quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind 'neger' een nare bijklank hebben.
'Pigmentgehandicapte medemens' klinkt vriendelijker.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:24 schreef alors het volgende:
[..]
Sinds wanneer doet Jack van Gelder kookprogrammas?
of zwartje? dat klinkt zo liefquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind 'neger' een nare bijklank hebben.
'Pigmentgehandicapte medemens' klinkt vriendelijker.
Ik weet niet hoe lang dit al duurt voor d'r.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ze formuleert het wel heel goed, knap als je dat zo over je dochter kan.
Waarom ben je daar lid van?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:32 schreef golfer het volgende:
De NVVE, waar ik lid van ben, wil graag dat er ook voor dit soort situaties een regeling komt.
hij wil er een eind aan maken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:33 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Waarom ben je daar lid van?
80%, minstens!quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:34 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De helft van de bejaarden wordt hier al onvrijwillig geëuthanaseerd hoorde ik
Ja inderdaad en omdat mensen bang zijn dat ze geëuthanaseerd worden gaan ze hulp zoeken in het buut'nlandquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:34 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Krijg je dat lidmaatschap als je 10 jaar op FOK! zit?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:32 schreef golfer het volgende:
De NVVE, waar ik lid van ben, wil graag dat er ook voor dit soort situaties een regeling komt.
'Niet doen, niet doen!'quote:
Ik ben ook wel onder de indruk. Wat een liefde.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ze formuleert het wel heel goed, knap als je dat zo over je dochter kan.
was het maar zo mooi voor die menskesquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:34 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dit is de uitkomst na een kratje bier.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kijken wat je na een kratje bier vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |