abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108345109
Hier verder.

waar we ons afvragen hoe vaak vaak is.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_108345194
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 13:58 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

maar wat een bovenmenselijke prestatie dan de afgelopen week! want zij weten dit toch al wel langer, het lijkt nu net of zij ook via de persconferentie op de hoogte is gebracht.
Ik denk dan nu pas de ruimte om het te laten zien ofzo.
Wat een hel. Echt vreselijk.
Ik weet het niet. Het kan ook zijn dat het voor haar ineens echter voelt nu het naar buiten gebracht is.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 14:03:51 #3
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_108345207
bedacht ik me ook, dat die scan pas van gisteravond was. maar goed, dan nog.. dat je élke dag langs die haag moet, én weer terug. Dat je ergste moment nog meer kut gemaakt wordt.

maar zou ze dan telefonisch op de hoogte zijn gebracht? of gisteravond al? ja, sorry dat ik me dat afvraag. :@
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_108345245
ja, zulke dingen worden altijd direct besproken. tenminste, bij kiro deden ze dat steeds wel, dus ik neem aan bij friso ook wel
pi_108345254
Ik weet het niet, maar als ik mag speculeren: er is voor hen toch de mogelijkheid om een ingang te nemen waarbij ze niet gezien worden? Ik hoorde op het RTL Nieuws in ieder geval voorbij komen dat de koninklijke familie er deze keer bewust voor heeft gekozen om zich te laten zien door deze ingang ten nemen.
pi_108345355
Ik vermoed dat de naaste familie wel eerder op de hoogte is gebracht dan net voor een persconferentie, eigenlijk.

Pfff, vreselijk, als moeder, als vrouw, als dochters.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_108345367
Ik denk dat het juist goed is. Ook de koninklijke familie mag verdriet tonen.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 24 februari 2012 @ 14:07:48 #8
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_108345368
ja, maar er is van gisteravond ook een vertrekfilm. vandaar dat ik het me afvroeg. Ik weet ook niet anders dan dat scans en dingen gelijk besproken werden..

oh my, dat je het je kind moet gaan vertellen dat papa nooit meer beter wordt. :'(
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_108345412
En dan hoe nu verder? Wachten, misschien wel jaren, tot hij ooit bij komt? Machines uitzetten?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 24 februari 2012 @ 14:09:02 #10
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_108345421
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik denk dat het juist goed is. Ook de koninklijke familie mag verdriet tonen.
oh absoluut! geen oordeel over de emotie. ben je gek. maar meer over nú pas. ze konden mij daarvoor al bij elkaar vegen van de zorgen hoor.
pi_108345566
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:09 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

oh absoluut! geen oordeel over de emotie. ben je gek. maar meer over nú pas. ze konden mij daarvoor al bij elkaar vegen van de zorgen hoor.
Ja eens. Maar mijn reactie was eigenlijk op die van Claudia over het bewust via de vooringang naar binnen gaan.
The way you rock'n'roll
pi_108345586
Ik bedoelde niet te zeggen dat ze dat hadden moeten doen, maar ik zocht een verklaring voor de vraag waarom we het grote verdriet nu pas voor het eerst in beeld zien.
pi_108345633
Omdat het nu definitief is uitgesproken? Ze hadden eerder vast nog hoop.
The way you rock'n'roll
pi_108345696
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:09 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

het zal je verbazen hoeveel je nog kan als zoiets je naaste gebeurt. die wanhoop is er vooraf ook wel hoor, maar ook een gevoel van nodig zijn, van dingen moeten regelen, van gewoon vanalles moeten doen. heel gek is dat
pi_108345698
Nou ja, ik vraag mezelf niet af waarom, eerder waarom niet?
  vrijdag 24 februari 2012 @ 14:16:27 #16
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_108345704
maar eerst 20 minuten onder de sneeuw en toen nog 50 minuten reanimeren? :o

da's euh, wel héél lang zonder zuurtstof. en de koningin zie je ook per foto ouder worden. Arme mens.
pi_108345726
Wat ik me afvraag is waarom ze ervoor gekozen hebben om niet eerder mee te delen dat zijn hart zolang heeft stilgestaan.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 14:18:55 #18
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_108345797
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:16 schreef simmu het volgende:

[..]

het zal je verbazen hoeveel je nog kan als zoiets je naaste gebeurt. die wanhoop is er vooraf ook wel hoor, maar ook een gevoel van nodig zijn, van dingen moeten regelen, van gewoon vanalles moeten doen. heel gek is dat
ik heb er een weekje van "mogen" proeven en kan me vooral de numbness nog herinneren. Maar ook een groot gevoel van val me niet lastig. ofzo. Genoeg aan jezelf.

ik heb met dit soort dingen toch altijd flashbacks, naar mijn kind, aan de beademing op de ic. dat zit echt in je ziel geetst. en dan hadden wij nog een heel gelukkige afloop ooknog.

kan me bijna niet voorstellen hoe dat voor jou moet zijn.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 14:19:42 #19
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_108345817
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:17 schreef Claudia_x het volgende:
Wat ik me afvraag is waarom ze ervoor gekozen hebben om niet eerder mee te delen dat zijn hart zolang heeft stilgestaan.
ja, vind ik ook vreemd. maar misschien om speculatie tegen te gaan?

We kunnen beter spreken van de Rijks geheimen Dienst, in plaats van voorlichting. :')
  vrijdag 24 februari 2012 @ 14:21:16 #20
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_108345861
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:17 schreef Claudia_x het volgende:
Ik denk om hun eigen hoop nog een kans te geven.... ze konden immers gisteravond pas de eerste MRI maken en zien hoe ernstig de hersenschade was.

Als de kranten al een week bol gestaan hadden van 50 minuten reanimatie dan had hun hoop waarschijnlijk geen kans meer gehad.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_108345870
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:18 schreef debuurvrouw het volgende:

ik heb met dit soort dingen toch altijd flashbacks, naar mijn kind, aan de beademing op de ic. dat zit echt in je ziel geetst. en dan hadden wij nog een heel gelukkige afloop ooknog.
Heeft je kind op de IC gelegen? :'(

Wat mij het meest bij is gebleven is de eerste blik van mijn vader toen hij mij op de IC zag.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 14:23:49 #22
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_108345953
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:21 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Heeft je kind op de IC gelegen? :'(

Wat mij het meest bij is gebleven is de eerste blik van mijn vader toen hij mij op de IC zag.
ja, mijn middelste. Toxic Shock syndrome. het is inmiddels bijna 6 jaar geleden 5 was hij toen.. Maar hij is nog als de dood voor ambulances en ik heb zo nu en dan flashbacks.

jij lag zelf op de IC?
pi_108345968
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:18 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

ik heb er een weekje van "mogen" proeven en kan me vooral de numbness nog herinneren. Maar ook een groot gevoel van val me niet lastig. ofzo. Genoeg aan jezelf.

kan me bijna niet voorstellen hoe dat voor jou moet zijn.
die druk om altijd maar dingen te moeten doen (maakt niet uit wat eigenlijk) blijft. ik richt het op dingen maken (mn minifotoboekjes waar ik kiro altijd ook in opneem) en dingen regelen voor kiro. zn dossiers opvragen, ook zijn verjaardag vieren, dat soort dingen.

maar die beelden raak je nooit nooit meer kwijt nee ;(
:*
pi_108346128
Ik moet de hele week al steeds denken aan mijn schoonmoeder die na een hartstilstand gereanimeerd is en een aantal dagen gekoeld in coma werd gehouden. Ik zie haar zo liggen met al die toeters en bellen en iedere keer dat piepen en doen van die machines. Dat je bij ieder alarm van de zuurstof tegen het plafond zat.

Overigens rookt, drinkt en eet ze weer zo ongezond dat het een lieve lust is. De angst is er blijkbaar een beetje vanaf
ti amo più di ieri ma meno di domani
  vrijdag 24 februari 2012 @ 14:31:06 #25
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_108346251
ja, ik ben een kei in saturatiemeters, bloeddrukwisselingen en hartslagmeters sinds toen.

Heftig toch hè.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')