Hahaquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:51 schreef Mini_rulez het volgende:
Jeej, nog een vrouw! Alleen al daarom moet je komen.
Waarom?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:46 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Vind ik een positieve punt.
Wel weer meekletsen, maar voorstellen, ho maar?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Er zijn weinig brabo's idd.
Ja, want dan is je bier al doodgeslagen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:53 schreef DeHovenier het volgende:
Ik kom morgen denk ik wel wat later. Is dat een probleem?
Een brabo meld zich (omg Eindhoven)quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Er zijn weinig brabo's idd.
Mits jullie niet ergens anders heen gaanquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja, want dan is je bier al doodgeslagen.
Nee, geen probleem man, je weet waar het is
Ik ben parttime brabanderquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:58 schreef Cryptodome het volgende:
Ik laat deze meet nog even langs me heen gaan. Te kort dag voor mij morgen al
Volgens mij komen er ook al aardig wat.
Ik wacht nog even af of er nog meer brabo's bijkomen hier. Verder een leuk initiatief dit topic !
Ik bied misschien. Ben nog steeds er niet over uit hoe ik het ga aanpakken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:07 schreef Naamah het volgende:
Als er nog iemand parkeerissues heeft: hier in de buurt gratis parkeren en ik heb een extra fiets, voel je vrij daar gebruik van te maken.
Wat is nou het nadeel van het OV?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:37 schreef Chawi het volgende:
[..]
Ik bied misschien. Ben nog steeds er niet over uit hoe ik het ga aanpakken.
Meestal niet zo besluiteloos, maar drankje kunnen pakken tegenover de nadelen van het OV...
Ik laat het van mijn stemming afhangen
Ik ken het dilemmaquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:37 schreef Chawi het volgende:
[..]
Ik bied misschien. Ben nog steeds er niet over uit hoe ik het ga aanpakken.
Meestal niet zo besluiteloos, maar drankje kunnen pakken tegenover de nadelen van het OV...
Ik laat het van mijn stemming afhangen
Het scheelt je weer benzine, we hebben al de hoogste benzineprijs ter wereld...quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:00 schreef Chawi het volgende:
Mannen in uniform zijn griezelig..brrrr.
Ik denk dat ik, zonder te liegen, al in geen 5 jaar een trein/bus/tram, of meer van dat soort dingen, van binnen heb gezien. Enige dat ik altijd van mensen hoor, is dat ze nooit rijden wanneer ze zouden moeten rijden.
Baas betaalt benzinequote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het scheelt je weer benzine, we hebben al de hoogste benzineprijs ter wereld...
De trein is anders ook belachelijk duur. Dan kan je beter met de auto gaan.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het scheelt je weer benzine, we hebben al de hoogste benzineprijs ter wereld...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |