Kan je doorverwezen worden tot een arts het wil?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat laatste. Een arts kan altijd zijn eigen geweten volgen en er niet aan meewerken, maar dan wordt er door de NVVE een andere arts ingeschakeld voor een second opinion en die kan het alsnog regelen.
Nee. Dat niet. Maar daar heb je dus die wildsverklaring voor gemaakt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:46 schreef Specularium het volgende:
Kan je doorverwezen worden tot een arts het wil?
Ja, ook dan.quote:Ook als er geen nabestaanden meer zijn?
Een niet-reanimeren-penning!? Al wel vaker van gehoord, maar kan dat überhaupt? Is daar iets wettelijk over vastgelegd?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Dat niet. Maar daar heb je dus die wildsverklaring voor gemaakt.
[..]
Ja, ook dan.
Als je er serieus meer over wilt weten, kijk dan even op de site van de NVVE:
http://www.nvve.nl/nvve2/pagina.asp?pagkey=71890
quote:
Dat spreekt de Henken en Ingrids wel aanquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:56 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]Hij had al moeite zijn havo af te ronden.
Dat vraag ik me af. Roemer is ook een beschaafd en netjes persoon en die doet het ook goed in debatten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:57 schreef golfer het volgende:
Plasterk is echt een prima vent, maar echt veel te netjes om in de huidige politieke arena te opereren.
bitch pleasequote:Op donderdag 23 februari 2012 23:57 schreef Breekfast het volgende:
Plasterk![]()
Sympathieke gast wel en inhoudelijk ook wel redelijk sterk. Bij de persconferentie bleef hij tenminste niet zo in die vage termen.
Ik weet het niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:57 schreef golfer het volgende:
Plasterk is echt een prima vent, maar echt veel te netjes om in de huidige politieke arena te opereren.
Maar Roemer verwacht je nog wel in een metaalfabriek. Dat is het verschil.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:59 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af. Roemer is ook een beschaafd en netjes persoon en die doet het ook goed in debatten.
Feit blijft wel natuurlijk dat de PvdA het meest te maken zal krijgen met aanvallen van Wilders.
Precies, net als Marijnissen. Sterker nog, die heeft jaren in een fabriek gestaan. Het gros van de PvdA kamerleden heeft sowieso nooit gewerkt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar Roemer verwacht je nog wel in een metaalfabriek. Dat is het verschil.
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:03 schreef Cracka-ass het volgende:
Het is alleen jammer voor hem dat zijn partij een kaartenhuis is momenteel. Jammer voor mij dat hij bij de PvdA zit.
Dat is natuurlijk ook weer slap gelul.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:05 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Het gros van de PvdA kamerleden heeft sowieso nooit gewerkt.
Noem er een paar die full time stratenmaker/vrachtwagenchauffeur of magazijnmedewerker zijn geweest?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook weer slap gelul.
Je had het over "heeft nooit gewerkt."quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:08 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Noem er een paar die full time stratenmaker/vrachtwagenchauffeur of magazijnmedewerker zijn geweest?
Dat vind ik niet. De PvdA is een partij die zich in zou zetten voor 'de arbeiders' en dat zijn in mijn ogen de mensen die hun handjes vuilmaken. Niet de universitair geschoolde bestuurskundigen of politicologen die ooit een keer pizza's bezorgd hebben.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Je had het over "heeft nooit gewerkt."
Als dat in jouw ogen alleen de beroepen zijn die echt werken behelzen dan is je wereldbeeld wel erg verwrongen of beperkt.
Nee hoor, de PvdA wil juist een brug zijn tussen de arbeiders en hoger opgeleiden in.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:14 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat vind ik niet. De PvdA is een partij die zich in zou zetten voor 'de arbeiders' en dat zijn in mijn ogen de mensen die hun handjes vuilmaken. Niet de universitair geschoolde bestuurskundigen of politicologen die ooit een keer pizza's bezorgd hebben.
Dat doen doktoren, medisch laboranten, kernfysici, chirurgen, piloten etc ook. Die handjes vuil maken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:14 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Dat vind ik niet. De PvdA is een partij die zich in zou zetten voor 'de arbeiders' en dat zijn in mijn ogen de mensen die hun handjes vuilmaken.
En jij denkt dat dat kan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:17 schreef rsfxrs020 het volgende:
[..]
Nee hoor, de PvdA wil juist een brug zijn tussen de arbeiders en hoger opgeleiden in.
Ja, maar dat zijn niet de mensen die door weer en wind kutklusjes aan het doen zijn voor een loontje waar de chirurgen nog niet eens voor uit bed komen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat doen doktoren, medisch laboranten, kernfysici, chirurgen, piloten etc ook. Die handjes vuil maken.
Ook allemaal arbeiders in jouw ogen dus.
Binnen 10 jaar zal dat weer een normaal verschijnsel zijn in Nederland en omstreken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:18 schreef golfer het volgende:
Het begrip arbeiders is zo achterhaald.
Vond z'n (impliciete) parallel met Joop den Uyl wel sterk wat dat betreft. Hij deed het beter dan ik had verwacht. Samsom of Plasterk hoop ik, van Dam mag het over 10 jaar nog eens proberen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:27 schreef Arcee het volgende:
Plasterk wil dat iedereen op hem stemt. Ik geloof er niks van.
Ik zie in hem gewoon geen uitgesproken sociaaldemocraat. Hij is geen rooie rakker.
Vond ik juist niet. Den Uyl was vanuit z'n hart bevlogen en gedreven en bedreven in politieke spelen spelen. Plasterk in pragmatisch en intellectueel.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:30 schreef thettes het volgende:
Vond z'n (impliciete) parallel met Joop den Uyl wel sterk wat dat betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |