Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal ik even uitproberenquote:
Goede wedstrijd anders gisteren...quote:
Lange ij.quote:
Tweede helftquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Goede wedstrijd anders gisteren...
Moet te winnen zijn, zeker omdat Feyenoord de 'top'spits mist.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:22 schreef zerokil het volgende:
[..]
Gewoon wedstrijd opslot, zondag wacht Feyenoord weer...
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:23 schreef Lindgren. het volgende:
Opgetyft met Katja. Mijn OP-chick wordt het symbool van dit topic.
Guyon Fernandez maakt gehakt van de PSV verdediging. 88 Pace!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:23 schreef Reemi het volgende:
[..]
Moet te winnen zijn, zeker omdat Feyenoord de 'top'spits mist.
Dat is voor de verandering eens een écht mooie vrouwquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:24 schreef jepperdeprep het volgende:
Volgende OP chick:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:24 schreef jepperdeprep het volgende:
Volgende OP chick:
[ afbeelding ]
Lamequote:
Ik zou het godverdomme niet wetenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat is voor de verandering eens een écht mooie vrouw
Naam?
Nope, dat is Rick Ross.quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:32 schreef Lindgren. het volgende:
Hand opsteken als je ooit een foto van GeeftJeEnergie zag.
heb je die prachtige goal van hem gezien die ik gister postte?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:37 schreef laucas het volgende:
Hoe de fuck kan Steek 85 rated zijn, bakt er echt helemaal niks van... of ik ben gewoon Hart gewend.
Weet jij of Özil lekker op CM speelt?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:35 schreef stoereboii het volgende:
Reemi de 80 pace van ozil lijkt ne niet zo slecht...
Dat zal ie eerst wel aan ons moeten vragen, denk ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Walxie het volgende:
[..]
Weet jij of Özil lekker op CM speelt?
Ik heb hem op rcm staan vlak achter di Maria en hij is echt aanwezig, het is een groot verschil met sahin en hij is zeker aan te radenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Walxie het volgende:
[..]
Weet jij of Özil lekker op CM speelt?
Ohke, thanks!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:40 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik heb hem op rcm staan vlak achter di Maria en hij is echt aanwezig, het is een groot verschil met sahin en hij is zeker aan te raden
Juh, rare fratsen altijd. Buffon nu opgepikt voor 2K.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb je die prachtige goal van hem gezien die ik gister postte?
Ik heb het al vaak gezegd hier, Buffon is veel betrouwbaarderquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:37 schreef laucas het volgende:
Hoe de fuck kan Steek 85 rated zijn, bakt er echt helemaal niks van... of ik ben gewoon Hart gewend.
en terecht, die is een stuk beter.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:41 schreef laucas het volgende:
[..]
Juh, rare fratsen altijd. Buffon nu opgepikt voor 2K.
Semmelquote:
Laatste IF van vorig jaar was WEL erg goedquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb het al vaak gezegd hier, Buffon is veel betrouwbaarder
Stekelenburg maakt veel fouten.
Sahin weg voor IF borja valeroquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:41 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ohke, thanks!
Ik heb tot nu toe LCM Sahin - CM Xabi en dan RCM ga ik Özil kopen.
Zodra ik nog genoeg heb doe ik dat, wie heb jij LW en CB?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:43 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Sahin weg voor IF borja valero
Afellay en Pedro, Pepe en pereaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:44 schreef Walxie het volgende:
[..]
Zodra ik nog genoeg heb doe ik dat, wie heb jij LW en CB?
In welke opstelling heb je twee LW's?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:45 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Afellay en Pedro, Pepe en perea
Ik wilde voor Pedro en Puyol/Pique gaan, toch maar niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:45 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Afellay en Pedro, Pepe en perea
Doet het echt fantastisch bij mij en ik counter mijn tegenstander helemaal kapot met die zieke uittrappen van hemquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:37 schreef laucas het volgende:
Haha, ik heb dezelfde ervaring met hem. M'n favoriete keeper in FUT.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Doet het echt fantastisch bij mij en ik counter mijn tegenstander helemaal kapot met die zieke uittrappen van hem
Ik vind het bestquote:
Dinsdag nog...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:43 schreef zerokil het volgende:
Ik ga maar weer is Fifa spelen, bijna geen week meer gespeeld
Ja, heb 't al drie keer tegen 'm gezegd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Lindgren, iemand heeft je UI gejat
rubenm89
twitter:ArjenRebbon twitterde op vrijdag 24-02-2012 om 10:56:26Hallo mensen! Ik heb nu ook Twitter. Ik brak wel bijna mijn ringvinger bij het intypen van mijn wachtwoord, maar het is gelukt! reageer retweet
twitter:ArjenRebbon twitterde op vrijdag 24-02-2012 om 11:29:37Nam net een slokje van mijn hete #koffie, heb direct mijn tong verbrand. Meespelen tegen Schalke zondag zeer twijfelachtig. reageer retweet
Ja trappon kan onze Steek wel maar de restquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Haha, ik heb dezelfde ervaring met hem. M'n favoriete keeper in FUT.
Keepte prima voor mij.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:01 schreef laucas het volgende:
[..]
Ja trappon kan onze Steek wel maar de rest
Speel je gewoon FIFA of FUT?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:03 schreef officialshayne het volgende:
Ik heb het spel net pas gekregen , Maar ik verlies gelijk alles
Ps3?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:03 schreef officialshayne het volgende:
Ik heb het spel net pas gekregen , Maar ik verlies gelijk alles
[FIFA 12 algemeen] #14quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:04 schreef officialshayne het volgende:
Ik heb het spel net 2 uur , ik speel gewoon wat. bij dat online
Haha! Tegen hem wel he!quote:
Dit is het Ultimate Team topic. Er is ook een algemeen FIFA topic!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:04 schreef officialshayne het volgende:
Ik heb het spel net 2 uur , ik speel gewoon wat. bij dat online
Tegen jou spelen wordt saai, ik ben van een ander kaliberquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[FIFA 12 algemeen] #14
Dat is het algemene topicDit topic is voor Fifa Ultimate Team.
[..]
Haha! Tegen hem wel he!Grapje.
Gevondenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:29 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik zou het godverdomme niet weten
Je zit inderdaad een paar meter lager.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tegen jou spelen wordt saai, ik ben van een ander kaliber
Huh? Serieus?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:06 schreef Rijst het volgende:
Lindgern er is iets mis met je avatar. Hij staat onderstebovenIs dit garp ofzo.....
PESquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:11 schreef Sala-adin het volgende:
Is er geen topic als deze maar dan voor pes... kan niet vinden namelijk
Nee, niemand speelt dat spel vol aids.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:11 schreef Sala-adin het volgende:
Is er geen topic als deze maar dan voor pes... kan niet vinden namelijk
Jep, iemand hier die een beetje snelle Liga BBVA middenvelder kent? Onder 20k het liefst.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:51 schreef Reemi het volgende:
Walxie, je krijgt zo wel een verschrikkelijk traag middenveld
Als ik thuis ben. Ik pwn je, dat weet je.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wanneer doen we weer eens MLS vs MLS Lindgren?
IF Medel, beest is hetquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:14 schreef Walxie het volgende:
[..]
Jep, iemand hier die een beetje snelle Liga BBVA middenvelder kent? Onder 20k het liefst.
Weet jij nou nog wat ik precies moet doen om m'n spelersselectie te kunnen updaten?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wanneer doen we weer eens MLS vs MLS Lindgren?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:14 schreef Walxie het volgende:
[..]
Jep, iemand hier die een beetje snelle Liga BBVA middenvelder kent? Onder 20k het liefst.
quote:
Inderdaad, wel als middelste middenvelder gebruiken uiteraard.quote:
.Dream onquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als ik thuis ben. Ik pwn je, dat weet je.
.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:15 schreef poker4lifee het volgende:
IF Doumbia toch maar ff gekocht, ik ben benieuwd.
Zit in een pot, post t zoquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
Weet jij nou nog wat ik precies moet doen om m'n spelersselectie te kunnen updaten?
haha hoezo dat dan? pace?quote:
Je moet ook op de bril gaan zitten, gekkie. Roep je als je klaar bent?quote:
ah oke heel duidelijk dan, thx.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:18 schreef Reemi het volgende:
[..]
Mensen met Doumbia hebben er zo een.
Dat dacht ik al, thanks!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
Érg langzaam. Perea is een veel betere optie.
Prima centraal duoquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:20 schreef Walxie het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, thanks!
En daarnaast Pepe?
Zo luidt de theorie althansquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ah oke heel duidelijk dan, thx.
Oom Jesse, ik krijg mijn gulp niet dichtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je moet ook op de bril gaan zitten, gekkie. Roep je als je klaar bent?
Hangt af van de formatie, er staan veel goedkopere op de markt (PS3 althans).quote:
4321, ik heb een Xbox.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hangt af van de formatie, er staan veel goedkopere op de markt (PS3 althans).
Moet je je lul er tussenuit halen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oom Jesse, ik krijg mijn gulp niet dicht
Onzin, hangt er totaal vanaf hoe je hem gebruikt. Bij mij zit hij tussen Pepe en IF Iraola in, heerlijke centrale verdediging:quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
Érg langzaam. Perea is een veel betere optie.
Maar ik speel 4321 hé, heb je een xbox?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:24 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Onzin, hangt er totaal vanaf hoe je hem gebruikt. Bij mij zit hij tussen Pepe en IF Iraola in, heerlijke centrale verdediging:
[ afbeelding ]
Dan heb je 3 centrale verdediger, met hem centraal kan het inderdaad wel. Met maar 2 centrale verdediger, zijn er in mijn opinie betere opties.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:24 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Onzin, hangt er totaal vanaf hoe je hem gebruikt. Bij mij zit hij tussen Pepe en IF Iraola in, heerlijke centrale verdediging:
[ afbeelding ]
Aaight, dat werkt, thanksquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Moet je je lul er tussenuit halen.
Naja Javi Martinez IF kun je dan ook hebben. Maar zorg dat de spelers er omheen wel relatief snel zijn. Perrea kan je zo omblazen, ook al is hij snel. Javi is echt een beer.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:25 schreef Walxie het volgende:
[..]
Maar ik speel 4321 hé, heb je een xbox?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:25 schreef poker4lifee het volgende:
hmm eto'o naast Doumbia zodat ze beide 9 chem krijgen of Robinho naast Doumbia laten en ze beide 7 chem hebben? zal wel obv het eerste zijn maar Robinho is zo goed
Daar zit wel wat in.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:25 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dan heb je 3 centrale verdediger, met hem centraal kan het inderdaad wel. Met maar 2 centrale verdediger, zijn er in mijn opinie betere opties.
Eto'oquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:25 schreef poker4lifee het volgende:
hmm eto'o naast Doumbia zodat ze beide 9 chem krijgen of Robinho naast Doumbia laten en ze beide 7 chem hebben? zal obv wel het eerste zijn maar Robinho is zo goed
Ik zal er inderdaad naar kijkenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:26 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Naja Javi Martinez IF kun je dan ook hebben. Maar zorg dat de spelers er omheen wel relatief snel zijn. Perrea kan je zo omblazen, ook al is hij snel. Javi is echt een beer.
haha k thx, ik vind het dribbelen met Robinho chill en dat heeft hij wel hoger. Maarja, ff Eto'o proberen danquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:26 schreef Reemi het volgende:
[..]Eto'o is veel beter dan Robinho, zeker als spits.
okquote:
41212quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is een 4-1-2-1-2 Brazilianenteam goed te maken van 40k en is het aan te raden?
Eto als rechterspits, Doumbia als linkerspits.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha k thx, ik vind het dribbelen met Robinho chill en dat heeft hij wel hoger. Maarja, ff Eto'o proberen dan
[..]
okthx.
Diego Alves>>>>>>>Valdesquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:34 schreef Walxie het volgende:
Ik heb nu dit en nog 56k over - http://futhead.com/12/squad/74140 tips?
yup, zal ik doenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:31 schreef Reemi het volgende:
[..]
Eto als rechterspits, Doumbia als linkerspits.
Kaka zuigt, en Ozil halen. Daarnaast is Mascherano volgens mij ook wel goed.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:34 schreef Walxie het volgende:
Ik heb nu dit en nog 56k over - http://futhead.com/12/squad/74140 tips?
quote:
Hmm, ik vind Kaka toch wel redelijk hoor..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kaka zuigt, en Ozil halen. Daarnaast is Mascherano volgens mij ook wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |