Dat vind ik juist nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:16 schreef pessie het volgende:
Warempel, in grotere maten begint H&M voor jongens leuk te worden!
Oeehh.. we hebben dezelfde smaakquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:14 schreef Reilain het volgende:
[ afbeelding ]
Maar de kast is ook aardig vol
Linksvoor tshirt korte mouw
Midden lange mouw
rechts effen shirtjes
En erachter hetzelfde maar dan de maten die ze nog niet past...
Broeken van links naar rechts
te groot - Dun - gevoerd - Zomer(en te groot) - Rokjes/leggings...
Plank eronder slaapzakken/beddengoed & een mand leggings...
De rompers liggen in de commode..
Zeg ik heb ook dingen in 74 in je stash zitten hè dus niet te lang wachten met het op laten sturen naar jequote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:11 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb alleen 2 goodmoodkidjurkjes in 116 omdat ik dacht dat ze heel klein zouden vallen. not. maar die ga ik zo even innemen, kan ze ze van t zomer iig aan.
Voor Lex koop ik ook amper vooruit.. gezien zijn zeer stijgende lengtelijntje ben ik benieuwd waar ie van t zomer in zit
Het is een zwembroek en dat ding erboven een zwemshirt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:36 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat vind ik juist niet![]()
Kocht veel meer op de babyafdeling destijds
De short die je post vind ik trouwens wel erg leuk
Paar truitjes maat 104, check!
Heb zelfs een trui liggen in maat 140![]()
![]()
Oeh!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:14 schreef Reilain het volgende:
[ afbeelding ]
Maar de kast is ook aardig vol
Linksvoor tshirt korte mouw
Midden lange mouw
rechts effen shirtjes
En erachter hetzelfde maar dan de maten die ze nog niet past...
Broeken van links naar rechts
te groot - Dun - gevoerd - Zomer(en te groot) - Rokjes/leggings...
Plank eronder slaapzakken/beddengoed & een mand leggings...
De rompers liggen in de commode..
zwembroek bedoelde ik !quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:24 schreef pessie het volgende:
[..]
Het is een zwembroek en dat ding erboven een zwemshirt.
Ja, dat vroeg ik me ook al af... als ik bij Minke ga wachten tot het om der kont past denk ik dat we alleen maar korte broeken hebben. Lengte van maat 92 is nu echt prima, maar kwa omvang moet ik de elastieken flink aansnoeren en zou 86 ook nog prima zitten geloof ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:28 schreef mignonne het volgende:
[..]
Oeh!![]()
leuke pyjama's DML! <3
BJ ben je niet bang dat als je wacht tot het goed zit bij de billen dat het dan niet meer goed is qua lengte? Ik vind dat echt lastig want het blijft wel de lengtemaat die het belangrijkste is in die maten en ik vind het zo lelijk, van die hoogwater broeken.maar ik heb hier idd ook broeken liggen waarvan ik denk meh... misschien als je wat meer volume zou hebben
kleiner dan H&M iets ruimer dan mexxquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:12 schreef ymme het volgende:
Zojuist verjaardagskleren besteld bij Esprit.
Alleen weer die dubbele maten. Of het is 92/98 of 104/110.
Die laatste dus maar besteld voor shirt en blouse (spijkerblouse).
Iemand ervaring hoe Esprit valt qua maat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |