Ah, dat wist ik niet! Kan wel verklaren waarom 1 van onze katten kwijlt... Het zou me niets verbazen dat hij te vroeg bij z'n moeder is weggehaald... Het arme beest wist in het begin nog niet eens hoe hij kopjes moest geven!quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:56 schreef An24 het volgende:
Klopt! Hier wonen moeder en zoon zelfs nog bij elkaar. Avaldi prakt ook nog. Tis meer een tevredenheidstrekje. Als het beestje ook kwijlt is het wel vaak een teken dat hij te snel is weggehaald.
quote:Op maandag 12 maart 2012 08:20 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Het was donderdagavond weer raak...
Computermuisquote:Op maandag 12 maart 2012 08:20 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Het was donderdagavond weer raak... Kleintje had een muisje gevangen. En muisje is nog een understatement! Het was een dwergmuis. Leuk, zo'n ding, vooral als je hem dan in de woonkamer los laat!
Nou, ga dan dat muisje maar weer eens vangen! Alle banken van de muur af, deur naar de gang dicht en achter dat piepding aan.
Nu wil het dat wij een mediacenter hebben, in een zelfgemaakt (MDF) kast. Er zitten wat gaten aan de onderkant van die kast. Dat ding staat ook op wieltjes en dus zit er wat ruimte tussen de vloer en de onderkant van de kast.
En wat doet dat muisje? In die kast duiken natuurlijk! Gelukkig kan de voorkant van de kast eraf.
[ afbeelding ]
(die deken is om het gat aan de achterkant af te sluiten!)
Kat ruikt de muis wel, maar kan er niet echt bij (ik ook niet trouwens!)
[ afbeelding ]
De kat stootte de hele tijd tegen het toestel aan of die muis dook weer ergens achter weg (zoals de ventilator). Maar het is gelukt om een foto te maken!
Uiteindelijk heb ik hem kunnen vangen (onder een handdoek!) maar dat ding was zo klein, hij wurmde zich daar zelfs bijna onder uit! Maar het was zo'n dapper muisje dat ik hem gewoon weer naar buiten vrij heb gelaten
(voordat hij die PC indook, had Kleintje hem weer een keer gepakt, maar, natuurlijk, weer losgelaten!)
Deze kat speelt er alleen mee. M'n Rooie laat ze niet lang leven... (maar die krijgt die muizen nooit te pakkenquote:Op maandag 12 maart 2012 16:53 schreef senesta het volgende:
Dat hij nog leefdeET vangt hier nog wel eens wat maar zodra ze mij aan ziet komen krijgen ze steevast de genadeknauw
Het geeft wel een nieuwe definitie aan het woord computermuis, jaquote:
Meestal zijn het maar spitsmuizen en die zijn veel slomer. Een keer heeft hij een ratje te pakken gehad, maar die zijn fel! (mooi beestje, dat wel). En tja, als je buiten woont, zijn er nogal wat muizen en andere knaagdieren om het huis...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:26 schreef Sulley02 het volgende:
Wat een gedoe met die muis zeg! Soms ben ik wel blij dat die van mij niet buiten kunnen komen, die zouden ook muizen levend naar binnen brengen om er mee te kunnen spelen.
Ohhhh! Wil ik ook!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:58 schreef Miendientje het volgende:
Ik heb een nieuwe pinpas besteld, heb ik straks altijd een foto van ze in mijn portemonee![]()
[ afbeelding ]
Die van mij is nog tot 2014 geldig, maar als ik een foto kan vinden die mooi past (en beide katten bevat), ga ik hem zeker bestellen!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:04 schreef Miendientje het volgende:
Ik moest toch een nieuwe, voor ¤2,50 extra kun je er dan een foto op krijgen.
Erg mooie foto's!quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:13 schreef Sulley02 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo lief als ze komen kijken wat je aan het doen bent![]()
Eigenlijk wilden ze gewoon eten.
Mooie foto voor op een pinpas!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:58 schreef Miendientje het volgende:
Ik heb een nieuwe pinpas besteld, heb ik straks altijd een foto van ze in mijn portemonee![]()
[ afbeelding ]
Thanksquote:
Haha mijn ene kat zou mn hand eraf hakken en de ander zou net zo rustig blijven liggen, die laat echt alles toe..quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:51 schreef bloempje-moi het volgende:
Ok, geen foto's van mijn eigen kat maar een filmpje van Japanse katten. Ik heb met verbijstering zitten kijken naar deze filmpjes! Zullen die arme dieren gedrogeerd zijn?No way dat mijn katten zou zouden blijven zitten.
Kan bij Avaldi ook! Maar na mijn wensen moet dan wel zijn favo spelletje plaatsvindenquote:Op woensdag 14 maart 2012 15:51 schreef bloempje-moi het volgende:
Ok, geen foto's van mijn eigen kat maar een filmpje van Japanse katten. Ik heb met verbijstering zitten kijken naar deze filmpjes! Zullen die arme dieren gedrogeerd zijn?No way dat mijn katten zou zouden blijven zitten.
One day Pinky, one dayquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:59 schreef senesta het volgende:
Dodge was vorig jaar door volhoudendheid en zijn slimheid bij de buurman in de tuin terecht gekomenNatuurlijk paniek want hij wist niet hoe terug. We hebben hem op moeten halen, en natuurlijk het net verbeterd maar de uitdaging laat hem niet los
![]()
[ afbeelding ]
En weer niet gelukt![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
De croissantjeshouding.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:02 schreef Miendientje het volgende:
Ik denk dat je dit zo met Joep zou kunnen doen, het is dat hij er nu zo lekker bij ligt, anders had ik het uitgetest:
[ afbeelding ]
Bij de Action, deze week in de aanbieding voor 80 cent of zoiets.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:43 schreef deadly_kiss het volgende:
is dat deze ''crazy bug'' ?
die moet ik ook hebben
Ja! Echt briljant ding. Nog geen twee euro bij de Action.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:43 schreef deadly_kiss het volgende:
is dat deze ''crazy bug'' ?
die moet ik ook hebben
Ja van jou kwam de tip, ze zijn je hier erg dankbaar en ik ookquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:54 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Bij de Action, deze week in de aanbieding voor 80 cent of zoiets.
Ik geef ze mee in de kittenpakketten, het is maar een kleinigheidje en toch hartstikke leuk.
Ja dat vinden ze het allermooist, als hij aan het trillen en bewegen is ergens onderquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:01 schreef deadly_kiss het volgende:
dat onderste filmpje met dat kleedhelemaal los! geweldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |