Je hebt toch zelf ook een keuze?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hey, ik word gekozen.
@MevrouwPuff: neh. Als ik hetero zou zijn, zou ik op een ander soort man vallen
(niets ten nadele van M. verder hoor!)
Maar het is gewoon wel zo dat het bestaan als hetero een stuk eenvoudiger is. Meer vissen, meer kansen op een klik, je hoeft zelf geen moeite te doen want mannen komen als vliegen op honing op je af op datingsites.
Dat van dat opgeven denk ik niet, maar dat laatste zou best eens kunnen... Vind het wel heel erg eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:17 schreef _aurum_ het volgende:
holymoly, Friso heeft 50 minuten een hartstilstand gehad
Ben ik nou cru dat ik denk dat als hij Jan en alleman had geweest, dat ze 'm allang hadden opgegeven....
Denk ook niet dat hij ooit nog ontwaakt.
Ehh nou ik mis vast wat.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:20 schreef Viking84 het volgende:
Dat ik structureel 'foute vrouwen' kies is wat overdreven. De laatste was pas de eerste die getrouwd was en stiekem contact had met andere vrouwen. Getrouwd zijn maakt een vrouw niet fout, imho (er kunnen allerlei redenen voor zijn om relaties met meerdere personen aan te gaan), het stiekem doen is wel fout.
Ja, ik denk het ook. Maar goed, ik laat het hier maar bij. Zodra er een makkelijk oordeel wordt geveld over mensen om wie ik geef ben ik er wel klaar meequote:
Ik bedoel maar dat je zelf ook eens wat kritischer moet zijn en geen genoegen moet nemen met de eerste de beste die jou kiest.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:20 schreef Viking84 het volgende:
Dat ik structureel 'foute vrouwen' kies is wat overdreven. De laatste was pas de eerste die getrouwd was en stiekem contact had met andere vrouwen. Getrouwd zijn maakt een vrouw niet fout, imho (er kunnen allerlei redenen voor zijn om relaties met meerdere personen aan te gaan), het stiekem doen is wel fout.
Waar zie je het oordeel dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik denk het ook. Maar goed, ik laat het hier maar bij. Zodra er een makkelijk oordeel wordt geveld over mensen om wie ik geef ben ik er wel klaar mee.
Nee, zoals gezegd weet ik op dit moment helemaal niet wat ik wil. Het enige wat ik wil is gewoon een klik met iemand en als die klik er eenmaal is, ga ik niet moeilijk lopen doen als ze in een relatie zit ofzo (mits het niet stiekem is, uiteraard). Ik voel me zo zelden echt aangetrokken tot iemand dat ik het me niet kan permitteren daar moeilijk over te doen. Misschien heb ik mezelf dat de afgelopen jaren aangepraat, misschien denk ik er écht zo over, ik weet het niet, maar het is zoquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:25 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ik bedoel maar dat je zelf ook eens wat kritischer moet zijn en geen genoegen moet nemen met de eerste de beste die jou kiest.
Er zijn inderdaad mensen die bewust kiezen voor een open relatie of zelfs vaste relaties met meerdere mensen, maar die zijn echt zeldzaam. Weet je wel zeker dat dat is wat jij wilt?
Dan hoop ik dat je snel dat gevoel krijgt bij iemand die wel vrijgezel is, en het dan ook toelaat.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, zoals gezegd weet ik op dit moment helemaal niet wat ik wil. Het enige wat ik wil is gewoon een klik met iemand en als die klik er eenmaal is, ga ik niet moeilijk lopen doen als ze in een relatie zit ofzo (mits het niet stiekem is, uiteraard). Ik voel me zo zelden echt aangetrokken tot iemand dat ik het me niet kan permitteren daar moeilijk over te doen. Misschien heb ik mezelf dat de afgelopen jaren aangepraat, misschien denk ik er écht zo over, ik weet het niet, maar het is zo. Time will tell
.
Ik verbaasde me erover dat jij daar persoonlijk geen moeite mee hebt. Je moet toch iemand delen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe moet ik je opmerking dan opvatten?.
"quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:29 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je snel dat gevoel krijgt bij iemand die wel vrijgezel is, en het dan ook toelaat.
idd. nou, we zullen t straks wel horen geloof ik..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:24 schreef Novem het volgende:
Ik had niet anders verwacht eigenlijk, als iemand zolang in een coma wordt gehouden betekent dat niets goeds. Ik kan me echt niet voorstellen dat ze hem nu gewoon jaren gaan verplegen in een revalidatiecentrum?? Met een ernstige hersenbeschadiging is het leven toch niets meer waard?
Ik heb daar heus wel moeite mee gehad, maar wat ik zei in reactie op Mini: er was een aantrekkingskracht die ik heel lang niet had ervaren, dus ik heb me eroverheen kunnen zetten na verloop van tijd. Maar dat is ook niet zonder slag of stoot gegaan hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik verbaasde me erover dat jij daar persoonlijk geen moeite mee hebt. Je moet toch iemand delen.
Wat die vrouw doet tsja sneu voor de partner als die het niet weet.
[..]
"
Mooi verwoord denk ik zo!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:49 schreef loveli het volgende:
Als je verliefd bent ben je geneigd te geven en dingen te doen voor de ander, zonder daar wat voor terug te krijgen. Een goede partner wil dat niet en voorkomt dat jij teveel geeft of meer pikt in the name of love. Op de lange duur is dat uitputtend en geen gelijkwaardige relatie.
Iemand die al een relatie met een ander heeft, is geneigd van beide partners een de leuke dingen te nemen en voor de minder leuke dingen buiten af te sluiten. Een beetje rondshoppen voor de dingen die in de eerste relatie missen. Een beetje het idee van de schijf van vijf, in je relatie krijg je naar behoefte 3 van de 5 componenten, bij nummer 2 zoek je de overige 2 zakenen zo nu en dan een snackje zuivel of groente. De verhoudingen zijn niet in balans.
Nuancering: ik heb best hersenbeschadigde mensen voor wie het leven wel waarde heeft.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:24 schreef Novem het volgende:
Ik had niet anders verwacht eigenlijk, als iemand zolang in een coma wordt gehouden betekent dat niets goeds. Ik kan me echt niet voorstellen dat ze hem nu gewoon jaren gaan verplegen in een revalidatiecentrum?? Met een ernstige hersenbeschadiging is het leven toch niets meer waard?
het hebben van die cupcakes is het probleem niet. Aan wie ga je ze weggeven?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik liep net langs Alice in Cakeland en nu heb ik 2 veel te dure cupcakes op mn bureau staan.
Daar gaan mijn goede voornemens.![]()
En verder heeft Loveli gelijk. Zoals gebruikelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |