hee Gquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:07 schreef pimmetje2010 het volgende:
Eten g'sok neukeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:07 schreef pimmetje2010 het volgende:
Eten g'swat spreek jij pz aan dan, hij kan er ook niets aan doen dat hij gay is tssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
HEY RANGER, JIJ BENT TOFquote:
Hoe oud is jouw zusje eigenlijk?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:26 schreef Boterbartje het volgende:
Echt mijn zusje is zooo'n bitch he.
Als mijn ouders er niet bij zijn, gooit zij die kat zo op de grond; dus ik zo: wat gooi jij die kat op de grond
doet ze zo:
KSSST stil (echt boos)
zitten we 10 minuten later bij pap en mam op de bank, ik maak flauw grapje bij mam.
zegt ze: dit bedoel ik dus: dat is geen leuk grapje, waarom doe je dat (bitchie)
wtf?
ze is 17 maar ze gedraagt zich dus als een 11 jarigequote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoe oud is jouw zusje eigenlijk?
Ik schat d'r 14 op de manier waarop je haar beschrijft.
Ja doet ze nu al, ik genietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:37 schreef Spouwerranger het volgende:
Ach, Bart, ze komt zichzelf vroeg of laat wel tegen.
Hehe nice. Misschien dat ze binnen een jaar mentaal ook volwassen wordt en dan heb je nergens meer last van.quote:
Ik denk dat dat een wonder zou zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hehe nice. Misschien dat ze binnen een jaar mentaal ook volwassen wordt en dan heb je nergens meer last van.
Wat een mutsquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een wonder zou zijn.
Maarja van zichzelf vind ze in elk geval dat ze veel volwassener is dan ik ben en dat zij al veel verder is enzo dus
Sowieso dat ik mijn toekomst aan het vergooien was omdat ik 70-80 uur per week aan het werken was, en zij aan het studeren. Ik was de sukkel.
Zij is dus 2 maand later gestopt en werkt nu 36 uur per week in de Blokker voor 4 euro in het uur ofzo. Wie is er nou de sukkel he? Eat THAT + half jaar stufi en collegegeld weg.
Neh weetje, ik voel me daar te goed voor. Ik lach haar gewoon uit en klaar. Net als dat ze dan weer zeurt van; mijn laptop is traag: dan zeg ik: Ja ik ben heb een volledig aluminium toplaptop, die van jou is een simpel plastic ding en je hebt 2 virusscanners door elkaar, succesquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat een muts.
Gewoon lekker die feiten in dr neus wrijven als ze weer irritant doet. Zou ik tenminste doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |