Haha dat is een ander verhaalquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb een verneukte smaak dus ik niet
Oke dan, knapquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:04 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Als ik een weekje alleen ben lukt dat me wel hoor
Ah oke, nja dacht dat die krengen meestal wel duurder warenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Yep! In de sale en online!
Vooral pumps kun je goedkoop vinden als je goed zoekt. Laatst nog een paar gekocht voor 15 pond die oorspronkelijk 90 pond waren.
Zitten allerlei prijsklassen is. En er zijn uiteraard vele duurdere te koop maar dan is mijn maandsalaris op hahaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah oke, nja dacht dat die krengen meestal wel duurder waren
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:26 schreef Kn0x het volgende:
Morgen!
Nog maar een paar uurtjes en dan is het eindelijk weekend.
Moguhquote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:26 schreef Kn0x het volgende:
Morgen!
Nog maar een paar uurtjes en dan is het eindelijk weekend.
Jij hebt een D3 key gekregen toch? Klopt het dat het heel erg simpel is geworden?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:44 schreef Altron het volgende:
[..]
Moguh
Kan niet wachten... moet nog even tot een uur of 5 :/
Ik zie zeker 3 Shredders!quote:
Klopt , ik heb idd een key.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij hebt een D3 key gekregen toch? Klopt het dat het heel erg simpel is geworden?
Zoals alle nieuwe spellen tegenwoordig zoveel mogelijk diepgang eruit halen, om maar voor de grote massa overzichterlijker te zijn?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:09 schreef Altron het volgende:
[..]
Klopt , ik heb idd een key.
Achja , dit is nog lastig te zeggen.
Het begin is idd best makkelijk , maar dit was bij D1 en D2 niet anders , dit blijkt redelijk snel op te lopen.
Uiteindelijk gaan Hell en Inferno de moeilijkheidsgraad bepalen , en die blijkt erg hoog te liggen gelukkig.
Het is nog lastig te zeggen hoe de volledige game gaat worden aangezien je maar tot level 10~ kan spelen en de beta stopt nadat je de Skeleton King hebt verslagen in het eerste deel van Act-1.
Over het nieuwe Rune Systeem , je krijgt nu gewoon om de zoveel levels een nieuwe rune die kan je weer in je skills gooien zodat je deze kan upgraden etc.
Je kan deze gewoon blijven veranderen , maar aangezien de beta niet erg langs is ben ik niet verder gekomen dan 1 rune , dus tis allemaal lastig om hier over te oordelen.
Maar ik vond het erg lekker weg spelen , en weet ook zeker dat ik hem met veel plezier ga spelen.
Het loopt gewoon allemaal zo lekker , en met die ingame muziek had ik gelijk weer dat Diablo gevoel , heerlijk
Die bovenstequote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:04 schreef Murdera het volgende:
Plaatjestijd?
[ afbeelding ]
Pc kast.
[ afbeelding ]
Half-life lamp.
Aah op zo'n manier.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:11 schreef Murdera het volgende:
[..]Ik ga hem toch wel kopen.
Ook is hij slecht.
Maar ik bedoelde niet zozeer de moeilijkheidsgraad, maar dat elke customisation wegvalt, en je dus allemaal ong dezelfde build zal krijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:19 schreef Sharana_LV het volgende:
DAFUQZag dit van de week ergens lol..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Djehoetie / Jehuty -
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Djehoetie / Jehuty -
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:19 schreef Sharana_LV het volgende:
DAFUQEens met die dude.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Sommige mensen..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:27 schreef Altron het volgende:
Kwame deze nog tegen :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier staan er nog meer : http://unrealitymag.com/i(...)ttable-pc-case-mods/
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:26 schreef Poit het volgende:
* Poit gaat tattoo van shar op arm zetten!
Doe dan een plaatje van Jessica Rabbitquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:26 schreef Poit het volgende:
* Poit gaat tattoo van shar op arm zetten!
shut up and take my money!quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Doe dan een plaatje van Jessica Rabbit
Wtf @ deze Jessica Rabbitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Djehoetie / Jehuty -
Hell noez..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Doe dan een plaatje van Jessica Rabbit
d'aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawh!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:51 schreef SummerBreeze het volgende:
BTW, ik heb net SC weer op bed gelegd, want ze was op mijn arm in slaap gevallen, en nu ligt ze heel wijs in de camera van de babyfoon te kijken en te 'praten' tegen dat ding. Zo mooi om te zien/horen
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:51 schreef SummerBreeze het volgende:
BTW, ik heb net SC weer op bed gelegd, want ze was op mijn arm in slaap gevallen, en nu ligt ze heel wijs in de camera van de babyfoon te kijken en te 'praten' tegen dat ding. Zo mooi om te zien/horen
Vertaling:quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:13 schreef Sharana_LV het volgende:
Op het werk komen en bakje yoghurt met muesli van collega krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Pics or it didn't happen !quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:12 schreef Poit het volgende:
DAAAMn, super dikke fik hier bij laboratorium aan overkant van de straat..
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:13 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Vertaling:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Djehoetie / Jehuty -
Zijn gemaakt, zal ze zo uploaden..quote:
gewoon inhaleren, brandje bij een lab kan nooit schadelijk zijnquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Zijn gemaakt, zal ze zo uploaden..
Rook wordt wat erg hier
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:13 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Vertaling:Nee joh, ik zorg altijd heel goed hier voor mijn collega'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haal altijd de lunch en neem vaak koekjes of brownies of andere vers gebakken zooi mee
Maar ik had hoooooooooooooonger
Net als vorig jaar met Chemie Pack hier aan de overkant van het water..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
gewoon inhaleren, brandje bij een lab kan nooit schadelijk zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |