Ik weet het niet. Het kan ook zijn dat het voor haar ineens echter voelt nu het naar buiten gebracht is.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
maar wat een bovenmenselijke prestatie dan de afgelopen week! want zij weten dit toch al wel langer, het lijkt nu net of zij ook via de persconferentie op de hoogte is gebracht.
Ik denk dan nu pas de ruimte om het te laten zien ofzo.
Wat een hel. Echt vreselijk.
oh absoluut! geen oordeel over de emotie. ben je gek. maar meer over nú pas. ze konden mij daarvoor al bij elkaar vegen van de zorgen hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik denk dat het juist goed is. Ook de koninklijke familie mag verdriet tonen.
Ja eens. Maar mijn reactie was eigenlijk op die van Claudia over het bewust via de vooringang naar binnen gaan.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh absoluut! geen oordeel over de emotie. ben je gek. maar meer over nú pas. ze konden mij daarvoor al bij elkaar vegen van de zorgen hoor.
het zal je verbazen hoeveel je nog kan als zoiets je naaste gebeurt. die wanhoop is er vooraf ook wel hoor, maar ook een gevoel van nodig zijn, van dingen moeten regelen, van gewoon vanalles moeten doen. heel gek is datquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh absoluut! geen oordeel over de emotie. ben je gek. maar meer over nú pas. ze konden mij daarvoor al bij elkaar vegen van de zorgen hoor.
ik heb er een weekje van "mogen" proeven en kan me vooral de numbness nog herinneren. Maar ook een groot gevoel van val me niet lastig. ofzo. Genoeg aan jezelf.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:16 schreef simmu het volgende:
[..]
het zal je verbazen hoeveel je nog kan als zoiets je naaste gebeurt. die wanhoop is er vooraf ook wel hoor, maar ook een gevoel van nodig zijn, van dingen moeten regelen, van gewoon vanalles moeten doen. heel gek is dat
ja, vind ik ook vreemd. maar misschien om speculatie tegen te gaan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:17 schreef Claudia_x het volgende:
Wat ik me afvraag is waarom ze ervoor gekozen hebben om niet eerder mee te delen dat zijn hart zolang heeft stilgestaan.
Ik denk om hun eigen hoop nog een kans te geven.... ze konden immers gisteravond pas de eerste MRI maken en zien hoe ernstig de hersenschade was.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:17 schreef Claudia_x het volgende:
Wat ik me afvraag is waarom ze ervoor gekozen hebben om niet eerder mee te delen dat zijn hart zolang heeft stilgestaan.
Heeft je kind op de IC gelegen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:18 schreef debuurvrouw het volgende:
ik heb met dit soort dingen toch altijd flashbacks, naar mijn kind, aan de beademing op de ic. dat zit echt in je ziel geetst. en dan hadden wij nog een heel gelukkige afloop ooknog.
ja, mijn middelste. Toxic Shock syndrome. het is inmiddels bijna 6 jaar geleden 5 was hij toen.. Maar hij is nog als de dood voor ambulances en ik heb zo nu en dan flashbacks.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heeft je kind op de IC gelegen?![]()
Wat mij het meest bij is gebleven is de eerste blik van mijn vader toen hij mij op de IC zag.
die druk om altijd maar dingen te moeten doen (maakt niet uit wat eigenlijk) blijft. ik richt het op dingen maken (mn minifotoboekjes waar ik kiro altijd ook in opneem) en dingen regelen voor kiro. zn dossiers opvragen, ook zijn verjaardag vieren, dat soort dingen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb er een weekje van "mogen" proeven en kan me vooral de numbness nog herinneren. Maar ook een groot gevoel van val me niet lastig. ofzo. Genoeg aan jezelf.
ik heb met dit soort dingen toch altijd flashbacks, naar mijn kind, aan de beademing op de ic. dat zit echt in je ziel geetst. en dan hadden wij nog een heel gelukkige afloop ooknog.
kan me bijna niet voorstellen hoe dat voor jou moet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |