quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:26 schreef Razor21 het volgende:
Ze melden net bij Boulevard dat ze vanavond enkel de verliezer bekend maken. Volgende week krijgen we te horen wie de mol is.
Lijkt de commerciële omroep wel als dit bericht klopt.
Vorig seizoen werd ook de verliezer bekend gemaakt en in de reunie aflevering mol en winnaar.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:26 schreef Razor21 het volgende:
Ze melden net bij Boulevard dat ze vanavond enkel de verliezer bekend maken. Volgende week krijgen we te horen wie de mol is.
Lijkt de commerciële omroep wel als dit bericht klopt.
Oh ok dit is eigenlijk het eerste seizoen dat ik volgquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:28 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Vorig seizoen werd ook de verliezer bekend gemaakt en in de reunie aflevering mol en winnaar.
Als je dit meent verdien je een dikkequote:Op donderdag 1 maart 2012 19:27 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit had ik echt totaal niet verwacht, jammer jammer. Ik kijk nooit meer.
Tuuuurlijk meen ik het niet, dat is ieder jaar zo namelijk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Als je dit meent verdien je een dikke
Oke, sorry danquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:37 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Tuuuurlijk meen ik het niet, dat is ieder jaar zo namelijk.
Ik had dit ook gehoord. Alsof zij de mol zou zijn.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:44 schreef EllaN het volgende:
Ja, wat zei Liesbeth nou?
"Zij waren er tot het.. Wij waren er tot het einde bij" ofzo.
Gekke verspreking.
Dat was het vreselijke moment van seizoen 6 door Karel van der Graaf. Hij stond klaar om het te bekend maken, maar draaide zich naar de camera en zei: "Dat ziet u volgende week."quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:31 schreef Jane het volgende:
We zijn hier toch niet ineens verbaasd dat de mol niet bekend wordt gemaakt vanavond, he? Sinds wanneer is dat al niet meer gebeurd?
De winnaar zal wel bekend worden gemaakt tochquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:31 schreef Jane het volgende:
We zijn hier toch niet ineens verbaasd dat de mol niet bekend wordt gemaakt vanavond, he? Sinds wanneer is dat al niet meer gebeurd?
Volgens de Roodshow afgelopen vrijdag, wordt de verliezer bekend gemaakt. Heb ik tenminste begrepen van anderen, want zelf heb ik het niet gehoord.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
De winnaar zal wel bekend worden gemaakt toch?
dat kan natuurlijk ook...quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:09 schreef Jane het volgende:
[..]
Volgens de Roodshow afgelopen vrijdag, wordt de verliezer bekend gemaakt. Heb ik tenminste begrepen van anderen, want zelf heb ik het niet gehoord.
Overigens, in (het ultieme Mol-)seizoen 3 werd er al helemaal niks bekend gemaakt in de finaleaflevering, dus ik durf de stelling wel aan dat een cliffhanger van alle WIDM-tijden is. En dat je van tevoren alles kunt verwachten, wat dat betreft, want ze hebben elk format al uitgeprobeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |