Gaat niet, heb al wat centjes weggezet voor een Spaansequote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je mag ze overkopen voor 500 euro, krijg je er een gitaar bij
Hij klinkt lekker, ofniet!quote:
Die zijn wel gruwelijk nat jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Gaat niet, heb al wat centjes weggezet voor een Spaanse
quote:
Ja maar hij heeft buizen!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Je moet je niet zo blind staren op dat woordje "buizen"
Leg eens uit dribbel?, persoonlijk vind ik buizen prettiger klinken dan een transistor, dus ja..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Ziet er best wel strak uit.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Nieuwe look van Marshall, best nice
[ afbeelding ]
Simpel, met welke van beide verkopers heb je al een overeenkomst? Die gaat voor.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:11 schreef Braddie het volgende:
Zit met een dilemma hier, ik kan vanavond die SG ophalen voor 100 euro, òf morgen een Valve JR voor 150(Die Epiphone).
Ik heb een versterker nodig al een tijd, en zo`n Epi is buizen!, maar... die SG is ook wel èrg prettig!.
hèlp please.
EDIT: Die Epi JR is alleen de head, die gast zei dat er een speaker in zat, maar to be honest geloof ik daar niks van.
Met de SG al eerder, maar die hoefde van hem eigenlijk niet zo nodig weg.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Simpel, met welke van beide verkopers heb je al een overeenkomst? Die gaat voor.
Heb je met beide een overeenkomst, dan beide kopen.
Dat dus.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Omdat ik durf te wedden dat jij het verschil niet eens hoort. Tussen je oren dusquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Leg eens uit dribbel?, persoonlijk vind ik buizen prettiger klinken dan een transistor, dus ja..
Of zit het meer tussen de oren?
Niet shit gaan uitlokken nu, we hebben een normale discussiequote:
Zijn die eigenlijk wel anders? Ik kon destijds geen verschil vinden met uitzondering van de prijs: het Zakk Wylde setje was duurder dan twee losse elementen en bij die twee losse elementen heb je dan ook nog een reserve setje potmeters...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo morgen een zakk wylde setje EMG's binnen. Benieuwd of dat uberhaubt verschil maakt met een 81/85
Wow, dat ziet er echt wel goed en modern uit!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Nieuwe look van Marshall, best nice
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |