Ja, maar dat is meestal inclusief hè. 500 kaal is dan nog wel een flink gat hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:40 schreef princem het volgende:
je vind dr toch altijd wel iemand voor ze betalen immers ook 350 a400 voor een kamer?
Bij een ex-huurwoning is het onderhoud aan de buitenkant meestal erg goed. Da's dus mooi. Verder klinkt het ook best wel goed, mooie lage prijs voor de woning.quote:Op donderdag 23 februari 2012 01:14 schreef princem het volgende:
Het is venserpolder hang dr al jaren regelmatig rond om de buurt te bekijken het is daar zeer rustig.
het is voor de long term heb het geld niet nodig
het lijkt me mooi moment om te kopen
vve lijkt me ok daar het niet slapend is en ex huur woning
Zitten expats niet vaak wat luxer? Scheidingen genoeg idd. Maar voor 500 per maand verhuur je het wel, neem ik toch aan. Is heel betaalbaar en valt ruim onder de huurtoeslaggrens ook nog. Misschien zou je zelfs iets duurder kunnen proberen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 01:18 schreef princem het volgende:
Dr zijn toch genoeg expats en scheidingen in amsterdam?
Was hij zelf de ex-huurder?quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:58 schreef luckyb1rd het volgende:
Een maat van mij heeft ook ex-huurwoning gekocht voor een hele mooie prijs maar hij moest wel een contract ondertekenen dat hij het niet ging verhuren en als hij het ging verkopen de woningcoöperatie het eerst recht heeft op de koop ervan..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |