Ik keek het heel sporadisch, soms bleef ik effe hangen als ik erlangs zapte, maar was geen trouwe kijker.quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:33 schreef NouMooiNiet het volgende:
Aan al die leuke mensen die nu ineens beginnen te posten in deze topicreeks:
Waar waren jullie al die tijd?
Waar kan je hem eigenlijk online terugzien?quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:49 schreef Kaat38 het volgende:
Tjemig, zit ik weer de laatste aflevering te kijken! Het is echt missen zeg.
Vraag me wel af waarom Emma niet in beeld kwam.
RTLXL, YouTube etc.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:03 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Waar kan je hem eigenlijk online terugzien?
ik wil em nog even aan mn moeder laten zien, door haar ben ik verslaafd geraakt.
Ja die eerdere Craig was echt BADASS!!!quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik keek het heel sporadisch, soms bleef ik effe hangen als ik erlangs zapte, maar was geen trouwe kijker.
Alhoewel, ik kan me wel wat herinneren van Lucy en (effe opgezocht) Aaron, en Craig die ertegen was of zoietsBij Craig kan ik me alleen deze voorstellen:
[ afbeelding ]
Dus toen ik laatst een aflevering zag met een nieuwe Craig, had ik echt zoiets van: yeah right, dit kan dus echt niet
EDIT: Zie net de laatste seconden, best mooi
Ja, dat vond ik dus ook. Leuk trouwens dat-ie er zo vriendelijk uitziet, en dan zo'n klootzak isquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:05 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ja die eerdere Craig was echt BADASS!!!
Youtube maar eens zoeken want op RTLxl staan ze niet. Daar was ik van de week nog op aan het zoeken.quote:
De laatste afleveringen? Gisteren stonden er nog iets van 40 afleveringen op RTLXL.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:16 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Youtube maar eens zoeken want op RTLxl staan ze niet. Daar was ik van de week nog op aan het zoeken.
Ik heb nooit geweten dat dit topic er wasquote:Op donderdag 23 februari 2012 09:33 schreef NouMooiNiet het volgende:
Aan al die leuke mensen die nu ineens beginnen te posten in deze topicreeks:
Waar waren jullie al die tijd?
Aaaahw......quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:33 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb nooit geweten dat dit topic er was
Dat RTLXL voor de iPhone/iPad schijnt dramatisch te zijn. In dat geval kun je beter naar YouTube gaan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:32 schreef Pindasoepje het volgende:
Oooh via de site, ik probeerde het via de ipad/iphone app. Heb nl geen laptop/computer. Ik ga vanavond even kijken of het lukt aangezien er staat dat ik flash nodig heb
Nee joh, vanaf de allereerste aflevering, en dan dubbele afleveringenquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:37 schreef sherezade het volgende:
of atwt te herhalen vanaf de jaren 90
ja maar ik zie net die foto van de (huidige) Craig in de OP he isquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:05 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ja die eerdere Craig was echt BADASS!!!
ja ook goed maar denk niet dat het goeie kwaliteit is , zal nog wel zwart wit zijn hequote:Op donderdag 23 februari 2012 10:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat RTLXL voor de iPhone/iPad schijnt dramatisch te zijn. In dat geval kun je beter naar YouTube gaan.
[..]
Nee joh, vanaf de allereerste aflevering, en dan dubbele afleveringen
Kan mij niets schelen. Lijkt me juist ontzettend geinig om te zienquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:42 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja ook goed maar denk niet dat het goeie kwaliteit is , zal nog wel zwart wit zijn he
Vanaf 89/90 is het op rtl4 te zien idd, maar daarvoor was het ook al op eehh.. skychannel volgens mij?? Die zender met de DJCatshow iig...quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:41 schreef anita82 het volgende:
[..]
Denk dat je dat misschien op internet gelezen hebt of gezien want hier wordt het pas sinds 89 of 90 uitgezonden. Durf zo even niet ze zeggen hoe lang we toen achter liepen.
Ik kijk denk ik ongeveer vanaf 1997 en daarvoor zag ik het wel eens tussendoor.
Meg is zo'n 2,5 maand geleden naar een psychiatrische kliniek in Washington gebrachtquote:Op donderdag 23 februari 2012 09:49 schreef Kaat38 het volgende:
Tjemig, zit ik weer de laatste aflevering te kijken! Het is echt missen zeg.
Vraag me wel af waarom Emma niet in beeld kwam.
laat maar komen ja, maar denk niet dat rtl al die moeite erin gaat stoppen...ze gaan vast en zeker weer een of andere domme goedkope serie uitzenden wat al tig keer herhaald is zoals : Flodder, Mijn dochter en ik, Married with Children of Vrienden voor het levenquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kan mij niets schelen. Lijkt me juist ontzettend geinig om te zien
En anders kunnen ze met de mogelijkheden van tegenwoordig die afleveringen met de computer inkleuren
Vrienden voor het Leven kan ik nog wel hebben, maar de andere voorbeelden...quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:50 schreef sherezade het volgende:
[..]
laat maar komen ja, maar denk niet dat rtl al die moeite erin gaat stoppen...ze gaan vast en zeker weer een of andere domme goedkope serie uitzenden wat al tig keer herhaald is zoals : Flodder, Mijn dochter en ik, Married with Children of Vrienden voor het leven
Ja dat had ik in het vorige topic ook opgemerkt. Behoorlijkquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:41 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja maar ik zie net die foto van de (huidige) Craig in de OP he is![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |