9602? Of 9690 (25% op 1 artikel)?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:29 schreef Reilain het volgende:
Hmmmm
Zijn er nog nieuwe codes?? Alleen de 1304 werkt van wat ik nog heb staan...
Perongeluk vielen er ook 2 van die joggingshorts en een korte short in t mandje...
*Oeps*
ja, dat wel weer.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:30 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Jawel hoor, salty dog heeft Kyllian regelmatig iets van gehad...maar ik ben ook wel van het 'niet te duur'PI betaal je voor een jas volgens mij al snel 70,-.
Dat is idd leuk shoppen! Dat doe ik ook meestal bij kleertjes.com. In de sale is het tenminste nog leuk shoppenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:41 schreef lily het volgende:
[..]
ja, dat wel weer.
Ik heb laatst twee supermooie winterjassen voor de jongens gekocht van Salty Dog. in de sale. 35 euro per stuk. Dat gaat dan nog een beetje..
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:47 schreef Meimeltje het volgende:
Maar 391,45![]()
http://www.kleertjes.com/(...)9f&fh_refview=lister
Ik zat vorige week toevallig nog te twijfelen over een winterjas van PI bij de www.Wehkamp.nl, maar bij de reacties stond dat hij kleiner viel, dus ik durfde de gok niet te wagen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:46 schreef lily het volgende:
www.wehkamp.nl heeft een paar leuke PI zomerjassen in de sale maar alleen nog kleine maatjes dus daar heb je niks aan (en ik ook niet)
Waarover twijfel je nou weer?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:47 schreef Reilain het volgende:
hij ligt er weer in... *twijfeldoos*
dat ligt allemaal ook in mijn mandjequote:Op donderdag 23 februari 2012 22:31 schreef Reilain het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F60 96722 95055 36 0993 3.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Deze en de grijze...
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01 96461 12034 36 0796 4.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
En de 2 jasjes
Ja ik wilde maar 1 shirtje en dan moet je idd een soorte boete van een paar euro betalen omdat je onder de 15 euro zit.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:54 schreef SacreCoeur het volgende:
er was iemand met een probleem toch?
Die had voor onder de 15,- besteld of 20,- en die kreeg een boete?
of was dat iets anders?
Heel leuk!!! Iquote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:46 schreef miss_sly het volgende:
Lindex werd gisteren al bezorgd
En nu heeft mijn meisje een nieuwe liefde: de rode broekDie moest vandaag, dus even wat improviseren met longsleeve eronder en niet zulke zomerse schoenen, maar ik vind het setje an sich echt heel leuk
[ afbeelding ]
Thanks mignonne!!
Ja, dat denk ik ookquote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:57 schreef mignonne het volgende:
staat heel leuk Miss!![]()
ik denk ook leuk te combineren met die schoentjes van Boden <3
leuk dat ze t zo leuk vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |