quote:

en zo is het maar net
OT voor Mef, ik weet niet meer wat je precies vroeg want het is teveel teruglees gedoe

maar hier hebben we oudste na haar poep-stunt op t potje gewoon zonder luier en zonder broek laten lopen, in de blote billen dus. En maar dweilen. Eerst ging driekwart op t potje en de andere kwart gewoon random ernaast, toen een dag of twee ging driekwart ernaast en maar een kwart op t potje maar daarna had ze het door en ging alles keurig op t potje.
We merkten dat het voor haar lastiger was toen ze een onderbroek aan had, dat zal wel gevoeld hebben als luier ofzo, dus daar heeft ze ook nog een dag of 3 aan moeten wennen, maar daarna ging dat ook goed.
Aan de wc wennen ofzo is eigenlijk niet van toepassing geweest. Ze ging een hele tijd op het potje en daarna ineens moeiteloos op de wc op zo'n zitverkleiner. Was een tijdje terug bij lidl 4 euro ofzo en ze vindt hem helemaal hip.
en ik ben weer terug thuis want dat hoerige ov-chip heeft een storing
wat ik nog wilde zeggen over vastzitten, dat speelt hier ook wel hoor, wij harkten dus samen óók teveel inkomen binnen om voor een sociale huurwoning in aanmerking te komen, die grens ligt erg laag. Op moment komen we daar wel voor in aanmerking maar ik hoop wel dat onze financiele toestand ietsje verbeterd want dit is niet leuk meer. Desalniettemin, we staan 9 jaar ingeschreven in gemeente Leiden eo en daar komen we nu halverwege de wachtlijsten
voor de regio R'dam sta ik inmiddels 10 jaar ingeschreven en daar schiet het ook niet erg op, regio Den Haag zit ook niet heel erg veel schot in. Ook die markt zit gewoon op slot. Wat wij aan huur betalen is voor een ander misschien een minimaal bedrag, maar het is voor ons wel een derde van ons inkomen en dus een behoorlijke hap-uit-budget. Goed en waar waren we? opvoeden? hm mja t wordt lastiger als ze groter worden, maar dat had k ook wel verwacht eigk. Tot nu toe gaat het nog met gow with the flow enzo(w), maar ik huiver alvast voor de puberteit met mijn twee meiden en hoop maar dat ze niet op hun moeder lijken