abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108465624
quote:
99s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:32 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Nee want als iemand niet functioneert dan is dat dus aan te tonen. Kortom....als jullie het hebben over niet functionerende fossielen met +20 dienstjaren is er in al die tijd blijkbaar niemand geweest die kon aantonen dat die persoon niet functioneerde.

Nu snap ik wel dat de uitvoerende mensen op de werkvloer 'neerkijken' op het management en vaak stellen dat ze hun werk niet (goed) doen maar zou het niet zo zijn dat zij op de werkvloer wellicht geen goed inzicht hebben in het daadwerkelijke functioneren van desbetreffend persoon??
Je bent echt nog nooit bij de overheid binnen geweest he? :)

Ja, het zit hier vol met niet-functionerende fossielen die de ICT-omslag lang geleden gemist hebben en nooit meer helemaal bij zijn gekomen. Ik kan hier een heel betoog gaan schrijven over hoe het zo gekomen is en waarom er niets aan gedaan wordt, of kan worden, maar waar het op neerkomt is dit:

Het interesseert niemand echt hoe een ander functioneert, waarom al die moeite doen, er is toch (belasting)geld zat.

Verder is het niet eens wenselijk om alle slecht functionerende personen te ontslaan (als dat op magische wijze mogelijk zou zijn), want dan staan er morgen 500,000 extra werkelozen op straat, met alle maatschappelijke gevolgen van dien.
Ja, ik generaliseer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')