SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klipnap.quote:
Alleen deze.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:21 schreef pjats het volgende:
http://www.swtor.com/comm(...)=3077822#edit3077822
Test notes 1.1.5
Met roll-functie.Voor de rest niet zoveel interessants. Wat veranderingen met color crystals en zo.
quote:Bosses in Operations now drop the correct amount of loot when the group is using the Master Looter loot distribution setting.
Ja, kan iemand hem helpen? Z'n vriendin komt morgenavond al thuis!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:47 schreef Maax het volgende:
Iemand hier ervaring met Origin ? Gister besteld, nog steeds geen code..
Ik wil gamen
Dat gaat 'm niet worden, volgens mij. Je moet die code invoeren voordat je kunt downloaden.quote:plus: weet iemand hoe ik de full client kan downloaden zonder in te loggen? Ik wil namelijk graag beginnen te gamen zodra ik de code krijg, en niet nog tig uur wachten tot alles gedownload is
Gelukkig gaat ze daarna stappen met vriendinnen dus heb ik nog wel ergens tijdquote:Ja, kan iemand hem helpen? Z'n vriendin komt morgenavond al thuis!
Bij mij duurde het 12 uur voordat ik 't mailtje kreeg. Op 't moment dat ik een bericht achterliet op de site, de volgende ochtend, stond ie op m'n mail.
Ondertussen (ja, ik weet, ik lijk nu een noob, want ik vind de oplossing zelf later..) heb ik de oplossing gevonden, ik logde in op de ToR launcher en hij ging ineens downloaden. Een vrij grote download van tig GB, dus dat zal de client wel zijn ?quote:Dat gaat 'm niet worden, volgens mij. Je moet die code invoeren voordat je kunt downloaden.
Je zou alvast een account kunnen aanmaken, als je die nog niet had. Omdat ik m'n games al bij Bioware geregistreerd had, hoefde ik dat al niet meer te doen. Maar of dat al de optie geeft tot downloaden, weet ik niet.
Marauder vertoont overeenkomsten met de fury warrior. Maar ook weer nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:21 schreef Morthill het volgende:
Meh, er is niet echt een WoW-class. Het zijn gewoon knokkers, maar niet zoals in WoW volgens mij. De Inquisitor heeft veel gemeen met de rogue, maar ook veel nietje kunt gewoon DPSen of Tanken.
Veel skills zijn gewoon hetzelfde hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:21 schreef Morthill het volgende:
Meh, er is niet echt een WoW-class. Het zijn gewoon knokkers, maar niet zoals in WoW volgens mij. De Inquisitor heeft veel gemeen met de rogue, maar ook veel nietje kunt gewoon DPSen of Tanken.
Van de rogue en shadow? Nonsens. Het lijkt dan meer op een paladin met stealth.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Veel skills zijn gewoon hetzelfde hoor.
WoW / ToR classes in het algemeen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Van de rogue en shadow? Nonsens. Het lijkt dan meer op een paladin met stealth.
Vechten met mijn trooper wordt dan eindelijk even leuk als met mijn bounty hunter. Niet dat trooper niet leuk is, maar het verschil is gewoon merkbaar. Ik gebruik mortar volley nooit wanneer ik al een het vechten ben, alleen als mijn eerste aanval.quote:Chyp: Can we expect to see any animation/damage timing consistency changes between factions?
Georg Zoeller (Principal Lead Combat Designer): Yes. The animation team has been working on a new set of animations for abilities like the Trooper's Mortar Volley to provide closer matching of animation timings and improved combat responsiveness. We expect to roll these changes out with Game Update 1.2.
Ergens in maartquote:
Wederom nonsens.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 02:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
WoW / ToR classes in het algemeen.
Dat mooie plaatje nooit gezien van de Jedi Guardian en wow warrior skills? Die zijn vrijwel hetzelfde in de tank tree (maakt mij niet uit, maar het is wel zo).quote:
Uiteraard, maar dat heeft niets met WoW te maken. Er zijn genoeg unieke abilities.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:26 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Dat mooie plaatje nooit gezien van de Jedi Guardian en wow warrior skills? Die zijn vrijwel hetzelfde in de tank tree (maakt mij niet uit, maar het is wel zo).
Er zijn een hoop overeenkomsten maar dat heeft elk spel, casters zullen op casters lijken, melee op melee etc. Healers zullen een grote goedkope heal hebben, kleine snelle dure, hot etc.
Ja, maar dat is 1 treequote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:26 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Dat mooie plaatje nooit gezien van de Jedi Guardian en wow warrior skills? Die zijn vrijwel hetzelfde in de tank tree (maakt mij niet uit, maar het is wel zo).
Er zijn een hoop overeenkomsten maar dat heeft elk spel, casters zullen op casters lijken, melee op melee etc. Healers zullen een grote goedkope heal hebben, kleine snelle dure, hot etc.
Geen 1 op 1 vergelijking zoals die van de warrior nee, maar er zijn wel een aantal abilities die op andere lijken. Zoals gezegd is dat niet vreemd en ik kan me er niet aan storen. Het is wel gewoon een feit. Als je een class hebt met stealth dan denk je als ex-wow speler al snel aan een rogue. Simpel als dat, en ja, dat is dan ook een overeenkomst. Dat een Shadow of Asassin verder nog een zooi unieke skills heeft klopt ook.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, maar dat is 1 treevan de 48 verschillende builds die je in de game kunt maken en niet eens zo gek: tanks will be tanks. Natuurlijk lijken er zaken op elkaar, maar voor veel is er gewoon geen vergelijking te maken die echt stand houdt.
Dat er skills zijn die overeenkomen en skills die dat niet doen. Daar begon dit mee, ik geef het alleen maar aan nadat jij stellig verkondigde dat dit niet zo was.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:50 schreef Fir3fly het volgende:
Wat is dan het punt? Er lijken een paar skills op elkaar maar het overgrote deel is anders dan de skills in WoW.
Nee. Er werd verkondigd dat de meerderheid gekopieerd is uit WoW.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:53 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Dat er skills zijn die overeenkomen en skills die dat niet doen. Daar begon dit mee, ik geef het alleen maar aan nadat jij stellig verkondigde dat dit niet zo was.
Maar wow is toch de eerste mmo ooit gemaakt?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:50 schreef Morthill het volgende:
Als we gaan claimen dat stealth gekopieerd is uit WoW is dit topic gedoemd
Je bedoelt Lord of the Ringsquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:52 schreef Ceased2Be het volgende:
Elke (mmo)rpg is uiteindelijk gekopieerd van D&D.
qua gamemechanics nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je had erbij moeten zijn![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 14:20 schreef DaFan het volgende:
Oh hardop gelachen net
Dromund Kaas spoilerPrecies wat ik ook heb gedaan. Priceless die quest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je had erbij moeten zijnNiet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
Gast, elke RPG heeft een rogue/thief en warrior/barbarian en wizard classquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:40 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Geen 1 op 1 vergelijking zoals die van de warrior nee, maar er zijn wel een aantal abilities die op andere lijken. Zoals gezegd is dat niet vreemd en ik kan me er niet aan storen. Het is wel gewoon een feit. Als je een class hebt met stealth dan denk je als ex-wow speler al snel aan een rogue. Simpel als dat, en ja, dat is dan ook een overeenkomst. Dat een Shadow of Asassin verder nog een zooi unieke skills heeft klopt ook.
No shit Sherlock. Voor de duidelijkheid het begon hier mee:quote:Op zondag 26 februari 2012 16:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Gast, elke RPG heeft een rogue/thief en warrior/barbarian en wizard class
Specifiek een vraag over een overeenkomst met WoW.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:19 schreef Maax het volgende:
Nu snappen jullie wel waar ik op aanstuur, ik wil gewoon hakken. Ik wil dpsen en het moet er stoer uitzien. Echter, met welke class zijn de twee bovenstaande uit WoW te vergelijken? Dan snapt deze leek het wat beter
Allebei.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:33 schreef D_tjuh het volgende:
Maar eh, wat vinden jullie nu van SWTOR. Prima game? Of kijken jullie al uit naar Guild Wars 2.
SWTOR vind ik een geweldig spel, GW2 interesseert mij nietquote:Op zondag 26 februari 2012 16:33 schreef D_tjuh het volgende:
Maar eh, wat vinden jullie nu van SWTOR. Prima game? Of kijken jullie al uit naar Guild Wars 2.
What did I doquote:[..]
No shit Sherlock. Voor de duidelijkheid het begon hier mee:
[..]
Specifiek een vraag over een overeenkomst met WoW.
Was nooit van plan wat met GW2 te doen en vermaak me nog steeds uitstekend met SWTORquote:Op zondag 26 februari 2012 16:33 schreef D_tjuh het volgende:
Wanneer heb je het besteld? Een vriend van me heeft het gisteravond gedaan, de standaard digitale download, en kreeg eindelijk vanochtend een code waar hij vervolgens de melding kreeg dattie al gebruikt was.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:09 schreef Maax het volgende:
[..]
What did I do
ANyway, nog steeds geen code..kanker origin..pfff
Donderdag.. Klanten service wist me net te melden dat ik binnen 12 uur de vide zou moeten krijgen.. Ben benieuwd..quote:Op zondag 26 februari 2012 18:38 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Wanneer heb je het besteld? Een vriend van me heeft het gisteravond gedaan, de standaard digitale download, en kreeg eindelijk vanochtend een code waar hij vervolgens de melding kreeg dattie al gebruikt was.
The NVIDIA GeForce GT 555M is a fast middle class graphics card for laptops. Depending on the version, it is based on the GF108, GF116 or GF106 architecture with different shader counts, clock speeds and memory configurations. It stems from the Fermi generation and supports DirectX 11 and OpenGL 4.0.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:10 schreef Ceased2Be het volgende:
Draai het hier op een GTX570 en die trekt alles op high (en draai het vanaf een eigen SSD, scheelt ook).
dinsdag komt er nog een i7 laptop bij met 8Gb RAM en een GT555M kaart, ben benieuwd hoe die het trekt
Ze zijn dan ook vooal bedoeld als extra en niet om gewoon questen te vervangen.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:50 schreef Rhalius het volgende:
Bij de eerdere space missies ga je gewoon een level omhoog, maar nu was het niet eens een 10e van het balkje voor die missie terwijl die upgrades gruwelijk duur zijn. Je krijgt gewoon niets terug voor dat geld en ik kan iedereen aanraden om geen geld uit te geven aan level 5 upgrades voor je ruimteschip. De missies geven er gewoon te weinig voor terug.
Maar als je het doet moet het wel interresant zijnquote:Op maandag 27 februari 2012 00:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ze zijn dan ook vooal bedoeld als extra en niet om gewoon questen te vervangen.
Ik vond het wel leuk, maar op het einde werd het mij iets te moeilijkquote:Op maandag 27 februari 2012 01:21 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Maar als je het doet moet het wel interresant zijn
En dat is het dus niet volgens hem.
Ik heb geen idee ben nog niet zo ver.
Dat is bij (vrijwel) elke RPG zo... 75% - 90% van je xp komt uit sidequests. Ik vind ze hier niet eens vervelend aangezien ze altijd afspelen in het gebied waar je toch al heen gaat voor je main quest. Pik altijd de hele nieuwe area leeg aan quests en ga dan weer door, het voelt in ieder geval niet als filler aan.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:50 schreef Rhalius het volgende:
Een beetje veel herhaling, vooral de sidequests worden erg saai en kosten gewoonweg te veel tijd.
Het is natuurlijk leuk om een game lang te kunnen spelen, maar het voelt een beetje uitgerekt aan.. het leid te veel af van het verhaal aangezien je iets van 90% van de tijd op een planeet bezig ben met de sidequests zodat je sterk genoeg blijft voor de main quest.
...
Yes ! Ging erg lekkerquote:Op zondag 26 februari 2012 23:00 schreef DaFan het volgende:
Pixell
Vanavond Karaga Palace cleared op Normal en eerste boss EV HM.
Misschien koop ik ook wel een microfoon dan kunnen we samen RUKOENquote:Op maandag 27 februari 2012 14:57 schreef Pixell het volgende:
[..]
Yes ! Ging erg lekker
Nu mag het alleen nog wat gezelliger op ventrilo, want ik was de enige die wat zei..moet ook wel als raidleader maar toch
Vond ik gisteren bij ons ook lekker. 7 guildies en een semi-random erbij. Keer uitleggen voor een baas, allemaal 'ok','ok' of wat toevoegingen en dan gewoon one-shotten. Dan loopt het lekker! En dat maakt het erg leuk.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:57 schreef Roellie80 het volgende:
Het is ook een kwestie van tijd voor ik overstap. Uiteindelijk log ik in om content te behalen, challenges te doen, zo op elkaar ingewerkt zijn dat dingen routine worden, dat je elkaar aanvoelt tijdens bepaalde combatphases. Dat is echt![]()
Je moeten verantwoorden tegenover de vriendin van een anderquote:Op maandag 27 februari 2012 15:57 schreef Roellie80 het volgende:
Het is ook een kwestie van tijd voor ik overstap. Uiteindelijk log ik in om content te behalen, challenges te doen, zo op elkaar ingewerkt zijn dat dingen routine worden, dat je elkaar aanvoelt tijdens bepaalde combatphases. Dat is echt![]()
Maarja.. ik zit nu met een realifebuddy en zijn vriendin. Deze meid is nog ontzettend actief ook.. maar niet de beste speler. Logisch ook. Dit is haar eerste MMO... en dan ook nog zo koppig als de pest![]()
Ze zal er niks van begrijpen als ik uit het niets naar een guild met "onbekenden" ga. Maargoed, komt vanzelf wel. Het aantal guilds zal de komende maanden nog wel flink afnemen waarna een paar grote namen overblijven. ik kijk het nog wel even aan
Lekker met je lichtzwaardje zwaaien wheee!!quote:Op maandag 27 februari 2012 19:10 schreef Maax het volgende:
Ok ik ben begonnen nu. Calypho server, char: maxius!
zo is het nou ook weer niet helemaal maargoedquote:Op maandag 27 februari 2012 19:07 schreef Pixell het volgende:
[..]
Je moeten verantwoorden tegenover de vriendin van een ander
Dat vrouwtje heeft iedereen daar onder de duim.
ik haat snipers in pvpquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:19 schreef Questular het volgende:
Gisteren vrij gehad en de hele dag door lekker kunnen questen en pvp-en. Het pvp-en op de server waar ik speel gaat wel lekker, vrijwel niemand is aan het zeiken als er verloren wordt en mensen lijken daadwerkelijk tactics te volgen, alleen jammer dat ze de WZ starten als er nog niet genoeg spelers zijn, toch wel een potje of 4 gehad waarbij de game stopte na 120 seconden omdat er te weinig spelers zijn. Sniper bij Huttbal is echt heerlijk. Je gaat lekker veilig hoog in cover zitten om vervolgens je damage te doenEn ik moet zeggen dat je als sniper zijnde bij een 1 op 1 tegen een melee class best een redelijk kans tot overleven hebt, iets wat ik niet had verwacht.
Ow en ik ben terug gegaan voor mn sniper quest waar ik 2 levels geleden keer op keer faalde en gelukkig heb ik haar nu zonder problemen neer gekregen
Je kunt als sniper heerlijk controleren, als je 2 snipers hoog bij huttbal hebt zitten heb je een aardige verdedigende liniequote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:28 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik haat snipers in pvp. je kan die bitches ook niet chargen als ze in cover zitten
Aw. Vond ik een aardige tactiek atijd.quote:Players affected by a Damage Over Time ability are no longer interrupted when interacting with objectives. *UPDATED 2/28*
Gewoon niet meer klikken, heb je er ook geen last meer van.quote:Op woensdag 29 februari 2012 08:24 schreef Questular het volgende:
Iemand anders hier die last heeft van een "actionbar bug" ? Elke keer als ik de game opstart unlocked de game mn actionbar buttons, en aangezien ik elke keer vergeet om te checken of alles gelocked is ben ik tijdens heb pvp-en mn buttons aan het weggooien of aan het verplaatsen, best irritant als je middenin een gevecht zit
aangezien ik zo iemand ben die niet met keybinds werkt zal ik wel moeten klikkenquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Gewoon niet meer klikken, heb je er ook geen last meer van.
Oh dat valt niet zo moeilijk te leren hoor. Zeker als je overschakelt op ESDF.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:19 schreef Questular het volgende:
[..]
aangezien ik zo iemand ben die niet met keybinds werkt zal ik wel moeten klikken
Ik heb het geprobeerd, maar ik muis met links dan moet ik voor mn gevoel heel raar gaan zitten om het toetsenbord een beetje fatsoenlijk te kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh dat valt niet zo moeilijk te leren hoor. Zeker als je overschakelt op ESDF.
Oh, dan is het volgens mij het best numpad 5123 te gebruiken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:38 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar ik muis met links dan moet ik voor mn gevoel heel raar gaan zitten om het toetsenbord een beetje fatsoenlijk te kunnen gebruiken.
Klopt, daarom heb ik tot nu toe alleen maar ranged classes gespeeld in pvp waar je nog weg kunt komen met het gebruiken van een muis, maar melee classes zijn niet te doen als je alles moet aanklikken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:46 schreef DaFan het volgende:
Beginnen met 2 of 3 keybinds en dan langzaam opschalenje bent echt niet snel genoeg meer straks in PVP etc als je klikt.
Zo moet je maar denken iddquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:21 schreef Sjiznit het volgende:
Lekker dit altijd, que voor warzone. Inzonen en hupsa verloren scherm. Ach ja, gratis valor en xp.
Mja, meestal insta que, dus zo weer een nieuwe wz gevonden. Dan is het wel primaquote:
quote:PvP
General
Players can now build credit towards the Battle for Ilum daily and weekly missions by playing Warzones. *UPDATED 2/28*
Warzones
General
Healers in Warzones now receive kill credit when a healed player kills an enemy. *UPDATED 2/28*
Players affected by a Damage Over Time ability are no longer interrupted when interacting with objectives. *UPDATED 2/28*
Battlemaster and Champion Commendations are now available on the PvP Vendor for Warzone and Mercenary Commendations. Champion Gear Bags are still available. *UPDATED 2/28*
Valor gained from Warzones has been increased. *UPDATED 2/28*
Medals are now worth 500 Valor and 10 Commendations. Players only earn Valor and Commendations for the first 4 medals earned each match. *UPDATED 2/28*
Increased the Warzone AFK timeout from 60 seconds to 90 seconds. *UPDATED 2/28*
Alderaan Civil War
The speeder bikes that transport players back to the battle now have a three-second activation time to increase the likelihood that an organized attacking team can successfully take the side turrets. *UPDATED 2/28*
Het is maar dat ik net voorbij me legacy bent met me sorc, anders was ik echt internetheld op je aars gegaan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:36 schreef Tha_T het volgende:
God wat heb ik een hekel aan het laatste gevecht van Act I bij de Sith Inquisitor. Ik ben hetzelfde level en Khem Val wordt niet heel snel gekilled maar het gebeurt wel op een gegeven moment. Darth Zash one-shot me daarna gewoon bijna gewoon omdat ik mijn interrupts niet snel genoeg van CD af komen. Dan maar 5 levels overlevelen ofzo. Gear is goed van Khemmie alleen dit is dan weer jammer. PvP here i come
quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:36 schreef Tha_T het volgende:
God wat heb ik een hekel aan het laatste gevecht van Act I bij de Sith Inquisitor. Ik ben hetzelfde level en Khem Val wordt niet heel snel gekilled maar het gebeurt wel op een gegeven moment.Dude. Ga eens in een spoilertag zetten.SPOILER: gevecht eind act 1 inqOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan maar 5 levels overlevelen ofzo. Gear is goed van Khemmie alleen dit is dan weer jammer. PvP here i come
Mjah, Warrior kostte mij ook drie pogingenquote:Op donderdag 1 maart 2012 09:33 schreef LeaderRoel het volgende:
Als een gevecht niet lukt moet je gewoon een vriend of guildie meenemen in je story area, dan haal je de quest wel.
De eindbaas van Imperial Agent Act 1 is echt heel moeilijk, maar die van Act 2 en 3 zijn dan weer makkelijk
Warrior en Knight zijn ook wel de moeilijkste classes qua story en quests.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:52 schreef Morthill het volgende:
[..]
Mjah, Warrior kostte mij ook drie pogingen
Dat heb ik vooral tijdens lopen.. Heb zo het vage vermoeden dat SW:TOR niet zo goed met Logitech muizen overweg kan. Heb deze bug al in eerdere MMO's gezien.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:27 schreef The_Substitute het volgende:
Hebben jullie dat ook vaak, dat terwijl je in een gevecht zit, ineens de camerahoek verandert?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Einde van act 2 heb ik zelfs hulp gevraagd in de guild toen ik al best vroeg in grote moeilijkheden kwam. Kreeg een kont-schop van een mini-boss zegmaar, wat weinig goeds beloofde voor later.
Moeilijkste tot nu toe voor mij was een non-class quest op Alderaan, ben daar 5 keer dood gegaan voor ik de elite neer kreeg.You know, I've learned something today
INTERRUPTquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:33 schreef DaFan het volgende:
Tracer missile tracer missile tracer missile
Die lui zijn inderdaad zo triest dat ze niet meer weten wat ze moeten doen wanneer ze worden geinterruptquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:11 schreef S1gnum het volgende:
[..]
INTERRUPT
....
...
...
...
...
Tracer Missile
Tracer Missile
Tracer Missile
Forum Opties | |
---|---|