abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108335525
Ha, zonder speen gelukt *O* Hoera :D
Hier nog wel een speen,maar echt alleen in bed. Hij is volgens mij meer gehecht aan zijn speendoek dan aan zijn speen :D
Afwennen komt nog wel eens, handig als ik dan eerst met hem kan overleggen, hij is nog maar net 2 en gebruikt hem alleen om in slaap te vallen :)

Zonet weer beiden naar de PSZ gebracht. Ben heel benieuwd ;) Ik heb de leidster uitgelegd dat het allemaal nieuw speelgoed is, dat contact maken met mijn kereltje echt even duurt en dat het een heel ander kind is dan de oudste. En dat hij heus vanzelf wel mee gaat draaien. En dat ze hem wel kan aanmoedigen, maar dat optillen of dwingend zijn heel averechts werkt.
Ze vond het logisch klinken en gaat het proberen.

(En WAAROM moet ik dat uitleggen aan een leidster? :? )

edit: en het is hier stil..... :o
pi_108335708
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 09:16 schreef freecell het volgende:

(En WAAROM moet ik dat uitleggen aan een leidster? :? )

Inderdaad :o :') komt op mij over alsof ze in haar allereerste werkweek op een psz zit/of sowieso nog nooit met kinderen heeft gewerkt
Beetje erg raar
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_108335805
Nou, ze zit er al zeker anderhalf jaar ;) Zo lang zit de oudste namelijk al bij haar.
Blijkbaar is ze ergens iets vergeten :P
pi_108335842
tja die speen. Seb krijgt hem eigenlijk ook alleen in bed of als hij heel moe is. Maar hij verstopt hem vaak en dan ineens zit hij weer met dat ding in zijn mond.

Hij is weinig gevoelig voor wat wel of niet goed is voor hem vrees ik, maar hij weet het wel. Gisteren zei ik tegen hem dat hij de Ipad weg moest leggen. Waarom? Omdat dat niet goed is voor je. Hij pakt zijn speen, geeft die aan mij en zegt: 'nee mama DIT is niet goed voor mij'. Denk dat hij een dealtje wilde sluiten :D
ti amo più di ieri ma meno di domani
  vrijdag 24 februari 2012 @ 09:35:26 #230
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108335940
Oooeeeh freecell, lekker rustig bij jou dus ;)

Claudia, fijn dat het vannacht zo goed gegaan is!

En Harry bij ons in bed is ook een ramp hoor. Hij klampt zich de hele tijd aan mij vast dus elke beweging die ik maak, maakt dat hij ook weer half wakker is. Hij neemt ontzettend veel ruimte in beslag en alleen maar op mijn helft. Mijn man heeft nergens last van. Dus na een tijdje kieper ik hem ook weer terug in zijn eigen bed...

Speen hebben we hier niet en nooit gehad dus daarvoor niet direct tips.
pi_108336046
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 09:31 schreef Estrys het volgende:

Hij is weinig gevoelig voor wat wel of niet goed is voor hem vrees ik, maar hij weet het wel. Gisteren zei ik tegen hem dat hij de Ipad weg moest leggen. Waarom? Omdat dat niet goed is voor je. Hij pakt zijn speen, geeft die aan mij en zegt: 'nee mama DIT is niet goed voor mij'. Denk dat hij een dealtje wilde sluiten :D
:D! Bijdehandjes, ik houd van ze. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator vrijdag 24 februari 2012 @ 09:44:03 #232
5428 crew  miss_sly
pi_108336138
Seb :D slim zijn ze wel, hoor!

Fijn dat het goed ging met Ivan vannacht. Zou fijn zijn als het zo eenvoudig afgeleerd is, die speen.

haha, freecell, wat zul jij het rustig vinden inderdaad :D

Senna was ook slim. Die wil eigenlijk geen middagdutje meer doen, maar ik wil dat wel erg graag. 's Ochtends waren we naar de Etos geweest en had ze twee snoepjes geschept: eentje voor meteen en eentje voor na het slapen, had ik gezegd. Ze ging dus niet slapen, dus had ik gezegd dat ze dan ook het snoepje niet kreeg. Wordt ze vanmorgen wakker, kijkt heel blij en zegt: nu mag ik het snoepje want ik heb geslapen :')

Mental note: volgende keer zeggen dat het om het middagslaapje gaat :+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator vrijdag 24 februari 2012 @ 09:45:23 #233
5428 crew  miss_sly
pi_108336166
Ow en minder leuk: ze zit sinds kort op de vrijdag op de peutergroep en volgende week woensdag is de laatste keer dreumesgroep en dan gaat ze helemaal over naar de peuters. En ze wil niet. Ze wil bij de dreumessen blijven. Vorige week had ze ook al wat gehuild met wegbrengen, maar 's middags had ze gezegd dat ze het niet meer eng vond bij de peuters. Toch wilde ze vanmorgen weer niet. Ik kan er niet helemaal achter komen, waarom niet, helaas.
pi_108336167
Ongelooflijk he, hoe slim ze zijn. En ze onthouden ook alles }:|
pi_108336185
Hebben de leidsters er ideeën over, miss?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator vrijdag 24 februari 2012 @ 09:47:16 #236
5428 crew  miss_sly
pi_108336212
Ik heb haar niet zelf gebracht, maar B. Vorige week leek het dus wel prima te gaan, maar als het vanmorgen weer niet fijn liep, moeten we het er maar eens over hebben. Nog niets gehoord, dus geen idee hoe het is gegaan.

Bericht gehad: ze wilde een extra knuffel, hoefde niet te huilen en zat bij de leidster op schoot toen B vertrok. Hoop dat het alleen de nieuwigheid is en natuurlijk het feit dat ze afscheid moet nemen van haar favoriete leidster!

[ Bericht 35% gewijzigd door miss_sly op 24-02-2012 09:52:51 ]
pi_108337071
Goedemorgen,

Ik kom mezelf nog even nuanceren. Anders houden jullie straks niet meer van mij. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het blijft moeilijk om het goed te verwoorden.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 10:33:33 #238
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_108337489
ik denk Groofs, dat niemand heeft gezegd dat Mignonne minder kosten heeft of mazzel. Voor mij ging het zelfs niet eens over haar specifiek. Ik woon echt niet in een villawijk, al zeker niet tussen hoogopgeleide mensen. naar een "mindere" buurt zou in ons geval betekenen dat we tussen "voortuinmensen" uitkeringstrekkers en noem het maar (geen gezellige alochtone buurvrouw, maar de minder bedeelde friezen ;') )mja, dáár zou ik niet gelukkig van worden, heb nu al weinig aansluiting maar dan helemaal niet. En wij hebben natuurlijk ook te maken met grote kinderen met een duidelijke mening.

Ben absoluut met je eens dat je ergens naar toe kan werken, dat eerder gemaakte keuzes niet definitief hoeven te zijn. maar ja ze beinvloeden je wel.
De keus van mijn ouders heeft mij in Friesland doen belanden. daar dus een fries getroffen, en nu kunnen we in de stad waar ik zou willen wonen nog geen bezemkast betalen :o
ik denk dat iedereen streeft naar verbetering, en dat eerst een paar stappen terug doen gevoelsmatig je geen verbetering brengt.
het zal allemaal wel ontzettend materieel ingesteld zijn. maar naar t westen verhuizen heeft inmiddels niet alleen op mij invloed maar ook op drie jongens met een sociaal leven, een een man met een fulltime baan én een eigen zaak. tja, allemaal keuzes ooit gemaakt, maar ik zie me niet een twee drie een andere weg inslaan zonder gevolgen die ik écht niet wil.
Maar een studie kan. en gaat ook gebeuren. ooit. Als ik weet wat ik wíl :'(
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_108337572
Dan lees nog maar eens terug, dat werd letterlijk gezegd.

Natuurlijk heb je ook rekening te houden met de mensen om je heen! Zeker als je bij ze wilt blijven :P . (Dan is je wens om bij hen te zijn en te blijven groter dan de wens om ergens anders te wonen, simpel gezegd).

Overigens woon ik precies in zo'n straatje als jij beschrijft :D . Die mensen wonen hier ook. :+
pi_108337651
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 10:40:53 #241
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_108337674
nou ja, toen mijn jongetjes nog klein waren en we nog kleiner woonden kon het ook allemaal makkelijker denk ik. het maakt de situatie niet makkelijker, maar er hoeft minder overhoop om het te kunnen doen. gevoelsmatig kan ik er wel in meegaan zeg maar.
mijn man heeft ook een studie gedaan vlak na zijn studie tussen twee kinderen in. mja, niet makkelijk, druk, hectisch financieel niet echt top maar het ging omdat we nog in de studentenstand stonden ofzo. :D (gut, dat was ik eigenlijk helemaal vergeten :o ook vier jaar trouwens.maar niet voltijds)

[ Bericht 1% gewijzigd door debuurvrouw op 24-02-2012 10:48:20 ]
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 10:42:02 #242
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_108337709
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:39 schreef groofskendezoveelste het volgende:
SPOILER
ja, dat weet ik wel. echt wel.Ik heb zelfs vrienden die uitkeringstrekker zijn :+
het gaat hier echt om een ander soort mensen. de Rinussen van deze wereld.
pi_108337718
Ik snap niks van jullie posts :{ Waarschijnlijk is de discussie alweer te lang geleden voor mij O-)
pi_108337731
Ik denk dat je om het punt wat veel mensen stellen, kleiner gaan wonen om meer over te houden zodat je kan studeren is nu niet mogelijk ook gewoon niet heen kunt.
De huizenmarkt is niet zo dat als ik volgend schooljaar wil studeren dat ik voor die tijd nog wel even mijn huis verkoop en kleiner kan gaan wonen. Dikke kans dat ik verlies lijd en dat ik het deel wat ik minder kwijt ben aan mijn huis weer in dat verlies moet stoppen.

Overigens wonen wij heel klein en willen we groter en gaan we daarom nu niet verder studeren. En dat is ook een (bewuste) keuze inderdaad.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_108337736
Lieve schat, die wonen hier ook! Echt, je onderschat ons straatje.
pi_108337758
Dat zeg ik toch ook niet, dat het nu moet kunnen?
pi_108337793
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:43 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Dat zeg ik toch ook niet, dat het nu moet kunnen?
Ik denk dat veel mensen dat wel dachten.

Ik gok overigens dat de huizenmarkt vrij lang mensen tegen gaat houden om hun dromen na te jagen.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_108337826
DML, je begrijpt echt helemaal niet wat ik bedoel.
pi_108337835
Ik ben blij dat wij huren :P Kunnen we alle kanten op. Volgend jaar juni kunnen we dit huis kopen we betalen dan bijna 200 euro minder. Dus dan is er voor mijn lief juist meer ruimte om veel cursussen te volgen!!

Groof ik snap wel wat je bedoelt. Als je echt iets heel graag wilt is dat op den duur te realiseren. Ja soms met eerst een stapje terug. En het hoeft ook niet meteen morgen maar kan ook over 4 jaar zijn!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  vrijdag 24 februari 2012 @ 10:47:23 #250
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_108337889
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:42 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Lieve schat, die wonen hier ook! Echt, je onderschat ons straatje.
overschat denk ik, want serieus, daar kan en wil ik niet tussen wonen :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')