Jouw smaak.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:14 schreef Caland het volgende:
Die Mabel is best een geil wijfie zo in het zwart, en ze is weer vrijgezel.
KNMIquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
Nee maar, Koninklijke Nederlandse Voetbal Bond. Hmmmmm
Ach joh, al is het alleen maar om te zeggen dat je een prinses hebt geneukt.quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach joh, al is het alleen maar om te zeggen dat je een prinses hebt geneukt.
JAquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
KNMI
KNMV
KNNV
KNRB
KNS
KNSB
KNSH
KNVB
KNZB
Alles maar aflassen?
kussiequote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:18 schreef Paul-89 het volgende:
Blijft grappig die opkomst bij Napoli-Chelsea, die mascottes (volgens mij kinderen van de spelers) en dat stadion op het einde van de Champions League theme keihard The Champions scanderen.![]()
http://video.sport1.nl/ma(...)kusjes-van-mascottes
Gewoon het licht dimmen en er een lekker wijf overheen fantaseren.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:17 schreef Caland het volgende:
Oja, valt dat effe tegen.
Zo'n zonnebril maskeert een hoop, blijkbaar.
Geweldige achterban dat Napoliquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:18 schreef Paul-89 het volgende:
Blijft grappig die opkomst bij Napoli-Chelsea, die mascottes (volgens mij kinderen van de spelers) en dat stadion op het einde van de Champions League theme keihard The Champions scanderen.![]()
http://video.sport1.nl/ma(...)kusjes-van-mascottes
Ja joh, zoiets schept toch een band hequote:
Napoli zal denk ik alleen helaas snel Cavani en Hamsik verliezen. Die 2 zie ik nog wel de stap maken naar SPA/ENGquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geweldige achterban dat Napoli
Grote kans ja. Vooral Hamsik.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Napoli zal denk ik alleen helaas snel Cavani en Hamsik verliezen. Die 2 zie ik nog wel de stap maken naar SPA/ENG
Beiden naar Real ..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Napoli zal denk ik alleen helaas snel Cavani en Hamsik verliezen. Die 2 zie ik nog wel de stap maken naar SPA/ENG
Arsenal spelertje..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Grote kans ja. Vooral Hamsik.
Al is die Lavezzi ook geen beroerde speler zeg
Gaat Napoli in ieder geval een berg geld opleveren, maar die 3 zijn irl ook echt goede vrienden en hebben het goed naar hun zin bij Napoli dus ik moet nog zien of die zo snel vertrekken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lavezzi is al best oud. Dit jaar alweer 27.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Grote kans ja. Vooral Hamsik.
Al is die Lavezzi ook geen beroerde speler zeg
alweer 27quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lavezzi is al best oud. Dit jaar alweer 27.
Hamsik is denk ik wel een goed alternatief als Sneijdertje halen niet lukt voor ManUtd
Maakt mij geen fuck uit. Koninginnedag wel, en die gaat waarschijnlijk niet door gvd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:26 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind het zielig om Bea en Mabel etc. zo te zien lopen
En dat terwijl ik helemaal niks met het koninklijk huis heb.
Je gunt het niemand maar het heeft geen invloed op mijn humeur ofzo, sommige overdrijven nogal. Net ook op de radio gingen ze snel alles aanpassen en geen echt vrolijke mzuiek draaien, beetje overdreven imo.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:26 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind het zielig om Bea en Mabel etc. zo te zien lopen
En dat terwijl ik helemaal niks met het koninklijk huis heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |