abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5216436
quote:
Op woensdag 31 juli 2002 15:18 schreef Jojogirl het volgende:
1 kilo per dag?!

Dat is echt niet gezond hè. Aangeraden wordt nog steeds ongeveer een kilo/week.

Nou het kan ook zijn dat ik zoveel gezweten had dat ik al 1 kilo kwijt was , maar goed ik zal zien als ik volgende week weer eens op de weegschaal sta
Women might be able to fake orgasms. But men can fake whole relationships ;)
  woensdag 31 juli 2002 @ 16:46:22 #27
33262 2Hot4You
2Hot ??..... NOT !!
pi_5217752
Om af te vallen:

6 maaltijden per dag, kleine porties,

Je grootste maaltijd is altijd 's ochtends, en HEEL belangrijk, je eerste maaltijd bepaalt je stofwisseling voor de rest van de dag.

Als je af wilt vallen, zorg dat je genoeg vitaminen binnen krijgt, ga uit van een eetverhoudingverhouding 60/30/10 (60% koolhydraten / 30% eiwitten / 10% vet)

zorg ervoor dat je ook MOV'S (Omega 3 & 6 vetzuren) binnenkrijgt, 20ml per dag. MOV'S zijn meervoudig onverzadigde vetzuren, nu denk je VET??? JA, dit zijn GEZONDE Vetten en die helpen bij je stofwisseling, deze zijn te vinden in diversen soorten Noten bijv. Walnoten en Hazelnoten, maar ook te krijgen bij een reform zaak in de vorm van Lijnzaadolie (Let wel dat deze koudgeperst is)

Denk uiteraard ook aan voldoende beweging....
Meer beweging = meer verbranden = meer afvallen een mooie richtlijn is 45 min per dag

Ik kan wel een paar dieten Posten, maar er zijn er genoeg van op Internet te vinden. Kijk zelf waar je op lichaam op reageert.

Gemiddeld 1 Kilo per week afvallen is inderdaad het maximum, meer dan 1 kilo per week zal je door iedere dietist afgeraden worden.

Meten is weten, maar weeg je niet te vaak, en staar je niet blind op gewicht...

Met een beetje doorzettingsvermogen zul je je doel bereiken...

Suc6 ermee...

Love is the answer, but while you are waiting for the answer, sex raises some pretty good questions. -- Woody Allen
  woensdag 31 juli 2002 @ 18:59:49 #28
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_5219222
Over koolhydraten zijn de deskundigen het trouwens weer oneens met elkaar. Jarenlang luidde het motto "zo weinig mogelijk vet, dan val je af". Nu blijkt dat de grote problemen met overgewicht in landen ontstaan zodra iedereen massaal zo weinig mogelijk vet eet, en in plaats daarvan teveel koolhydraten binnenkrijgt.

* Jojogirl houdt zich maar aan "alles met mate"

pi_5219264
quote:
Op woensdag 31 juli 2002 18:59 schreef Jojogirl het volgende:
Over koolhydraten zijn de deskundigen het trouwens weer oneens met elkaar. Jarenlang luidde het motto "zo weinig mogelijk vet, dan val je af". Nu blijkt dat de grote problemen met overgewicht in landen ontstaan zodra iedereen massaal zo weinig mogelijk vet eet, en in plaats daarvan teveel koolhydraten binnenkrijgt.

* Jojogirl houdt zich maar aan "alles met mate"

Iedere idioot weet dat je in eerste instantie gewoon calorien moet tellen.
  woensdag 31 juli 2002 @ 19:06:57 #30
4177 Jojogirl
pi_5219301
Met alleen caloriën tellen houdt je geen rekening met de verhoudingen tussen koolhydraten, eiwitten en vetten.

Bovendien hebben die 3 componenten elk een verschillend effect op je energie huishouding. Koolhydraten en zeker simpele suikers worden snel verbrand. Je krijgt dus even een energie kick, maar daarna val je in een diep gat en zal je snel weer honger hebben.

pi_5219425
quote:
Op woensdag 31 juli 2002 19:06 schreef Jojogirl het volgende:
Met alleen caloriën tellen houdt je geen rekening met de verhoudingen tussen koolhydraten, eiwitten en vetten.

Bovendien hebben die 3 componenten elk een verschillend effect op je energie huishouding. Koolhydraten en zeker simpele suikers worden snel verbrand. Je krijgt dus even een energie kick, maar daarna val je in een diep gat en zal je snel weer honger hebben.

Aha, je weet het dus toch. Maar dat je dikker wordt als je teveel koolhydraten eet, is en blijft gewoon een kwestie van calorien tellen.
pi_5219700
quote:
Op woensdag 31 juli 2002 16:46 schreef 2Hot4You het volgende:
(Omega 3 & 6 vetzuren)
Even voor de duidelijkheid, bedoel je met omega iets van visolie want ik kan me herinneren dat omega visolie kapsules zijn...
Women might be able to fake orgasms. But men can fake whole relationships ;)
  donderdag 1 augustus 2002 @ 09:35:16 #33
33262 2Hot4You
2Hot ??..... NOT !!
pi_5226157
quote:
Op woensdag 31 juli 2002 19:39 schreef sassa_s het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid, bedoel je met omega iets van visolie want ik kan me herinneren dat omega visolie kapsules zijn...

Omega 3 & 6 = Lijnzaadolie (Koudgeperst)
Omega 9 = Visolie

Er zijn ook flessen te koop waar de juiste verhouding 3,6 en 9 al in zitten, dit kun je ook krijgen bij de reform winkel, bijv. Omega & more perfect balance, let op deze flesje's zijn wel een stuk prijziger dan als je de ingredienten apart koopt. voordeel ervan is wel dat de verhouding 3, 6, 9 kloppen

Visolie: capsules zijn wel aan te raden (Is nie echt lekker)
Lijnzaadolie, kun je in bijv yochurt of limonadesiroop mengen, of natuurlijk gewoon Puur...

Suc6

Love is the answer, but while you are waiting for the answer, sex raises some pretty good questions. -- Woody Allen
pi_5226172

[Dit bericht is gewijzigd door Silicium op 01-08-2002 09:40]

pi_5226186

[Dit bericht is gewijzigd door Viperdesign op 01-08-2002 09:53]

pi_5226296
quote:
Op zondag 21 juli 2002 12:14 schreef Roscoo het volgende:
Accepteer gewoon dat je een maatje meer hebt. Ik ben ook te zwaar en voel me geweldig niemand die me aanspreekt op mn overgewicht. En voor de dames een volle vrouw is nog steeds mooier dan den slanke vrouw hoor. Het is zo zonde van de energie dat lijnen denk aan leukere dingen. Dik is niet vies.
Sorry hoor, maar het zijn toch meestal de vollere vrouwen die zeggen dat een maatje meer niet erg is

Face it..de wereld is tegenwoordig ingesteld op uiterlijk!

donderdag 1 augustus 2002 @ 09:57:31 #37
4177 Jojogirl
pi_5226325
Dat mensen erg op uiterlijk letten wil niet zeggen dat dat OK is.

* Jojogirl wil ook afvallen, maar een maatje 34 of zelfs 32 zoals modellen hebben, zou ik nooit willen hebben.

Het figuur dat nu in de media populair is, is voor 75% van de vrouwen boven de 20 niet haalbaar, puur omdat je daar al een heel smalle lichaamsbouw voor moet hebben. En wat je ook lijnt, die bouw heb je, of heb je niet.

* Jojogirl vindt dat de media is doorgeslagen.

pi_5226846
quote:
Op donderdag 01 augustus 2002 09:57 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl vindt dat de media is doorgeslagen.
Daar ben ik het mee eens ja.

Overigens geldt dat ook voor het aanbod dat in de kledingzaken hangt. Het meeste wat er hangt is gefocust op meiden met een klein maatje. En realistisch is dat niet aangezien de meeste vrouwen toch wel een maatje meer hebben in Nederland. Daar word ik toch wel eens schijtziek van. Wil je iets met de maat XL passen, kom je bij wijze van spreken alleen met je arm erin.

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  donderdag 1 augustus 2002 @ 10:45:36 #39
4177 Jojogirl
pi_5226873
quote:
Op donderdag 01 augustus 2002 10:43 schreef ruby het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens ja.

Overigens geldt dat ook voor het aanbod dat in de kledingzaken hangt. Het meeste wat er hangt is gefocust op meiden met een klein maatje. En realistisch is dat niet aangezien de meeste vrouwen toch wel een maatje meer hebben in Nederland. Daar word ik toch wel eens schijtziek van. Wil je iets met de maat XL passen, kom je bij wijze van spreken alleen met je arm erin.

Dat herken ik idd ook. En het zijn in de uitverkoop tegenwoordig ook bijna altijd de hele kleine maatjes die blijven hangen.

Verder is het ook onmogelijk volgens de heren kledingmakers om maat 44, een taille en borsten te hebben.

pi_5229289
quote:
Op donderdag 01 augustus 2002 10:45 schreef Jojogirl het volgende:
Dat herken ik idd ook. En het zijn in de uitverkoop tegenwoordig ook bijna altijd de hele kleine maatjes die blijven hangen.

Verder is het ook onmogelijk volgens de heren kledingmakers om maat 44, een taille en borsten te hebben.

Ja, dat begrijp ik ook niet. Er zijn genoeg vrouwen die geen maatje 38 hebben (dus groter) maar wel borsten en taille!
Ik zelf schommel ook rond de 42 maar bij mij is het in principe wel proportioneel verdeeld.
En ik verdom het toch echt om naar Miss Etam en dat soort zaken te gaan want dan is het meteen weer een stuk truttiger en daar zit ik niet op te wachten.

Ik slaag altijd wel hoor in gewone kledingzaken maar het kost effe meer moeite. Het hangt ook een beetje van het merk af. Vaak zie je iets leuks hangen en denk je van dat je daar wel in moet kunnen, maar ja dan kom je weer bedrogen uit.

[Dit bericht is gewijzigd door ruby op 01-08-2002 17:50]

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  vrijdag 2 augustus 2002 @ 18:37:11 #41
32218 dizzylizzy
nu met diploma!!!
pi_5245336
vorig jaar ben ik begonnen om 's morgens bij het ontbijt 1 chroom tablet te slikken (van de drogist, eigen merk +/- € 5,=) dit zou helpen om snoepneigingen tegen te gaan.
verder véééééél water drinken en zorgen dat je NOOIT honger hebt. verder ben ik me er van bewust geworden dat overgewicht tussen je oren zit...
op deze manier ben ik in 5 maanden 30 kilo (!) afgevallen.
weet niet of die tabletten hebben geholpen... maar ja ik heb ze ook maar een week of 3 geslikt (daarna vergat ik ze steeds)
in de 1e maand heb ik 's avonds voor het slapen gaan in een boekje bijgehouden wat ik gedaan heb, gegeten en gedronken heb. zo word je je bewust van wat je eet, waar je te weinig van eet, en of je genoeg beweegt.
bij mij was het erg verhelderend.

veel succes

a man who's masturbating with peanutbutter must be fucking nuts....
  woensdag 30 juli 2003 @ 17:07:15 #42
49472 dasto
is een dromer
pi_12119359
quote:
Op woensdag 31 juli 2002 14:55 schreef MouseLady het volgende:
In april woog ik bijna 90 kg veel te veel voor mijn lengte (1.61m).

Ik ben gaan bewegen (powerwalken, langzaam opgebouwd en nu loop ik iedere dag 7 km) en heel gezond en regelmatig eten. Heel veel groente en fruit, vezels, weinig vet, weinig snoepen etc. etc., tenslotte gaat ieder pondje door het mondje. Het kost enige discipline, maar het went. Bij www.overgewicht.nl hebben ze een handige eetwijzer en daar hou ik bij wat ik eet.

En raad eens? Nu weeg ik 66 kg, voel me beter dan ooit, zie er hartstikke goed uit, mijn conditie gaat met sprongen vooruit en ik val nog steeds af!!!

Ik ben superblij/trots

Ik wens iedereen die iets aan zijn overgewicht gaat doen heel veel succes, het kan!!!

trots mag je ook wel zijn heei!! wat een prestatie! gefeliciteerd!! *jaloers*
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts
pi_12119914
Ik vind dit een beetje een zinloze topic kick!
Alle dieeters verzamelen tegenwoordig in deze topics:
Fok! Dieetclub deel XXII
Slank de zomer in IV
En het meest recente topic uit deze reeksen kun je hier vinden: FAQ Lifestyle

Kortom: slotje!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')