Geen soaps meer voor mij. atwt was de enige soap die ik nog volgde.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:55 schreef just me het volgende:
Het was voor mij altijd aardappels schillen als ik ging kijken
Tja en wat nu ?
Welke soap op RTL 8? Als ik me niet vergis hebben ze alleen nog maar the Bold.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:03 schreef sherezade het volgende:
we zullen het moeten afwachtenmisschien ga ik nog maar eens een poging wagen om die ene soap te gaan bekijken op rtl 8
Yep, for me tooquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:13 schreef sjampoeh het volgende:
Dit was voor mij DE Craig
[ afbeelding ]
Yep, for me tooquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:56 schreef Olga het volgende:
Geen soaps meer voor mij. atwt was de enige soap die ik nog volgde.
Jaa Santa Barbara, had hier wel wat van weg. En de draagmoeder, dat was een braziliaans of spaanse ? soap in de jaren 1991/1992 geloof ik.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:38 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Yep, for me too
[..]
Yep, for me too![]()
Wat al eerder gezegd is, dat de Bold nog wel bestaat![]()
Wat een slechte je-ziet-alleen-maar-superclose-ups-in-slowmo-kut serie is dat zeg![]()
Heb voor Atwt nog wel Santa Barbara gekeken![]()
En Neighbours.
Daar heb ik ook nog mooie herinneringen aan
(Charlene/Kylie en Scott/Jason Donovan, Joe Mangel, Harold en Marge, Paul die uiteindelijk trouwde met de helft van een tweeling en dan nog dat koppel wat me aan Tom en Margo deed denken)
Maar Atwt heeft de meeste impact gehad/heb ik het langst gekeken.
Braziliaans. Ana Zeka Clara oid.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Jaa Santa Barbara, had hier wel wat van weg. En de draagmoeder, dat was een braziliaans of spaanse ? soap in de jaren 1991/1992 geloof ik.
Ja, was dat niet Days of Our Lives?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:37 schreef sjampoeh het volgende:
Er was een poosje een soap na atwt, die is ook al van de buis weer ?
Pf herhaling van rtl boulevard, zit ik niet op te wachten
young and the restless toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:07 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, was dat niet Days of Our Lives?
Omdat de kijkcijfers te laag waren.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:37 schreef sjampoeh het volgende:
Geldt ook voor mij.quote:Geen soaps meer voor mij. atwt was de enige soap die ik nog volgde.
ik bedoelde Young And The Restless , is die dan ookal verdwenen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:10 schreef anita82 het volgende:
[..]
Welke soap op RTL 8? Als ik me niet vergis hebben ze alleen nog maar the Bold.
Die had je een paar jaar terug ook nog ja..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:07 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, was dat niet Days of Our Lives?
Ja heftig was die hequote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:46 schreef Kaat38 het volgende:
Uit nood kijk ik nu toch even naar dokter Phil, trouwens een pittige uitzending over een moeder die haar zoontje straft met chilisaus en koude douche's. Mens is knettergek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door NouMooiNiet op 24-02-2012 10:56:57 ]"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Hier ook!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:58 schreef Groningermeeuw het volgende:
[..]
Geldt ook voor mij.
Zo zonde!
Eastenders kun je zien op BBC.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:47 schreef rapunzeltje het volgende:
ik mis het echt om een soap te volgen, en aangezien Rtl die andere soap nu er ook heeft afgehaald, heb ik maar zo een progamma gedownload zodat ik evengoed nog de amerikaanse series op de amerikaanse sites kan kijken, maar heeft iemand dan misschien een tip welke soap toch nog het leukste zou zijn? ik weet dat er niks kan tippen aan atwt, maargoed ik heb afkickverschijnselen en moet toch iets.
ik was begonnen aan on life to live, en kwam daar opeens terri conn tegen en austin peck ook, maar nu hebben ze die show ook al gecancelt afgelopen januari. dammit!
Die uitzending heb ik een tijd geleden gezien.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:46 schreef Kaat38 het volgende:
Uit nood kijk ik nu toch even naar dokter Phil, trouwens een pittige uitzending over een moeder die haar zoontje straft met chilisaus en koude douche's. Mens is knettergek.
Ja dat is Young and the restless maar helaas hebben ze die van de buis gehaaldquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:37 schreef sjampoeh het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |