Een van de reden waarom het gitaristen topic niet echt leuk meer is. Het heeft af en toe momentje maar dat is het wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat is het niveau van sociale interactie zeker...
Gaat niet over de kwaliteit van die gitaar spelersquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Daar ben je dan zelf debet aan genakt, als je alleen maar geweldige gitaristen in een topic wil dan moet je maar een elitistische gitaristen topic openen.
Ja precies, als braddie met jullie allemaal in een oefenruimte zou staan zouden jullie ook niet allemaal wijzend gaan zeggen moet je hem zien haha wat kut.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:08 schreef genakt het volgende:
[..]
Gaat niet over de kwaliteit van die gitaar spelersBak er zelf ook vrij weinig van. Het ging om
niveau van sociale interactie
Het is andersom. Er is een beginnerstopic.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Daar ben je dan zelf debet aan genakt, als je alleen maar geweldige gitaristen in een topic wil dan moet je maar een elitistische gitaristen topic openen.
Dit is toch een plek waar ook mindere gitaristen hun progressie kunnen laten zien of hun nieuwe aanwinsten. Dat dat dan gepaart gaat met "klinkt nog steeds nergens naar" is begrijpbaar maar dat als braddie het doet worden er gelijk rinussen en allerhande bagger bijgehaald, volkomen onnodig imo.
Ik zeg helemaal niet dat het over braddie gaat. Heb het over iedereen... en als ik iemand kut zie spelen zeg ik dat welquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja precies, als braddie met jullie allemaal in een oefenruimte zou staan zouden jullie ook niet allemaal wijzend gaan zeggen moet je hem zien haha wat kut.
Ik haat de parafrasering maar "doe effe normaal" gaat hier wel op.
Dat geld uiteraard ook voor braddie.
Njah, komt van beide kanten natuurlijk... Als iemand keer op keer bagger loopt te posten en gewoon niet luistert naar wat anderen zeggen houdt het een keer op.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:19 schreef Bosbeetle het volgende:
Waarom zou het uberhaubt nodig zijn, is het zo erg om een keer niet op een filmpje te klikken... Als je geen interesse hebt in braddies gitaarkunsten dan luister je het toch lekker niet.
Ja en dat is ook precies braddies punt, als het bashen 'af en toe' gebreurd dan valt het wel mee maar als het met grote regelmaat gebeurt gaat het irriteren.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:35 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Njah, komt van beide kanten natuurlijk... Als iemand keer op keer bagger loopt te posten en gewoon niet luistert naar wat anderen zeggen houdt het een keer op.
Het zou lang niet zo'n punt zijn als het 'eens' of 'af en toe' gebeurt, maar het gebeurt met grote regelmaat en dat gaat irriteren.
Nu moet ik zeggen dat ik de eeuwige reacties van guitarist op Braddie ook wel heel erg kinderachtig vind. Zo nooit een reactie, maar als Braddie heeft gepost, staat hij meteen klaar om hem volledig af te branden met een of andere afbrandende reactie. Als het nu een keer gebeurt, nou goed, laat het maar gebeuren, maar het gebeurt echt elke keer als hij ook weer een filmpje of soundclip heeft gepost. Wat ik in dat geval doe is gewoon niet dat filmpje of die soundclip aanklikken en verder naar de volgende post.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:35 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Njah, komt van beide kanten natuurlijk... Als iemand keer op keer bagger loopt te posten en gewoon niet luistert naar wat anderen zeggen houdt het een keer op.
Het zou lang niet zo'n punt zijn als het 'eens' of 'af en toe' gebeurt, maar het gebeurt met grote regelmaat en dat gaat irriteren.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:03 schreef Cynic het volgende:
Volgende week vakantie, zal proberen ook weer eens iets op te nemen.
Ben sowieso van plan om eindelijk de nummers af te maken, dus zang er op. We hebben afgesproken dat de volgende keer oefenen onze "releaseparty" is.quote:
Haha dat is dan wel een besloten release party zeg...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:20 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ben sowieso van plan om eindelijk de nummers af te maken, dus zang er op. We hebben afgesproken dat de volgende keer oefenen onze "releaseparty" is.
Maar heb ook al weer wat ideetjes voor nieuwe dingen.
pfoe, zit het er dan eindelijk op?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:20 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ben sowieso van plan om eindelijk de nummers af te maken, dus zang er op. We hebben afgesproken dat de volgende keer oefenen onze "releaseparty" is.
Maar heb ook al weer wat ideetjes voor nieuwe dingen.
Dat is precies wat ik wou postenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:47 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nu moet ik zeggen dat ik de eeuwige reacties van guitarist op Braddie ook wel heel erg kinderachtig vind. Zo nooit een reactie, maar als Braddie heeft gepost, staat hij meteen klaar om hem volledig af te branden met een of andere afbrandende reactie. Als het nu een keer gebeurt, nou goed, laat het maar gebeuren, maar het gebeurt echt elke keer als hij ook weer een filmpje of soundclip heeft gepost. Wat ik in dat geval doe is gewoon niet dat filmpje of die soundclip aanklikken en verder naar de volgende post.
White Denim - Street Joyquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:37 schreef The_Dean het volgende:
Wat zijn nou leuke akoestische nummers? Hoe makkelijker hoe beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |