Lijkt me erg heftig dat jij wel een airbag hebt en je vriend niet. Had je niet..?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:59 schreef Boca_Raton het volgende:
En die ski-vriend, komt die er ooit nog bovenop...
nja, bij kiro was het heel dubbel. we wisten aan de ene kant heel goed dat er echt maar een minieme kans was dat het goed zou komen, maar toch denderden we gewoon maar door met vanalles regelen "voor als hij thuis komt"quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou, dat zal per mens verschillen hoor. Toen mijn moeder hoorde dat ze aan kanker zou overlijden hebben wij echt niet meer gedacht dat ze nog beter zou worden.
Ja, maar als de Koningin moet gaan lopen luisteren naar de Bible Belt omtrent de toestand van haar eigen zoon zijn we toch ook van de pot gerukt met z'n allen? Laat dat mens en haar familie gewoon doen wat hen goeddunkt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij is geen lid meer van het Huis, degene(n) die de beslissing moeten nemen wel .....
Totdat het "ons" geld gaat kosten. Van mij mag het, maar je hebt altijd van die zure zeurders.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:00 schreef Voorschrift het volgende:
Zoals het ook hoort trouwens, dit hoort iets te zijn voor de familie, niet voor "ons".
Nee dat is waar. Maar al blijkt dat na 50 minuten een reanimatie nog succesvol kan zijn(succesvol in de zin van dat je leeft), dan vraag ik me af waarom dat niet wat gebruikelijker is.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:00 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik vind het al een wonder dat je na 50 minuten een hart weer aan de praat krijgt, maar over leven valt denk ik nauwelijks te spreken.
Die mensen moet je sowieso niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:02 schreef betyar het volgende:
[..]
Totdat het "ons" geld gaat kosten. Van mij mag het, maar je hebt altijd van die zure zeurders.
Daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die mensen moet je sowieso niet serieus nemen.
In Delft begraven bij de rest van het Koningshuis terwijl hij geen lid daarvan meer is?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:59 schreef NJ het volgende:
[..]
Binnen een paar uur na het ongeluk werd de gemeente Delft al op scherp gezet ivm bestrating en dergelijke. Dus er is nog zeker protocol bij.
Ja, als er maar enige kans op herstel is.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:00 schreef Caland het volgende:
Ik vraag me eigenlijk alleen af of iemand die geen lid is van het koninklijk huis ook 50 minuten wordt gereanimeerd.
Zo, zagen er kut uit. Alsof hij al dood isquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:03 schreef MrBadGuy het volgende:
De aankomst van de stoet op RTL 7, heel veel pers aanwezig.
Hij is toch nog steeds lid van de familie?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:03 schreef Netsplitter het volgende:
In Delft begraven bij de rest van het Koningshuis terwijl hij geen lid daarvan meer is?
Er is weinig verschilquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo zagen er kut uit. Alsof hij al dood is
Vind je 't gek?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Mabel zou het liefst 10 glazen vol willen huilen zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |