En vrijdag wordt het weer een variant op "WEEEEKKKEEEEENNNNDDDD"quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:16 schreef CindieY het volgende:
We zijn wel erg creatief in onze TT's de laatste tijd
Uhu, jaquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:17 schreef minthy het volgende:
[..]
En vrijdag wordt het weer een variant op "WEEEEKKKEEEEENNNNDDDD"
Sorry, kon het niet latenquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:16 schreef 3rdRock het volgende:
pino! ouwe lapohunter! naar bed jij!
Ik heb vrijdag een dagdienst (de eerste sinds augustus ofzoquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
mocht ik vrijdag een topic mogen openen dan doe ik niets met weekend!
voor straf krijg je morgen geen lunchpakketje mee!quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sorry, kon het niet laten
Trusten
jammer dat Jandino Asporaat bij EW te gast isquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag een dagdienst (de eerste sinds augustus ofzo) en heb de hele avond de tijd om mee te luisteren. Ook wel weer eens zin in!
Vind ik eerlijk gezegd ook het meest toffe nummer van haar!quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:22 schreef Sersjee het volgende:
Melissa Etheridge... Die heb ik nog gezien in de Kuip. Like the way I do duurde een kwartier.
Jandoedel wie?!quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jammer dat Jandino Asporaat bij EW te gast is
en ik ga 13maart met mn broertje naar The Presidents of USA![]()
3e keer dat ik ze ga zien
YT doet het niet bij mij, verbinding te sloom. Maakt ook niet uit, ik hoor het wel.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/re(...)l1l0l184l672l2.3l5l0 zoek maar uit
Ik ben meer van de You can sleep while I drive. Maar toen wilde ik vooral dat ze optiefte, want ze was het voorprogramma van Bryan Adamsquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Vind ik eerlijk gezegd ook het meest toffe nummer van haar!
Whehehequote:Op woensdag 22 februari 2012 23:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ben meer van de You can sleep while I drive. Maar toen wilde ik vooral dat ze optiefte, want ze was het voorprogramma van Bryan Adams
een donkere cabaretier. hij heeft ook een tvprog: De Dino Show. ik heb het nooit gezien, maar als ik op de reclames afga lijkt het op Rayman....quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
YT doet het niet bij mij, verbinding te sloom. Maakt ook niet uit, ik hoor het wel.
Tofheid! Ik zag dat ze in de UK het gelijknamige album integraal doen, is dat hier ook?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
...
en ik ga 13maart met mn broertje naar The Presidents of USA![]()
3e keer dat ik ze ga zien
als het goed is wel ja! hoop alleen dat ze stiekem nog wat meer spelen, of de bonustracks van de 10th aniversary-edition ook doen want anders wordt het een heel kort concertquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tofheid! Ik zag dat ze in de UK het gelijknamige album integraal doen, is dat hier ook?
Ben benieuwd!quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een donkere cabaretier. hij heeft ook een tvprog: De Dino Show. ik heb het nooit gezien, maar als ik op de reclames afga lijkt het op Rayman....
vraag wat aan voor 3na12quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:54 schreef CindieY het volgende:
Er mag wel wat meer tempo in de muziek, Roos.
Het enige wat ik van hem ken is de John Williams imitatie en die is vrij hilarisch...quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een donkere cabaretier. hij heeft ook een tvprog: De Dino Show. ik heb het nooit gezien, maar als ik op de reclames afga lijkt het op Rayman....
ik ga ook smsen....eens zien of ze Raffish durven te draaien...quote:
Dat heeft niets met durven te maken, maar alles met gezond verstand. Het is geen Wansmaak Woensdag...quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga ook smsen....eens zien of ze Raffish durven te draaien...
maar wel dieptrieste donderdag!quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat heeft niets met durven te maken, maar alles met gezond verstand. Het is geen Wansmaak Woensdag...
Je bent anders aardig populair bij 3voor12quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
gesmst en getweet. maar ik verwacht niks....
na deze request vast niet meerquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je bent anders aardig populair bij 3voor12
welke wil je?quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:05 schreef CindieY het volgende:
Als ik nou eens een week lang op een missie ga, zou ze dan uiteindelijk m'n plaat draaien?
komt binnenkort een Toolcoverband naar Leeuwarden: A Perfect Tool. misschien dat ik wel ga kijken, want de kans dat ik ooit Tool zie is vrij klein. bovendien komt er ook een NiNcoverband: NiNiNquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:06 schreef Sersjee het volgende:
"een leuke ballad, Stinkfist van Tool"
Zijn er 2 die ik graag eens in de 3na12 zou gooien en ook niets wat je niet van mij zou verwachtenquote:
Nee, die zag ik niet aankomen!!quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zijn er 2 die ik graag eens in de 3na12 zou gooien en ook niets wat je niet van mij zou verwachtenI think I like it van Fake Blood of de a-trak remix van heads will roll.
dat zijn idd geen verrassingenquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zijn er 2 die ik graag eens in de 3na12 zou gooien en ook niets wat je niet van mij zou verwachtenI think I like it van Fake Blood of de a-trak remix van heads will roll.
quote:
Jaja, voorspelbaar inderdaadquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat zijn idd geen verrassingen
ik houd ervan om iets raars aan te vragen
Ik schiet gelijk in relax-modusquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:06 schreef Sersjee het volgende:
"een leuke ballad, Stinkfist van Tool"
vaker dan Plaything...of So Fine! van Waltariquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
Jaja, voorspelbaar inderdaadMaar ik hoor ze niet genoeg op de radio.
Precies, dan deed ik wel I follow rivers van Lykke Li ofzo. Die kan me nog steeds bekoren namelijk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vaker dan Plaything...of So Fine! van Waltari
maar laten we iig niet van die highrotationzooi gaan aanvragen!
ja, maar die wordt genoeg gedraaid imhoquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Precies, dan deed ik wel I follow rivers van Lykke Li ofzo. Die kan me nog steeds bekoren namelijk.
op wat voor missie wil je dan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:11 schreef CindieY het volgende:
Ik kan ook niet een hele week op een missie, want ik kan maar 3 van de 4 avonden
haha, heb ik de 1e keer wel gedaan. 90sweek in 2010. So Fine! van Waltari. 10tal smsjes en tweets en toen draaide Veenstra em op donderdagquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gewoon, een tijd lang dezelfde plaat aanvragen
uberhaupt Grungequote:Op donderdag 23 februari 2012 00:16 schreef Sersjee het volgende:
Dirt is alweer bijna 20 jaar oud... Zo lang staat ie ook al bij me in de kast. Wat. Een. Album.
Da's bij mij geheel afhankelijk van m'n bui. Voor de rest staat alles in mijn muzieksmaak op één lijn, tis maar net waar ik zin in heb.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
ik prefereer deze gitaren boven welke dance dan ook
Trustenquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
uberhaupt Grunge![]()
ben net te laat geboren om dat echt goed meegemaakt te kunnen hebben, maar wat een heerlijke muziek maakte oa Alice in Chains, Soundgarden, Pj en Nirvana
en ga ik mijn bed opzoeken
Trustequote:Op donderdag 23 februari 2012 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
uberhaupt Grunge![]()
ben net te laat geboren om dat echt goed meegemaakt te kunnen hebben, maar wat een heerlijke muziek maakte oa Alice in Chains, Soundgarden, Pj en Nirvana
en ga ik mijn bed opzoeken
Van Inecto?quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:24 schreef minthy het volgende:
Ik stink een uur in de wind naar kokos... Vanmiddag een nieuw smeerseltje meegenomen van de winkel, maar daar rook hij niet zo sterk
Zusterquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:24 schreef minthy het volgende:
Ik stink een uur in de wind naar kokos... Vanmiddag een nieuw smeerseltje meegenomen van de winkel, maar daar rook hij niet zo sterk
Zo'n grote pot creme bij de Action, merk weet ik zo niet. Het wordt al minderquote:
Ja hallowquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Broertje!!![]()
Reageer es op m'n tweet
Dan denk ik Inecto, dat merk verkopen ze nu tijdelijk bij de Action, de Pure Coconot-lijn. 't Schijnt een fijne lijn te zijn, maar ik mijd alles met Kokos. Iemand nog een Bounty hebben? Die krengen blijven altijd over na het trakterenquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo'n grote pot creme bij de Action, merk weet ik zo niet. Het wordt al minder
En jij op jouw whatsappquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Broertje!!![]()
Reageer es op m'n tweet
Ik ben ff naar boven gerend, het is die inderdaad! Duurt lang voor het intrekt en ruikt erg sterk in het begin. Nu eigenlijk wel aangenaamquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan denk ik Inecto, dat merk verkopen ze nu tijdelijk bij de Action, de Pure Coconot-lijn. 't Schijnt een fijne lijn te zijn, maar ik mijd alles met Kokos. Iemand nog een Bounty hebben? Die krengen blijven altijd over na het trakteren
Verdorie, ik zal er nooit vanaf komenquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben ff naar boven gerend, het is die inderdaad! Duurt lang voor het intrekt en ruikt erg sterk in het begin. Nu eigenlijk wel aangenaam![]()
En Bounty hou ik ook altijd over, vind ik ook niet lekker
Oh ja, je leidt een dubbelleven...quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:27 schreef richdekk het volgende:
[..]
Ja hallowDan ziet iedereen dat ik laat op ben
En ik wou net typen dat ik niks had gehoord, maar ik zie je bericht net. Was boven op dat momentquote:
Nou 3fm gaat ook weer uit hier,zuigt aan alle kantenquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja, je leidt een dubbelleven...
[..]
En ik wou net typen dat ik niks had gehoord, maar ik zie je bericht net. Was boven op dat moment![]()
Ik zal je braaf antwoorden
Nee, aan mij niet! Brosjes daarentegenquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Verdorie, ik zal er nooit vanaf komen
Nou jong, wat een gemopper!!quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:32 schreef richdekk het volgende:
[..]
Nou 3fm gaat ook weer uit hier,zuigt aan alle kanten
En Twixjes en Marsjes en alle andere chocoladequote:Op donderdag 23 februari 2012 00:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, aan mij niet! Brosjes daarentegen
Bijna alles met chocola is goed, behalve Bounty en chocola met sinasappelprut erin. En die dunne plakjes met mint erin vind ik ook niet zoquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
En Twixjes en Marsjes en al het andere chocolade
Pim'squote:Op donderdag 23 februari 2012 00:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Bijna alles met chocola is goed, behalve Bounty en chocola met sinasappelprut erin. En die dunne plakjes met mint erin vind ik ook niet zo
Ik heb Oreo's liggen met witte chocola... Ik kan er goed uit de buurt blijven, morgen maar eens kijken...quote:
Oreo's... Yum! *pakt het boodschappenlijstje er even bij*quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb Oreo's liggen met witte chocola... Ik kan er goed uit de buurt blijven, morgen maar eens kijken...![]()
Ik heb nou deze heerlijke dingen liggen:quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb Oreo's liggen met witte chocola... Ik kan er goed uit de buurt blijven, morgen maar eens kijken...![]()
Ik weet zeker dat je er nummers van kent, zo'n broekie ben je zelf ook niet meerquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:37 schreef richdekk het volgende:
[..]
Ik kende ze niet, wel te horen dat het ouwe meuk is dat wel
Ik heb ze heel erg lang kunnen weerstaan, maar het was vanavond net of ik erdoor werd aangetrokken in de AHquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Oreo's... Yum! *pakt het boodschappenlijstje er even bij*
Oke sorry hoor dat ik het niet wistquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je er nummers van kent, zo'n broekie ben je zelf ook niet meer![]()
Je ouders draaiden dit vroegâh ook wel eens
Ziet er lekker uitquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb nou deze heerlijke dingen liggen:
[ afbeelding ]
Zo heerlijk fout Duits ook, maar oh zo lekker.
Geeft niks, maar af en toe moet ik je eraan helpen herinneren dat je zelf ook een ouwe lul begint te wordenquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:40 schreef richdekk het volgende:
[..]
Oke sorry hoor dat ik het niet wist
Waar haal je die?quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb nou deze heerlijke dingen liggen:
[ afbeelding ]
Zo heerlijk fout Duits ook, maar oh zo lekker.
Bijna alles met chocolade is lekkerquote:
Die week had ik vorige week, the dramaquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bijna alles met chocolade is lekkerEn nou kap ik over chocolade, want dat wordt nog wat komende week
![]()
Iets met een bepaalde week en stoppen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |