Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal ik even uitproberenquote:
Goede wedstrijd anders gisteren...quote:
Lange ij.quote:
Tweede helftquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Goede wedstrijd anders gisteren...
Moet te winnen zijn, zeker omdat Feyenoord de 'top'spits mist.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:22 schreef zerokil het volgende:
[..]
Gewoon wedstrijd opslot, zondag wacht Feyenoord weer...
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:23 schreef Lindgren. het volgende:
Opgetyft met Katja. Mijn OP-chick wordt het symbool van dit topic.
Guyon Fernandez maakt gehakt van de PSV verdediging. 88 Pace!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:23 schreef Reemi het volgende:
[..]
Moet te winnen zijn, zeker omdat Feyenoord de 'top'spits mist.
Dat is voor de verandering eens een écht mooie vrouwquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:24 schreef jepperdeprep het volgende:
Volgende OP chick:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:24 schreef jepperdeprep het volgende:
Volgende OP chick:
[ afbeelding ]
Lamequote:
Ik zou het godverdomme niet wetenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat is voor de verandering eens een écht mooie vrouw
Naam?
Nope, dat is Rick Ross.quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:32 schreef Lindgren. het volgende:
Hand opsteken als je ooit een foto van GeeftJeEnergie zag.
heb je die prachtige goal van hem gezien die ik gister postte?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:37 schreef laucas het volgende:
Hoe de fuck kan Steek 85 rated zijn, bakt er echt helemaal niks van... of ik ben gewoon Hart gewend.
Weet jij of Özil lekker op CM speelt?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:35 schreef stoereboii het volgende:
Reemi de 80 pace van ozil lijkt ne niet zo slecht...
Dat zal ie eerst wel aan ons moeten vragen, denk ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Walxie het volgende:
[..]
Weet jij of Özil lekker op CM speelt?
Ik heb hem op rcm staan vlak achter di Maria en hij is echt aanwezig, het is een groot verschil met sahin en hij is zeker aan te radenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Walxie het volgende:
[..]
Weet jij of Özil lekker op CM speelt?
Ohke, thanks!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:40 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik heb hem op rcm staan vlak achter di Maria en hij is echt aanwezig, het is een groot verschil met sahin en hij is zeker aan te raden
Juh, rare fratsen altijd. Buffon nu opgepikt voor 2K.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb je die prachtige goal van hem gezien die ik gister postte?
Ik heb het al vaak gezegd hier, Buffon is veel betrouwbaarderquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:37 schreef laucas het volgende:
Hoe de fuck kan Steek 85 rated zijn, bakt er echt helemaal niks van... of ik ben gewoon Hart gewend.
en terecht, die is een stuk beter.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:41 schreef laucas het volgende:
[..]
Juh, rare fratsen altijd. Buffon nu opgepikt voor 2K.
Semmelquote:
Laatste IF van vorig jaar was WEL erg goedquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb het al vaak gezegd hier, Buffon is veel betrouwbaarder
Stekelenburg maakt veel fouten.
Sahin weg voor IF borja valeroquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:41 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ohke, thanks!
Ik heb tot nu toe LCM Sahin - CM Xabi en dan RCM ga ik Özil kopen.
Zodra ik nog genoeg heb doe ik dat, wie heb jij LW en CB?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:43 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Sahin weg voor IF borja valero
Afellay en Pedro, Pepe en pereaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:44 schreef Walxie het volgende:
[..]
Zodra ik nog genoeg heb doe ik dat, wie heb jij LW en CB?
In welke opstelling heb je twee LW's?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:45 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Afellay en Pedro, Pepe en perea
Ik wilde voor Pedro en Puyol/Pique gaan, toch maar niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:45 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Afellay en Pedro, Pepe en perea
Doet het echt fantastisch bij mij en ik counter mijn tegenstander helemaal kapot met die zieke uittrappen van hemquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:37 schreef laucas het volgende:
Haha, ik heb dezelfde ervaring met hem. M'n favoriete keeper in FUT.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Doet het echt fantastisch bij mij en ik counter mijn tegenstander helemaal kapot met die zieke uittrappen van hem
Ik vind het bestquote:
Dinsdag nog...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:43 schreef zerokil het volgende:
Ik ga maar weer is Fifa spelen, bijna geen week meer gespeeld
Ja, heb 't al drie keer tegen 'm gezegd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Lindgren, iemand heeft je UI gejat
rubenm89
twitter:ArjenRebbon twitterde op vrijdag 24-02-2012 om 10:56:26Hallo mensen! Ik heb nu ook Twitter. Ik brak wel bijna mijn ringvinger bij het intypen van mijn wachtwoord, maar het is gelukt! reageer retweet
twitter:ArjenRebbon twitterde op vrijdag 24-02-2012 om 11:29:37Nam net een slokje van mijn hete #koffie, heb direct mijn tong verbrand. Meespelen tegen Schalke zondag zeer twijfelachtig. reageer retweet
Ja trappon kan onze Steek wel maar de restquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Haha, ik heb dezelfde ervaring met hem. M'n favoriete keeper in FUT.
Keepte prima voor mij.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:01 schreef laucas het volgende:
[..]
Ja trappon kan onze Steek wel maar de rest
Speel je gewoon FIFA of FUT?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:03 schreef officialshayne het volgende:
Ik heb het spel net pas gekregen , Maar ik verlies gelijk alles
Ps3?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:03 schreef officialshayne het volgende:
Ik heb het spel net pas gekregen , Maar ik verlies gelijk alles
[FIFA 12 algemeen] #14quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:04 schreef officialshayne het volgende:
Ik heb het spel net 2 uur , ik speel gewoon wat. bij dat online
Haha! Tegen hem wel he!quote:
Dit is het Ultimate Team topic. Er is ook een algemeen FIFA topic!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:04 schreef officialshayne het volgende:
Ik heb het spel net 2 uur , ik speel gewoon wat. bij dat online
Tegen jou spelen wordt saai, ik ben van een ander kaliberquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[FIFA 12 algemeen] #14
Dat is het algemene topicDit topic is voor Fifa Ultimate Team.
[..]
Haha! Tegen hem wel he!Grapje.
Gevondenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:29 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik zou het godverdomme niet weten
Je zit inderdaad een paar meter lager.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tegen jou spelen wordt saai, ik ben van een ander kaliber
Huh? Serieus?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:06 schreef Rijst het volgende:
Lindgern er is iets mis met je avatar. Hij staat onderstebovenIs dit garp ofzo.....
PESquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:11 schreef Sala-adin het volgende:
Is er geen topic als deze maar dan voor pes... kan niet vinden namelijk
Nee, niemand speelt dat spel vol aids.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:11 schreef Sala-adin het volgende:
Is er geen topic als deze maar dan voor pes... kan niet vinden namelijk
Jep, iemand hier die een beetje snelle Liga BBVA middenvelder kent? Onder 20k het liefst.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:51 schreef Reemi het volgende:
Walxie, je krijgt zo wel een verschrikkelijk traag middenveld
Als ik thuis ben. Ik pwn je, dat weet je.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wanneer doen we weer eens MLS vs MLS Lindgren?
IF Medel, beest is hetquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:14 schreef Walxie het volgende:
[..]
Jep, iemand hier die een beetje snelle Liga BBVA middenvelder kent? Onder 20k het liefst.
Weet jij nou nog wat ik precies moet doen om m'n spelersselectie te kunnen updaten?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wanneer doen we weer eens MLS vs MLS Lindgren?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:14 schreef Walxie het volgende:
[..]
Jep, iemand hier die een beetje snelle Liga BBVA middenvelder kent? Onder 20k het liefst.
quote:
Inderdaad, wel als middelste middenvelder gebruiken uiteraard.quote:
.Dream onquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als ik thuis ben. Ik pwn je, dat weet je.
.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:15 schreef poker4lifee het volgende:
IF Doumbia toch maar ff gekocht, ik ben benieuwd.
Zit in een pot, post t zoquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
Weet jij nou nog wat ik precies moet doen om m'n spelersselectie te kunnen updaten?
haha hoezo dat dan? pace?quote:
Je moet ook op de bril gaan zitten, gekkie. Roep je als je klaar bent?quote:
ah oke heel duidelijk dan, thx.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:18 schreef Reemi het volgende:
[..]
Mensen met Doumbia hebben er zo een.
Dat dacht ik al, thanks!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
Érg langzaam. Perea is een veel betere optie.
Prima centraal duoquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:20 schreef Walxie het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, thanks!
En daarnaast Pepe?
Zo luidt de theorie althansquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ah oke heel duidelijk dan, thx.
Oom Jesse, ik krijg mijn gulp niet dichtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je moet ook op de bril gaan zitten, gekkie. Roep je als je klaar bent?
Hangt af van de formatie, er staan veel goedkopere op de markt (PS3 althans).quote:
4321, ik heb een Xbox.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hangt af van de formatie, er staan veel goedkopere op de markt (PS3 althans).
Moet je je lul er tussenuit halen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oom Jesse, ik krijg mijn gulp niet dicht
Onzin, hangt er totaal vanaf hoe je hem gebruikt. Bij mij zit hij tussen Pepe en IF Iraola in, heerlijke centrale verdediging:quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
Érg langzaam. Perea is een veel betere optie.
Maar ik speel 4321 hé, heb je een xbox?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:24 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Onzin, hangt er totaal vanaf hoe je hem gebruikt. Bij mij zit hij tussen Pepe en IF Iraola in, heerlijke centrale verdediging:
[ afbeelding ]
Dan heb je 3 centrale verdediger, met hem centraal kan het inderdaad wel. Met maar 2 centrale verdediger, zijn er in mijn opinie betere opties.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:24 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Onzin, hangt er totaal vanaf hoe je hem gebruikt. Bij mij zit hij tussen Pepe en IF Iraola in, heerlijke centrale verdediging:
[ afbeelding ]
Aaight, dat werkt, thanksquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Moet je je lul er tussenuit halen.
Naja Javi Martinez IF kun je dan ook hebben. Maar zorg dat de spelers er omheen wel relatief snel zijn. Perrea kan je zo omblazen, ook al is hij snel. Javi is echt een beer.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:25 schreef Walxie het volgende:
[..]
Maar ik speel 4321 hé, heb je een xbox?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:25 schreef poker4lifee het volgende:
hmm eto'o naast Doumbia zodat ze beide 9 chem krijgen of Robinho naast Doumbia laten en ze beide 7 chem hebben? zal wel obv het eerste zijn maar Robinho is zo goed
Daar zit wel wat in.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:25 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dan heb je 3 centrale verdediger, met hem centraal kan het inderdaad wel. Met maar 2 centrale verdediger, zijn er in mijn opinie betere opties.
Eto'oquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:25 schreef poker4lifee het volgende:
hmm eto'o naast Doumbia zodat ze beide 9 chem krijgen of Robinho naast Doumbia laten en ze beide 7 chem hebben? zal obv wel het eerste zijn maar Robinho is zo goed
Ik zal er inderdaad naar kijkenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:26 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Naja Javi Martinez IF kun je dan ook hebben. Maar zorg dat de spelers er omheen wel relatief snel zijn. Perrea kan je zo omblazen, ook al is hij snel. Javi is echt een beer.
haha k thx, ik vind het dribbelen met Robinho chill en dat heeft hij wel hoger. Maarja, ff Eto'o proberen danquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:26 schreef Reemi het volgende:
[..]Eto'o is veel beter dan Robinho, zeker als spits.
okquote:
41212quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is een 4-1-2-1-2 Brazilianenteam goed te maken van 40k en is het aan te raden?
Eto als rechterspits, Doumbia als linkerspits.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha k thx, ik vind het dribbelen met Robinho chill en dat heeft hij wel hoger. Maarja, ff Eto'o proberen dan
[..]
okthx.
Diego Alves>>>>>>>Valdesquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:34 schreef Walxie het volgende:
Ik heb nu dit en nog 56k over - http://futhead.com/12/squad/74140 tips?
yup, zal ik doenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:31 schreef Reemi het volgende:
[..]
Eto als rechterspits, Doumbia als linkerspits.
Kaka zuigt, en Ozil halen. Daarnaast is Mascherano volgens mij ook wel goed.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:34 schreef Walxie het volgende:
quote:
Hmm, ik vind Kaka toch wel redelijk hoor..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kaka zuigt, en Ozil halen. Daarnaast is Mascherano volgens mij ook wel goed.
Geen problemen mee.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:35 schreef DutchSL het volgende:
Iraola: high attacking en low defending work rates, dat gaat toch niet als CB.
Zie mijn editquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:36 schreef Walxie het volgende:
[..]
Hmm, ik vind Kaka toch wel redelijk hoor..
Dat is dan jouw verdienste.quote:
Verder goede tips, zal gaan kijken!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zie mijn edit. Kaka kun je wel houden als je hem fijn houdt. Het is maar een suggestie.
Benzema kan wel wat duurder uitvallen door dat franse toernooi.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:38 schreef Walxie het volgende:
[..]
Verder goede tips, zal gaan kijken!
http://futhead.com/12/squad/74166quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:34 schreef Walxie het volgende:
Ja, daarom neem ik tijdelijk Falcao, CB inderdaad Perea.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Benzema kan wel wat duurder uitvallen door dat franse toernooi.
CB is Perea wel een goede trouwens.
Mooie micropiemel.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:40 schreef Anthony9219 het volgende:
Alleen IF Doumbia en Danny er nog bij
quote:
SIF Adebayor dus geen aanrader? Misschien maar een andere spits halen voor m'n team danquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:22 schreef StijnDa het volgende:
Goed, eerste 3 potjes gespeeld2 gewonnen 1 verloren.
Over Van Persie ben ik zeer tevreden in ieder geval. Die SIF Adebayor, wat een stijve hark zegLeuke pass, goed schot enzo. Maar aan de bal of bij aannames... Die gaat het niet lang uithouden als hij zo door gaat. UP Ba presteert ook niet veel, maar valt ook niet negatief op. In ieder geval Ba eruit voor UP Aguero straks, en misschien Adebayor eruit voor UP Suarez als hij niet verbetert.
Nee, Steyn is gewoon slecht. Adebayorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
SIF Adebayor dus geen aanrader? Misschien maar een andere spits halen voor m'n team dan
Kaká speelt veel fijner dan Ozil.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kaka zuigt, en Ozil halen. Daarnaast is Mascherano volgens mij ook wel goed.
Spits : Benzema
LW : Afellay of Pedro
RW Reyes
CM: Xabi CM: Mascherano en CM Ozil
verdedigers weet ik zo niet. De keeper zou ik alves doen.
Waarom geen Akinfeev?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:40 schreef Anthony9219 het volgende:
Alleen IF Doumbia en Danny er nog bij
Thanks!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/74166
Diego Alves i.p.v. Diego Lopez is ook een prima (misschien wel betere) optie.
Ligt er aan, is je spits veel aan de bal of maakt hij het af?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
SIF Adebayor dus geen aanrader? Misschien maar een andere spits halen voor m'n team dan
Zeker wel, als dat in je budget past?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:46 schreef Walxie het volgende:
[..]
Thanks!
Werkt David Villa niet in dit systeem?
Zeker wel, 4321 is zo'n beetje het enige systeem waar Villa optimaal kan renderen (4-3-3 is minder, systemen met een LM al helemaal).quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:46 schreef Walxie het volgende:
[..]
Thanks!
Werkt David Villa niet in dit systeem?
Heb ik bij de wissels, deze keeper is 1,97quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Waarom geen Akinfeev?
Je kunt ook Chiellini LCB, Bocchetti RCB en Buffon op doel.
Alles blijft 9 chemistry. IF Bruno Alves verkopen, maak je nog een beetje winst ook
Waarom zou hij in 4-3-3 minder renderen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zeker wel, 4321 is zo'n beetje het enige systeem waar Villa optimaal kan renderen (4-3-3 is minder, systemen met een LM al helemaal).
Ik zal kijken!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zeker wel, als dat in je budget past?
Dat dacht ik al, thanks voor je reactie.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zeker wel, 4321 is zo'n beetje het enige systeem waar Villa optimaal kan renderen (4-3-3 is minder, systemen met een LM al helemaal).
Villa is een betere schutter dan crosser/dribbler, hij moet zo "spits" mogelijk staan.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:48 schreef zerokil het volgende:
[..]
Waarom zou hij in 4-3-3 minder renderen?
Hij is 2 benig dus kan je naar binnen komen maar ook aan de zijkant blijven
433 hater! Het hangt maar net van je speelstijl af of 433 of 4321 beter voor je werkt. Ik heb Villa op LW staan en doet het meer dan goed. Heb ook paar wedstrijden op 4321 gespeeld met zelfde team maar dat kluitjesvoetbal is niets voor mij.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Standaard.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik zag dit team wel zitten: http://futhead.com/12/squad/74224
Meningen?
Mooi team!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Meningen?
lekker rennen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Meningen?
De kutste spitsen van het spel.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Meningen?
Ronaldinho heeft maar 64 pacequote:
Ik vind het wel fijn spelenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:51 schreef zerokil het volgende:
Hoe speelt 4-2-2-2??
Ik wil met 2 spitsen spelen maar ook met 2 wingers, dus blijft er weinig keus over.
Welke spitsen raad je me aan?quote:
Ja ik ook, maar hij is een killer.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ronaldinho heeft maar 64 pace
Ik ben een echte pacehoer
Willians is wel veel sneller, is Carlos zóveel beter?quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:51 schreef Fuszy het volgende:
Roberto Carlos Hernanes als CDM ipv willians.
robinho en vagner. en carlos ipv willians.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Welke spitsen raad je me aan?
Of Patohh!!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
robinho en vagner. en carlos ipv willians.
Kheb 40k te bestedenquote:
Medel, balans op je middenveld is van essentieel belang. Met Affelay red je het ook wel tijdelijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:55 schreef Walxie het volgende:
Maar, zal ik eerst IF Medel of eerst Villa kopen?
Ik zeg niet dat hij in 4-3-3 niet kan renderen, alleen dat hij in 4-3-2-1 optimaal kan renderen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:50 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
433 hater! Het hangt maar net van je speelstijl af of 433 of 4321 beter voor je werkt. Ik heb Villa op LW staan en doet het meer dan goed. Heb ook paar wedstrijden op 4321 gespeeld met zelfde team maar dat kluitjesvoetbal is niets voor mij.
Maar heb al op middenveld Xabi en Kaka hé?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
Medel, balans op je middenveld is van essentieel belang. Met Affelay red je het ook wel tijdelijk.
HEE MAAT.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:56 schreef Walxie het volgende:
[..]
Maar heb al op middenveld Xabi en Kaka hé?
Persoonlijk zou ik niet Xabi én Medel nemen, is vrij verdedigend.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:56 schreef Walxie het volgende:
[..]
Maar heb al op middenveld Xabi en Kaka hé?
Als spits? Pato, altijd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Robinho voor 15.5k BIN kopen of Pato voor 19.5k BIN?
Daar heb je een punt, moet ik dan LCM Medel - CM Xabi - LCM Kaká?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:57 schreef Reemi het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik niet Xabi én Medel nemen, is vrij verdedigend.
Vreselijke spelerquote:
Ligt aan formatie + positie hé.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:58 schreef Fuszy het volgende:
wtf. Robinho is volgens mij, maar 8k waard. Het zal wel aan mij liggen.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:58 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Vreselijke spelerveel te klein. Geef mij maar shirokov omgezet naar cdm, naast denisov dan. Ook al heb je daar in een brazilianen team niks aan
Dan nog hangt het van je speelstijl af. Ik cross namelijk hooguit 1 keer per wedstrijd omdat het dan niet anders kan. Verder probeer ik altijd naar binnen te kappen of met skillmoves te kloten. Faalt dat dan heb je altijd nog de korte hoek die ZEER onderschat wordtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij in 4-3-3 niet kan renderen, alleen dat hij in 4-3-2-1 optimaal kan renderen.
Hij is veel meer van het naar binnen trekken en schieten (net als in het echt dus), dan aan de zijkant geplakt te staan en dribblen/voorzetten. In 4321 krijg de LW meer gelegenheid voor het eerste, in 433 het tweede.
Ach ik weet niet in wat voor opstelling jij m plaatst, in 4-1-2-1-2 vind ik m' vreselijkquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:59 schreef Reemi het volgende:
[..]Was voor mij wel een echte sterspeler, zowel aanvallend als verdedigend een baas.
Die met Ibraquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:02 schreef zerokil het volgende:
http://futhead.com/12/squad/74292
OF
http://futhead.com/12/squad/30613
Die met Baquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:02 schreef zerokil het volgende:
OF
Sws 2de.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:02 schreef zerokil het volgende:
OF
Maar, als ik IF Medel koop moet ik dan LCM Medel - CM Xabi - LCM Kaká?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:59 schreef Reemi het volgende:
[..]Was voor mij wel een echte sterspeler, zowel aanvallend als verdedigend een baas.
Walxie show teamquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:04 schreef Walxie het volgende:
[..]
Maar, als ik IF Medel koop moet ik dan LCM Medel - CM Xabi - LCM Kaká?
Medel is een cvm, nee dus...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:04 schreef Walxie het volgende:
[..]
Joehwquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:06 schreef Walxie het volgende:
[..]
Hij is nog niet helemaal klaar, na het eten post ik linkje
Hahah, Titel maakt het af!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:06 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik heb maar weer eens een ultiem bazenteam gemaakt. Negers unite!
http://www.futhead.com/12/squad/74319
Als je er eentje CM maakt..of Suarez als wide CAMquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:09 schreef Rijst het volgende:
Een Ajax team met Huntelaar en Suarez met 9 chem is dat mogelijk?
Hoe kom je aan dit soort filmpjes, mijn jongenquote:
Ik zal effe kijken. Misschien kan ik ook Chivu erin zetten. DIe linkt met Steek en Sneijderquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je er eentje CM maakt..of Suarez als wide CAM
En Xabi links en Kaka rechts?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:09 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Dan nog moet je hem als middelste zetten want hij was oorspronkelijk cvm
Urby CM/CDM..of Seedorfquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik zal effe kijken. Misschien kan ik ook Chivu erin zetten. DIe linkt met Steek en Sneijder
Dude, niemand wil dit zien.quote:
Dumpert, en 't stond in het beginmenu van m'n YouTube acc.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoe kom je aan dit soort filmpjes, mijn jongen
4-2-2-2quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:02 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Ach ik weet niet in wat voor opstelling jij m plaatst, in 4-1-2-1-2 vind ik m' vreselijk
Alles hangt van je speelstijl af, maar je moet je eigen speelstijl niet op een ander spelers. De meeste spelers zullen in 4-3-2-1 vaker voor de goal zullen komen (of je dan in de korte of verre hoek schiet heeft niet zo veel met het systeem te maken) dan in 4-3-3 en in 4-3-3 vaker aan de zijlijn staan, dat is juist het hele punt van de beide opstellingen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:01 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dan nog hangt het van je speelstijl af. Ik cross namelijk hooguit 1 keer per wedstrijd omdat het dan niet anders kan. Verder probeer ik altijd naar binnen te kappen of met skillmoves te kloten. Faalt dat dan heb je altijd nog de korte hoek die ZEER onderschat wordt
Je moet het zo zien: het is nog bezig. dus dan is het aan het verpauperen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:16 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Volgens mij is het 'deze' topic(Klinkt wel alsof een mocro tegen je praat tbh)
Nee, Medel heeft 86 defending; sowieso centraal positioneren dus.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:04 schreef Walxie het volgende:
[..]
Zo voelde het niet. Ik dacht eventjes... gvd dit ga je toch niet menen. Gelukkig herpakte hij zich snel.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wat een bazengoal zeg! Net alsof het zo gepland is
Oké!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:20 schreef zerokil het volgende:
Zo dalijk effe nieuwe dualshock controller ophalen voor 20 euro, op marktplaats stond er nog eentje spiksplinternieuw dus een koopje.
ik vind het superchill, lm en rm komen ook gewoon op als spitsen aan de bal zijn, cam die achter de spitsen loopt, cdms die ook overal lopen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:21 schreef zerokil het volgende:
Speelt 3-5-2, niet heel erg verdedigend?
Chivu met Lobont (i.p.v. Steek), dubbele link. Vertonghen met Van der Wiel, dubbele link. Valt wel wat leuks mee te bouwen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:17 schreef Rijst het volgende:
Ajax team is lastig. Ik wil Vertonghen, chivu en steek in 1 team Maar dat gaat volgens mij niet.
Mijn virusscanner houdt hem tegen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:22 schreef Rijst het volgende:
Echt jammer dat dit niet werkt http://futhead.com/12/squad/74436 Heeft iemand nog ideeen?
Jammer dat Urby geen LM is dit jaar..dan was het makkelijkerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:22 schreef Rijst het volgende:
Echt jammer dat dit niet werkt http://futhead.com/12/squad/74436 Heeft iemand nog ideeen?
Ryan Babel op LM kan welquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jammer dat Urby geen LM is dit jaar..dan was het makkelijker
quote:
Toch maar één speler die 7 chem heeft i.p.v. 9quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:32 schreef Reemi het volgende:
http://futhead.com/12/squad/74507 Wist alleen geen oud-RM.
Maxwell linkt met niemand. Pienaar kan ik wel gebruiken jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:32 schreef jepperdeprep het volgende:
Maduro, Zlatan, Maxwell, Pienaar
Pasanenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Maxwell linkt met niemand. Pienaar kan ik wel gebruiken ja
Babel op linksback?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:33 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/74490 of zo
Maxwell (Barca) linkt met Zeegelaarquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Maxwell linkt met niemand. Pienaar kan ik wel gebruiken ja
Gewoon steek?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/74507, dan zelfs maar 3 huidige-Ajacieden.
hihiquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:39 schreef zerokil het volgende:
Of gewoon zo
http://futhead.com/12/squad/74204
Ik wil wel!*quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kan iemand op PS3 misschien mij helpen?
Heb oog op een David Luiz met 69 contracten, maar ik heb bijna geen geld meer.
Zou iemand hem mee kunnen volgen en en als ik geen geld meer heb kopen?
Ik geef gewoon je geld terug
Nog 4 minuten
Kan in de spits, 7 chemquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:38 schreef Tim86 het volgende:
http://futhead.com/12/squad/74550
Paar met mindere chem, maar dit zal beter spelen dan die andere opties
edit: die van Reemi is ook mooi mooier maar heeft geen Suarez en daar ging het nou net om
Wat zit er op Suks hoofd?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:41 schreef Rijst het volgende:
Ik heb 10 tabbladen openstaan van FUThead
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |