SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Don't be a drag, just be a queen!
angst is een slechte raadgeverquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En nu weer ophoepelen leeell.Ik voel me niet veilig meer, zo jij en Cosmo samenzweren alles.
het is mijn aard, niet de jouwequote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Aangestoken door een bepaald persoon weetje.
kom maar ff hier dan geile beerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:29 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Laat leell nu maar zijn homoseksuele kant ontdekken. Is die andere straks ook weer gelukkig.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:29 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Laat leell nu maar zijn homoseksuele kant ontdekken. Is die andere straks ook weer gelukkig.
Klopt.quote:
Sorry nectar, baas, vette discussie alles en dan kom jij ahllo zeggen ..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:30 schreef Nectar het volgende:
mijn groet wordt door iedereen genegeerd jammer.
Wie zegt dat ik hem wil.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
Kun je trio doen.
[..]
Klopt.
[..]
Sorry nectar, baas, vette discussie alles en dan kom jij ahllo zeggen ..![]()
jajaquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:33 schreef leeell het volgende:
inb4 jan die niet blij is met KB der flicr
Cosmo is gwn een man-whore
Haar moet langer zijn ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Okeee zo knap issie ook niet hoor.
Nee, hem vind ik best wel lelijkquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://www.flickr.com/photos/gregkhng/6723002081/in/photostream/Cutie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |