Dat plaatje!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:37 schreef V1z0R het volgende:
Tink, Co, Ml-etje, GB zijn blond...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:37 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn oprechte excuses voor deze abominabele verbastering van de Nederlandse taal. Ik poogde u en dit lieftallige gezelschap te informeren over het feit dat ondergetekende helaas nog niet voldaan was.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
BlonT meld!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:37 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ]
In dat geval, Vaiz heeft nog eiwitten over.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Mijn oprechte excuses voor deze abominabele verbastering van de Nederlandse taal. Ik poogde u en dit lieftallige gezelschap te informeren over het feit dat ondergetekende helaas nog niet voldaan was.
Kusjes,
ElDinosaur
Aannames loveli!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:04 schreef loveli het volgende:
[..]
In dat geval, Vaiz heeft nog eiwitten over.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh godIk snap Vaiz's eiwitopmerking nu pas! Hoe subtiel, hoe awesome
![]()
2 jr kats?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:21 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
zelfs Maria had 'm door, en die denkt normaal niet zo vunzig... Of zou ik haar onschuldige hersentjes in die 2jr kats gecorrumpeerd hebben?
If so, sorry Maria
Daarnaast heb ik ook hele belachelijke humor hoor, met middelvingers opsteken naar kippen en zulks
Ik denk dat je schuldig bent, hoor Maria vaak zat wat roepenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:21 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
zelfs Maria had 'm door, en die denkt normaal niet zo vunzig... Of zou ik haar onschuldige hersentjes in die 2jr kats gecorrumpeerd hebben?
If so, sorry Maria
Daarnaast heb ik ook hele belachelijke humor hoor, met middelvingers opsteken naar kippen en zulks
Ik ben óók vunzig met belachelijke humor!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:21 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
If so, sorry Maria
Weet ik, daarom verbaasde het mij ook zo!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben óók vunzig met belachelijke humor!
*stampvoet*
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
mijn lief gooit dat er ook nog weleens tussen als hij Twents gaat pratenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:35 schreef V1z0R het volgende:
Maria, kats = Drents (of tenminste in mijn streek) voor helemaal, kats vergeten, kats verpest...
Ik zou me kats bescheurd hebben om je "natte grotten" trouwens
[..]
Weet ik, daarom verbaasde het mij ook zo!
Daarom ook die crush![]()
Bij mij nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:01 schreef conleche het volgende:
Even aan de artsen en/of hoofdpijnkenners onder ons: als je hoofdpijn hebt en een naxopren heeft niks uitgehaald, heeft het dan zin om een aleve te proberen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |