Oh, veel mensen spreken gewoon een willekeurige student aan. Maar als je de trein van een paar minuten voor 7 neemt kunnen we ook wel meeten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:01 schreef Chawi het volgende:
Is dat een hint of suggereer je dat ik op Amersfoort met een bordje ga staan met daarop: "Welke lieve man of vrouw met een kortingskaart neemt mij mee naar Utrecht C.S."
Jij komt uit Waalwijk toch? Waalwijk-Utrecht valt nog wel mee.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
De trein is anders ook belachelijk duur. Dan kan je beter met de auto gaan.
Ben inmiddels al een paar jaar weg uit Waalwijk en woon nu in 's-Hertogenbosch. Ik denk dat ik het maar niet doe, moet een beetje op de centjes letten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij komt uit Waalwijk toch? Waalwijk-Utrecht valt nog wel mee.
Als je komt, kan je ons wel vinden dan?
Met een visuele handicap is dat wel een beetje lastig.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:22 schreef Mini_rulez het volgende:
Waarom zou je ons niet kunnen vinden dan?
Ach joh, heb je juist een goed excuus om iemand te bellen en je op te laten pikken. Veel minder lastig dan mensen afstappen en vragen of ze Fok!kers zijnquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Met een visuele handicap is dat wel een beetje lastig.
Dat dusquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:26 schreef Naamah het volgende:
[..]
Ach joh, heb je juist een goed excuus om iemand te bellen en je op te laten pikken. Veel minder lastig dan mensen afstappen en vragen of ze Fok!kers zijn
Oh, dat had ik even gemist, sorry.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Met een visuele handicap is dat wel een beetje lastig.
Ah joh, wist toch echt niet dat zoiets normaal is om te doen, hahaha *voelt zich toch een beetje wereldvreemd in het OV universum*quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:04 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh, veel mensen spreken gewoon een willekeurige student aan. Maar als je de trein van een paar minuten voor 7 neemt kunnen we ook wel meeten.
Nou ik ga geregeld met het OV, maar ik doe dit ook niet hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:58 schreef Chawi het volgende:
[..]
Ah joh, wist toch echt niet dat zoiets normaal is om te doen, hahaha *voelt zich toch een beetje wereldvreemd in het OV universum*
Vergeet je wekker nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het is al geregeld mensen.![]()
Mijn portemonnee is alsnog niet blij want ik wil sparen voor een vakantie van de zomer, maarja hoe vaak ga je nou nieuwe mensen ontmoeten, dat is ook wat waard!
Komt niet vaak voor héquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:23 schreef Northside het volgende:
Een meeting die daadwerkelijk door lijkt te gaan? Interesting, ik lees even mee.
Ik geloof het ook eigenlijk niet. Als morgen blijkt dat er toch echt meer dan 2 mensen bij elkaar zijn gekomen ga ik deze topics serieus nemen.quote:
Da's goed, en dan doe ik met je meequote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:27 schreef Northside het volgende:
[..]
Ik geloof het ook eigenlijk niet. Als morgen blijkt dat er toch echt meer dan 2 mensen bij elkaar zijn gekomen ga ik deze topics serieus nemen.
Misschien.
Ik ben er ook zeker, net als Godshand en volgens mij Zihuatanejo en Blaz.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:52 schreef Naamah het volgende:
Wie komen er dan sowieso (om 19.30 en niet 'misschien nog ergens later op de avond')? Mini_rulez, Chawi, Superrr, toch? Ik wil best even naar de Oudegracht fietsen om te kijken of er inderdaad mensen zijn. Hoe herken ik jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |