abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5920051
ff met Dagobert gaan praten
pi_5920078
ken ik die?
pi_5920470
quote:
Op zondag 22 september 2002 17:34 schreef Echoes het volgende:
ken ik die?
Waarschijnlijk niet he.. anders had je niet gezegd: "ken ik die?"
:p
Je zou btw zelf ff uit kunnen zoeken hoe het zit met een green card aanvragen enzo..
  zondag 22 september 2002 @ 18:05:19 #54
20223 Carterman
Is een Tilburger!
pi_5920646
quote:
Op zondag 22 september 2002 17:34 schreef Echoes het volgende:
ken ik die?
Check de weblog, daar staan zijn ervaringen omtrend het werken/leven/leren voor een jaar in Canada.

Cart,

Time is what keeps everything from happening at once.
pi_5921452
weblog? wat is dat dan? (sorry)

pi_5921513
Deze lijkt me beter thuis in Travel
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  zondag 22 september 2002 @ 20:42:59 #57
20223 Carterman
Is een Tilburger!
pi_5922966
Klik en kijk dan in de lijst, daar staan stukjes in over Dagobert en Canada. Stuur hem eens een emailtje ofzow

Cart,

pi_5923911
he, kunnen mijn verslagen niet op de weblog???
pi_5924356
Voor zover ik weet kun je voor Canada ook een work en travel visum krijgen. Geeft je de kans om een jaar lang te werken en te reizen door het land.

Travel Active heeft wat info op de site staan: http://www.travelactive.nl/canada_wt.php

pi_5925237
thnx!
  zondag 22 september 2002 @ 23:07:53 #61
20223 Carterman
Is een Tilburger!
pi_5925898
quote:
Op zondag 22 september 2002 21:32 schreef Nerd het volgende:
he, kunnen mijn verslagen niet op de weblog???
Lijkt me wel een strak plan, jouw verhalen op de log. Ik denk alleen wel dat op het forum meer mensen komen dan op de log .

Cart,

pi_5930614
thnx voor die 2 links, erg veel aan gehad.
pi_5960056
Er is een working holiday visum voor Canada. Maar het schijnt dat er voor 2002 geen meer te krijgen zijn. (Zie site travel active.)

Iemand enig idee wanneer wat het nieuwe quotum is (hoeveel visa) en wanneer dat ingaat? En wat is de procedure wanneer er meer aanmeldingen dan plaatsen zijn?

Ik heb al gezocht op de Canadeese ambassade in NL en de website van de Can overheid, maar kan hier niets over vinden.

Wie heeft er ervaring mee?

pi_5960137
quote:
Op zondag 22 september 2002 23:07 schreef Carterman het volgende:

[..]

Lijkt me wel een strak plan, jouw verhalen op de log. Ik denk alleen wel dat op het forum meer mensen komen dan op de log .

Cart,

Tadaaa!!!

sorry, weet voor de rest weinig of Australie

pi_5975324
misschien dat ik toch maar beter richting Zweden kan gaan kijken...iets dichterbij huis haha en ook erg mooi land en leuke mensen..
pi_7663910
Hallo,

Wij willen dit jaar naar Canada in de omgeving Toronto. Is hier iemand er al eens geweest?

Als je tips hebt dan hoor ik die graag.
Ik vroeg me af welke dingen je niet moet missen (oa Niagara Falls natuurlijk, maar wat nog meer?)

mvg.

pi_7663969
Totonto is een leuke stad, lijkt een beetje op New York.
Wat je niet moet missen is de CN Tower, winkelen in Young Street en als je van sport houdt een wedstrijd zien van de Toronto Blue Jays.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  donderdag 2 januari 2003 @ 13:20:04 #68
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_7664050
Die CN Tower is erg , stadion is über, stad vond ik zelf wat minder, de Niagara Falls natuurlijk! De canadese kant is het mooist .

Ik weet niet hoelang je blijft en wat precies je plannen zijn, maar wij hebben al 2 keer een camper gehuurd en hebben de camper van plaats A naar B gebracht en daartussen dus heeeeeel veel gezien.

Toen zijn we naar het Al Conquin Park (correct me if I'm wrong...) gegaan, daar kan je met een gids het park in, canoeen door de wildernis, erug mooi! . Dat park is even groot als Nederland dacht ik .

Iig al heel veel plezier!!!

donderdag 2 januari 2003 @ 13:24:29 #69
37389 Cha0sness
Think Chaosness, Be Chaosness
pi_7664147
Ik ben in Toronto geweest, geweldig!!
idd, je moet zeker naar de cn-tower gaan, echt abnormaal hoog.
en even verder op is ook nog een of andere waterval, dat was ook wel
heel spectaculair.

het eten is trouwens erg groot, had bij een restaurant een broodje hamburger besteld, krijg ik me toch een bord nou. , kon em niet eens helemaal op

Evil leads to Darkness, And Darkness leads to Cha0sness
pi_7664411
Ik vind Toronto best mooi, China town is ook leuk, gewoon een beetje rondzwerven daar. Ook het zakencentrum met zijn wolkenkrabbers. Met de meto zit je zo overal. En natuurlijk hotdogs met relish eten bij een van de vele hotdogkarretjes. of even de kade op langs het meer. Er zijn vast wel sites te vinden met meer info.

Oja,Toronto zoo is ook leuk om een dagje in door te brengen, erg goot en ruim opgezet.

[Dit bericht is gewijzigd door Adfundum op 02-01-2003 13:49]

Some weasel took the cork out of my lunch...
  donderdag 2 januari 2003 @ 13:45:56 #71
37389 Cha0sness
Think Chaosness, Be Chaosness
pi_7664548
als je lekker wil eten moet je maar eens bij bennie hana (ofzo) langs gaan. mals vlees , wel erg duur, alleen de fooi was al 75 gulden
Evil leads to Darkness, And Darkness leads to Cha0sness
pi_7664650
Ik ben afgelopen zomer in Toronto en Montreal geweest. Toronto heeft die CN-tower natuurlijk, verder ook toffe stad enzo. Niagara is wel geinig, lekker met de Maid of the Mist langs die waterval, daar wordt je wel nat! Verder erg commercieel. En haal het niet in je hoofd die brug over te gaan naar de US want je mag gelijk langs de vreemdelingendienst (uit eigen ervaring...). Montreal is een erg Europese stad, de sfeer is er anders en de gebouwen staan dichter op elkaar. Ik vond Montreal niet zo veel aan, maar dat is niet iedereen met me eens. Maar als ik moest kiezen welke twee steden in Canada ik zou bezoeken, zou ik niet kiezen voor Montreal maar Ottawa, die stad vond ik veel mooier. Parliament Hill ziet er mooi uit en er rijden mounties rond (alleen voor de show).

edit: en als je in Toronto lekker en goedkoop wil eten moet je naar de East-side Mario's gaan die vlakbij de CN-tower ligt.

Jesus saves but death prevails.
  donderdag 2 januari 2003 @ 14:16:36 #73
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_7665147
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 13:50 schreef Shivo het volgende:
Ik vond Montreal niet zo veel aan, maar dat is niet iedereen met me eens.
zoals ik dus
Montreal is erg leuk. Er hangt een hele gemoedelijke sfeer en doet idd erg Europees aan. Ottowa is zeker ook een bezoekje waard. Mocht je nog wat meer tijd hebben moet je nog iets verder naar het noorden. Quebec City is namelijk echt een bezoekje waard
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
  donderdag 2 januari 2003 @ 16:11:42 #74
9098 _Alien_
Leef je droom
pi_7667592
Misschien een beetje aan de andere kant, maar Vancouver en omgeving is werkelijk fantastisch!
Give it a thougt...
pi_7668306
Allemaal hartelijk dank voor je reactie!

Ik noteer het allemaal Ik krijg er behoorlijk zin in van dat enthousiasme van jullie!

quote:
Shivo:
En haal het niet in je hoofd die brug over te gaan naar de US want je mag gelijk langs de vreemdelingendienst (uit eigen ervaring...).
nou, ik had als idee misschien 1 of 2 dagen naar New York te gaan met een huurauto, niet verstandig?

en verder is er bij Toronto ook een pretpark Paramount wonderland, schijnt ook mooi te zijn?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')