SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
Thinking about thinking of you. ♫
Dit. En welkom terug bijdehante tante!quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:28 schreef FedExpress het volgende:
[..]
als je zegt dat ze slaapt geloof ik het ook![]()
maarrrrvoor het maken + posten haha
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:26 schreef Muisraket het volgende:
En wat zijn dat nou weer voor een capriolen? Het hele topic geen woord zeggen en dan op het laatst de lapo en de nieuwe TT stelen.![]()
Ga je schamen!
quote:
quote:
Omg, de plekken waar ik aan denk dat je dan heen moet gaan..quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:33 schreef BarrieButsers het volgende:
Jongens ik wil jullie iets vertellen maar aan de andere kant ook niet maar aan de andere kant kan ik het echt niet meer voor me houden.
[..]
Oke dit niet quoten o.i.d. want als ze dat leest word ik daar niet vrolijk vanDankje.
Het is allemaal niet wat je denktquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Omg, de plekken waar ik aan denk dat je dan heen moet gaan..
mrquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:25 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dit. En welkom terug bijdehante tante!
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:33 schreef BarrieButsers het volgende:
Jongens ik wil jullie iets vertellen maar aan de andere kant ook niet maar aan de andere kant kan ik het echt niet meer voor me houden.
[..]
Oke dit niet quoten o.i.d. want als ze dat leest word ik daar niet vrolijk vanDankje.
Nee, dwarsfluitles vervalt maar ik ben helemaal gesloopt, sorry. Staat dinsdag nog?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
mrheb je morgenmiddag wat te doen?
Dinsdagmiddag?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, dwarsfluitles vervalt maar ik ben helemaal gesloopt, sorry. Staat dinsdag nog?
Echt een zin die alleen vrouwen kunnen zeggen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:33 schreef BarrieButsers het volgende:
Nouja we hadden het niet echt 'vast' staan, maar het was geopperd (kijk maar bij je dm's).quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dinsdagmiddag?Omg nu ben ik je alzhomie
Pics or gtfoquote:
Heb ik toch nog iets vrouwelijks in me, wat een wonder.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Echt een zin die alleen vrouwen kunnen zeggen.Maar ik voel je, sterkte alvast.
Als in de slechte vertaling van het Engels, gabber.quote:
Ik heb echt duizenden dm's (letterlijk) maar ik kan me het wel vaag herinneren. Dinsdag overdag ben ik gewoon vrij dus kunnen we dan wel afspreken vind ikquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:37 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nouja we hadden het niet echt 'vast' staan, maar het was geopperd (kijk maar bij je dm's).
Jij bent echt geen manwijf hoor. Jij bent een meisje zonder veel irritante dingen die veel vrouwen hebben.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb ik toch nog iets vrouwelijks in me, wat een wonder.En dankje
Mijn god, mr voelt bb en nu heeft ze iets vrouwelijks in zichquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb ik toch nog iets vrouwelijks in me, wat een wonder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |