Hij weet zaken uit de eerste hand.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, maarja, wat kan hij doen op zich? 't was toch sowieso wachten op nieuw nieuws.
Als het mis is en de prins komt te overlijden, komt Rutte toch terug voor de begrafenis.
Op RTL Nieuws en bij de NOS neem ik aan.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Is de persconferentie te zien op tv? Marc vd Linden is zo te zien bij koffietijd.
ned. 1; rtl7; missschien rtl4quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Is de persconferentie te zien op tv? Marc vd Linden is zo te zien bij koffietijd.
Ned1 geloof ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik zag hem gister of eergister bijna stikken in zijn eigen nek.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanwaar dat?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:11 schreef Sosha het volgende:
Ik was vanaf het begin pessimistisch, maar ik heb nu toch weer een beetje hoop.
Dat denk ik ook inderdaad. Ik verwacht iig geen erg negatief nieuws.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
'Is de prins wakker?'
'Daarover kunnen wij geen mededelingen doen, wij doen alleen mededelingen over ons eigen handelen de afgelopen week.'
Zoiets verwacht ik
Hoezo zou dit niet lukken? Warme dekens op? Na reanimatie wordt iemand volgens protocol 24 uur gekoeld, en daarna opgewarmd, dus friso is al meer dan een week warm. Tevens wordt na 24 uur de sedatie gestaakt zodat de neuroloog betrouwbare testen kan doen.quote:
En nu in het Nederlands?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:23 schreef starla het volgende:
[..]
Hoezo zou dit niet lukken? Warme dekens op? Na reanimatie wordt iemand volgens protocol 24 uur gekoeld, en daarna opgewarmd, dus friso is al meer dan een week warm. Tevens wordt na 24 uur de sedatie gestaakt zodat de neuroloog betrouwbare testen kan doen.
In dit geval is er sprake van een post-anoxisch coma omdat de scans geen primair cerebraal letsel lieten zien. Zo kijken ze naar de graad van bewustzijn en naar de hersenstamreflexen e.d. als iemand niet wakker wordt. Zijn de laatste afwezig dan is iemand vermoedelijk hersendood waarop een EEG wordt gemaakt om dat te bevestigen. Is dat niet zo dan wordt gedurende 3 dagen iemand elke dag nagekeken door de neuroloog waarbij bepaalde criteria iets zeggen over de prognose. Zo leidt slechts één afwezige hersenstamreflex na 3 dagen zoals bijvoorbeeld de pupilreflex tot een infauste prognose gedefinieerd als ernstige neurologische restverschijnselen waarbij die persoon volledig ADL-afhankelijk zal zijn of zelfs de dood zal optreden. Op dag 1, 2 en 3 kunnen ze bovendien een SSEP verrichten. Is één van deze negatief dan is er opnieuw sprake van een infauste prognose. Een M-score (motorische reactie op pijnprikkel) kleiner dan 3 leidt ook tot een infauste prognose. Bij een infauste prognose wordt doorgaans besloten de behandeling te staken in het kader van kwaliteit van het leven.
Met andere woorden; na 3 dagen is al een prognose bekend ( evt na 1 of 2 dagen bij een status myoclonicus - infaust binnen 24 uur- of alle afwezige hersenstamreflexen op elk moment -namelijk hersendood).
Zo, weten jullie hoe het eraan toegaat
In Nederlandquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:23 schreef starla het volgende:
Zoiets hoorde ik al eerder. Wie weet hebben ze de stekker er al uitgetrokken gisternacht ofzo. Ik vind het maar een verdacht sfeertje rond die prins.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:23 schreef starla het volgende:
[..]
Hoezo zou dit niet lukken? Warme dekens op? Na reanimatie wordt iemand volgens protocol 24 uur gekoeld, en daarna opgewarmd, dus friso is al meer dan een week warm. Tevens wordt na 24 uur de sedatie gestaakt zodat de neuroloog betrouwbare testen kan doen.
In dit geval is er sprake van een post-anoxisch coma omdat de scans geen primair cerebraal letsel lieten zien. Zo kijken ze naar de graad van bewustzijn en naar de hersenstamreflexen e.d. als iemand niet wakker wordt. Zijn de laatste afwezig dan is iemand vermoedelijk hersendood waarop een EEG wordt gemaakt om dat te bevestigen. Is dat niet zo dan wordt gedurende 3 dagen iemand elke dag nagekeken door de neuroloog waarbij bepaalde criteria iets zeggen over de prognose. Zo leidt slechts één afwezige hersenstamreflex na 3 dagen zoals bijvoorbeeld de pupilreflex tot een infauste prognose gedefinieerd als ernstige neurologische restverschijnselen waarbij die persoon volledig ADL-afhankelijk zal zijn of zelfs de dood zal optreden. Op dag 1, 2 en 3 kunnen ze bovendien een SSEP verrichten. Is één van deze negatief dan is er opnieuw sprake van een infauste prognose. Een M-score (motorische reactie op pijnprikkel) kleiner dan 3 leidt ook tot een infauste prognose. Bij een infauste prognose wordt doorgaans besloten de behandeling te staken in het kader van kwaliteit van het leven.
Met andere woorden; na 3 dagen is al een prognose bekend ( evt na 1 of 2 dagen bij een status myoclonicus - infaust binnen 24 uur- of alle afwezige hersenstamreflexen op elk moment -namelijk hersendood).
Hadden ze dan niet gezegd dat er een persco zou komen over de behandeling ipv de 'diagnose en prognose'?Ik denk dat er echt inhoudelijk nieuws komt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
'Is de prins wakker?'
'Daarover kunnen wij geen mededelingen doen, wij doen alleen mededelingen over ons eigen handelen de afgelopen week.'
Zoiets verwacht ik
Neuh, dan zou er geen beperkt bezoek zijn denk ik, dan mag iedereen erbij om afscheid te nemen lijkt me.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:26 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zoiets hoorde ik al eerder. Wie weet hebben ze de stekker er al uitgetrokken gisternacht ofzo. Ik vind het maar een verdacht sfeertje rond die prins.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |