abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108349668

Altijd al op eigen houtje door het Star Wars-universum willen zwerven? Planeten als Coruscant, Tatooine en Korriban willen bezoeken? De zwakkeren aan je lightsaber rijgen als Sith Warrior, of ze juist in bescherming nemen als nobele Jedi Knight? Dan is dit je kans. Want je haalt het complete Star Wars-universum in huis met de massively multiplayer online role-playing game Star Wars: The Old Republic.

Duizenden jaren voor de geboorte van Anakin Skywalker verscheurde een oorlog tussen het duistere Sith Empire en de Republic het universum. Na de vernietiging van de Jedi-tempel op Coruscant wordt een wapenstilstand afgekondigd. Maar de vrede hangt aan een zijden draadje. Licht en duister kunnen tenslotte niet vreedzaam naast elkaar bestaan. Kies jouw kant en bepaal het lot van The Old Repubic.

Star Wars: The Old Republic geeft je de mogelijkheid het universum vanuit verschillende perspectieven te verkennen. Kies voor jouw karakter uit één van de 8 beschikbare klassen: van Sith Warrior tot smokkelaar, van Jedi Consolar tot premiejager, alle typische Star Wars oermodellen zijn beschikbaar. Elke klasse heeft zijn eigen wapens en eigenschappen en volgt een unieke verhaallijn.

Ontwikkelaar BioWare heeft een indrukwekkend cv als het op role playing games aankomt, met titels als Baldur's Gate, Mass Effect, Dragon Age: Origins en niet te vergeten Star Wars: Knights of the Old Republic, dat de toon zet voor Star Wars: The Old Republic. Deze eerste MMORPG van BioWare is nu al het duurste project ooit van uitgever Electronic Arts. Dat belooft een flinke disturbance in the Force.

Ruim 3500 jaar vóór de opkomst van Darth Vader handhaafde de Galactic Republic vrijheid en orde in de galaxy. Mede met hulp van de Jedi was de republiek meerdere generaties lang veilig en vreedzaam... Tot nu. Het is driehonderd jaar nadat Revan zijn voormalige apprentice Darth Malak versloeg en zijn reis begon richting de Unknown Regions (Knights of the Old Republic, 2003). Iedereen in de republiek was in de veronderstelling dat de Sith nu eindelijk definitief waren uitgeroeid en de onderdrukking tot het verleden behoorde. Niets bleek minder waar. Na een voorbereiding van maar liefst driehonderd jaar lieten de Sith weer van zich horen toen ze op die bewuste dag, met een enorme vloot aan oorlogsschepen en een leger waar zelfs de Jedi niet tegen opgewassen waren, terugkeerden om hun wraak te uiten en de macht naar zich toe te trekken. Coruscant, hoofdplaneet van de Galactic Republic, werd grotendeels vernietigd (Sacking of Coruscant) en de republiek had geen andere keus dan het tekenen van het Treaty of Coruscant. Dit verdrag hield in dat de republiek al haar troepen (inclusief de Jedi) terug moest trekken en alle bondgenoten moest overgeven aan de Sith.

Classes
Planets
Allegiances
Timeline
Biographies
Inhabitants
Starships

Official Website Star Wars: The Old Republic
http://www.swtor.com/
De MMO-Champion van Star Wars: The Old Republic
http://darthhater.com/

Guilds
We hebben zelf geen guild, maar we doen mee met twee andere grote guilds. Een Republic en een Empire guild.
No Win Scenario
Een internationale guild waar veel mensen van FOK! aan meedoen.
Faction: Galactic Republic
Server: Legions of Lettow - PVP English
Site: http://www.nowinscenario.co.uk/
Crimson Order
Een Nederlandse guild waar veel mensen van FOK! aan meedoen.
Faction: Sith Empire
Server: Lord Calypho - RP-PVP English
Site: www.crimson-order.nl/

Lijst met characters van FOK!kers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108349864
Meer Darth Sumo of niet dan
pi_108350026
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 15:51 schreef Klipnap het volgende:
Hoehoe
Zeg eens... wie ben jij?
Ja, ik generaliseer.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 19:04:51 #4
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_108356184
Kan niet wachten tot ik hem een kopje kleiner mag maken... Beetje mij al zijn vuile klusjes op laten knappen. Doe het lekker zelf, denk ik dan.
You know, I've learned something today
pi_108356952
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 15:58 schreef Northside het volgende:

[..]

Zeg eens... wie ben jij?
Klipnap.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_108358168
quote:
8s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 19:26 schreef 2Happy4U het volgende:
Klipnap.
DE klipnap!? :o
Ja, ik generaliseer.
pi_108362637
http://www.swtor.com/comm(...)=3077822#edit3077822

Test notes 1.1.5

Met roll-functie.Voor de rest niet zoveel interessants. Wat veranderingen met color crystals en zo.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 21:34:47 #8
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_108363348
Die speeder van 1,5 miljoen credits zal blijkbaar tijdelijk goedkoper zijn. :P
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_108363362
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 21:21 schreef pjats het volgende:
http://www.swtor.com/comm(...)=3077822#edit3077822

Test notes 1.1.5

Met roll-functie.Voor de rest niet zoveel interessants. Wat veranderingen met color crystals en zo.
Alleen deze.
quote:
Bosses in Operations now drop the correct amount of loot when the group is using the Master Looter loot distribution setting.
pi_108363907
Iemand hier ervaring met Origin ? Gister besteld, nog steeds geen code..

Ik wil gamen :(

plus: weet iemand hoe ik de full client kan downloaden zonder in te loggen? Ik wil namelijk graag beginnen te gamen zodra ik de code krijg, en niet nog tig uur wachten tot alles gedownload is ;)
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 22:03:48 #11
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_108364857
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 21:47 schreef Maax het volgende:
Iemand hier ervaring met Origin ? Gister besteld, nog steeds geen code..

Ik wil gamen :(
Ja, kan iemand hem helpen? Z'n vriendin komt morgenavond al thuis! :(

Bij mij duurde het 12 uur voordat ik 't mailtje kreeg. Op 't moment dat ik een bericht achterliet op de site, de volgende ochtend, stond ie op m'n mail.

quote:
plus: weet iemand hoe ik de full client kan downloaden zonder in te loggen? Ik wil namelijk graag beginnen te gamen zodra ik de code krijg, en niet nog tig uur wachten tot alles gedownload is
Dat gaat 'm niet worden, volgens mij. Je moet die code invoeren voordat je kunt downloaden.

Je zou alvast een account kunnen aanmaken, als je die nog niet had. Omdat ik m'n games al bij Bioware geregistreerd had, hoefde ik dat al niet meer te doen. Maar of dat al de optie geeft tot downloaden, weet ik niet.
pi_108365725
quote:
Ja, kan iemand hem helpen? Z'n vriendin komt morgenavond al thuis! :(

Bij mij duurde het 12 uur voordat ik 't mailtje kreeg. Op 't moment dat ik een bericht achterliet op de site, de volgende ochtend, stond ie op m'n mail.

Gelukkig gaat ze daarna stappen met vriendinnen dus heb ik nog wel ergens tijd ;)

Maarja, schijnt (alweer) een probleem met origin te zijn, had het met bf3 ookal, gekocht op de release day, 2 dagen later kon ik pas gamen.. goede shit dat origin!

quote:
Dat gaat 'm niet worden, volgens mij. Je moet die code invoeren voordat je kunt downloaden.

Je zou alvast een account kunnen aanmaken, als je die nog niet had. Omdat ik m'n games al bij Bioware geregistreerd had, hoefde ik dat al niet meer te doen. Maar of dat al de optie geeft tot downloaden, weet ik niet.
Ondertussen (ja, ik weet, ik lijk nu een noob, want ik vind de oplossing zelf later..) heb ik de oplossing gevonden, ik logde in op de ToR launcher en hij ging ineens downloaden. Een vrij grote download van tig GB, dus dat zal de client wel zijn ?
Het rare is dat hij gister nog vroeg om mijn activatie code..

Ik snap er gewoon niks meer van...pff

Maarja: Inhoudelijke vraag!

Ik heb de classes doorgenomen, en ik twijfel tussen 2 classses!

Sith inquisitor, want assasin met double bladed lightsaber lijkt me vet!
Sith warrior, want marauder met 2 lightsabers lijkt me vet!

Nu snappen jullie wel waar ik op aanstuur, ik wil gewoon hakken. Ik wil dpsen en het moet er stoer uitzien. Echter, met welke class zijn de twee bovenstaande uit WoW te vergelijken? Dan snapt deze leek het wat beter ;)

En vraag 2: Welke side is qua fokkers het best vertegenwoordigt op de servers met fokkers? Republic of Imperial?

Mijn dank is groot voor jullie begrip! :D

[ Bericht 1% gewijzigd door Maax op 24-02-2012 22:19:15 (quote faal) ]
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 22:21:40 #13
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_108365867
Antwoord vraag 2: Imperial. Overbevolkt. :P

Vraag 1 moet je bij (een heleboel) anderen zijn. Zijn hier velen met sith marauders e.d.
pi_108368339
Meh, er is niet echt een WoW-class. Het zijn gewoon knokkers, maar niet zoals in WoW volgens mij. De Inquisitor heeft veel gemeen met de rogue, maar ook veel niet :D je kunt gewoon DPSen of Tanken.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_108369278
Als je Imperial wil gaan moet je op Lord Calypho wezen ;)
pi_108369507
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 23:21 schreef Morthill het volgende:
Meh, er is niet echt een WoW-class. Het zijn gewoon knokkers, maar niet zoals in WoW volgens mij. De Inquisitor heeft veel gemeen met de rogue, maar ook veel niet :D je kunt gewoon DPSen of Tanken.
Marauder vertoont overeenkomsten met de fury warrior. Maar ook weer niet :D
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_108372722
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 23:21 schreef Morthill het volgende:
Veel skills zijn gewoon hetzelfde hoor.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 01:49:29 #18
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_108373021
quote:
8s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 01:35 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Veel skills zijn gewoon hetzelfde hoor.
Van de rogue en shadow? Nonsens. Het lijkt dan meer op een paladin met stealth.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_108373384
quote:
5s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 01:49 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Van de rogue en shadow? Nonsens. Het lijkt dan meer op een paladin met stealth.
WoW / ToR classes in het algemeen.
pi_108373835
Ik kijk steeds meer uit naar 1.2 :D

http://www.swtor.com/blog/community-qa-feb-24th-2012

Alle crafting krijgen endgame boost. 4 pagina's aan veranderingen voor alleen crafting klinkt goed en ze stappen af van verplichte craft skills om items te gebruiken (zoals nu met Biochem). En mijn favoriet:
quote:
Chyp: Can we expect to see any animation/damage timing consistency changes between factions?

Georg Zoeller (Principal Lead Combat Designer): Yes. The animation team has been working on a new set of animations for abilities like the Trooper's Mortar Volley to provide closer matching of animation timings and improved combat responsiveness. We expect to roll these changes out with Game Update 1.2.
Vechten met mijn trooper wordt dan eindelijk even leuk als met mijn bounty hunter. Niet dat trooper niet leuk is, maar het verschil is gewoon merkbaar. Ik gebruik mortar volley nooit wanneer ik al een het vechten ben, alleen als mijn eerste aanval.

[ Bericht 4% gewijzigd door pjats op 25-02-2012 02:54:46 ]
pi_108376039
LAs het net, ziet er echt uit als een erg gave patch _O_
pi_108376078
Wanneer is 1.2 eigenlijk gepland?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_108376230
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 09:34 schreef Ceased2Be het volgende:
Wanneer is 1.2 eigenlijk gepland?
Ergens in maart
pi_108376354
Ghe de setbonus uit purples trekken is ook wel cool.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 10:50:46 #25
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_108377175
quote:
8s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 02:10 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

WoW / ToR classes in het algemeen.
Wederom nonsens.
pi_108377754
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 10:50 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Wederom nonsens.
Dat mooie plaatje nooit gezien van de Jedi Guardian en wow warrior skills? Die zijn vrijwel hetzelfde in de tank tree (maakt mij niet uit, maar het is wel zo).

Er zijn een hoop overeenkomsten maar dat heeft elk spel, casters zullen op casters lijken, melee op melee etc. Healers zullen een grote goedkope heal hebben, kleine snelle dure, hot etc.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 11:31:43 #27
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_108377878
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 11:26 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Dat mooie plaatje nooit gezien van de Jedi Guardian en wow warrior skills? Die zijn vrijwel hetzelfde in de tank tree (maakt mij niet uit, maar het is wel zo).

Er zijn een hoop overeenkomsten maar dat heeft elk spel, casters zullen op casters lijken, melee op melee etc. Healers zullen een grote goedkope heal hebben, kleine snelle dure, hot etc.
Uiteraard, maar dat heeft niets met WoW te maken. Er zijn genoeg unieke abilities.
pi_108377926
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 11:26 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Ja, maar dat is 1 tree :D van de 48 verschillende builds die je in de game kunt maken en niet eens zo gek: tanks will be tanks. Natuurlijk lijken er zaken op elkaar, maar voor veel is er gewoon geen vergelijking te maken die echt stand houdt.
pi_108378086
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 11:33 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ja, maar dat is 1 tree :D van de 48 verschillende builds die je in de game kunt maken en niet eens zo gek: tanks will be tanks. Natuurlijk lijken er zaken op elkaar, maar voor veel is er gewoon geen vergelijking te maken die echt stand houdt.
Geen 1 op 1 vergelijking zoals die van de warrior nee, maar er zijn wel een aantal abilities die op andere lijken. Zoals gezegd is dat niet vreemd en ik kan me er niet aan storen. Het is wel gewoon een feit. Als je een class hebt met stealth dan denk je als ex-wow speler al snel aan een rogue. Simpel als dat, en ja, dat is dan ook een overeenkomst. Dat een Shadow of Asassin verder nog een zooi unieke skills heeft klopt ook.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 11:50:21 #30
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_108378363
Wat is dan het punt? Er lijken een paar skills op elkaar maar het overgrote deel is anders dan de skills in WoW.
pi_108378433
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 11:50 schreef Fir3fly het volgende:
Wat is dan het punt? Er lijken een paar skills op elkaar maar het overgrote deel is anders dan de skills in WoW.
Dat er skills zijn die overeenkomen en skills die dat niet doen. Daar begon dit mee, ik geef het alleen maar aan nadat jij stellig verkondigde dat dit niet zo was.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 11:56:41 #32
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_108378535
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 11:53 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Dat er skills zijn die overeenkomen en skills die dat niet doen. Daar begon dit mee, ik geef het alleen maar aan nadat jij stellig verkondigde dat dit niet zo was.
Nee. Er werd verkondigd dat de meerderheid gekopieerd is uit WoW.
pi_108383554
Als we gaan claimen dat stealth gekopieerd is uit WoW is dit topic gedoemd :D
pi_108383594
Elke (mmo)rpg is uiteindelijk gekopieerd van D&D.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_108383882
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 14:50 schreef Morthill het volgende:
Als we gaan claimen dat stealth gekopieerd is uit WoW is dit topic gedoemd :D
Maar wow is toch de eerste mmo ooit gemaakt?
pi_108384034
quote:
6s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 14:52 schreef Ceased2Be het volgende:
Elke (mmo)rpg is uiteindelijk gekopieerd van D&D.
Je bedoelt Lord of the Rings :{w
pi_108390922
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 15:07 schreef Morthill het volgende:

[..]

Je bedoelt Lord of the Rings :{w
qua gamemechanics niet :P
pi_108391477
True, true. Maar bij D&D gign het om je fantasie, hoe link je dat aan games waar alles in beeld gebracht wordt :P die mechanics zijn toch echt gejat van Pong.
pi_108415292
Oh hardop gelachen net _O-
Dromund Kaas spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je had erbij moeten zijn :P
pi_108416292
quote:
7s.gif Op zondag 26 februari 2012 14:20 schreef DaFan het volgende:
Oh hardop gelachen net _O-
Dromund Kaas spoiler
SPOILER
Je had erbij moeten zijn :P
Precies wat ik ook heb gedaan. Priceless die quest.
pi_108418495
Op Dromund Kaas is er ook nog een side quest van een paranoïde Imperial Officer. Die vond dat zijn soldaten vreemd en verdacht gedrag begonnen te vertonen, dus schoot hij ze allemaal dood. Achteraf bleek dat die soldaten een suprise party aan het organiseren waren voor zijn promotie _O-
  zondag 26 februari 2012 @ 16:20:29 #42
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_108420844
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 11:40 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Geen 1 op 1 vergelijking zoals die van de warrior nee, maar er zijn wel een aantal abilities die op andere lijken. Zoals gezegd is dat niet vreemd en ik kan me er niet aan storen. Het is wel gewoon een feit. Als je een class hebt met stealth dan denk je als ex-wow speler al snel aan een rogue. Simpel als dat, en ja, dat is dan ook een overeenkomst. Dat een Shadow of Asassin verder nog een zooi unieke skills heeft klopt ook.
Gast, elke RPG heeft een rogue/thief en warrior/barbarian en wizard class
pi_108421003
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 16:20 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Gast, elke RPG heeft een rogue/thief en warrior/barbarian en wizard class
No shit Sherlock. Voor de duidelijkheid het begon hier mee:

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 22:19 schreef Maax het volgende:
Nu snappen jullie wel waar ik op aanstuur, ik wil gewoon hakken. Ik wil dpsen en het moet er stoer uitzien. Echter, met welke class zijn de twee bovenstaande uit WoW te vergelijken? Dan snapt deze leek het wat beter ;)
Specifiek een vraag over een overeenkomst met WoW.
pi_108421556
Maar eh, wat vinden jullie nu van SWTOR. Prima game? Of kijken jullie al uit naar Guild Wars 2. :)
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.
  zondag 26 februari 2012 @ 16:52:13 #45
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_108422438
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 16:33 schreef D_tjuh het volgende:
Maar eh, wat vinden jullie nu van SWTOR. Prima game? Of kijken jullie al uit naar Guild Wars 2. :)
Allebei.
pi_108425448
quote:
SWTOR vind ik een geweldig spel, GW2 interesseert mij niet
pi_108425525
quote:
[..]

No shit Sherlock. Voor de duidelijkheid het begon hier mee:

[..]

Specifiek een vraag over een overeenkomst met WoW.
What did I do :')

ANyway, nog steeds geen code..kanker origin..pfff
pi_108426117
quote:
Was nooit van plan wat met GW2 te doen en vermaak me nog steeds uitstekend met SWTOR :)
pi_108426588
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 18:09 schreef Maax het volgende:

[..]

What did I do :')

ANyway, nog steeds geen code..kanker origin..pfff
Wanneer heb je het besteld? Een vriend van me heeft het gisteravond gedaan, de standaard digitale download, en kreeg eindelijk vanochtend een code waar hij vervolgens de melding kreeg dattie al gebruikt was.
pi_108430812
Gisteren gekocht

Kan je vertellen dat je geen pc of laptop moet hebben met een intel g40 igp.
8fps in de game met alles low.

Maar goed voor singel player maak het niet zo veel uit.

Even wachten tot mijn tft scherm er is en mijn pc van de tv afkoppel voor een maand .
Met een nvidia gt520 moet het wel lukken om wat meerr fps te kunnen krijgen

Volgende maand een anderen pc aanschaffen (amd fm1 AMD A6-3500 (400uni schaders)
pi_108431144
Draai het hier op een GTX570 en die trekt alles op high (en draai het vanaf een eigen SSD, scheelt ook).

dinsdag komt er nog een i7 laptop bij met 8Gb RAM en een GT555M kaart, ben benieuwd hoe die het trekt :)
pi_108431252
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 18:38 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Wanneer heb je het besteld? Een vriend van me heeft het gisteravond gedaan, de standaard digitale download, en kreeg eindelijk vanochtend een code waar hij vervolgens de melding kreeg dattie al gebruikt was.
Donderdag.. Klanten service wist me net te melden dat ik binnen 12 uur de vide zou moeten krijgen.. Ben benieuwd..

hoe groot is het verschil tussen low en high graphics eigenlijk?
pi_108431442
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 20:10 schreef Ceased2Be het volgende:
Draai het hier op een GTX570 en die trekt alles op high (en draai het vanaf een eigen SSD, scheelt ook).

dinsdag komt er nog een i7 laptop bij met 8Gb RAM en een GT555M kaart, ben benieuwd hoe die het trekt :)
The NVIDIA GeForce GT 555M is a fast middle class graphics card for laptops. Depending on the version, it is based on the GF108, GF116 or GF106 architecture with different shader counts, clock speeds and memory configurations. It stems from the Fermi generation and supports DirectX 11 and OpenGL 4.0.

Versions (From lowest to highest performance):

144 cores 709MHz (GF106), 128Bit GDDR5, e.g. MSI GX780
144 cores 590MHz (GF106), 192Bit DDR3, e.g. Dell XPS 17, Alienware M14x
144 cores 590MHz (GF106), 128Bit DDR3, e.g. Schenker XMG A501 / A701 (Clevo W150HRM / W170HN)
96 cores 753MHz (GF108), 128Bit GDDR5, e.g. Lenovo Y570p / Y560p
144 cores 525 MHz (GF116), 128 Bit DDR3, e.g. Medion Akoya P6812

Let dus even op welke je koop

Maar alles is beter dan een intel g41 chip
Voorbeeld met wow
Alles laag en op 1333\768 26fps min tot 32fps max

Zelfde instelling maar nu met een nvidia 520gt pci-e 1x vga kaart
120fps max

Dus jouw 550gt-m zal zeker sneller moeten zijn dan mijn 520gt desktop
pi_108431585
Gaat in mijn geval om de Dell XPS 17 en dat is m'n werklaptop en niet m'n primaire gamestation :)
pi_108444071
Pixell :W

Vanavond Karaga Palace cleared op Normal en eerste boss EV HM.
pi_108446400
Een beetje veel herhaling, vooral de sidequests worden erg saai en kosten gewoonweg te veel tijd.

Het is natuurlijk leuk om een game lang te kunnen spelen, maar het voelt een beetje uitgerekt aan.. het leid te veel af van het verhaal aangezien je iets van 90% van de tijd op een planeet bezig ben met de sidequests zodat je sterk genoeg blijft voor de main quest.

Hopelijk word er meer content toegevoegd om de reis naar level 50 interessanter te maken in plaats van alleen maar nieuwe level 50 content. Het is gewoon leuker als er alternatieven zijn en je kan kiezen wat je wel en niet doet.

Momenteel is het voor mij erg weinig flashpoints en heroics op latere planeten omdat er gewoonweg geen groep voor te vinden is als er maar iets van 20 man op een planeet is.

Wat meer space missies bijvoorbeeld. En zowel space missies als PvP moet op latere levels meer XP geven om in balans te blijven.

Ik heb nu pas een hoop credits uitgegeven aan wat grade 5 upgrades voor mijn ruimteschip, en vervolgens krijg ik erg weinig xp voor een erg moeilijke missie in een mijnveld nu ik level 41 ben.

Bij de eerdere space missies ga je gewoon een level omhoog, maar nu was het niet eens een 10e van het balkje voor die missie terwijl die upgrades gruwelijk duur zijn. Je krijgt gewoon niets terug voor dat geld en ik kan iedereen aanraden om geen geld uit te geven aan level 5 upgrades voor je ruimteschip. De missies geven er gewoon te weinig voor terug.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
  maandag 27 februari 2012 @ 00:02:14 #57
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_108446932
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 23:50 schreef Rhalius het volgende:

Bij de eerdere space missies ga je gewoon een level omhoog, maar nu was het niet eens een 10e van het balkje voor die missie terwijl die upgrades gruwelijk duur zijn. Je krijgt gewoon niets terug voor dat geld en ik kan iedereen aanraden om geen geld uit te geven aan level 5 upgrades voor je ruimteschip. De missies geven er gewoon te weinig voor terug.
Ze zijn dan ook vooal bedoeld als extra en niet om gewoon questen te vervangen.
pi_108449341
quote:
2s.gif Op maandag 27 februari 2012 00:02 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ze zijn dan ook vooal bedoeld als extra en niet om gewoon questen te vervangen.
Maar als je het doet moet het wel interresant zijn
En dat is het dus niet volgens hem.
Ik heb geen idee ben nog niet zo ver.
  maandag 27 februari 2012 @ 01:24:40 #59
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_108449387
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 01:21 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Maar als je het doet moet het wel interresant zijn
En dat is het dus niet volgens hem.
Ik heb geen idee ben nog niet zo ver.
Ik vond het wel leuk, maar op het einde werd het mij iets te moeilijk :'). Nu ik een beetje een overschot aan credits heb ga ik de laatste misschien nog even weer proberen met nieuwe upgrades.
pi_108451815
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 23:50 schreef Rhalius het volgende:
Een beetje veel herhaling, vooral de sidequests worden erg saai en kosten gewoonweg te veel tijd.

Het is natuurlijk leuk om een game lang te kunnen spelen, maar het voelt een beetje uitgerekt aan.. het leid te veel af van het verhaal aangezien je iets van 90% van de tijd op een planeet bezig ben met de sidequests zodat je sterk genoeg blijft voor de main quest.

...
Dat is bij (vrijwel) elke RPG zo... 75% - 90% van je xp komt uit sidequests. Ik vind ze hier niet eens vervelend aangezien ze altijd afspelen in het gebied waar je toch al heen gaat voor je main quest. Pik altijd de hele nieuwe area leeg aan quests en ga dan weer door, het voelt in ieder geval niet als filler aan.
pi_108463876
quote:
14s.gif Op zondag 26 februari 2012 23:00 schreef DaFan het volgende:
Pixell :W

Vanavond Karaga Palace cleared op Normal en eerste boss EV HM.
Yes ! Ging erg lekker :)

Nu mag het alleen nog wat gezelliger op ventrilo, want ik was de enige die wat zei..moet ook wel als raidleader maar toch :P
pi_108465472
Gelukkig, ik begin eindelijk ook een beetje in een ritme te komen. Na veel ergenissen de afgelopen maand over van alles en nogwat. Heb ik de afgelopen dagen eindelijk een beetje m´n draai gevonden.

Ik begon me werkelijk dood te ergeren aan mensen die te snel opgeven. Mensen welke te bang zijn uberhaupt ergens aan te beginnen "Ik ga echt geen HM doen, weet je hoe moelijk dat is?!"
Maar ook de guild waar ik toevallig in zit. Het is werkelijkwaar een dooie bende. Het is dat ik er met een RL-buddy zit anders was ik al lang weggeweest.

Tot ik afgelopen vrijdag meerun met een andere guild. EV HM gecleared (op soa na :( ) waarna we nog de eerste baas Karraga HM omgelegd hebben. Eindelijk genieten van wat mensen die het spelletje snappen :)

Zaterdag heb ik wat guildies opgetrommeld om de +10 stat datacron te fixen. Na 2 uur klooien hadden we dat ding eindelijk.. wat zie ik.. komt er net achter ons aan een groep het Museum binnen.. hetzelfde groepje waarmee ik dus de avond ervoor met veel plezier had geraid. Om het hun even makkelijk te maken kon ik ze met een sorcerer skill allemaal naar de overkant trekken waardoor ze dus ook binnen no time de datacron konden bemachtigen :D

Dezelfde avond werd ik door deze guild gevraag mee te gaan raiden. en gisteren weer. Ik ga niet zomaar van guild overstappen maar ben wel erg blij eindelijk wat actieve gasten te leren kennen op m'n server. En uiteraard is het natuurlijk ook prettig wanneer je merkt dat mensen jou er wel bij willen hebben :)
pi_108465876
Ook al ken je iemand in je huidige guild, juist diegenen zou moeten begrijpen dat een andere guild voor jou meer waarde heeft.

Ik wist het wel iig..
pi_108466083
Het is ook een kwestie van tijd voor ik overstap. Uiteindelijk log ik in om content te behalen, challenges te doen, zo op elkaar ingewerkt zijn dat dingen routine worden, dat je elkaar aanvoelt tijdens bepaalde combatphases. Dat is echt O+

Maarja.. ik zit nu met een realifebuddy en zijn vriendin. Deze meid is nog ontzettend actief ook.. maar niet de beste speler. Logisch ook. Dit is haar eerste MMO... en dan ook nog zo koppig als de pest :')

Ze zal er niks van begrijpen als ik uit het niets naar een guild met "onbekenden" ga. Maargoed, komt vanzelf wel. Het aantal guilds zal de komende maanden nog wel flink afnemen waarna een paar grote namen overblijven. ik kijk het nog wel even aan :)
pi_108469718
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2012 14:57 schreef Pixell het volgende:

[..]

Yes ! Ging erg lekker :)

Nu mag het alleen nog wat gezelliger op ventrilo, want ik was de enige die wat zei..moet ook wel als raidleader maar toch :P
Misschien koop ik ook wel een microfoon dan kunnen we samen RUKOEN
pi_108469804
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:57 schreef Roellie80 het volgende:
Het is ook een kwestie van tijd voor ik overstap. Uiteindelijk log ik in om content te behalen, challenges te doen, zo op elkaar ingewerkt zijn dat dingen routine worden, dat je elkaar aanvoelt tijdens bepaalde combatphases. Dat is echt O+

Vond ik gisteren bij ons ook lekker. 7 guildies en een semi-random erbij. Keer uitleggen voor een baas, allemaal 'ok','ok' of wat toevoegingen en dan gewoon one-shotten. Dan loopt het lekker! En dat maakt het erg leuk.
pi_108473440
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:57 schreef Roellie80 het volgende:

Maarja.. ik zit nu met een realifebuddy en zijn vriendin. Deze meid is nog ontzettend actief ook.. maar niet de beste speler. Logisch ook. Dit is haar eerste MMO... en dan ook nog zo koppig als de pest :')

Ze zal er niks van begrijpen als ik uit het niets naar een guild met "onbekenden" ga. Maargoed, komt vanzelf wel. Het aantal guilds zal de komende maanden nog wel flink afnemen waarna een paar grote namen overblijven. ik kijk het nog wel even aan :)
Je moeten verantwoorden tegenover de vriendin van een ander :')

Dat vrouwtje heeft iedereen daar onder de duim.
pi_108473551
Ok ik ben begonnen nu. Calypho server, char: maxius!
pi_108473890
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:10 schreef Maax het volgende:
Ok ik ben begonnen nu. Calypho server, char: maxius!
Lekker met je lichtzwaardje zwaaien wheee!!
pi_108476528
heb de xbox ook maar weer eens aangeslingerd!
pi_108480142
pi_108483123
Frog Dog has the ball! Let's see if he can keep it!
pi_108484444
Rotworms staan 5-0 voor maar hebben even een slechte pass.

PASS INCOMPLETE, ROTWORMS ARE LOSING IT FOLKS
pi_108486467
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 19:07 schreef Pixell het volgende:

[..]

Je moeten verantwoorden tegenover de vriendin van een ander :')

Dat vrouwtje heeft iedereen daar onder de duim.
zo is het nou ook weer niet helemaal maargoed :P
pi_108492777
Krijg bij ieder potje Hutball zodra Baron Deathmark begint te praten altijd spontaan zin om 24 te gaan kijken. Hou zou dat komen :P

En ik heb me ook helemaal kapot gelachen om die gast op Dramond Kaas die zn hele surprise party had omgelegd.
In Tyler We Trusted
pi_108493590
Gisteren vrij gehad en de hele dag door lekker kunnen questen en pvp-en. Het pvp-en op de server waar ik speel gaat wel lekker, vrijwel niemand is aan het zeiken als er verloren wordt en mensen lijken daadwerkelijk tactics te volgen, alleen jammer dat ze de WZ starten als er nog niet genoeg spelers zijn, toch wel een potje of 4 gehad waarbij de game stopte na 120 seconden omdat er te weinig spelers zijn. Sniper bij Huttbal is echt heerlijk. Je gaat lekker veilig hoog in cover zitten om vervolgens je damage te doen :) En ik moet zeggen dat je als sniper zijnde bij een 1 op 1 tegen een melee class best een redelijk kans tot overleven hebt, iets wat ik niet had verwacht.

Ow en ik ben terug gegaan voor mn sniper quest waar ik 2 levels geleden keer op keer faalde en gelukkig heb ik haar nu zonder problemen neer gekregen :)
pi_108493596
  dinsdag 28 februari 2012 @ 09:28:45 #78
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_108493733
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 09:19 schreef Questular het volgende:
Gisteren vrij gehad en de hele dag door lekker kunnen questen en pvp-en. Het pvp-en op de server waar ik speel gaat wel lekker, vrijwel niemand is aan het zeiken als er verloren wordt en mensen lijken daadwerkelijk tactics te volgen, alleen jammer dat ze de WZ starten als er nog niet genoeg spelers zijn, toch wel een potje of 4 gehad waarbij de game stopte na 120 seconden omdat er te weinig spelers zijn. Sniper bij Huttbal is echt heerlijk. Je gaat lekker veilig hoog in cover zitten om vervolgens je damage te doen :) En ik moet zeggen dat je als sniper zijnde bij een 1 op 1 tegen een melee class best een redelijk kans tot overleven hebt, iets wat ik niet had verwacht.

Ow en ik ben terug gegaan voor mn sniper quest waar ik 2 levels geleden keer op keer faalde en gelukkig heb ik haar nu zonder problemen neer gekregen :)
ik haat snipers in pvp ;(. je kan die bitches ook niet chargen als ze in cover zitten
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_108495272
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 09:28 schreef Rahl het volgende:

[..]

ik haat snipers in pvp ;(. je kan die bitches ook niet chargen als ze in cover zitten
Je kunt als sniper heerlijk controleren, als je 2 snipers hoog bij huttbal hebt zitten heb je een aardige verdedigende linie :) Maar goed als de tegenstanders dan met 3 of 4 man op je afkomen is vluchten de enige optie ;)
pi_108497800
Ik moet zeggen dat ik ook erg geniet van Sniper pvp. Pve is het saai, beetje achter je cover zitten en in drie globals je enemies afmaken. Maar pvp is genieten (L), vind ik nog leuker dan op mijn Guardian pvp'en.

Gister begonnen met een trooper, dies nu level 18 en heeft zijn schip. Das ook lekker levelen. Genoeg aoe om pack na pack dood te krijgen.
pi_108508307
Snipers _O_
pi_108527742
Update voor 1.1.5 op PTS. Met veranderingen voor PVP, en dan vooral voor Warzones.

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=325047
  woensdag 29 februari 2012 @ 00:47:12 #83
51794 Rahl
pi_108529423
quote:
Players affected by a Damage Over Time ability are no longer interrupted when interacting with objectives. *UPDATED 2/28*
Aw. Vond ik een aardige tactiek atijd.
last.fm
pi_108534036
Iemand anders hier die last heeft van een "actionbar bug" ? Elke keer als ik de game opstart unlocked de game mn actionbar buttons, en aangezien ik elke keer vergeet om te checken of alles gelocked is ben ik tijdens heb pvp-en mn buttons aan het weggooien of aan het verplaatsen, best irritant als je middenin een gevecht zit ;)
pi_108536718
Sniper in PVP is de bom. Als je in een goed team zit kun je lekker knallen op een afstandje. Cover pulse is ideaal voor op de stellingen. Even entrench gebruiken en wachten tot iemand je eraf probeert te schoppen en dan je cover pulse gebruiken. Geweldig altijd.
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:01:48 #86
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_108537525
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 08:24 schreef Questular het volgende:
Iemand anders hier die last heeft van een "actionbar bug" ? Elke keer als ik de game opstart unlocked de game mn actionbar buttons, en aangezien ik elke keer vergeet om te checken of alles gelocked is ben ik tijdens heb pvp-en mn buttons aan het weggooien of aan het verplaatsen, best irritant als je middenin een gevecht zit ;)
Gewoon niet meer klikken, heb je er ook geen last meer van.
pi_108538062
quote:
14s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:01 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Gewoon niet meer klikken, heb je er ook geen last meer van.
aangezien ik zo iemand ben die niet met keybinds werkt zal ik wel moeten klikken ;)
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:20:41 #88
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_108538106
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:19 schreef Questular het volgende:

[..]

aangezien ik zo iemand ben die niet met keybinds werkt zal ik wel moeten klikken ;)
Oh dat valt niet zo moeilijk te leren hoor. Zeker als je overschakelt op ESDF.
pi_108538626
quote:
14s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:20 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Oh dat valt niet zo moeilijk te leren hoor. Zeker als je overschakelt op ESDF.
Ik heb het geprobeerd, maar ik muis met links dan moet ik voor mn gevoel heel raar gaan zitten om het toetsenbord een beetje fatsoenlijk te kunnen gebruiken.
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:43:49 #90
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_108538769
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:38 schreef Questular het volgende:

[..]

Ik heb het geprobeerd, maar ik muis met links dan moet ik voor mn gevoel heel raar gaan zitten om het toetsenbord een beetje fatsoenlijk te kunnen gebruiken.
Oh, dan is het volgens mij het best numpad 5123 te gebruiken.
pi_108538827
Beginnen met 2 of 3 keybinds en dan langzaam opschalen :) je bent echt niet snel genoeg meer straks in PVP etc als je klikt.
pi_108538978
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:46 schreef DaFan het volgende:
Beginnen met 2 of 3 keybinds en dan langzaam opschalen :) je bent echt niet snel genoeg meer straks in PVP etc als je klikt.
Klopt, daarom heb ik tot nu toe alleen maar ranged classes gespeeld in pvp waar je nog weg kunt komen met het gebruiken van een muis, maar melee classes zijn niet te doen als je alles moet aanklikken.

Maar als je je abilities onder keybinds plaatst is het dan de bedoeling dat je je muis gebruikt om te bewegen en zo ja moet je die dan anders instellen? Ik heb nl in WoW wel eens geprobeerd met keybinds te spelen en vooral het bewegen was niet erg succesvol
pi_108539610
Ja je gebruikt je muis om te draaien en met rechtermuis en A en D kan je strafen. Dan kan je Q en E ook gewoon gebruiken als bind.

Google maar wat op swtor keybinds dan vind je wel wat tips. Je kan ook oefenen buiten PVp dan gewoon rond een rots cirkelen zodat je altijd naar die rots kijkt (bv). En alle PvE gevechten behandelen als PVP. Dus altijd blijven bewegen en je keybinds gebruiken, nooit klikken.
pi_108540133
Je hoeft/wil ook niet alles te binden.
Ik gebruik de volgende keybinds;

mouse4 - autorun
mouse5 - bubble (een defense buff voor de Sith Sorc)
` = Interrupt skill
q = cc
e = cc
1-6 voor attackskills.

Daarnaast heb je natuurlijk nog een heel aantal skills. Deze zijn echter vooral in PvP wat minder belangrijk, of laat ik het zo zeggen, deze kan je klikken wanneer je ze nodig hebt omdat je hier meestal geen overdreven haast mee hebt.

Oefen met de toetsen icm met je muis. Maar het bewegen met de toetsen icm de muis is wel echt iets waar je gewoon goed de controle over wilt hebben. Tijdens PvP combat heb je eigenlijk geen tijd om te klikken. Ook doorklikken naar een andere/volgende target doe je met TAB. Je gaat niet met de muis iemand selecteren

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-02-2012 12:31:47 ]
pi_108541596
Ik ga het eens proberen vanavond :) dank voor de info :)
pi_108547438
DaFan, heb ik iets gemist over een guild merge?
pi_108548509
Ik heb geen idee. Maar er zijn wel een hoop lui bijgekomen deze week.
Op zich wel welkom imo :)
pi_108550395
Lekker dit altijd, que voor warzone. Inzonen en hupsa verloren scherm. Ach ja, gratis valor en xp.
pi_108552603
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:21 schreef Sjiznit het volgende:
Lekker dit altijd, que voor warzone. Inzonen en hupsa verloren scherm. Ach ja, gratis valor en xp.
Zo moet je maar denken idd ;)
pi_108553684
quote:
1s.gif Op woensdag 29 februari 2012 18:21 schreef Pixell het volgende:

[..]

Zo moet je maar denken idd ;)
Mja, meestal insta que, dus zo weer een nieuwe wz gevonden. Dan is het wel prima :P
pi_108553769
Het is wel frustrerend als je dr 1 joined die sowieso verloren is en je moet nog een paar honderd punten oid
pi_108556586
Zijn nog wat updates bijgekomen voor 1.1.5 :)
http://www.swtor.com/community/showthread.php?p=3077822
quote:
PvP

General
Players can now build credit towards the Battle for Ilum daily and weekly missions by playing Warzones. *UPDATED 2/28*
Warzones

General
Healers in Warzones now receive kill credit when a healed player kills an enemy. *UPDATED 2/28*
Players affected by a Damage Over Time ability are no longer interrupted when interacting with objectives. *UPDATED 2/28*
Battlemaster and Champion Commendations are now available on the PvP Vendor for Warzone and Mercenary Commendations. Champion Gear Bags are still available. *UPDATED 2/28*
Valor gained from Warzones has been increased. *UPDATED 2/28*
Medals are now worth 500 Valor and 10 Commendations. Players only earn Valor and Commendations for the first 4 medals earned each match. *UPDATED 2/28*
Increased the Warzone AFK timeout from 60 seconds to 90 seconds. *UPDATED 2/28*

Alderaan Civil War
The speeder bikes that transport players back to the battle now have a three-second activation time to increase the likelihood that an organized attacking team can successfully take the side turrets. *UPDATED 2/28*
*O*
pi_108556698
goed voor de healers *O*
pi_108572548
God wat heb ik een hekel aan het laatste gevecht van Act I bij de Sith Inquisitor. Ik ben hetzelfde level en Khem Val wordt niet heel snel gekilled maar het gebeurt wel op een gegeven moment. Darth Zash one-shot me daarna gewoon bijna gewoon omdat ik mijn interrupts niet snel genoeg van CD af komen. Dan maar 5 levels overlevelen ofzo. Gear is goed van Khemmie alleen dit is dan weer jammer. PvP here i come
  donderdag 1 maart 2012 @ 00:39:03 #105
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_108572616
Spoilers!
  donderdag 1 maart 2012 @ 01:20:36 #106
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_108573473
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 00:36 schreef Tha_T het volgende:
God wat heb ik een hekel aan het laatste gevecht van Act I bij de Sith Inquisitor. Ik ben hetzelfde level en Khem Val wordt niet heel snel gekilled maar het gebeurt wel op een gegeven moment. Darth Zash one-shot me daarna gewoon bijna gewoon omdat ik mijn interrupts niet snel genoeg van CD af komen. Dan maar 5 levels overlevelen ofzo. Gear is goed van Khemmie alleen dit is dan weer jammer. PvP here i come
Het is maar dat ik net voorbij me legacy bent met me sorc, anders was ik echt internetheld op je aars gegaan.
  donderdag 1 maart 2012 @ 09:17:34 #107
51794 Rahl
pi_108576116
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 00:36 schreef Tha_T het volgende:
God wat heb ik een hekel aan het laatste gevecht van Act I bij de Sith Inquisitor. Ik ben hetzelfde level en Khem Val wordt niet heel snel gekilled maar het gebeurt wel op een gegeven moment.
SPOILER: gevecht eind act 1 inq
Dan maar 5 levels overlevelen ofzo. Gear is goed van Khemmie alleen dit is dan weer jammer. PvP here i come
Dude. Ga eens in een spoilertag zetten.
last.fm
  donderdag 1 maart 2012 @ 09:27:18 #108
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_108576279
Hebben jullie dat ook vaak, dat terwijl je in een gevecht zit, ineens de camerahoek verandert?
pi_108576404
Als een gevecht niet lukt moet je gewoon een vriend of guildie meenemen in je story area, dan haal je de quest wel.

De eindbaas van Imperial Agent Act 1 is echt heel moeilijk, maar die van Act 2 en 3 zijn dan weer makkelijk :')
pi_108576758
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2012 09:33 schreef LeaderRoel het volgende:
Als een gevecht niet lukt moet je gewoon een vriend of guildie meenemen in je story area, dan haal je de quest wel.

De eindbaas van Imperial Agent Act 1 is echt heel moeilijk, maar die van Act 2 en 3 zijn dan weer makkelijk :')
Mjah, Warrior kostte mij ook drie pogingen :X
pi_108577043
Na 36 lvl's alleen gespeeld te hebben ben ik toch maar eens bij een guild aangesloten met vooral veel pvp-ers die het best aardig kunnen. Nu hopen op wat WZ's met de guild en ik ben tevreden :)
pi_108581265
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 09:52 schreef Morthill het volgende:

[..]

Mjah, Warrior kostte mij ook drie pogingen :X
Warrior en Knight zijn ook wel de moeilijkste classes qua story en quests.
pi_108581306
quote:
5s.gif Op donderdag 1 maart 2012 09:27 schreef The_Substitute het volgende:
Hebben jullie dat ook vaak, dat terwijl je in een gevecht zit, ineens de camerahoek verandert?
Dat heb ik vooral tijdens lopen.. Heb zo het vage vermoeden dat SW:TOR niet zo goed met Logitech muizen overweg kan. Heb deze bug al in eerdere MMO's gezien.
  donderdag 1 maart 2012 @ 12:56:34 #114
126783 pjats
The Pjatser
pi_108582358
Ze vragen hoge level guilds voor 1.2 testen. Zie hier: http://www.swtor.com/comm(...)=3178757#edit3178757

Als je in de omgeving van Austin had gewoond, dan had je er zelfs een tijdelijk baantje van kunnen maken :D http://www.swtor.com/comm(...)=3179050#edit3179050
  donderdag 1 maart 2012 @ 13:23:47 #115
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_108583493
Vond als Warrior het einde van act 1 inderdaad best pittig.

SPOILER
Einde van act 2 heb ik zelfs hulp gevraagd in de guild toen ik al best vroeg in grote moeilijkheden kwam. Kreeg een kont-schop van een mini-boss zegmaar, wat weinig goeds beloofde voor later.

Moeilijkste tot nu toe voor mij was een non-class quest op Alderaan, ben daar 5 keer dood gegaan voor ik de elite neer kreeg.
You know, I've learned something today
pi_108584964
oh act 1 vond ik echt een makkie, alleen de laatste boss had ik moeite mee
  donderdag 1 maart 2012 @ 14:14:53 #117
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_108585256
Als Bounty Hunter vond ik het einde van Act 1 enorm makkelijk. Hoefde nauwelijks cooldowns te gebruiken.
pi_108585812
Tracer missile tracer missile tracer missile
pi_108587031
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 14:33 schreef DaFan het volgende:
Tracer missile tracer missile tracer missile
INTERRUPT
....
...
...
...
...
Tracer Missile
Tracer Missile
Tracer Missile
  donderdag 1 maart 2012 @ 15:48:38 #120
279335 Pixell
Natte Doos
pi_108588390
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 15:11 schreef S1gnum het volgende:

[..]

INTERRUPT
....
...
...
...
...
Tracer Missile
Tracer Missile
Tracer Missile
Die lui zijn inderdaad zo triest dat ze niet meer weten wat ze moeten doen wanneer ze worden geinterrupt :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')