ik denk Groofs, dat niemand heeft gezegd dat Mignonne minder kosten heeft of mazzel. Voor mij ging het zelfs niet eens over haar specifiek. Ik woon echt niet in een villawijk, al zeker niet tussen hoogopgeleide mensen. naar een "mindere" buurt zou in ons geval betekenen dat we tussen "voortuinmensen" uitkeringstrekkers en noem het maar (geen gezellige alochtone buurvrouw, maar de minder bedeelde friezen ;') )mja, dáár zou ik niet gelukkig van worden, heb nu al weinig aansluiting maar dan helemaal niet. En wij hebben natuurlijk ook te maken met grote kinderen met een duidelijke mening.
Ben absoluut met je eens dat je ergens naar toe kan werken, dat eerder gemaakte keuzes niet definitief hoeven te zijn. maar ja ze beinvloeden je wel.
De keus van mijn ouders heeft mij in Friesland doen belanden. daar dus een fries getroffen, en nu kunnen we in de stad waar ik zou willen wonen nog geen bezemkast betalen
ik denk dat iedereen streeft naar verbetering, en dat eerst een paar stappen terug doen gevoelsmatig je geen verbetering brengt.
het zal allemaal wel ontzettend materieel ingesteld zijn. maar naar t westen verhuizen heeft inmiddels niet alleen op mij invloed maar ook op drie jongens met een sociaal leven, een een man met een fulltime baan én een eigen zaak. tja, allemaal keuzes ooit gemaakt, maar ik zie me niet een twee drie een andere weg inslaan zonder gevolgen die ik écht niet wil.
Maar een studie kan. en gaat ook gebeuren. ooit. Als ik weet wat ik wíl
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.