abonnement Unibet Coolblue
pi_108365287
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 22:02 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Ja dat was mijn bedoeling dus helemaal wat jij nu zegt! Chinese muur wou ik in elk geval niet naar badaling, daar zit zelfs een mac :') mutianyu lijkt me beter.
In beijing natuurlijk ook naar hemeltempel, misschien zomerpaleis en ik wou tussen xi'an en beijing stopping in pingyao. En in xi'an ook gewoon de stad zelf en op die muren lopen.

Alleen wou ik dan van xi'an de trein naar guilin, dat is wel tyf ver maar dan in daar guilin en yangshuo enzo. Alleen dat stukje weet ik nog niet zeker want ik vlieg vanuit sjanghai en ik wil ook nog wel 3 dagen shanghai minimaal. Guilin die omgeving is kapot mooi maar van xi'an naar guilin is wel een dag in de trein en van guilin naar shanghai ook. Maar in de trein lijkt me ook wel leuk weer dus :o

Ik heb wel stokjes thuis, tussen de middag tegenwoordig beter noedels klaar maken en oefenen dan :P
Ja ook zomerpaleis inderdaad, die was ik weer vergeten :+. Ik was trouwens maar 2 dagen in beijing, dus ik had niet alle tijd om rond te kijken, dus ik heb alleen de belangrijke dingen gezien :P.

Haha toevallig, op de muur ben ik ook op Mutianyu-stuk geweest. Toen ik er was, waren ze nog niet klaar met restaureren en op sommige stukken moest je echt half bergklimmen, omdat de trappen weggesloopt waren. Dat vond ik persoonlijk een stuk leuker dan die stukken van de muur die al helemaal gerestaureerd zijn.

Nouja, weet je die treinen, zijn meestal nachttreinen, dus je vertrekt meestal in de middag en je komt aan heel vroeg in de ochtend, dus meestal rond 5 uur ofzo. De langste treinreis die ik heb gedaan, was 20 uur waarvan ik er 5 geslapen heb :+, maar weet je, het klinkt nu allemaal superlang, maar als je echt in die trein zit, dan kijk je de hele reis je ogen uit.

Trouwens die kant en klare noedels die je hier kunt kopen in de supermarkt, precies hetzelfde wordt ook door iedereen daar gegeten. Het zijn daar alleen hele maaltijden in een bak :P. Wat je ook kunt doen om te oefenen is wat wokgroente, wat kip in kleine stukjes snijden en wat rijst eten als maaltijd.
Who motivates the motivator?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')