Het enige wat ik van hem ken is de John Williams imitatie en die is vrij hilarisch...quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een donkere cabaretier. hij heeft ook een tvprog: De Dino Show. ik heb het nooit gezien, maar als ik op de reclames afga lijkt het op Rayman....
ik ga ook smsen....eens zien of ze Raffish durven te draaien...quote:
Dat heeft niets met durven te maken, maar alles met gezond verstand. Het is geen Wansmaak Woensdag...quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga ook smsen....eens zien of ze Raffish durven te draaien...
maar wel dieptrieste donderdag!quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat heeft niets met durven te maken, maar alles met gezond verstand. Het is geen Wansmaak Woensdag...
Je bent anders aardig populair bij 3voor12quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
gesmst en getweet. maar ik verwacht niks....
na deze request vast niet meerquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je bent anders aardig populair bij 3voor12
welke wil je?quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:05 schreef CindieY het volgende:
Als ik nou eens een week lang op een missie ga, zou ze dan uiteindelijk m'n plaat draaien?
komt binnenkort een Toolcoverband naar Leeuwarden: A Perfect Tool. misschien dat ik wel ga kijken, want de kans dat ik ooit Tool zie is vrij klein. bovendien komt er ook een NiNcoverband: NiNiNquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:06 schreef Sersjee het volgende:
"een leuke ballad, Stinkfist van Tool"
Zijn er 2 die ik graag eens in de 3na12 zou gooien en ook niets wat je niet van mij zou verwachtenquote:
Nee, die zag ik niet aankomen!!quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zijn er 2 die ik graag eens in de 3na12 zou gooien en ook niets wat je niet van mij zou verwachtenI think I like it van Fake Blood of de a-trak remix van heads will roll.
dat zijn idd geen verrassingenquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zijn er 2 die ik graag eens in de 3na12 zou gooien en ook niets wat je niet van mij zou verwachtenI think I like it van Fake Blood of de a-trak remix van heads will roll.
quote:
Jaja, voorspelbaar inderdaadquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat zijn idd geen verrassingen
ik houd ervan om iets raars aan te vragen
Ik schiet gelijk in relax-modusquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:06 schreef Sersjee het volgende:
"een leuke ballad, Stinkfist van Tool"
vaker dan Plaything...of So Fine! van Waltariquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
Jaja, voorspelbaar inderdaadMaar ik hoor ze niet genoeg op de radio.
Precies, dan deed ik wel I follow rivers van Lykke Li ofzo. Die kan me nog steeds bekoren namelijk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vaker dan Plaything...of So Fine! van Waltari
maar laten we iig niet van die highrotationzooi gaan aanvragen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |