuwd, en zal die 25gb snel genoeg binnen halen.
Ik ben total noob, dus iemand nog tips voor mij?
nee kan dat niet? Dan zal mn valor rank 41 zijn of mn char lvl 42quote:Op maandag 12 maart 2012 11:37 schreef DaFan het volgende:
I call bullshit! Je valor kan niet hoger zijn dan je lvl
Dat dacht ik al, maar full healing.. hoe zit het dan met levelen? Enneh hoe heet de full healing kant van een consular? Is shadow dps? Of haal ik nu dingen door elkaar..quote:Op maandag 12 maart 2012 09:55 schreef DaFan het volgende:
Denk dat Consular wel prima is dan. Volgens mij is echt een balanced wel lastig, beter doe je dan full heal en je companion dPs of andersom.
Als je republic gaat spelen gewoon op Legions of Lettow en dan applyen voor NWS (nowinscenario.co.uk) en zet mijn nick er maar bij (Malfunction).
Als healer is groups vinden enorm makkelijk
shadow = melee dps / tankquote:Op maandag 12 maart 2012 12:07 schreef ex het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, maar full healing.. hoe zit het dan met levelen? Enneh hoe heet de full healing kant van een consular? Is shadow dps? Of haal ik nu dingen door elkaar..
Jedi knight vind ik er gewoon niet heel leuk uitzien, ik heb altijd fury warriors gehad etc, en wil nu wat meer de heal kant op.. (maar nog wel in me eentje kunnen dps'n).
quote:Op maandag 12 maart 2012 11:44 schreef Questular het volgende:
[..]
nee kan dat niet? Dan zal mn valor rank 41 zijn of mn char lvl 42
quote:Op maandag 12 maart 2012 12:14 schreef bubalus het volgende:
[..]
shadow = melee dps / tank
sage = ranged dps / heal
Thanks! Maar hoe zit dat dan met levelen als healer? Is dat een beetje te doenquote:
aangezien je dps companions krijgt kun je volgens mij best als healer levellen. Maar goed ik speel zelf geen healer dus dit is een pure gokquote:Op maandag 12 maart 2012 13:07 schreef ex het volgende:
[..]
[..]
Thanks! Maar hoe zit dat dan met levelen als healer? Is dat een beetje te doen? Of kan je dan alleen je zelf in leven houden en alles zeeeer langzaaaam dps'n.
Ik had trouwens niet verwacht dat een Jedi Consular ook kon tanken (vanwege de armor)! Misschien shadow levelen, en dan respeccen op level 50 naar healbot..
Mijn Sith Sorc healer ben ik aan het levellen met de tank companion. Gaat erg makkelijkquote:Op maandag 12 maart 2012 13:31 schreef Questular het volgende:
[..]
aangezien je dps companions krijgt kun je volgens mij best als healer levellen. Maar goed ik speel zelf geen healer dus dit is een pure gok
Nee. Je moet begrijpen dat de Advanced Classes totaal verschillend van elkaar zijn. Ze hebben een aantal abilities gemeen, maar voor het overgrote deel kun je je Advanced Class gewoon als je class zien.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:01 schreef ex het volgende:
Okay, thanks.. Hmm ik denk dat ik op me main dan toch shadow damage ga levelen.. Lijkt me toch leuker. Ik neem aan dat je wel wat basic heals houdt.
Dat snap ik, je hebt subclasses en dat zijn de advanced classes, maar een Jedi shadow heeft dus 0 heals?quote:Op maandag 12 maart 2012 15:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee. Je moet begrijpen dat de Advanced Classes totaal verschillend van elkaar zijn. Ze hebben een aantal abilities gemeen, maar voor het overgrote deel kun je je Advanced Class gewoon als je class zien.
Alleen maar wat abilities die hem zelf een klein beetje healen. En de standaard out-of-combat healing van zichzelf en companion die elke class heeft.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:04 schreef ex het volgende:
[..]
Dat snap ik, je hebt subclasses en dat zijn de advanced classes, maar een Jedi shadow heeft dus 0 heals?
Helder. Maar sage heeft dus alleen range DPSquote:Op maandag 12 maart 2012 15:30 schreef pjats het volgende:
[..]
Alleen maar wat abilities die hem zelf een klein beetje healen. En de standaard out-of-combat healing van zichzelf en companion die elke class heeft.
Maar elke Sage heeft healing, ook al kiest de Sage voor een DPS-tree. Alleen degenen met punten in de healing-tree zijn een stuk beter in healing
Er is toch al meerdere keren gezegd dat een Sage zowel kan healen als dps'en?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:03 schreef ex het volgende:
[..]
Helder. Maar sage heeft dus alleen range DPS?
quote:Op maandag 12 maart 2012 16:11 schreef DaFan het volgende:
Volgens mij is shadow een van het minst gespeelde classes...
Een goede voorberei..quote:Op maandag 12 maart 2012 16:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Er is toch al meerdere keren gezegd dat een Sage zowel kan healen als dps'en?
Start gewoon de game, de classes worden daar vrij zorgvuldig uitgelegd.
Volgens de gegevens van Bioware valt dat wel mee.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:03 schreef ex het volgende:
[..]
Helder. Maar sage heeft dus alleen range DPS? Ik heb wat gameplay video's zitten kijken en als ik alleen speel lijkt shadow me het tofst.. maar ik kan me ook voorstellen dat er al te veel zijn.
Ik word anders een beetje doodmoe van de 2.000 varianten die ik al gezien heb op Boba Fett (Bobbie Fet, Bubba Fat enz.) of andere namen uit de Star Wars saga.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:20 schreef Sjiznit het volgende:
Verbaas me er wel over dat er zoveel Sentinel/Marauders zijn eigenlijk. En zo weinig Jedi Guardians, had verwacht dat iedereen wel Obi wan of Anakin wilde spelen.
De creativiteit van veel mensen is wat beperkt jaquote:Op maandag 12 maart 2012 17:40 schreef Sjiznit het volgende:
Dat wel ja, zat halve gare. Maarja, namen kijk ik eigenlijk al jaren niet meer na. Niets zo kansloos als Wasmachine de Night Elf tegenkomen in WoW.
En niet alleen qua namen. Bijna de helft is een male human met bodytype 2. En een baard.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
De creativiteit van veel mensen is wat beperkt ja
Met vier bodytypes is er ook niet veel keuzequote:Op maandag 12 maart 2012 17:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En niet alleen qua namen. Bijna de helft is een male human met bodytype 2. En een baard.
Wat dat betreft heeft het wel wat weg van WoW.
Ik denk dat BioWare niet lui is geweest, maar gewoon ons personages heeft laten maken die gewoon het meest op de mens lijkt, zodat je een beter beleving in het verhaal krijgt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:10 schreef Rhalius het volgende:
En helaas is Bioware gruwelijk lui geweest met rassen.. ik zou graag iets anders dan mens spelen, maar de meeste aliens zien er vreselijk uit. Twi'lek mannen lijken helemaal niet op hoe ze er uit zien in de films, of zelfs in de KOTOR spellen. Twi'lek vrouwen zien er best uit, mijn sage is er een.
Mirialans, cyborgs, miralukas en Rattaki lijken mij vrij overbodig, ik had liever rassen zoals Trandoshans, Rhodians en Kel Dor gehad. Die zijn ook veel bekender.
Komt er niet, lees bovenstaande postquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:58 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
Ik wacht eigenlijk ook op de mogelijkheid om Rodian te spelen.
Je kunt je headpiece gewoon uitschakelen zodat de stats ervan wel tellen, maar de headpiece niet getoond wordt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:40 schreef dubrillion het volgende:
zoiets.
Nu zit je zorgvuldig je character te selecteren terwijl je altijd tegen een hood aan zit te kijken en nooit meer het haar ziet of iets dergelijks
Jammer..quote:The system allows you to unlock things EITHER via achieving the unlock condition (e.g. reaching chapter 2 in a specific class, reaching a specific PvP rank, etc) OR by paying credits. It is not both.
Zit nou op bijna 3 miljoen dus kan alles kopen straks in een keer. Ook legacy 13 nu, en alles was max lvl 15 volgens mij dus heb alles zo wel in een keer.quote:Op woensdag 14 maart 2012 08:38 schreef Roellie80 het volgende:
Lees het nu inderdaad;
[..]
Jammer..
Dit zal betekenen dat wanneer het gelanceerd gaat worden de mensen die een beetje actief zijn geweest direct bijna alles kunnen gebruiken.
3 miljoen? pffff ik ben nu lvl 42 en heb 100k en dan heb ik mn speeder skill van 200k nog niet eens gekocht. Wat ik ook maak met mn armstech niks verkoopt en dus moet ik alles aan een vendor verkopen wat natuurlijk geen ruk oplevert.quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:06 schreef DaFan het volgende:
[..]
Zit nou op bijna 3 miljoen dus kan alles kopen straks in een keer. Ook legacy 13 nu, en alles was max lvl 15 volgens mij dus heb alles zo wel in een keer.
Human geeft extra presence bonus.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:54 schreef Rhalius het volgende:
De prijzen lijken mij erg hoog.
En waarom staat human er bij om te unlocken? elke class kan al human zijn.
Vroegah was je pas veel geld kwijt voor die speeder skills.quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:25 schreef Questular het volgende:
[..]
3 miljoen? pffff ik ben nu lvl 42 en heb 100k en dan heb ik mn speeder skill van 200k nog niet eens gekocht. Wat ik ook maak met mn armstech niks verkoopt en dus moet ik alles aan een vendor verkopen wat natuurlijk geen ruk oplevert.
quote:it's all too clear that BioWare's long-awaited creation has already snagged the distinction of hosting the most acidic forums in massively multiplayer gaming. Judging by the hostility in SWTOR's community forums, it's no wonder so many players gravitate toward the dark side of the Force. Simply combing the site for an answer to a basic question requires enduring petty remarks in almost every thread, and enough anger oozes from the site that some players have taken to calling it "TORchan."
Ik denk niet dat EA heel veel invloed heeft uitgeoefend op Bioware na de overnamen. Ze hebben zelf aangegeven dat het voor EA resulteerde in een schat aan kennis van Bioware. Het zou vreemd zijn om dat te verkloten door teveel er aan te veranderen. Never change a winning team.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:43 schreef Roellie80 het volgende:
dat is trouwens meer een EA dan een Bioware trekje denk ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |