Ja, het lijkt me ook echt een kutsituatie, je leeft toch mee he.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:16 schreef Pagan het volgende:
Het nieuws kwam niet als een verrassing, maar ik ben er wel stil van.
50 minuten reanimeren, en dan al 25 minuten onder die lawine liggen, brrrrrrrrr.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:18 schreef Muis006 het volgende:
Boh dit wens je niemand toe.
Als ik het was geweest, was ik liever daar onder de sneeuw gestorven. Dan hoeft mijn familie niet weken/maanden/jaren te tobben of de stekker eruit moet.
Ja precies, dat onzekere lijkt me echt verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
50 minuten reanimeren, en dan al 25 minuten onder die lawine liggen, brrrrrrrrr.
Nu kun je echt niet zomaar meer de stekker eruit trekken.
Je weet voor je gevoel nooit wat ie nog meekrijgt en bovendien is er altijd die kleine kans dat ie nog wakker wordt.
Afschuwelijk...
Ja idd , maar ze hebben nog hoop gehad en alles geprobeerd .quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:18 schreef Muis006 het volgende:
Boh dit wens je niemand toe.
Als ik het was geweest, was ik liever daar onder de sneeuw gestorven. Dan hoeft mijn familie niet weken/maanden/jaren te tobben of de stekker eruit moet.
Ja, ook gewoon dat iemand daar ligt en adem haalt en mss niks aan hem te zien is, en dat het echt nog kan, dat ie bij komt. Neem maar eens een besluit dan.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja precies, dat onzekere lijkt me echt verschrikkelijk.
Als hij hersendood wordt verklaard wel. Maar dat is ie (nog?) niet geloof ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:21 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja idd , maar ze hebben nog hoop gehad en alles geprobeerd .
Ik weet niet hoe dat zit, maar zouden ze alsnog de stekker eruit mogen trekken?
Nee dat was juist het punt. Wel beschadigingen en flinke, maar niet hersendood, want dan is het een heel ander verhaal he.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als hij hersendood wordt verklaard wel. Maar dat is ie (nog?) niet geloof ik.
zouden ze hem wel hierheen kunnen vervoeren?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:23 schreef Pagan het volgende:
De deskundoloog net bij de NOS zei dat je de meeste verbetering in de eerste zes maanden kan/moet verwachten. Daarna neemt de kans op verbetering af.
Op nu.nl staat dat volgens de arts de KF een andere verzorgingsinstelling kan/gaat/moet zoeken, lange termijnverpleging.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
zouden ze hem wel hierheen kunnen vervoeren?
Ja revalidatiekliniek maar dan ter verpleging vrees ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Op nu.nl staat dat volgens de arts de KF een andere verzorgingsinstelling kan/gaat/moet zoeken, lange termijnverpleging.
Nee natuurlijk niet, ik vind dit vooral erg voor die 2 kindjes ,maar dat zelfde vind ik als ik in de krant lees dat een jonge vader is overleden die kinderen nalaat.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:36 schreef Bos81 het volgende:
Ben ik grof als ik zeg dat dit me net zoveel doet als dit met een willekeurige andere vader was overkomen?
Ja dat vind ik wel kut voor ze , iedereen staat te wachten om te kijken hoe verdrietig ze zijn, ik hoop dat ze nu verder met rust gelaten worden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:46 schreef oh-oh het volgende:
Nou het lullige is dat je gewoon nu nog niet 100 % kan zeggen dat ie een kasplantje blijft denk ik.
En Bos, ik snap dat wel hoor, maar goed, dit zijn toch mensen die je voor je gevoel "kent", en dan is het logisch dat iedereen meeleeft toch? Ik vind het niet erger omdat ie een prins is of zo. Maar ik vind het wel erg, en bovendien is het voor de familie ook wel erg vervelend dat ze nu ook de hele media en zo ook nog eens zo op hun lip hebben, alsof de hele situatie niet al kut genoeg is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |