Whehe, ik voer je morgn bier!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
heb er eentje op en spontaan mislukt mijn brulee
Hallo! Jij bent van de leuke naaktpoes toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:31 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Nieuwe inwoner van Tuindorp meldt zich![]()
![]()
![]()
Maarre...wat zit er nou in zo'n welkomstpakket van de gemeente Eindhoven? Moeite waard om 'm van het stadskantoor op te halen?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:35 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hallo! Jij bent van de leuke naaktpoes toch?
Ik heb echt geen idee wat er in dat pakket zit, heb het nooit gehad
Dat is wel een leuke wijk volgens mij! Welkom!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:35 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]![]()
Hallo en ja dat ben ik
@ColtZ40: zit vast ook in Amsterdam, maar is ook een wijk in Eindhoven
Binnen de ring, Stratum. Aan het Burghplein, bij het witte dorp zeg maar.
Gaat op zoek naar hutjequote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:36 schreef Inu het volgende:
Iemand zin om mijn onderbuurman te slaan? Hij denkt dat zn stereo op max zetten heel normaal is in en appartement...
Ik wil een hutje op de hei
Jullie hebben geen bovenburen...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:38 schreef ColtZ40 het volgende:
Het is vrijdagavond. Ik heb hem ook op 10 staan.
Ja,en een vriend in roosendaal.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:40 schreef Inu het volgende:
Hoe is het eigenlijk met je zus? Weer een eigen plekje gevonden?
Inderdaad, bij hem ingetrokken vorig jaar november! Heerlijk moet ik eerlijk zeggen!quote:
Vind ik zeker een leuke wijk! Ben er zelfs geborenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:38 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat is wel een leuke wijk volgens mij! Welkom!
Poes ook mee?
Wat brengt je in Eindhoven?
je weet wel, waar je nog je frontje van je radio haaltquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:35 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]![]()
Hallo en ja dat ben ik
@ColtZ40: zit vast ook in Amsterdam, maar is ook een wijk in Eindhoven
Binnen de ring, Stratum. Aan het Burghplein, bij het witte dorp zeg maar.
WAH!? MIJN TV STAAT HARD!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:38 schreef ColtZ40 het volgende:
Het is vrijdagavond. Ik heb hem ook op 10 staan.
ja wij zijn hier niet zo van de kattenquote:
Naakte poesjes wel Fufrquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja wij zijn hier niet zo van de katten
hier staat het ook op.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:52 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hij lult, we kijken de voice kids
quote:
Volgende keer dus een boeffie zonder haar!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:52 schreef FUFR het volgende:
Maar naaktkatten
naaktcavia's
naakthonden
ja als het aan mij ligt wel maar Frau vindt ze te lelijkquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:53 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Volgende keer dus een boeffie zonder haar!
nee gekkie, brandenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |