abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108341113
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hey, ik word gekozen :P.

@MevrouwPuff: neh :P. Als ik hetero zou zijn, zou ik op een ander soort man vallen :+ (niets ten nadele van M. verder hoor!)

Maar het is gewoon wel zo dat het bestaan als hetero een stuk eenvoudiger is. Meer vissen, meer kansen op een klik, je hoeft zelf geen moeite te doen want mannen komen als vliegen op honing op je af op datingsites :').
Je hebt toch zelf ook een keuze?

Als hetero kun je ook best structureel foute mannen kiezen en daar alleen maar onzekerder van worden hoor, je zou de eerste niet zijn...
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_108341165
holymoly, Friso heeft 50 minuten een hartstilstand gehad :X

Ben ik nou cru dat ik denk dat als hij Jan en alleman had geweest, dat ze 'm allang hadden opgegeven....
Denk ook niet dat hij ooit nog ontwaakt.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_108341244
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:17 schreef _aurum_ het volgende:
holymoly, Friso heeft 50 minuten een hartstilstand gehad :X

Ben ik nou cru dat ik denk dat als hij Jan en alleman had geweest, dat ze 'm allang hadden opgegeven....
Denk ook niet dat hij ooit nog ontwaakt.
Dat van dat opgeven denk ik niet, maar dat laatste zou best eens kunnen... Vind het wel heel erg eigenlijk.

Boh, even pauze voor ik mijn computer het raam uit gooi. :')
Everything has changed
  vrijdag 24 februari 2012 @ 12:20:30 #254
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108341258
Dat ik structureel 'foute vrouwen' kies is wat overdreven. De laatste was pas de eerste die getrouwd was en stiekem contact had met andere vrouwen. Getrouwd zijn maakt een vrouw niet fout, imho (er kunnen allerlei redenen voor zijn om relaties met meerdere personen aan te gaan), het stiekem doen is wel fout.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 24 februari 2012 @ 12:21:50 #255
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108341312
Proactief worden Vik, niet reactief! :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 24 februari 2012 @ 12:22:29 #256
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108341332
Jeetje, ik schrik me rot van dat nieuws van Friso :X.
Niet meer actief op Fok!
pi_108341366
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:20 schreef Viking84 het volgende:
Dat ik structureel 'foute vrouwen' kies is wat overdreven. De laatste was pas de eerste die getrouwd was en stiekem contact had met andere vrouwen. Getrouwd zijn maakt een vrouw niet fout, imho (er kunnen allerlei redenen voor zijn om relaties met meerdere personen aan te gaan), het stiekem doen is wel fout.
Ehh nou ik mis vast wat.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_108341420
Ik had niet anders verwacht eigenlijk, als iemand zolang in een coma wordt gehouden betekent dat niets goeds. Ik kan me echt niet voorstellen dat ze hem nu gewoon jaren gaan verplegen in een revalidatiecentrum?? Met een ernstige hersenbeschadiging is het leven toch niets meer waard?
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  vrijdag 24 februari 2012 @ 12:25:21 #259
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108341449
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:23 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ehh nou ik mis vast wat.
Ja, ik denk het ook. Maar goed, ik laat het hier maar bij. Zodra er een makkelijk oordeel wordt geveld over mensen om wie ik geef ben ik er wel klaar mee :).
Niet meer actief op Fok!
pi_108341455
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:20 schreef Viking84 het volgende:
Ik bedoel maar dat je zelf ook eens wat kritischer moet zijn en geen genoegen moet nemen met de eerste de beste die jou kiest.
Er zijn inderdaad mensen die bewust (en met instemming van hun partner) kiezen voor een open relatie of zelfs vaste relaties met meerdere mensen, maar die zijn echt zeldzaam. Weet je wel zeker dat dat is wat jij wilt?
Everything has changed
pi_108341523
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, ik denk het ook. Maar goed, ik laat het hier maar bij. Zodra er een makkelijk oordeel wordt geveld over mensen om wie ik geef ben ik er wel klaar mee :).
Waar zie je het oordeel dan?
  vrijdag 24 februari 2012 @ 12:28:00 #262
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108341577
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:25 schreef Mini. het volgende:

[..]

Ik bedoel maar dat je zelf ook eens wat kritischer moet zijn en geen genoegen moet nemen met de eerste de beste die jou kiest.
Er zijn inderdaad mensen die bewust kiezen voor een open relatie of zelfs vaste relaties met meerdere mensen, maar die zijn echt zeldzaam. Weet je wel zeker dat dat is wat jij wilt?
Nee, zoals gezegd weet ik op dit moment helemaal niet wat ik wil. Het enige wat ik wil is gewoon een klik met iemand en als die klik er eenmaal is, ga ik niet moeilijk lopen doen als ze in een relatie zit ofzo (mits het niet stiekem is, uiteraard). Ik voel me zo zelden echt aangetrokken tot iemand dat ik het me niet kan permitteren daar moeilijk over te doen. Misschien heb ik mezelf dat de afgelopen jaren aangepraat, misschien denk ik er écht zo over, ik weet het niet, maar het is zo :). Time will tell :).
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 24 februari 2012 @ 12:28:32 #263
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108341598
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:26 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Waar zie je het oordeel dan?
Hoe moet ik je opmerking dan opvatten? :).
Niet meer actief op Fok!
pi_108341642
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee, zoals gezegd weet ik op dit moment helemaal niet wat ik wil. Het enige wat ik wil is gewoon een klik met iemand en als die klik er eenmaal is, ga ik niet moeilijk lopen doen als ze in een relatie zit ofzo (mits het niet stiekem is, uiteraard). Ik voel me zo zelden echt aangetrokken tot iemand dat ik het me niet kan permitteren daar moeilijk over te doen. Misschien heb ik mezelf dat de afgelopen jaren aangepraat, misschien denk ik er écht zo over, ik weet het niet, maar het is zo :). Time will tell :).
Dan hoop ik dat je snel dat gevoel krijgt bij iemand die wel vrijgezel is, en het dan ook toelaat.
Everything has changed
pi_108341721
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hoe moet ik je opmerking dan opvatten? :).
Ik verbaasde me erover dat jij daar persoonlijk geen moeite mee hebt. Je moet toch iemand delen.
Wat die vrouw doet tsja sneu voor de partner als die het niet weet.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:29 schreef Mini. het volgende:

[..]

Dan hoop ik dat je snel dat gevoel krijgt bij iemand die wel vrijgezel is, en het dan ook toelaat.
"
pi_108341930
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:24 schreef Novem het volgende:
Ik had niet anders verwacht eigenlijk, als iemand zolang in een coma wordt gehouden betekent dat niets goeds. Ik kan me echt niet voorstellen dat ze hem nu gewoon jaren gaan verplegen in een revalidatiecentrum?? Met een ernstige hersenbeschadiging is het leven toch niets meer waard?
idd. nou, we zullen t straks wel horen geloof ik..
~ Bonito La Risa ~
  vrijdag 24 februari 2012 @ 12:38:40 #267
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108341986
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:31 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ik verbaasde me erover dat jij daar persoonlijk geen moeite mee hebt. Je moet toch iemand delen.
Wat die vrouw doet tsja sneu voor de partner als die het niet weet.

[..]

"
Ik heb daar heus wel moeite mee gehad, maar wat ik zei in reactie op Mini: er was een aantrekkingskracht die ik heel lang niet had ervaren, dus ik heb me eroverheen kunnen zetten na verloop van tijd. Maar dat is ook niet zonder slag of stoot gegaan hoor ;). En zoals ik al zei voel ik me er wél oncomfortabel bij als de partner van niets weet, maar dat is ook niet het soort verhouding dat ik wil (puur fysiek).
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 24 februari 2012 @ 12:47:29 #268
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108342308
Hop, weer een berichtje van die Twittergast. Nu is het klaar.

En ik heb honger! Zo even naar buiten voor een broodje :s).
Niet meer actief op Fok!
pi_108342360
Wat een naar nieuws weer :{

Ik heb ook honger -> lunch maken!
En ga zo de eerste aflevering van Carnivale kijken. Iemand gezien?
Be someone that makes you happy
  Vis een optie? vrijdag 24 februari 2012 @ 12:49:26 #270
70532 loveli
N
pi_108342371
Als je verliefd bent ben je geneigd te geven en dingen te doen voor de ander, zonder daar wat voor terug te krijgen. Een goede partner wil dat niet en voorkomt dat jij teveel geeft of meer pikt in the name of love. Op de lange duur is dat uitputtend en geen gelijkwaardige relatie.

Iemand die al een relatie met een ander heeft, is geneigd van beide partners een de leuke dingen te nemen en voor de minder leuke dingen buiten af te sluiten. Een beetje rondshoppen voor de dingen die in de eerste relatie missen. Een beetje het idee van de schijf van vijf, in je relatie krijg je naar behoefte 3 van de 5 componenten, bij nummer 2 zoek je de overige 2 zakenen zo nu en dan een snackje zuivel of groente. De verhoudingen zijn niet in balans.
crap in = crap out
pi_108342564
Ik liep net langs Alice in Cakeland en nu heb ik 2 veel te dure cupcakes op mn bureau staan.
Daar gaan mijn goede voornemens. >:O

En verder heeft Loveli gelijk. Zoals gebruikelijk.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_108342840
quote:
O+
  vrijdag 24 februari 2012 @ 13:07:34 #273
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108343034
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:49 schreef loveli het volgende:
Als je verliefd bent ben je geneigd te geven en dingen te doen voor de ander, zonder daar wat voor terug te krijgen. Een goede partner wil dat niet en voorkomt dat jij teveel geeft of meer pikt in the name of love. Op de lange duur is dat uitputtend en geen gelijkwaardige relatie.

Iemand die al een relatie met een ander heeft, is geneigd van beide partners een de leuke dingen te nemen en voor de minder leuke dingen buiten af te sluiten. Een beetje rondshoppen voor de dingen die in de eerste relatie missen. Een beetje het idee van de schijf van vijf, in je relatie krijg je naar behoefte 3 van de 5 componenten, bij nummer 2 zoek je de overige 2 zakenen zo nu en dan een snackje zuivel of groente. De verhoudingen zijn niet in balans.
Mooi verwoord denk ik zo! :Y
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_108343205
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:24 schreef Novem het volgende:
Nuancering: ik heb best hersenbeschadigde mensen voor wie het leven wel waarde heeft.

Wel vraag ik me af of voor de koninklijke familie een na trauma overleden familielid erger is dan een mogelijk altijd comateuze, of cognitief en motorisch weer slecht functionerend persoon.
pi_108343708
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik liep net langs Alice in Cakeland en nu heb ik 2 veel te dure cupcakes op mn bureau staan.
Daar gaan mijn goede voornemens. >:O

En verder heeft Loveli gelijk. Zoals gebruikelijk.
het hebben van die cupcakes is het probleem niet. Aan wie ga je ze weggeven? ;)

@Puff: Lijkt me een onmogelijke situatie, -O-
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')