ik kan me cam niet meenemen:P alleen in me kamerquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:25 schreef sterk_aanwezig het volgende:
Ga naar een bakker bestel daar voor 200 euro en als alles klaar is zeg je: oeps, helemaal geen geld bij! Nou doei he.
Lololoololol
kan, maar jullie moeten wel ff reclame maken op KLB enzo(ik mag dat niet doen van modquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:27 schreef The-National-Hero het volgende:
Nodig geyle wijven uit en voer ze dronken
Wat schaft het?quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:27 schreef haan33 het volgende:
[..]
kan, maar jullie moeten wel ff reclame maken op KLB enzo(ik mag dat niet doen van mod)
met kaneel toch? dat ga ik doen!quote:
Succesquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:29 schreef haan33 het volgende:
[..]
met kaneel toch? dat ga ik doen!
ik moet wel de dag overlevenquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:30 schreef sterk_aanwezig het volgende:
Eet dan meteen wat hete pepers
Eerst de pepers dan kaneel
Tip: Meteen nadat je het in je mond hebt, flink inademen, dan heb je het ergste gehad.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:29 schreef haan33 het volgende:
[..]
met kaneel toch? dat ga ik doen!
jullie mogen dingen verzinnen die ik dan uitvoerquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:34 schreef smegmanus het volgende:
Waarom zou ik naar iemand gaan kijken die bier drinkt .. ?
dus?quote:
Oké.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:35 schreef haan33 het volgende:
[..]
jullie mogen dingen verzinnen die ik dan uitvoer
ik wil ook geen blijvend letselquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:45 schreef Beach het volgende:
Bierflesje in je oogkas stoppen.
Dat is niet dodelijk.
goedgekeurd!quote:
zoet en citroen goedgekeurd!quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:48 schreef TrollenFTW het volgende:
Zout snuiven, citroen in je oog leegknijpen en een halve fles Tequila achterover slaan.
ik kan wel met skype ff bellen naar een loodgieter ofsoquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:52 schreef Blaadjes het volgende:
bel een helpdesk en probeer die chick of goser te hosselen
Gabber Piet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:57 schreef haan33 het volgende:
om het laatste half uur te doden, doe ik aan verzoekjes.
wie heeft er een lekker nummertje?
kanon is 11.6%quote:
quote:
eerst pre partyquote:
half 2quote:
andere verzoekjes?quote:
quote:
daarom pak ik nu ook een glasquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:04 schreef Blaadjes het volgende:
lol valt niet mee dan he uit een blikje drinken
quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:04 schreef Beach het volgende:
oke hardstyle je hebt toch nog wat smaak
ik begin met 0.5L BEERquote:
Tis sterk bier knuppel, en heb er al 2 opquote:
wil je wel zien he?quote:
Ik ben home alonequote:Op donderdag 23 februari 2012 13:09 schreef sterk_aanwezig het volgende:
Laat je zusje zichzelf uitkleden
Heb je geld?quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:12 schreef haan33 het volgende:
Als jullie even op KLB reclame maken ofso
neequote:
half 2 ga ik verderquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:17 schreef NietDoen het volgende:
Ik zie je niet? Ik mis je ongelofelijke show
dit wordt leuk!quote:
toen had ik hem dichterbij staanquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:30 schreef sthomass het volgende:
Vrij slechte kwaliteit, volgens mij was het eerst beter.
2 kanon en 2 0.5L pilsenerquote:
Opdrukken en Hakken op het laatst, for sure.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:32 schreef haan33 het volgende:
Kaneel eten
Bier klappen
Zout snuiven
Citroensap in ogen
Opdrukken 20x
Hakken
20x opdrukken is wel een beetje makkelijk.. Voor de rest leuk programma.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:32 schreef haan33 het volgende:
Kaneel eten
Bier klappen
Zout snuiven
Citroensap in ogen
Opdrukken 20x
Hakken
Vind het een geniaal nummer hoor. Mainstream dat wel.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:34 schreef Piye het volgende:
Ik ga het geluid maar uitzetten denk ik.
zoutquote:
okquote:
Ja tijgerbalsem.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
![]()
om het pijn tegen te gaan moet je er zalf op smeren man.
straks man, je gaat helemaal kapottttquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:46 schreef Piye het volgende:
Ik heb het gemist.Kan je nog een keer kaneel eten aub?
noo man,quote:
hihi, andere keerquote:
ik heb vakantiequote:Op donderdag 23 februari 2012 13:52 schreef Mellebast het volgende:
niet om vervelend te doen hoor maar gewoon ter informatie:
Kom jij aandacht te kort?![]()
ga werkenquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:52 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik heb vakantie
en me vrienden zitten nog op school dus verveel me dood
Komt waarschijnlijk door de grote niet-hardcore gedeeltes die er in voorkomen. Dat maakt het nummer ook zo goed.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:53 schreef Piye het volgende:
Het is trouwens wel heel treurig gesteld als het eerste liedje dat ik leuk vind hardcore is.
Kan ja, of door de flashbacks.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:55 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk door de grote niet-hardcore gedeeltes die er in voorkomen. Dat maakt het nummer ook zo goed.
Het is of dit topic, of de chat, dat snap je wel toch?quote:
topic baasquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:59 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Het is of dit topic, of de chat, dat snap je wel toch?
Idd, heb geen zin om account te maken, ook niet om dit aan FB te koppelen en tot slot geen twitter.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:59 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Het is of dit topic, of de chat, dat snap je wel toch?
schatjeeequote:
'wat moet ik doenquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:08 schreef kornuitbuffel het volgende:
Iemand danste en deed gek op hardcore-muziek en liet dit via een webcam aan zijn forum-vrienden zien.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:10 schreef Pharkus het volgende:
Hebben de jaren 90 al gebeld dat ze hun muziek terugwilde?
Incl. edele delen?quote:
Jawel.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:12 schreef Pharkus het volgende:
Die edele delen hoef ik niet te zien.
Alsof je wat kunt zien op die brakke camquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:12 schreef Pharkus het volgende:
Die edele delen hoef ik niet te zien.
Zouden we er meer van moeten hebben op FOK!.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:15 schreef Lithia het volgende:
Wat is ie toch schattig. Probeert zijn best te doen voor FOK!
Je hebt nog smaak ook.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:15 schreef Pharkus het volgende:
Stilte, ik hoop op wat lieve deathmetal.
Inderdaad. Vooral in ONZ.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:15 schreef H-D het volgende:
[..]
Zouden we er meer van moeten hebben op FOK!.
Kom met een leuke opdracht voor hem.quote:
Niet haten op TS.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:19 schreef kornuitbuffel het volgende:
[..]
Nou nou, hans kazan hoor.
quote:
Die zijn werken joh jwzquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:22 schreef kornuitbuffel het volgende:
TS, wat een clown.
Moet je nagaan dat z'n overburen hem nou heen en weer zien lopen knoeien door het raam.
Hond Bijt Haan33 zou best een leuk onderdeel van deze camshow kunnen zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:23 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Man Bijt Hond TS niet in de uitzending wilde hebben, omdat naar het schijnt ze daar zelfs nog enkel niveau nastreven.
hahaquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:24 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hond Bijt Haan33 zou best een leuk onderdeel van deze camshow kunnen zijn.
ja dat wil ik wel zienquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:25 schreef haan33 het volgende:
ik bel wel ff via skype een loodgieter
Please ga zo dansen op een polka? Wil je dat?quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:25 schreef haan33 het volgende:
ik bel wel ff via skype een loodgieter
En ondertussen wanneer die hond aan zijn broekspijpen hangt nog ff een Kanon drinken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:24 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hond Bijt Haan33 zou best een leuk onderdeel van deze camshow kunnen zijn.
is breezer niet meer in?quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En ondertussen wanneer die hond aan zijn broekspijpen hangt nog ff een Kanon drinken.
Geestelijke leeftijd graag.quote:
Ja ik wil nu ook wel eens iets echt spannends zien hoor, want zo verlies ik m'n aandacht.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:28 schreef kornuitbuffel het volgende:
Ik houd er mee op, ik kijk niet meer.
Ik geef TS een matige 5 voor zijn animators-kunsten.
hij ging de handstand oefenenquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:29 schreef H-D het volgende:
[..]
Wie weet wat TS allemaal gedaan heeft toen ie de kamer uit ging
had ie dat maar in zn kamer gedaanquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:30 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
hij ging de handstand oefenen
Dat viel mij ook al op.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:31 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Of je hoofd is te hoog of je oor zit te laag. Pick one.
Doe maar niet.quote:
Val anderen niet lastig met je onnozelheid.quote:
quote:
En als die er niet is vragen naar meneer de Beer.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:33 schreef Pharkus het volgende:
Je kan artis bellen en vragen naar mevrouw de leeuw, dat vinden ze hilarisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |