quote:Waarschijnlijk niet he.. anders had je niet gezegd: "ken ik die?"
Op zondag 22 september 2002 17:34 schreef Echoes het volgende:
ken ik die?
quote:Check de weblog, daar staan zijn ervaringen omtrend het werken/leven/leren voor een jaar in Canada.
Op zondag 22 september 2002 17:34 schreef Echoes het volgende:
ken ik die?
Cart,
Cart,
Travel Active heeft wat info op de site staan: http://www.travelactive.nl/canada_wt.php
quote:Lijkt me wel een strak plan, jouw verhalen op de log. Ik denk alleen wel dat op het forum meer mensen komen dan op de log
Op zondag 22 september 2002 21:32 schreef Nerd het volgende:
he, kunnen mijn verslagen niet op de weblog???
Cart,
Iemand enig idee wanneer wat het nieuwe quotum is (hoeveel visa) en wanneer dat ingaat? En wat is de procedure wanneer er meer aanmeldingen dan plaatsen zijn?
Ik heb al gezocht op de Canadeese ambassade in NL en de website van de Can overheid, maar kan hier niets over vinden.
Wie heeft er ervaring mee?
quote:Tadaaa!!!
Op zondag 22 september 2002 23:07 schreef Carterman het volgende:[..]
Lijkt me wel een strak plan, jouw verhalen op de log. Ik denk alleen wel dat op het forum meer mensen komen dan op de log
.
Cart,
sorry, weet voor de rest weinig of Australie
Wij willen dit jaar naar Canada in de omgeving Toronto. Is hier iemand er al eens geweest?
Als je tips hebt dan hoor ik die graag.
Ik vroeg me af welke dingen je niet moet missen (oa Niagara Falls natuurlijk, maar wat nog meer?)
mvg.
Ik weet niet hoelang je blijft en wat precies je plannen zijn, maar wij hebben al 2 keer een camper gehuurd en hebben de camper van plaats A naar B gebracht en daartussen dus heeeeeel veel gezien.
Toen zijn we naar het Al Conquin Park (correct me if I'm wrong...) gegaan, daar kan je met een gids het park in, canoeen door de wildernis, erug mooi!
. Dat park is even groot als Nederland dacht ik
.
Iig al heel veel plezier!!!
het eten is trouwens erg groot, had bij een restaurant een broodje hamburger besteld, krijg ik me toch een bord nou.
, kon em niet eens helemaal op
Oja,Toronto zoo is ook leuk om een dagje in door te brengen, erg goot en ruim opgezet.
[Dit bericht is gewijzigd door Adfundum op 02-01-2003 13:49]
edit: en als je in Toronto lekker en goedkoop wil eten moet je naar de East-side Mario's gaan die vlakbij de CN-tower ligt.
quote:zoals ik dus
Op donderdag 2 januari 2003 13:50 schreef Shivo het volgende:
Ik vond Montreal niet zo veel aan, maar dat is niet iedereen met me eens.
Ik noteer het allemaal
Ik krijg er behoorlijk zin in van dat enthousiasme van jullie!
quote:nou, ik had als idee misschien 1 of 2 dagen naar New York te gaan met een huurauto, niet verstandig?
Shivo:
En haal het niet in je hoofd die brug over te gaan naar de US want je mag gelijk langs de vreemdelingendienst (uit eigen ervaring...).
en verder is er bij Toronto ook een pretpark Paramount wonderland, schijnt ook mooi te zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |