oh ook wel leuk, doe je eerst de te voet versie, dan de bus of auto versie.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:12 schreef Inu het volgende:
Mn broer smste of we morgen mee wilden naar burgers zoo omdat ie vrijkaartjes had, wel tof, dus ja, smst ie net dat het toch Beekse bergen is
nah doe jij maarquote:
Zn vriendin is zwanger, dus denkt dat het sowieso de luie variant wordtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh ook wel leuk, doe je eerst de te voet versie, dan de bus of auto versie.
Nee, jullie weten nog niks behalve de huisdierenkwesties.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:04 schreef FUFR het volgende:
Maar weten we al wat appelflap doet, hobbies, m2 woonruimte?
lak je bijvoorbeeld je nagels op obsessieve wijze?
Oh, word je tantequote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Zn vriendin is zwanger, dus denkt dat het sowieso de luie variant wordt
je ziet niet alles van dichtbij, maar desnoods stap je ff uit.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Zn vriendin is zwanger, dus denkt dat het sowieso de luie variant wordt
nu wordt het wel spannend met dat werk.. probeer iets te bedenken wat alleen jij doet....quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:14 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Lol, gezellig hier
[..]
Nee, jullie weten nog niks behalve de huisdierenkwesties.
Waar begin ik waar begin ik waar begin ik...
Het aantal m2's zal zo tegen de 40 zijn. Erg kleine woonkamer (bovenwoning) maar wel een aparte keuken en op de zolderetage ook nog een overloop, 2 slaapkamers en twee ruime (inloop)zolderkasten.
Wat ik doe... als ik dat hier schrijf is dat niet zo anoniem, want erg specifiek.
Verder geen obsessief nagellakken maar des te obsessiever m.b.t. nachtnatuurschilderen.
Haha, nou zo spannend is het ook weer niet hoor. Het zijn meer 2 heel verschillende banen, zeg maar. Nou, dat is al een stuk duidelijker, nietwaar?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
nu wordt het wel spannend met dat werk.. probeer iets te bedenken wat alleen jij doet....
hebben ze al een verloskundige?quote:
eh ja!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:17 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Haha, nou zo spannend is het ook weer niet hoor. Het zijn meer 2 heel verschillende banen, zeg maar. Nou, dat is al een stuk duidelijker, nietwaar?
En dat schilderen is ook best bijzonderquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
nu wordt het wel spannend met dat werk.. probeer iets te bedenken wat alleen jij doet....
Je hebt net al een kale poes gezien, das genoegquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
hebben ze al een verloskundige?
oh pick me! pick me!
valt mee, ik ken er meer die schilderen, zelfs 40 uur per weekquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:18 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En dat schilderen is ook best bijzonder
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:18 schreef Inu het volgende:
[..]
Je hebt net al een kale poes gezien, das genoeg
Dat hoort erbij, je moet er iets voor over hebben! Vandaar dat ze ook niet nu gaan trouwen dus?!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:17 schreef Inu het volgende:
[..]
September pas... Maar ze is heel moe...
Jup, dan zou ze 7 maanden zijnquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:19 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat hoort erbij, je moet er iets voor over hebben! Vandaar dat ze ook niet nu gaan trouwen dus?!
Je wilt graag een bloedende (kale) poes? Dat kaal moet je dan maar hopen want ze kenne er door de dikke pens niet meer bij natuurlijkquote:
Ook 's nachts.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
valt mee, ik ken er meer die schilderen, zelfs 40 uur per week
scheer ik m wel ff, ben er dan toch.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je wilt graag een bloedende (kale) poes? Dat kaal moet je dan maar hopen want ze kenne er door de dikke pens niet meer bij natuurlijk
wel swintersquote:
Jij scheert um weg, de poes?????!!!!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
scheer ik m wel ff, ben er dan toch.
ik doe het uiteraard vanwege het mooie vak, het schenken van leven enzo bla bla bla
wel jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Jij scheert um weg, de poes?????!!!!
komt goed danquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:25 schreef Inu het volgende:
Ok, eerste stel in Zembla bestaat uit een vrouw met een wajong vanwege een achterstand en een zzper met 1 klant...
Remix ze!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:25 schreef FUFR het volgende:
maar ik ga jullie verlaten, anders komt mijn remix van comptine d'un autre ete nooit af.
projectje duurt al te lang
Maar das niet normaal!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:44 schreef Inu het volgende:
Ja, maar zo zijn ze dus telkens en dan ook nog een hypotheek met beleggingen..
en niet zonder violenquote:
die van Ableton. mie er goed ziek van, nu heb ik alleen nog een testversie.quote:
Whut?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
die van Ableton. mie er goed ziek van, nu heb ik alleen nog een testversie.
even graven nu..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |