Zal wel lekker ''rijden'' zo denk ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Djehoetie / Jehuty -
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:19 schreef Altron het volgende:
[..]
Zal wel lekker ''rijden'' zo denk ik![]()
Deze is ook wel te blij :Hehe..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben er een beetje klaar mee voor vandaag
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Ik ook , ga maar eens naar huis, ben er helemaal klaar mee.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Hehe..
Ik ben er een beetje klaar mee voor vandaag
Haha, Nice!! GRATZ NURDJE!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:58 schreef Sharana_LV het volgende:
OMFG HET PAKKETJE WEEEEEEEEEEEEEEEERKT!
Heeft 3 dagen geduurt, maar mooie afsluiter zo 2 mins voor het weekend
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:58 schreef Sharana_LV het volgende:
Was het een ; die fout stond ergens. of een > wat een < moest zijn?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:58 schreef Sharana_LV het volgende:
Dat niet, foutje van google, maar het is gefixed hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:13 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Was het een ; die fout stond ergens. of een > wat een < moest zijn?
Is het toch nog goed gekomen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:23 schreef wc-eend het volgende:
6 maart pas weer naar mijn werkMaandag tot en met vrijdag de kindjes
Nee, ik zou ze eigenlijk maandag tot zondag hebben maar ik kreeg de keuze... maandag tot vrijdag of helemaal niet..quote:
exenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:38 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Nee, ik zou ze eigenlijk maandag tot zondag hebben maar ik kreeg de keuze... maandag tot vrijdag of helemaal niet..
Afschieten!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:05 schreef Nebo het volgende:
Ik ben goed op dreef deze maand. Vorige week flinke last van mijn onderrug, begin deze week mijn grote teen gekneusd en vandaag finaal door mijn enkel gezakt. Hij is twee keer zo dik, freaky!
Goed uitrusten t weekend danquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:05 schreef Nebo het volgende:
Ik ben goed op dreef deze maand. Vorige week flinke last van mijn onderrug, begin deze week mijn grote teen gekneusd en vandaag finaal door mijn enkel gezakt. Hij is twee keer zo dik, freaky!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |