Dan kom ik bij jou SSX spelen omdat ik van jouw SSX houquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik krijg SSX van mezelf.
omdat ik van mezelf hou
Ben bang dat ik hem ook van mezelf krijg aangezien ie al de 2e uitkomt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik krijg SSX van mezelf.
omdat ik van mezelf hou
quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dan kom ik bij jou SSX spelen omdat ik van jouw SSX hou
Lekker zomersquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:58 schreef SocialDisorder het volgende:
Nieuwe track van Gorillaz:
http://play.converse.co.uk/2012/02/23/doyathing/
ik de 13equote:Op donderdag 23 februari 2012 15:39 schreef Altron het volgende:
[..]
Ben bang dat ik hem ook van mezelf krijg aangezien ie al de 2e uitkomt.
En ben pas de 21ste jarig... :/
HOERA! Laat maar weten als je hem binnen hebtquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:41 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik vind het fijn als jij met mijn SSX komt spelen
En toch willen de meeste vrouwen ze kwijtquote:
Een strijkplank is ook niks toch ?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
En toch willen de meeste vrouwen ze kwijt
Is ook een vormquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:50 schreef Altron het volgende:
[..]
Een strijkplank is ook niks toch ?
Vetrollen moeten weggetrained, vormpjes moeten blijvenquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Thanks...quote:
Stelletje mongolen daar..quote:
komt omdat vrouwen teveel Viva lezen en te weinig opletten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Gamende mannen zijn dan ookquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
komt omdat vrouwen teveel Viva lezen en te weinig opletten.
Sowieso; vrouwenmedia is negatief, mannenmedia is positief. Check maar eens een Viva en een Penthouse; Viva geeft je tips over hoe je er uit zou kunnen zien (aka je ziet er nu niet uit, fix die shit). in Playboy/Penthouse lezen mannen dat één of ander mokkel geilt op kerels die nog in de kelder bij z'n ouders woont, ze het als een uitdaging ziet om hem van z'n gamesessie af te leiden met een BJ en ze een flinke pens heel sexy vindt.
Nou nee als ik de viva lees voel ik me altijd heel dun haha. Want daar staat (of stond) altijd zo'n rubriek in waarin een lezeres naakt poseert en dat zijn over het algemeen niet de fraaiste foto's.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
komt omdat vrouwen teveel Viva lezen en te weinig opletten.
Sowieso; vrouwenmedia is negatief, mannenmedia is positief. Check maar eens een Viva en een Penthouse; Viva geeft je tips over hoe je er uit zou kunnen zien (aka je ziet er nu niet uit, fix die shit). in Playboy/Penthouse lezen mannen dat één of ander mokkel geilt op kerels die nog in de kelder bij z'n ouders woont, ze het als een uitdaging ziet om hem van z'n gamesessie af te leiden met een BJ en ze een flinke pens heel sexy vindt.
99% photoshopquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nou nee als ik de viva lees voel ik me altijd heel dun haha. Want daar staat (of stond) altijd zo'n rubriek in waarin een lezeres naakt poseert en dat zijn over het algemeen niet de fraaiste foto's.
Maar ik snap je punt maar toch is het vooral de mannenbladen die vrouwen onzeker maken.
Daar staan alle perfecte plaatjes in, dichterbij huis kijk eens wat voor plaatjes er altijd in dit topic gepost worden!
Maar de dames hier krijgen daar geen naar complex van want:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:01 schreef wc-eend het volgende:
Kudt dag was kudt, nu ga ik mezelf trakteren op een klein bakje shoarma met wat sla...
Eerst maar eens naar de winkel...
*zet metallica op, Whiplash!*
quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nou nee als ik de viva lees voel ik me altijd heel dun haha. Want daar staat (of stond) altijd zo'n rubriek in waarin een lezeres naakt poseert en dat zijn over het algemeen niet de fraaiste foto's.
Maar ik snap je punt maar toch is het vooral de mannenbladen die vrouwen onzeker maken.
Daar staan alle perfecte plaatjes in, dichterbij huis kijk eens wat voor plaatjes er altijd in dit topic gepost worden!
Maar de dames hier krijgen daar geen naar complex van want:
[ afbeelding ]
Oh absoluut maar het feit blijft dat mannen dat blijkbaar zo willen zien.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
99% photoshop
true story wijnglas.gif
Nee, mannen krijgen niet anders voorgeschoteld..quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh absoluut maar het feit blijft dat mannen dat blijkbaar zo willen zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |