SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kaarten zijn betaald en zullen binnenkort per post bij Greys binnen komen. zijn inmiddels bij Greys gearriveerd!![]()
Wie gaan er mee?
![]()
- Ingetje 79
- Greys
- Tha_Erik
- Tombolafan
- Dirkh
- mevrouwtjePaddoRolandaDirkh
- Goodbye
- yvonne
- Brechtje
- Cat22
- BrandX
- Maes
- Peter
- Takaiki
- MissBliss
- Re
- miss_dynastie
- mister_dynastie
- Muis006
- misterMuis
- Dizzy-Miss-Lizzy
- Amsel/Merel
- HenkPietKlaasWim
- Cosmo2.0
- JJdJ1984
- Andromache
- Andromache-introducé
- iBenny
- Steve
Totaal: 29Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
*applaudisseert*quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Mocht er verwarring ontstaan, ik ben Erik.
Je hebt mij ook ontmoet hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]! Ik beloof je, het wordt gezellig
. Sowieso is het een leuke groep, voor zover ik de mensen ken
.
Spannennnnd! Maar je gaat het vast geweldig doen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:15 schreef Greys het volgende:
Arghhhhhh ik moet eerst morgen nog op een intakegesprek ergens en ik ben zenuwachtig en ik moet nog kleren uitzoeken en die zullen wel weer net in de was zitten enzo
Zal blij zijn als het morgenmiddag is, dan kan ik ongezenuwd hyperen voor zondag
How could you forget?quote:
Ik moet morgen nog college, dan naar Eindhoven, dan 's avonds nog een feesten op een feest waar ik vrijwilliger voor ben en dan zaterdag uitpuffen en hyperen en zondag ben ik heel de dag total loss want NSF!!!quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:15 schreef Greys het volgende:
Arghhhhhh ik moet eerst morgen nog op een intakegesprek ergens en ik ben zenuwachtig en ik moet nog kleren uitzoeken en die zullen wel weer net in de was zitten enzo
Zal blij zijn als het morgenmiddag is, dan kan ik ongezenuwd hyperen voor zondag
Woeeeeiizzzzzquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:15 schreef Greys het volgende:
zo ongeveer daar kwam het wel op neer jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, echt waar?! Wat een giller!![]()
![]()
Trust me, na zondag ga je vast online zoeken wanneer het NSF volgend jaar isquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
zo ongeveer daar kwam het wel op neer ja
Die gaat naar Baku.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Trust me, na zondag ga je vast online zoeken wanneer het NSF volgend jaar is
True thatquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
we zullen zienquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
we zullen zien
Het contrast: exact een week later zit ik bij Rammstein in Ahoy
bij rammstein of NSF?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]Da's juist tof, zulke uiteenlopende dingen.
Had je gezien dat Siegfried komt fotografen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |