abonnement Unibet Coolblue
pi_108845102
zou het na 15 jaar? :P
pi_108845798
Misschien wordt ie dement, dan lijkt het voor hem alsof hij nog maar net het nest verlaten heeft :P
pi_108859235
Mijn katten thuis doen dit ook (filmpje is van de kat op mn werk), maar alleen op het zachte fleecekleed bij de bank of op het bed... ze knorren dan ook enorm hard :) ik denk niet dat het een tekort aan iets is maar dat ze het gewoon lekker vinden.. als ze op hun rug liggen en ik kroel met ze doen ze ook altijd hun pootjes in de lucht op zo'n manier bewegen ik denk als teken dat ze genieten?
  Moderator donderdag 8 maart 2012 @ 12:56:10 #104
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_108860237
Ik heb begrepen van verschillende cattery's dat zelfs katten die bij mams zijn blijven wonen trappelen. Ik denk idd dat het gewoon een genietmomentje is :Y
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_108862141
Klopt! Hier wonen moeder en zoon zelfs nog bij elkaar. Avaldi prakt ook nog. Tis meer een tevredenheidstrekje. Als het beestje ook kwijlt is het wel vaak een teken dat hij te snel is weggehaald.
pi_108862275
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 13:56 schreef An24 het volgende:
Klopt! Hier wonen moeder en zoon zelfs nog bij elkaar. Avaldi prakt ook nog. Tis meer een tevredenheidstrekje. Als het beestje ook kwijlt is het wel vaak een teken dat hij te snel is weggehaald.
Ah, dat wist ik niet! Kan wel verklaren waarom 1 van onze katten kwijlt... Het zou me niets verbazen dat hij te vroeg bij z'n moeder is weggehaald... Het arme beest wist in het begin nog niet eens hoe hij kopjes moest geven!
pi_108862512
Mijn kat doet het ook erg vaak en dan knort hij lekker hard. Alleen een beetje jammer dat hij het ook doet als hij bij je op schoot ligt, auw! ;(
pi_108862686
Onze 1e kat kwijlde en stampte ook. Maar dat was een zwervertje grote kans dat ze zonder mams in groot geworden.

En een van onze huidige katten stempt ook. Vooral op een fleecedeken of het dekbed als hij tegen je aan gaat liggen.
pi_108869566
Die van mij kwijlt ook, maar ik weet vrij weinig over zijn voorgeschiedenis, hij is via iemand anders bij mij geplaatst, ow en trappelen op mijn schoot vind hij ook heerlijk, ik iets minder. Maar wat ik vooral grappig vond uit het filmpje was dat hij trappelde en ook op de deken leek te sabbelen, net of hij aan het drinken was.
pi_109000745
Het was donderdagavond weer raak... Kleintje had een muisje gevangen. En muisje is nog een understatement! Het was een dwergmuis. Leuk, zo'n ding, vooral als je hem dan in de woonkamer los laat!

Nou, ga dan dat muisje maar weer eens vangen! Alle banken van de muur af, deur naar de gang dicht en achter dat piepding aan.

Nu wil het dat wij een mediacenter hebben, in een zelfgemaakt (MDF) kast. Er zitten wat gaten aan de onderkant van die kast. Dat ding staat ook op wieltjes en dus zit er wat ruimte tussen de vloer en de onderkant van de kast.

En wat doet dat muisje? In die kast duiken natuurlijk! Gelukkig kan de voorkant van de kast eraf.


(die deken is om het gat aan de achterkant af te sluiten!)

Kat ruikt de muis wel, maar kan er niet echt bij (ik ook niet trouwens!)



De kat stootte de hele tijd tegen het toestel aan of die muis dook weer ergens achter weg (zoals de ventilator). Maar het is gelukt om een foto te maken!

Uiteindelijk heb ik hem kunnen vangen (onder een handdoek!) maar dat ding was zo klein, hij wurmde zich daar zelfs bijna onder uit! Maar het was zo'n dapper muisje dat ik hem gewoon weer naar buiten vrij heb gelaten :D

(voordat hij die PC indook, had Kleintje hem weer een keer gepakt, maar, natuurlijk, weer losgelaten!)
pi_109000837
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 08:20 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Het was donderdagavond weer raak...
_O- wat een verhaal!
  maandag 12 maart 2012 @ 16:18:00 #112
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_109014550
Nee hoor, je bent niet aan het lezen. Aai mij.
Nu.

It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_109015836
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 08:20 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Het was donderdagavond weer raak... Kleintje had een muisje gevangen. En muisje is nog een understatement! Het was een dwergmuis. Leuk, zo'n ding, vooral als je hem dan in de woonkamer los laat!

Nou, ga dan dat muisje maar weer eens vangen! Alle banken van de muur af, deur naar de gang dicht en achter dat piepding aan.

Nu wil het dat wij een mediacenter hebben, in een zelfgemaakt (MDF) kast. Er zitten wat gaten aan de onderkant van die kast. Dat ding staat ook op wieltjes en dus zit er wat ruimte tussen de vloer en de onderkant van de kast.

En wat doet dat muisje? In die kast duiken natuurlijk! Gelukkig kan de voorkant van de kast eraf.

[ afbeelding ]
(die deken is om het gat aan de achterkant af te sluiten!)

Kat ruikt de muis wel, maar kan er niet echt bij (ik ook niet trouwens!)

[ afbeelding ]

De kat stootte de hele tijd tegen het toestel aan of die muis dook weer ergens achter weg (zoals de ventilator). Maar het is gelukt om een foto te maken!

Uiteindelijk heb ik hem kunnen vangen (onder een handdoek!) maar dat ding was zo klein, hij wurmde zich daar zelfs bijna onder uit! Maar het was zo'n dapper muisje dat ik hem gewoon weer naar buiten vrij heb gelaten :D

(voordat hij die PC indook, had Kleintje hem weer een keer gepakt, maar, natuurlijk, weer losgelaten!)
Computermuis *O*
  Moderator maandag 12 maart 2012 @ 16:53:29 #114
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_109015955
:D

Dat hij nog leefde :o ET vangt hier nog wel eens wat maar zodra ze mij aan ziet komen krijgen ze steevast de genadeknauw :')
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_109020181
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:50 schreef An24 het volgende:

[..]

Computermuis *O*
mousepad :')
pi_109039677
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:53 schreef senesta het volgende:
:D

Dat hij nog leefde :o ET vangt hier nog wel eens wat maar zodra ze mij aan ziet komen krijgen ze steevast de genadeknauw :')
Deze kat speelt er alleen mee. M'n Rooie laat ze niet lang leven... (maar die krijgt die muizen nooit te pakken :P)

quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 16:50 schreef An24 het volgende:

[..]

Computermuis *O*
Het geeft wel een nieuwe definitie aan het woord computermuis, ja :D
  dinsdag 13 maart 2012 @ 09:26:27 #117
284205 Sulley02
Top schrikker
pi_109040908
Wat een gedoe met die muis zeg! Soms ben ik wel blij dat die van mij niet buiten kunnen komen, die zouden ook muizen levend naar binnen brengen om er mee te kunnen spelen.
pi_109041017
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 09:26 schreef Sulley02 het volgende:
Wat een gedoe met die muis zeg! Soms ben ik wel blij dat die van mij niet buiten kunnen komen, die zouden ook muizen levend naar binnen brengen om er mee te kunnen spelen.
Meestal zijn het maar spitsmuizen en die zijn veel slomer. Een keer heeft hij een ratje te pakken gehad, maar die zijn fel! (mooi beestje, dat wel). En tja, als je buiten woont, zijn er nogal wat muizen en andere knaagdieren om het huis...
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 maart 2012 @ 12:56:31 #119
22592 crew  Ole
pi_109045897
Benieuwd wanneer mijn kittens hun eerste muis te pakken krijgen.. Vooralsnog zijn het vooral wuppies en beessies en nepmuizen. Maar ze doen alsof het een fantastische prooi is!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_109045957
Ik heb een nieuwe pinpas besteld, heb ik straks altijd een foto van ze in mijn portemonee O+

pi_109046066
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 12:58 schreef Miendientje het volgende:
Ik heb een nieuwe pinpas besteld, heb ik straks altijd een foto van ze in mijn portemonee O+

[ afbeelding ]
Ohhhh! Wil ik ook!

* Sweetpea8472 gaat naar de ING site om te kijken of zij ook een nieuwe pas kan krijgen
pi_109046128
Ik moest toch een nieuwe, voor ¤2,50 extra kun je er dan een foto op krijgen.
pi_109046365
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 13:04 schreef Miendientje het volgende:
Ik moest toch een nieuwe, voor ¤2,50 extra kun je er dan een foto op krijgen.
Die van mij is nog tot 2014 geldig, maar als ik een foto kan vinden die mooi past (en beide katten bevat), ga ik hem zeker bestellen!

(het plaatje wat ik nu bij m'n naam heb staan is prachtig hiervoor, maar ik wil die Kleine er ook bij!)
  woensdag 14 maart 2012 @ 09:13:16 #124
284205 Sulley02
Top schrikker
pi_109079327




Zo lief als ze komen kijken wat je aan het doen bent O+

Eigenlijk wilden ze gewoon eten.
pi_109080101
ach ja - die 'ik ben aan het verhongeren, hoor!' oogjes
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')