Klopt, en deze discussie komt telkens weer terug.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Die lijstjes worden hier al gepost voor zolang ik me kan herinneren, raar dat het nu ineens 'autistisch' zou zijn. Kutnewbies.

Dat topic is nogal dood.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:19 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Klopt, en deze discussie komt telkens weer terug.
Gelukkig heeft iemand een topic voor zulk soort lijstjes geopend. Plaats dit soort lijstjes daar en in dit topic de uitgebreidere recensies.
Iedereen weer blij.

Met een reden, je kunt geen moer met die lijstjes. In deze reeks wordt er dan ook zelden op gereageerd als ze eens gepost worden,quote:

+1quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:52 schreef El_Matador het volgende:
Timo, dank je wel voor je lijstje. Zo kunnen drukbezette mensen als ik in 1 oogopslag zien welke films volgens jou de moeite waard waren (en welke niet) zonder een heel topic door te moeten worstelen.

quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:52 schreef El_Matador het volgende:
Timo, dank je wel voor je lijstje. Zo kunnen drukbezette mensen als ik in 1 oogopslag zien welke films volgens jou de moeite waard waren (en welke niet) zonder een heel topic door te moeten worstelen.

Waar is 1 t/m 15 ?quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:20 schreef SnuggLe het volgende:
Best een aardige maand, Februari
16. [ afbeelding ] Så som i himmelen (Kay Pollak, 2004) :: 8.5
17. [ afbeelding ] 50/50 (Jonathan Levine, 2011) :: 8.3
18. [ afbeelding ] The Artist (Michel Hazanavicius, 2011) :: 8.0
19. [ afbeelding ] The Iron Lady (Phyllida Lloyd, 2011) :: 7.4
20. [ afbeelding ] Kynodontas (Giorgos Lanthimos, 2009) :: 7.0
21. [ afbeelding ] Trespass (Joel Schumacher, 2011) :: 6.8
22. [ afbeelding ] The Hunter (Rafi Pitts, 2010) :: 5.0
23. [ afbeelding ] The Three Musketeers (Paul W.S. Anderson, 2011) :: 4.8

Januari, lijkt me zo.quote:

Is dat een jaarlijst idee? Wist ik niet. (Vind het verder ook niet bijster boeiend, maargoed dat ben ik)quote:

SPOILER: films februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Inderdaad, dit dus. Deze discussie vindt nu iedere maand zowat plaats.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:56 schreef Mike het volgende:
Kan dat gezeur over die lijstjes nou eens afgelopen zijn? Al jaren worden ze aan het einde van elke maand gepost en daar is niks mis mee, hoort bij dit topic. Al dat offtopic-geneuzel is veel vervelender. Als je het ergens niet mee eens bent, is het Feedbacktopic een veel betere plek.

Wowzers, sorry voor mijn late reactie!quote:Op maandag 27 februari 2012 23:19 schreef casper019 het volgende:
[..]
de trailer leek me erg tof, maarwat voor soort iflm is het? is het echt een praat film of romantiek??

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |